Ik wilde 20 uur per week werken, dat is omgezt naar 24 uur per week op mn contract. Kan ik mee leven. Maar als ik in 2 dagen tijd, in mn inwerkperiode al 19 uur heb gewerkt in plaats van 16 uur, dan ga ik dat niet trekken.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat was van tevoren niet bekend of zo?
Dan is het toch een 'vakatnie' en bijbaan die je zoektquote:
op mensen letten, alles klaarzetten, controleren, repareren, opruimen. constant bezig zijn dusquote:
Ja, zo zag ik het ook een beetje. Contract was ook voor 3 maanden. Daarna zou ik kijken of het misschien iets was voor de zaterdag ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het toch een 'vakatnie' en bijbaan die je zoekt
En dat dus voor verschillende onderdelen, segways, buggy's, sandbuggy's, powerturnen, etcquote:Op maandag 16 juni 2008 14:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
op mensen letten, alles klaarzetten, controleren, repareren, opruimen. constant bezig zijn dus
Bijvoorbeeld jaquote:Op maandag 16 juni 2008 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, je kan altijd nog in een friettent gaan staan dus
Poehquote:Op maandag 16 juni 2008 15:20 schreef Pheno het volgende:
Nu een nieuw eettentje gechecked, een nee/nee sticker gehaald en lekker een eind gewandeld. Dat zal ze leren, dat langharig werkschuw tuig!
En gelijk heb jequote:Op maandag 16 juni 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
Ik wil gewoon die kutkrantjes niet in de bus.
Jawel hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n kutsticker helpt toch geen kut tegen die kutkrantjes.
Toch welquote:Op maandag 16 juni 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n kutsticker helpt toch geen kut tegen die kutkrantjes.
In een kutbuurt natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
Jawel hoorIk weet niet wat voor buurt jij woont, maar hier kunnen ze wel lezen
De wallen?quote:
Jij voelt je ook nog niet echt goed?quote:
Niet bepaaldquote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
Jij voelt je ook nog niet echt goed?
Nog steeds aan het klierenquote:
Gaan danquote:Op maandag 16 juni 2008 17:02 schreef JortK het volgende:
Ik vind het nu toch echt wel tijd om te gaan hoor zeg
Zeg je baan ook opquote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
Morgen mijn eerste werkdag van de week. Ik heb geen zin.
Ik wacht nog wel evn trouwens. Het is er nu vast achterlijk drukquote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens even naar de winkel voor wat ijsthee en andere gezondigheid.
Nah, daar verdien ik weer te goed voorquote:
Lees: Dat kan ik me niet veroorloven, want ik moet om de haverklap naar een modelbouwshop in Dortmund.quote:
Af en toe kunnen Google Ads best helpen jaquote:Op maandag 16 juni 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Ah, Conrad. K, ook weer opgelost. Tip: read the fucking google adds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |