Boem?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, jij hoorde ook boem zeker?
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
Welke boem ?
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:24 schreef JortK het volgende:
Marc als je boem als in onweer bedoeld dan hoorde ik hem ja
quote:
Als ik er van zit te trillen is het lekker jaquote:Op zondag 15 juni 2008 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
Boem als onweer.Tiss het kan niet hard genoeg knallen.
( qua onweer dan he )
Dat kan nog steeds hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 12:31 schreef Pheno het volgende:
Wel jammer dan, ik wild evandaag nog even mijn jaarabo verlengen bij Bush.
Zo, en hoequote:
buienradar, ook zo'n farce.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
WEinig regen echt te zien op buienradar. Zou 't een plaatselijk buitje zijn?
Dat was hier ook vannacht jaquote:Op zondag 15 juni 2008 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
onweer? Nu??
Vannacht ja, heel in de verte
Inderdaad, al die mensen die voor dat ze naar huis gaan op de fiets nog buienradar checken: Oh nu kan ik droog over en dan de volgende dag Ik was me toch een partij zeiknat geworden van die kutregenquote:
Ik word altijd zeiknat van gewone regenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, al die mensen die voor dat ze naar huis gaan op de fiets nog buienradar checken: Oh nu kan ik droog over en dan de volgende dag Ik was me toch een partij zeiknat geworden van die kutregen
Mja, die mensen zullen dezelfde zijn als die mensen die denken dat als ze een uurtje eerder weggaan op vrijdagmiddag, ze dan niet in de file komen te staanquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, al die mensen die voor dat ze naar huis gaan op de fiets nog buienradar checken: Oh nu kan ik droog over en dan de volgende dag Ik was me toch een partij zeiknat geworden van die kutregen
Oh ook zo herkenbaarquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die mensen zullen dezelfde zijn als die mensen die denken dat als ze een uurtje eerder weggaan op vrijdagmiddag, ze dan niet in de file komen te staan
Als het zou kloppen wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Buienradar is tof
Dat "oeh, sattelietbeelden, fapfapfap" altijdquote:
Hier droog met zonquote:
Daarop zie je gewoon wat er gebeurt. Of wou je dat bestrijden?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat "oeh, sattelietbeelden, fapfapfap" altijd
hoezo, het enige beeld wat klopt is dat van een uur geleden. Als je vooruit wilt kijken blijft het toch een gokquote:Op zondag 15 juni 2008 13:36 schreef JortK het volgende:
Het erge van buienradar is dat je alleen maar actuele beelden kan bekijken, als je verder dan twee uur vooruit wil kijken heb je al een probleem
*pakt uziquote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarop zie je gewoon wat er gebeurt. Of wou je dat bestrijden?
Ja, maar dat hou je toch. Het is maar net wat je een probleem noemt. Ik wil ook wel van tevoren weten wie het EK gaat winnen, wat het winnende nummer in de staatsloterij is of wanneer we dood gaan. En met weer voorspellen is het eigenlijk net zo, tot op zekere hoogte. En al die klaagtokkies die er geen fuck vanaf weten, en die dan gaan zitten janken dat iemand anders er eens een keertje naast zit, nou ja. Die moeten maar blij zijn dat ze nog wat te klagen hebbenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:36 schreef JortK het volgende:
Het erge van buienradar is dat je alleen maar actuele beelden kan bekijken, als je verder dan twee uur vooruit wil kijken heb je al een probleem
Nee dat zie je niet, het is een voorspelling!quote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarop zie je gewoon wat er gebeurt. Of wou je dat bestrijden?
De radarbeelden zijn de radarbeelden. En de voorspellingen zijn "verwachtingen". Ik kots een beetje op kutvolk wat dan meteen met het vingertje staat te zwaaien van "ja maar dat zei je niet. Je zei voorspellingen. Dus nu heb ik recht op mooi weer want dat heb JIJ voorspeld. Betale betale!" kut-nederlanders ook.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:40 schreef JortK het volgende:
Nee dat zie je niet, het is een voorspelling!
Het gaat erom dat mensen dus zeggen "maar op buienradar zie ik geen regen". Die gaan er klakkeloos van uit dat dat ding klopt.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoezo, het enige beeld wat klopt is dat van een uur geleden. Als je vooruit wilt kijken blijft het toch een gok
Dat zijn dus debielen, danquote:Op zondag 15 juni 2008 13:46 schreef Pheno het volgende:
Het gaat erom dat mensen dus zeggen "maar op buienradar zie ik geen regen". Die gaan er klakkeloos van uit dat dat ding klopt.
Zo, nu ga ik weer even kijken bij Faller en zo. Ik heb een thema in mijn hoofd, alleen die Duitsers zijn weer eens iets te patriotisch ingesteldquote:
Wat ga je maken?quote:Op zondag 15 juni 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, nu ga ik weer even kijken bij Faller en zo. Ik heb een thema in mijn hoofd, alleen die Duitsers zijn weer eens iets te patriotisch ingesteld
Anders wordt het verdomd veel handwerk
Geen duits landschap, waar die idioten altijd vanuit gaan. Altijd weer een bergje, zooi geiten op de berg en een tunnel is ook zo saaiquote:
Pics or it didnt happenquote:
Gedenkwaardige stadquote:Op zondag 15 juni 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
Ah, ja, daar heb ik zelf ook nog plaatjes van. Daarachter zie je Hiroshima btw
これまでにご提供してきました業務用の展示、建築模型のご紹介。様々なパーツを使い総合的な模型製作をご提供致します。quote:Op zondag 15 juni 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
Bingo, ze verschepen ook naar Nederland. http://www.kawaihobby.co.jp/dop/
die link is hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 14:20 schreef Pheno het volgende:
http://www.japanmodelrailways.com/shopenglish/
En voor de mensen die die pagina niet echt leesbaar vonden:
Toffe bende gaat het worden
Nu niet meerquote:
Die winkel zit ook in Duitsland, niet gek dat ze hierheen versturenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:20 schreef Pheno het volgende:
En voor de mensen die die pagina niet echt leesbaar vonden:
Toffe bende gaat het worden
Ja, maar die vorige link niet, dat is een heel andere winkel. Dat merk verkopen ze op die engelstalige pagina niet. Ik zit nog even rond te loerenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die winkel zit ook in Duitsland, niet gek dat ze hierheen versturen
Jee.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:34 schreef JortK het volgende:
[..]
[14-06] DEFQON1 #4: Waarschijnlijk stampen in de regen!
Ah okequote:Op zondag 15 juni 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar die vorige link niet, dat is een heel andere winkel. Dat merk verkopen ze op die engelstalige pagina niet. Ik zit nog even rond te loeren
Ik zal eens kijken waar Kamen ligt, kan anders wel even op en neerquote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke
Uit duitsland halen zal iig sneller gaan
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:53 schreef Pheno het volgende:
170 km voor wat modelbouw, now we are talking! En dan nog terug
Hmm, als ik bij de grens voltap dan betaalt de baas de brandstofrekening.
Prima, doen we een keer !
Nee, dat zou alleen moeten als ik 500km prive per jaar wil rijden. Dan betaal ik namelijk geen belasting over de leaseauto. Nu betaal ik die wel, en mag ik privekms rijden wat ik wil.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar hoef je dan geen verklaring voor je KM's te geven?
Of alleen begin en eind-plaats ofzo?
Das mooiquote:Op zondag 15 juni 2008 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zou alleen moeten als ik 500km prive per jaar wil rijden. Dan betaal ik namelijk geen belasting over de leaseauto. Nu betaal ik die wel, en mag ik privekms rijden wat ik wil.
Als je reiskostenvergoeding regelt dan mag het ook maar 19 cent per km zijn volgens mijquote:Op zondag 15 juni 2008 16:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das mooi
M'n vader geeft zichzelf 19 cent per kilometer voor zakelijk gebruik met de auto, alleen hij rijdt veel op gas, dus goedkoper
Maar dan moet er dus wel bijgehouden worden hoeveel en waarheen er gereden wordt. Maar Bussum - Bussum zegt natuurlijk ook niks
Dat zou betekenen dat er bijna 1500km/maand gereden mag/kan wordenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je reiskostenvergoeding regelt dan mag het ook maar 19 cent per km zijn volgens mij
Ik mag geloof ik 17.000km per jaar prive rijden. Tja, kut voor me, daar kom ik toch niet aan
Dat zeg ik tegen mijn vrouw ook altijd....quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen mijn vrouw ook altijd....
Ik moet even gniffelen in mezelfquote:Op zondag 15 juni 2008 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen mijn vrouw ook altijd....
Vingers in gaten, waarvan je niet weet wat er allemaal heeft ingezeten, stoppenquote:
Zullen we met de trein gaan Ph?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zou alleen moeten als ik 500km prive per jaar wil rijden. Dan betaal ik namelijk geen belasting over de leaseauto. Nu betaal ik die wel, en mag ik privekms rijden wat ik wil.
Als ik dat vergoed krijgquote:
Ik ben met 2 man op en neer naar Dortmund voor nog geen 29 p.p. euro anders hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
56 euro alleen al heen om naar Duisburg te komen. Nah, daar kan ik bijna een volledig startpakket kopen
Als het de totaalprijs was geweest had ik het nog gedaan, maar dit zijn weer prijzen waarbij ik denk "zonde".
Kruidvatkaartjes, Länderticketsquote:
Klik hierquote:Op zondag 15 juni 2008 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn Ländertickets, waar te krijgen en wat kosten?
19 cent is de max idd jaquote:Op zondag 15 juni 2008 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je reiskostenvergoeding regelt dan mag het ook maar 19 cent per km zijn volgens mij
Ik mag geloof ik 17.000km per jaar prive rijden. Tja, kut voor me, daar kom ik toch niet aan
Zelf maken is ie nóg lekkerder!quote:
Hmmm ff kijken. Ik heb dit jaar tot nu toe ¤ 808,45 uitgegeven voor 11.330 km. Dat is 7,14 cent per km.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:41 schreef qu63 het volgende:
19 cent is de max idd ja
De grap is alleen de auto al is afgeschreven (260.000km sinds 2002) en we er dus privé aan verdienen
Maar dan heb je al 40% korting op de meeste kilometers, nietwaar?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm ff kijken. Ik heb dit jaar tot nu toe ¤ 808,45 uitgegeven voor 11.330 km. Dat is 7,14 cent per km.
Ja. En kruidvatkaartjes, en andere kortingsmaatregelen waar ik maar kan ongeveerquote:Op zondag 15 juni 2008 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar dan heb je al 40% korting op de meeste kilometers, nietwaar?
Goed idee jaquote:
Mails opruimenquote:Op maandag 16 juni 200807:47 schreef leonieke het volgende:
18 nieuwe mails sinds vrijdagavond.. [afbeelding] Ik weet weer wat gedaan het eerste uur van de dag [afbeelding]
Redelijk, héquote:
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:39 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen!
Nou, hier wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.
Goh hoe herkenbaarquote:Op maandag 16 juni 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
hele nacht wakker gelegen, kop vol snot. kut
Vakantiequote:Op maandag 16 juni 2008 08:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Redelijk, héEn gigantisch drukke week te gaan (voorbereiden deliberaties en deliberaties zelf) maar dan zijn we daar ook weer van af.
Een beetje beter slapen zou gewoon heel erg deugd doen![]()
Vandaag wel al mijn vakantie geregeld
155 bier?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Goh hoe herkenbaar
Gister trouwens 155 met bowlen gegooid
Ik weet het niet... We zijn in totaal samen 6 weken thuis en ik weet oprecht niet hoe ik het ga volhouden (het liefst zou ik na drie weken alweer gaan werkenquote:
Zoek een tentje, pak de auto en ga lekker weg? Dat hoeft dan echt niet veel te kostenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet het niet... We zijn in totaal samen 6 weken thuis en ik weet oprecht niet hoe ik het ga volhouden (het liefst zou ik na drie weken alweer gaan werken) Het is dat het financieel wat moeilijk wordt om op vakantie te gaan
Weet ik wel... maar een tent zou voor mij echt geen vakantie zijnquote:Op maandag 16 juni 2008 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek een tentje, pak de auto en ga lekker weg? Dat hoeft dan echt niet veel te kosten
En moeten we jou nu proficiat wensen ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Over het totale weekend heb ik er toch zeker een stuk of 85-90 op
Een beetje aardig voor die jongen mag wel, hij heeft nu een katerquote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
En moeten we jou nu proficiat wensen ofzo?
Dat zijn er toch 84-89 meer dan ikquote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Over het totale weekend heb ik er toch zeker een stuk of 85-90 op
Waarom niet? Lekker rustig, geen haast, en zo doorgaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weet ik wel... maar een tent zou voor mij echt geen vakantie zijn![]()
Maar we zijn aan het zien of we iets goedkoops vinden, maar ik hou rekening met het slechtste (doe ik ook voor de verhuis)
Ah, ik ben even aardig als ik dat zou zijn voor phille moest hij zo'n stoten uithalen en een kater hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een beetje aardig voor die jongen mag wel, hij heeft nu een kater
Nee, ik wou Marc alleen even een antwoord gevenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
En moeten we jou nu proficiat wensen ofzo?
Met de auto wil ik wel weg gaan, maar ik zou echt niet in een tent willen slapen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Lekker rustig, geen haast, en zo doorgaan.
Iets goedkoops moet toch ook wel te vinden zijn
Nog altijd eind december. Al snap ik niet waar ze zich nog 6 maand gaan mee bezighoudenquote:Wanneer is de verhuizing nu gepland?
Die arme Phillequote:Op maandag 16 juni 2008 10:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik ben even aardig als ik dat zou zijn voor phille moest hij zo'n stoten uithalen en een kater hebben
Ik heb geen probleem met mensen die veel drinken, maar diegene die er over stoefen...
Er zijn er zat die het kunnen. Zet een paar goede dragers op je fiets en je kan er zat op kwijt. Leer je meteen niet teveel mee te nemenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met de auto wil ik wel weg gaan, maar ik zou echt niet in een tent willen slapen.
Ik zou het denk ik, met mijn rug, ook maar één nacht volhouden ofzo.
Ik had graag een serieuze fietstocht gedaan, maar ja, je zit altijd met die valiezen hé. En met zo'n geplande fietsreis ben je echt helemaal gebonden aan de planning.
[..]
Nog altijd eind december. Al snap ik niet waar ze zich nog 6 maand gaan mee bezighoudenEind augustus/begin september moeten ze kunnen vloeren. Hoe ze het dan nog 4 maand gaan rekken weet ik eerlijk gezegd ook niet
Ik ben een vrouw, ga op vakantie en neem mee:quote:Op maandag 16 juni 2008 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn er zat die het kunnen. Zet een paar goede dragers op je fiets en je kan er zat op kwijt. Leer je meteen niet teveel mee te nemen
Een goed luchtbed of goede mat helpt niet voor je rug?
Dat is al vaak zo.quote:Op maandag 16 juni 200808:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had ze liever gewoon verwijderd, maar tis dat de mensen een antwoord verwachten natuurlijk [afbeelding]
Heel goede manier dus om dat af te lerenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ga op vakantie en neem mee:
Té veel
Of hoe ging dat spelletje alweer?![]()
En dat luchtbed of die mat kunnen misschien wel helpen, maar het zou nog voor een mirakel mogen zorgen, het zou nog niets uitmaken voor mij. Ik en een tent? Echt niet...
je kan ze ook bellenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
Zo, straks even naar een v/d Stad, eens kijken of ze open zijn en nog aan modelbouw doen, net als 20 jaar geleden
Je lijkt wel een PMS wijfquote:
Ik ga d'r wel even langs, het is toch op loopafstandquote:Op maandag 16 juni 2008 11:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan ze ook bellen
V.D. Stad Modelbouw
Hertogstraat 102
6511 SE NIJMEGEN (NL)
Tel: 024:3221822
Fax: 024-3235949
Nog goed voor de beweging ookquote:Op maandag 16 juni 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga d'r wel even langs, het is toch op loopafstand
Preciesquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
I know, er zijn wat winkels in nijmgen die sowieso dicht zijn. Maar volgens de site is vd stad al om 9 uur open en anders donderdagavond maar even loeren.
Ik moet mijn zooi ook nog eens verkopen. Kijken of al die locs en wagons nog wat waard zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies
Interhobby in nijmegen is helaas dicht, ik weet wel waar ze zitten en volgens mij hebben ze ook best veel. Maar goed, eerst eens goed informeren of rails etc, want ik wil geen oude 3-rails van Marklin meer (ik zag al veel mooiere railsen, die je zelf nog moet ballasten).
marktplaats/ebay/v&a?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet mijn zooi ook nog eens verkopen. Kijken of al die locs en wagons nog wat waard zijn.
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:39 schreef qu63 het volgende:
Ik heb net per mail ontslag genomen
Dus ik ga weer verder zoeken
Zoiets ja. Of iemand zoeken die Fleischmann heeft en kopen wilquote:
Twee dagen?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:39 schreef qu63 het volgende:
Een werkdag van 9 tot 19 zonder minimaal 2 uur reistijd en 'verplicht' overwerk vind ik best wel te lang. Tel daar bij op dat ik pas over een lange tijd aan het slippen toe zou komen, en voor de rest minder leuk (tot saai) werk zou moeten doenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je vond het dus echt niet leuk
Heb je toch weer 1 dag gewerkt. Lang leve de proeftijd
Een beetje fatsoenlijke club doet zoiets in het holst van de nacht, maar nee.....quote:In het komende half jaar worden de switches van het SSHUnet vervangen. Dit gaat gepaard met enkele kortere of langere signaalonderbrekingen. Huurders kunnen hiervan dus enige hinder ondervinden.
Op vrijdag 20 juni 2008 wordt de centrale apparatuur vervangen. Dit heeft tot gevolg dat er in het hele netwerk (dus op alle complexen) geen signaal zal zijn van ca. 13.30 uur tot 17.30 uur.
Jawelquote:
Had je niet even kunnen bellen gewoon?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:39 schreef qu63 het volgende:
Ach, het zijn toch maar studentjes, nietwaar?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijke club doet zoiets in het holst van de nacht, maar nee.....
Gelukkig zit ik die dag in Frankrijk
Meeste contact ging al per mailquote:
Ik heb geen zin om me 1,5 uur tussen al het verkeer door te slingeren naar een baan die ik niks vind, daar 10 uur te moeten staan (hoezo Arboquote:
Dat zijn ook niet echt lekkere werktijden neequote:Op maandag 16 juni 2008 13:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een werkdag van 9 tot 19 zonder minimaal 2 uur reistijd en 'verplicht' overwerk vind ik best wel te lang. Tel daar bij op dat ik pas over een lange tijd aan het slippen toe zou komen, en voor de rest minder leuk (tot saai) werk zou moeten doen
Ik ga wel iets anders zoeken
En dat was van tevoren niet bekend of zo?quote:Op maandag 16 juni 2008 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me 1,5 uur tussen al het verkeer door te slingeren naar een baan die ik niks vind, daar 10 uur te moeten staan (hoezo Arbo), gek aangekeken te worden als mijn werktijd er op zit en ik ook daadwerkelijk naar huis wil, en daar dan nog eens een uur over te doen, en dan te kapot zijn om nog iets te doen, laat staan het zelfde verhaal de volgende dag nog eens te moeten doen
Jupquote:Op maandag 16 juni 2008 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet echt lekkere werktijden nee
Nu doorzoeken naar iets wel leuks
Ga je in september nog beginnen met een studie?
Ik wilde 20 uur per week werken, dat is omgezt naar 24 uur per week op mn contract. Kan ik mee leven. Maar als ik in 2 dagen tijd, in mn inwerkperiode al 19 uur heb gewerkt in plaats van 16 uur, dan ga ik dat niet trekken.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat was van tevoren niet bekend of zo?
Dan is het toch een 'vakatnie' en bijbaan die je zoektquote:
op mensen letten, alles klaarzetten, controleren, repareren, opruimen. constant bezig zijn dusquote:
Ja, zo zag ik het ook een beetje. Contract was ook voor 3 maanden. Daarna zou ik kijken of het misschien iets was voor de zaterdag ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het toch een 'vakatnie' en bijbaan die je zoekt
En dat dus voor verschillende onderdelen, segways, buggy's, sandbuggy's, powerturnen, etcquote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
op mensen letten, alles klaarzetten, controleren, repareren, opruimen. constant bezig zijn dus
Bijvoorbeeld jaquote:Op maandag 16 juni 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, je kan altijd nog in een friettent gaan staan dus
Poehquote:Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef Pheno het volgende:
Nu een nieuw eettentje gechecked, een nee/nee sticker gehaald en lekker een eind gewandeld. Dat zal ze leren, dat langharig werkschuw tuig!
En gelijk heb jequote:Op maandag 16 juni 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
Ik wil gewoon die kutkrantjes niet in de bus.
Jawel hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n kutsticker helpt toch geen kut tegen die kutkrantjes.
Toch welquote:Op maandag 16 juni 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n kutsticker helpt toch geen kut tegen die kutkrantjes.
In een kutbuurt natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
Jawel hoorIk weet niet wat voor buurt jij woont, maar hier kunnen ze wel lezen
De wallen?quote:
Jij voelt je ook nog niet echt goed?quote:
Niet bepaaldquote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Jij voelt je ook nog niet echt goed?
Gaan danquote:Op maandag 16 juni 2008 17:02 schreef JortK het volgende:
Ik vind het nu toch echt wel tijd om te gaan hoor zeg
Zeg je baan ook opquote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
Morgen mijn eerste werkdag van de week. Ik heb geen zin.
Ik wacht nog wel evn trouwens. Het is er nu vast achterlijk drukquote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens even naar de winkel voor wat ijsthee en andere gezondigheid.
Nah, daar verdien ik weer te goed voorquote:
Lees: Dat kan ik me niet veroorloven, want ik moet om de haverklap naar een modelbouwshop in Dortmund.quote:
Af en toe kunnen Google Ads best helpen jaquote:Op maandag 16 juni 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Ah, Conrad. K, ook weer opgelost. Tip: read the fucking google adds
En wat zeiden ze?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
Net ook maar even tegen mn ouders verteld dat ik weer werkeloos ben..
Zoiets zei mn vader wel ja. Hij zag het niet zo zitten, maar hield het voor zichquote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat zeiden ze?![]()
"Jongen, je hebt gelijk"?
Vooral dat laatste is ook wat waard voor de toekomstquote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zoiets zei mn vader wel ja. Hij zag het niet zo zitten, maar hield het voor zich
Verder vonden ze het wel jammer natuurlijk, maar ik heb wel wat geleerd van de hele sollicitatieprocedure etc.
Waarom ben je werkeloos?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
Ik heb mn baan opgezegdquote:
Ben je gek geworden? Mijn ouders zeiden/zeggen altijd nooit je baan opzeggen voor je een ander hebt.quote:
Dat zuigt Qu. Weer opzoek naar wat anders zeker nuquote:Op maandag 16 juni 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
* JortK mompelt iets met een oud gezegde met oude schoenen nog niet weggooien etc. etc.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je gek geworden? Mijn ouders zeiden/zeggen altijd nooit je baan opzeggen voor je een ander hebt.
Tja, klinkt logisch natuurlijk. Alleen heb ik nog een 'baan' bij het UWV. Alleen dit werk bevalt me echt niet, en sloopt me meer dan goed voor me is denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je gek geworden? Mijn ouders zeiden/zeggen altijd nooit je baan opzeggen voor je een ander hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me 1,5 uur tussen al het verkeer door te slingeren naar een baan die ik niks vind, daar 10 uur te moeten staan (hoezo Arbo), gek aangekeken te worden als mijn werktijd er op zit en ik ook daadwerkelijk naar huis wil, en daar dan nog eens een uur over te doen, en dan te kapot zijn om nog iets te doen, laat staan het zelfde verhaal de volgende dag nog eens te moeten doen
Ik heb nog werk/inkomen oftewel, schoenenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK mompelt iets met een oud gezegde met oude schoenen nog niet weggooien etc. etc.
Wat voor een baan heb je dan bij het UWV?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tja, klinkt logisch natuurlijk. Alleen heb ik nog een 'baan' bij het UWV. Alleen dit werk bevalt me echt niet, en sloopt me meer dan goed voor me is denk ik.
[..]
ik bedoelde eigenlijk een 'baan', gewoon mn uitkering dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor een baan heb je dan bij het UWV?
Al zouden mijn ouders het niet oke vinden, dan is dat alsnog mijn zorg. Ik had het misschien nog wel een week of 2 vol kunnen houden, maar meer ook niet. Dan stop ik er liever nu mee, dan dat ik mezelf de afgrond in help.quote:En denk dat het gros van de mensen hun baan niet top vinden en zoeken naar een betere, maar geven
daarom niet gelijk binnen 1,5 dag hun baan op. Maar goed, tis jouw baan, je ouders vinden het blijkbaar ook oke.
Bengelsquote:Wie ben ik he.
Dat is dus idd geen baan, maar gewoon geld vangen van anderen die wel MOETEN werken.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een 'baan', gewoon mn uitkering dus.
True, je zit verder wel goed, bij je ouders thuis, je uitkering, je komt wel rond.quote:Al zouden mijn ouders het niet oke vinden, dan is dat alsnog mijn zorg. Ik had het misschien nog wel een week of 2 vol kunnen houden, maar meer ook niet. Dan stop ik er liever nu mee, dan dat ik mezelf de afgrond in help.
Doe ik ook.quote:Bengels
En je mag vinden wat je er van vind
Inderdaad, zoals bijvoorbeeld van mijquote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is dus idd geen baan, maar gewoon geld vangen van anderen die wel MOETEN werken.
en? Komt omdat ik ook bij me baas weggaquote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zit nog op fok! onder werktijd, jij vlegel.
Ook van mijn uitkering gaat geld vanaf, en ik heb nog 50 jaar om mee te betalen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is dus idd geen baan, maar gewoon geld vangen van anderen die wel MOETEN werken.
Als ik op mezelf had gewoond was het misschien anders geweest ja. Maar mn inwerkperiode was onbetaald en geen idee hoe lang die dan zou duren. Maar dan zou ik mezelf misschien de vernieling hebben geholpen.quote:True, je zit verder wel goed, bij je ouders thuis, je uitkering, je komt wel rond.
Eerst aan jezelf denken.
okquote:Doe ik ook.En nu zwijg ik hierover, kan er namelijk nog heel lang op door gaan.
Tja, wees blij dat er zoiets is als je er zelf gebruik van moet makenquote:
Dat doe je toch nietquote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zit nog op fok! onder werktijd, jij vlegel.
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:04 schreef JortK het volgende:
[..]
en? Komt omdat ik ook bij me baas wegga
Van mij hoef je niet weg hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga al weg, stelletje .......................
neequote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga al weg, stelletje .......................
Drion?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
Pilletje?
Helpt ook tegen verkoudheidquote:
Het was maar een optiequote:
Iedere werkdag van 9 tot 12quote:Op maandag 16 juni 2008 21:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens een pilletje nemen: pilletje arbeidsvitamine ofzo.
Ach het is maar internet hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier echt vrolijke en aardige avond
Dan mag het nog best gezellig zijn hoorquote:
Ik ga schijten op mijn werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |