abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61193135
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Hij zegt toch ook VOLGENS JOU?
Ik vind hun muziek leuk. Ik ga jullie niet overtuigen dat het goede muziek is, want ten éérste) Jullie hebben jullie antwoord toch al klaar liggen: TOKIO HOTEL IS KUT. En ten tweede) Je moet zelf weten wat voor een muziek je leuk vind, hun muziek spreekt mij aan, jullie blijbaar niet.

Waarom zou ik dan nog gaan vertellen waarom Tokio Hotel volgens mij goede muziek maakt?
pi_61193169
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Tabloid het volgende:

[..]

pi_61193726
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

pi_61193986
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:15 schreef Tabloid het volgende:

[..]

pi_61194110
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 15:52:03 #206
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_61194899
hehehehehhee
:')
pi_61196752
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik vind hun muziek leuk. Ik ga jullie niet overtuigen dat het goede muziek is, want ten éérste) Jullie hebben jullie antwoord toch al klaar liggen: TOKIO HOTEL IS KUT. En ten tweede) Je moet zelf weten wat voor een muziek je leuk vind, hun muziek spreekt mij aan, jullie blijbaar niet.

Waarom zou ik dan nog gaan vertellen waarom Tokio Hotel volgens mij goede muziek maakt?
Joh, waarom doe je nog moeite om te reageren op alles? Heeft toch geen nut.
Enne, TH is ook kut maar ik heb er verder niets mee te maken. Hun clips zie ik niet en ik ken geen mensen die er wel van houden. Enige keren dat ik ze 'zie' is als ik op een markt of iets dergelijks loopt, je wordt dan namelijk doodgegooid met TH spullen. Maar ach, over 2 jaar kent niemand ze meer. De 'hype' duurt al langer dan verwacht trouwens.
pi_61196793
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nou, dat het goede muziek is is een groot misverstand.

Laten we het erop houden dat je het leuk vindt. En daar zit wel degelijk een enorm verschil tussen.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:15:43 #209
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61197150
en dan die naam heb ik nooit gesnapt.

Tokio Hotel wtf?? Hebben ze elkaar gebanged in een hotel in tokio?.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_61197575
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]

Nou, dat het goede muziek is is een groot misverstand.

Laten we het erop houden dat je het leuk vindt. En daar zit wel degelijk een enorm verschil tussen.
En wie bepaald wat goede muziek is? Iedereen heeft een eigen instelling van wat ze "goed" vinden en wat "niet". Het is een groot verschil dat ik het goed vind en jij niet - niet dat ze "bagger zijn" en dat ik ze leuk vind. (:
pi_61198085
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

En wie bepaald wat goede muziek is? Iedereen heeft een eigen instelling van wat ze "goed" vinden en wat "niet". Het is een groot verschil dat ik het goed vind en jij niet - niet dat ze "bagger zijn" en dat ik ze leuk vind. (:
Goed lijkt me een objectieve benadering voor muziek en geenszins smaakgebonden. Goede muziek heeft betrekking op de kwaliteit ervan. En de kwaliteit van Tokyo Hotel, afgezet tegen de criteria originaliteit, techniek, en uitvoering is nu eenmaal belabberd slecht. Het is dus niet "goed" te noemen. Vanuit geen enkele invalshoek. Er komt ook geen enkele muzikaal talent of expertise kijken bij de producties. Het is namelijk goedkoop, niet origineel, slecht uitgevoerd door incompetente musici, technisch gezien erg eenvoudig en voor de eenvoudige luisteraar bedoeld.

Je kunt wel iets leuk vinden, daar niet over te twisten. Ik kan dat dus ook niet bestrijden.
pi_61199913
Ja, Bill heeft zo'n kop waarvan ik hetzelfde dacht als bij Onur Torko ofzo.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_61202091
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:15 schreef DR878 het volgende:
en dan die naam heb ik nooit gesnapt.

Tokio Hotel wtf?? Hebben ze elkaar gebanged in een hotel in tokio?.
Geloof dat zo'n fan bij Mooi weer De Leeuw eens zei dat die naam was omdat ze veel in Hotels slapen en ze graag een keer naar Tokio zouden willen. Ontzettend logisch dus om dan je band zo te noemen.
pi_61202591
Mijn horen klappen sowieso automatisch dicht als ik een Duitser Engels hoor zingen. Zelfs alleen Duits vind ik al niet om aan te horen.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')