Pics or it didnt happenquote:
Gedenkwaardige stadquote:Op zondag 15 juni 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
Ah, ja, daar heb ik zelf ook nog plaatjes van. Daarachter zie je Hiroshima btw
これまでにご提供してきました業務用の展示、建築模型のご紹介。様々なパーツを使い総合的な模型製作をご提供致します。quote:Op zondag 15 juni 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
Bingo, ze verschepen ook naar Nederland. http://www.kawaihobby.co.jp/dop/
die link is hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 14:20 schreef Pheno het volgende:
http://www.japanmodelrailways.com/shopenglish/
En voor de mensen die die pagina niet echt leesbaar vonden:
Toffe bende gaat het worden
Nu niet meerquote:
Die winkel zit ook in Duitsland, niet gek dat ze hierheen versturenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:20 schreef Pheno het volgende:
En voor de mensen die die pagina niet echt leesbaar vonden:
Toffe bende gaat het worden
Ja, maar die vorige link niet, dat is een heel andere winkel. Dat merk verkopen ze op die engelstalige pagina niet. Ik zit nog even rond te loerenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die winkel zit ook in Duitsland, niet gek dat ze hierheen versturen
Jee.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:34 schreef JortK het volgende:
[..]
[14-06] DEFQON1 #4: Waarschijnlijk stampen in de regen!
Ah okequote:Op zondag 15 juni 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar die vorige link niet, dat is een heel andere winkel. Dat merk verkopen ze op die engelstalige pagina niet. Ik zit nog even rond te loeren
Ik zal eens kijken waar Kamen ligt, kan anders wel even op en neerquote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke
Uit duitsland halen zal iig sneller gaan
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:53 schreef Pheno het volgende:
170 km voor wat modelbouw, now we are talking! En dan nog terug
Hmm, als ik bij de grens voltap dan betaalt de baas de brandstofrekening.
Prima, doen we een keer !
Nee, dat zou alleen moeten als ik 500km prive per jaar wil rijden. Dan betaal ik namelijk geen belasting over de leaseauto. Nu betaal ik die wel, en mag ik privekms rijden wat ik wil.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar hoef je dan geen verklaring voor je KM's te geven?
Of alleen begin en eind-plaats ofzo?
Das mooiquote:Op zondag 15 juni 2008 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zou alleen moeten als ik 500km prive per jaar wil rijden. Dan betaal ik namelijk geen belasting over de leaseauto. Nu betaal ik die wel, en mag ik privekms rijden wat ik wil.
Als je reiskostenvergoeding regelt dan mag het ook maar 19 cent per km zijn volgens mijquote:Op zondag 15 juni 2008 16:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das mooi
M'n vader geeft zichzelf 19 cent per kilometer voor zakelijk gebruik met de auto, alleen hij rijdt veel op gas, dus goedkoper
Maar dan moet er dus wel bijgehouden worden hoeveel en waarheen er gereden wordt. Maar Bussum - Bussum zegt natuurlijk ook niks
Dat zou betekenen dat er bijna 1500km/maand gereden mag/kan wordenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je reiskostenvergoeding regelt dan mag het ook maar 19 cent per km zijn volgens mij
Ik mag geloof ik 17.000km per jaar prive rijden. Tja, kut voor me, daar kom ik toch niet aan
Dat zeg ik tegen mijn vrouw ook altijd....quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen mijn vrouw ook altijd....
Ik moet even gniffelen in mezelfquote:Op zondag 15 juni 2008 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik tegen mijn vrouw ook altijd....
Vingers in gaten, waarvan je niet weet wat er allemaal heeft ingezeten, stoppenquote:
Zullen we met de trein gaan Ph?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zou alleen moeten als ik 500km prive per jaar wil rijden. Dan betaal ik namelijk geen belasting over de leaseauto. Nu betaal ik die wel, en mag ik privekms rijden wat ik wil.
Als ik dat vergoed krijgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |