Ik vind hun muziek leuk. Ik ga jullie niet overtuigen dat het goede muziek is, want ten éérste) Jullie hebben jullie antwoord toch al klaar liggen: TOKIO HOTEL IS KUT. En ten tweede) Je moet zelf weten wat voor een muziek je leuk vind, hun muziek spreekt mij aan, jullie blijbaar niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook VOLGENS JOU?
Joh, waarom doe je nog moeite om te reageren op alles? Heeft toch geen nut.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind hun muziek leuk. Ik ga jullie niet overtuigen dat het goede muziek is, want ten éérste) Jullie hebben jullie antwoord toch al klaar liggen: TOKIO HOTEL IS KUT. En ten tweede) Je moet zelf weten wat voor een muziek je leuk vind, hun muziek spreekt mij aan, jullie blijbaar niet.
Waarom zou ik dan nog gaan vertellen waarom Tokio Hotel volgens mij goede muziek maakt?
Nou, dat het goede muziek is is een groot misverstand.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind hun muziek leuk. Ik ga jullie niet overtuigen dat het goede muziek is, want ten éérste) Jullie hebben jullie antwoord toch al klaar liggen: TOKIO HOTEL IS KUT. En ten tweede) Je moet zelf weten wat voor een muziek je leuk vind, hun muziek spreekt mij aan, jullie blijbaar niet.
Waarom zou ik dan nog gaan vertellen waarom Tokio Hotel volgens mij goede muziek maakt?
En wie bepaald wat goede muziek is?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nou, dat het goede muziek is is een groot misverstand.
Laten we het erop houden dat je het leuk vindt. En daar zit wel degelijk een enorm verschil tussen.
Goed lijkt me een objectieve benadering voor muziek en geenszins smaakgebonden. Goede muziek heeft betrekking op de kwaliteit ervan. En de kwaliteit van Tokyo Hotel, afgezet tegen de criteria originaliteit, techniek, en uitvoering is nu eenmaal belabberd slecht. Het is dus niet "goed" te noemen. Vanuit geen enkele invalshoek. Er komt ook geen enkele muzikaal talent of expertise kijken bij de producties. Het is namelijk goedkoop, niet origineel, slecht uitgevoerd door incompetente musici, technisch gezien erg eenvoudig en voor de eenvoudige luisteraar bedoeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En wie bepaald wat goede muziek is?Iedereen heeft een eigen instelling van wat ze "goed" vinden en wat "niet". Het is een groot verschil dat ik het goed vind en jij niet - niet dat ze "bagger zijn" en dat ik ze leuk vind. (:
Geloof dat zo'n fan bij Mooi weer De Leeuw eens zei dat die naam was omdat ze veel in Hotels slapen en ze graag een keer naar Tokio zouden willen. Ontzettend logisch dus om dan je band zo te noemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:15 schreef DR878 het volgende:
en dan die naam heb ik nooit gesnapt.
Tokio Hotel wtf?? Hebben ze elkaar gebanged in een hotel in tokio?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |