Jij bent een schat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:50 schreef Quir het volgende:
Als Daniane het zegt, dan passen we het boekje aan.
Ohja, en TH sucks donkey balls.
Je bent pas bi als je wat voor beide geslachten voelt, en aangezien Bill alleen op een wjif lijkt, zijn ze dus geen bi.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:17 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Eigenlijk best zielig. Al die jonge meisjes die fan zijn van kots hotel, zijn zonder dat ze het weten keihard bi. Erg zielig allemaal.
Sowieso dat gekrijs van dat wijf en die drie andere nerdjes..
Dat is goed Nederlands hoor..quote:
Op deze pic heeft Cowboy Billy boom zelfs wat weg vab Nenaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:04 schreef Synthesist het volgende:
Tokio Hotel is voor mensen die zichzelf nog moeten leren kennen.
Herrie voor pubers dus.
[ afbeelding ]
v.l.n.r: pizza bezorger, wigger, verdwaalde headbanger, nicht
Er zijn zat volwassenen die er ook naar luisteren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:04 schreef Synthesist het volgende:
Herrie voor pubers dus.
[ afbeelding ]
ow hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:28 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het ging om je hele bericht niet om dat woordje.
Omdat hun kinderen het te hard hebben staan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er zijn zat volwassenen die er ook naar luisteren.
Moet je nagaan hoe volslagen weinig hersens die mensen wel niet hebben dan. Kom je daar aan op je werk, kantoorbaantje ofzo;quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Op de Gay Pride zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Eén van de redenen, ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:19 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Omdat hun kinderen het te hard hebben staan?
Vraag eens aan die flikkers als ze een rustig muziek kunnen maken?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Eén van de redenen, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vraag eens aan die flikkers als ze een rustig muziek kunnen maken?Eh, ik snap je zin niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Freek: "meneer Jansen (directeur), kan ik u even storen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:20 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe volslagen weinig hersens die mensen wel niet hebben dan. Kom je daar aan op je werk, kantoorbaantje ofzo;
Freek: ''He Ed, wat luister jij eigenlijk voor muziek?''
Ed: ''Laatste tijd weer veel rolling stones, heb nog wat lp's thuis liggen van ze. Lekker rocken en swingen weet je. En jij, Freek?''
Freek: ''Nou Ed, ik luister Tokio Hotel!''
Ed: ''...''
![]()
![]()
Pff, je moet gewoon ziek thuis blijven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:40 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Freek: "meneer Jansen (directeur), kan ik u even storen?
Jansen: uiteraard, ligt eraan waarmee
Freek: mag ik misschien een half uurtje eerder weg
Jansen: waarom Freek?
Freek: Ik ga naar het concert van Tokio Hotel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik hier alleen maar gezegd dat IK hun muziek leuk vond..?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:24 schreef Quir het volgende:
Isetmyfriendsonfire, zou je mij willen verlichten met een stuk tekst met daarin waarom Tokio Hotel volgens jou goede muziek voortbrengt?
Die kerel links zit er echt verkeerd volgens mijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:04 schreef Synthesist het volgende:
Herrie voor pubers dus.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:48 schreef Silver_Shark het volgende:
is de grap al gemaakt??
[ afbeelding ]
Zwarte welpie
Ik ben gewend dat jullie Tokio Hotel-aanhangers twaalf zijn en menen dat hun smaak echt de enige juiste is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier alleen maar gezegd dat IK hun muziek leuk vond..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |