En wat zeiden ze?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
Net ook maar even tegen mn ouders verteld dat ik weer werkeloos ben..
Zoiets zei mn vader wel ja. Hij zag het niet zo zitten, maar hield het voor zichquote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat zeiden ze?![]()
"Jongen, je hebt gelijk"?
Vooral dat laatste is ook wat waard voor de toekomstquote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zoiets zei mn vader wel ja. Hij zag het niet zo zitten, maar hield het voor zich
Verder vonden ze het wel jammer natuurlijk, maar ik heb wel wat geleerd van de hele sollicitatieprocedure etc.
Waarom ben je werkeloos?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
Ik heb mn baan opgezegdquote:
Ben je gek geworden? Mijn ouders zeiden/zeggen altijd nooit je baan opzeggen voor je een ander hebt.quote:
Dat zuigt Qu. Weer opzoek naar wat anders zeker nuquote:Op maandag 16 juni 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
* JortK mompelt iets met een oud gezegde met oude schoenen nog niet weggooien etc. etc.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je gek geworden? Mijn ouders zeiden/zeggen altijd nooit je baan opzeggen voor je een ander hebt.
Tja, klinkt logisch natuurlijk. Alleen heb ik nog een 'baan' bij het UWV. Alleen dit werk bevalt me echt niet, en sloopt me meer dan goed voor me is denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je gek geworden? Mijn ouders zeiden/zeggen altijd nooit je baan opzeggen voor je een ander hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me 1,5 uur tussen al het verkeer door te slingeren naar een baan die ik niks vind, daar 10 uur te moeten staan (hoezo Arbo), gek aangekeken te worden als mijn werktijd er op zit en ik ook daadwerkelijk naar huis wil, en daar dan nog eens een uur over te doen, en dan te kapot zijn om nog iets te doen, laat staan het zelfde verhaal de volgende dag nog eens te moeten doen
Ik heb nog werk/inkomen oftewel, schoenenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK mompelt iets met een oud gezegde met oude schoenen nog niet weggooien etc. etc.
Wat voor een baan heb je dan bij het UWV?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tja, klinkt logisch natuurlijk. Alleen heb ik nog een 'baan' bij het UWV. Alleen dit werk bevalt me echt niet, en sloopt me meer dan goed voor me is denk ik.
[..]
ik bedoelde eigenlijk een 'baan', gewoon mn uitkering dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat voor een baan heb je dan bij het UWV?
Al zouden mijn ouders het niet oke vinden, dan is dat alsnog mijn zorg. Ik had het misschien nog wel een week of 2 vol kunnen houden, maar meer ook niet. Dan stop ik er liever nu mee, dan dat ik mezelf de afgrond in help.quote:En denk dat het gros van de mensen hun baan niet top vinden en zoeken naar een betere, maar geven
daarom niet gelijk binnen 1,5 dag hun baan op. Maar goed, tis jouw baan, je ouders vinden het blijkbaar ook oke.
Bengelsquote:Wie ben ik he.
Dat is dus idd geen baan, maar gewoon geld vangen van anderen die wel MOETEN werken.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een 'baan', gewoon mn uitkering dus.
True, je zit verder wel goed, bij je ouders thuis, je uitkering, je komt wel rond.quote:Al zouden mijn ouders het niet oke vinden, dan is dat alsnog mijn zorg. Ik had het misschien nog wel een week of 2 vol kunnen houden, maar meer ook niet. Dan stop ik er liever nu mee, dan dat ik mezelf de afgrond in help.
Doe ik ook.quote:Bengels
En je mag vinden wat je er van vind
Inderdaad, zoals bijvoorbeeld van mijquote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is dus idd geen baan, maar gewoon geld vangen van anderen die wel MOETEN werken.
en? Komt omdat ik ook bij me baas weggaquote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zit nog op fok! onder werktijd, jij vlegel.
Ook van mijn uitkering gaat geld vanaf, en ik heb nog 50 jaar om mee te betalen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is dus idd geen baan, maar gewoon geld vangen van anderen die wel MOETEN werken.
Als ik op mezelf had gewoond was het misschien anders geweest ja. Maar mn inwerkperiode was onbetaald en geen idee hoe lang die dan zou duren. Maar dan zou ik mezelf misschien de vernieling hebben geholpen.quote:True, je zit verder wel goed, bij je ouders thuis, je uitkering, je komt wel rond.
Eerst aan jezelf denken.
okquote:Doe ik ook.En nu zwijg ik hierover, kan er namelijk nog heel lang op door gaan.
Tja, wees blij dat er zoiets is als je er zelf gebruik van moet makenquote:
Dat doe je toch nietquote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zit nog op fok! onder werktijd, jij vlegel.
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:04 schreef JortK het volgende:
[..]
en? Komt omdat ik ook bij me baas wegga
Van mij hoef je niet weg hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga al weg, stelletje .......................
neequote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga al weg, stelletje .......................
Drion?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
Pilletje?
Helpt ook tegen verkoudheidquote:
Het was maar een optiequote:
Iedere werkdag van 9 tot 12quote:Op maandag 16 juni 2008 21:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens een pilletje nemen: pilletje arbeidsvitamine ofzo.
Ach het is maar internet hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier echt vrolijke en aardige avond
Dan mag het nog best gezellig zijn hoorquote:
Ik ga schijten op mijn werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |