quote:Op zondag 15 juni 2008 12:25 schreef padlarf het volgende:
TS was aan het fappen op de zanger, en kwam er achter dat het eigenlijk een vent is
ik moet toch weten wat de rest van de maatschappij bezig houdt.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:29 schreef Niconigger het volgende:
TS heeft geen afstandsbediening?![]()
En ja Tokio Hotel is bagger
maar waarom die SS sfeer in die clips?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:31 schreef Synthesist het volgende:
Meisjes die dat soort muziek geweldig vinden draaien later wel weer bij joh.
Die springen voor een trein als TH uit elkaar gaat ..quote:Op zondag 15 juni 2008 12:31 schreef Synthesist het volgende:
Meisjes die dat soort muziek geweldig vinden draaien later wel weer bij joh.
dat waren dus geen chicks maar gozers...quote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef poepeneesje het volgende:
Ze waren gisteren anders wel in Nijmegen en er liepen wel een aantal leuke chicks rond die daar heen gingen, jammer dat ze naar Tokio Hotel houden/gingen.
Of ze moeten laten zien wat voor zware jeugd Bill heeft gehad..quote:Op zondag 15 juni 2008 12:32 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
maar waarom die SS sfeer in die clips?
Doe bloemetjes en bijtjes...en dragonball Z dingen
Auw!!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
dat waren dus geen chicks maar gozers...
Niet alleen Bill, ghij lijzebet..quote:Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef nattermann het volgende:
Bill
Terechte klacht, beter laat dan nooit.
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
dat waren dus geen chicks maar gozers...
sommige liedjes zijn dan nog wel ok vinnik, zoals 1000 Meere en Spring Nichtquote:Op zondag 15 juni 2008 13:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Tokio Hotel![]()
Wat een belachelijk gehypete wanna-be band.
En waarom is die zanger z'n haar ontploft? Kan ie dat niet fatsoenlijk laten knippen?
De Jostiband wil ze niet eens hebben.
Heb een minuutje gekeken, maar kan niet zeggen dat het goede zang is ofzo.quote:
quote:Gods Laatste Getuigenis
de ondergang van Amerika in 2008 zal leiden tot Wereld Oorlog 3
the-end.com
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:06 schreef patty het volgende:
[..]
Ja maar fappen en zappen gaat niet samen schat
Die zanger is inderdaad een nichtquote:Op zondag 15 juni 2008 13:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
sommige liedjes zijn dan nog wel ok vinnik, zoals 1000 Meere en Spring Nicht![]()
Ja, je hebt gelijk. Wijven gebruiken 2 handen voor hun 'piemol'quote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef mounirk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
1 hand voor je piemol, ander voor de afstandsbediening.
Gebruiken wijven 2 handen dan,?
Inderdaad. ik heb niet eens meer gelezen waar het over gaat.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:24 schreef Lips het volgende:
Een klaagbaak topic met als onderwerp Tokio Hotel => meteen gegronde klacht
Oeh! Dan word 't druk op Utrecht Centraal!..quote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef mounirk het volgende:
[..]
Die springen voor een trein als TH uit elkaar gaat ..
Kut dan komen er weer allemaal vervelende vertragingenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Oeh! Dan word 't druk op Utrecht Centraal!..
Heb jij bill niet in je avatar?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:49 schreef FracturedMindz het volgende:
En dan al die 14 jarige meisjes op Hyves met LIEBTKAULITZ in hun naam.o.i.d.
Bij nader inzien, negeer mijn bovenstaande post maarquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef KD-fotografie het volgende:
kwam net deze foto tegen, het zijn fucking broers, jagh...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef classpc het volgende:
Ik vind die Bill anders wel knap hoor
verder zeg ik niks
Ik bewaar ze even voor je.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Bij nader inzien, negeer mijn bovenstaande post maar
omfgquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef KD-fotografie het volgende:
kwam net deze foto tegen, het zijn fucking broers, jagh...
[ afbeelding ]
Ai, te weinig zuurtstof bij de geboorte gehad?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef classpc het volgende:
Ik vind die Bill anders wel knap hoor
verder zeg ik niks
kanquote:
Ik denk dat Bill dat wel heel lekker vindt.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:08 schreef mounirk het volgende:
Bill moet eens hard geneukt worden!
door een grote 2 bij 2 meter - aids neger!
Zal m leren!
Wil je geen kleurplaat?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:13 schreef dagdag het volgende:
doorgaans heb niet behoefte om te kleuren
Jij was toch de stokslobberer?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:26 schreef mounirk het volgende:
Je lelijke oma, kankerflikker!
TH fans worden Springnichten genoemdquote:
Oh, nou, in dat geval:quote:Op maandag 16 juni 2008 23:51 schreef mr.marcus het volgende:
de klacht was niet: tokio hotel in het algemeen![]()
de klacht is: de NAZI sfeer in de clips van TH!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:20 schreef Mr.Chippie het volgende:
[ afbeelding ]
AH komt met nieuwe zwartharige wuppie op de markt
quote:Jemig,,Heb je wel us een gezicht van mislukte ongewenste klote focking debiel gezien!?dan zou k als k jou was maar even in de spiegel kijken,,LOSER!!ZOEK EEN LEVEN:D,..YOU SUCKS!!! zoziezo!!!:DXxXJes,Amber,gcfreakje,MEGÁ GROTE TH FAN!!!
quote:sweetgirlxtokiohotel (2 months ago)
+3
Reply | Spam
sorry hoor maar als je Bill op een meisje vind lijken kun je maar beter ffe een afsprakje maken by de oogarts;)
Was een tip he..
Maar ik hou mega veel van Tokio Hotel(L)
Vooral van Bill
Mijne schatz
14 junie word the Bom
Welke tokio Hotel fan gaat 14 junie naar concert!?
Reageer ffiesz
Xx
quote:sweetgirlxtokiohotel (3 weeks ago)
0
Reply | Spam
Jhaaa 14 Juni word geweldig ('L)!!
krijg ook zin sophie !!
Tokio Hotel is geweldig en ganz geil en me alles !!
ze zijn gewoon onweerstaanbaar <3
14'06'08 Concert Tokio Hotel Gaaaaat rocke <3
quote:sorry hoor maar als je Bill op een meisje vind lijken kun je maar beter ffe een afsprakje maken by de oogarts;)
Was een tip he..
Maar ik hou mega veel van Tokio Hotel(L)
*pre-ordered hem.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef gitaarfan123 het volgende:
binnenkort komt er trouwens een nieuw album uit in nederland dan zal blijken of ze een 1dagsvlieg zijn of niet
Maar het is een schat van een meid, die weerwolf.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ze zijn echt geen eendagsvlieg. Ze hadden in september 2005 hun eerste album uit en dat nam meteen kindertent.nl over, voordat ze in 2007 mainstream doorbraken. Sindsdien word je overal waar je komt ermee doodgegooid. Maken ze kutmuziek? Ja. Ziet Bill eruit als een nazihoer? Ja. Maar succesvol zijn ze echt wel.
En dan die tmf-kijkertjes die dat ene met hun handen doen dat je je duim, wijsvinger en pink opsteekt. Doen meestal die hardrockers en punkers e.d.. Maar ook die pubertjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:21 schreef nietzman het volgende:
Een groot gevolg aan onzekere pubermeisjes met suffe quasi-interessante high-key zwartwitfoto's maakt je nog niet eendagsvlieg-af. Laten we daar de eerste reünie-tour even voor afwachten.
En vuurwerkslachtoffertjes!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
Doen meestal die hardrockers en punkers e.d..
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh, nou, in dat geval:
Kuttopic, slotje
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:25 schreef padlarf het volgende:
TS was aan het fappen op de zanger, en kwam er achter dat het eigenlijk een vent is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Fan sinds 2006 en dat gaat nog heel erg lang duren. :w
[ afbeelding ]<3
Ben je al uit huis gezet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]<3
Mijn god, wat een wannabe neger. Staat hij daar met z'n baggy kleren op een motor waar hij pas over een paar jaar op mag rijdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]<3
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]<3
Nah, mijn ouders respecteren mijn muzieksmaak. Als ze iets van TH zien staan, kopen ze het zelfs voor me.quote:
Waarom ben je trouwens fan geworden van hun?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nah, mijn ouders respecteren mijn muzieksmaak. Als ze iets van TH zien staan, kopen ze het zelfs voor me.![]()
Is dat niet lief?
Omdat ik hun muziek leuk vond.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:36 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens fan geworden van hun?
4 maart? 14 juni?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef Sk00p het volgende:
Het is niet mijn type muziek maar mijn zusje vind ze geweldig..
Omdat m'n zus gelaagd was (Geen VMBO, voor de mensen die zich dat weer afvragen.. (VWO) mocht ze naar hun concert..en dat vond ze geweldig.!!
(vlak voor de vakantie was dat; misschien dat de kenners weten waar dat was? (gewoon in Nederland hoor..)
Ze hebben wel een aantal liedjes die aardig klinken..Maar dat is het.
Ze kwam toevallig net thuis..en gevraagd. Die van 14 Juniquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |