lekker laatquote:
het kan typen dus levend genoegquote:
Zit wat inquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Ik sla gewoon random mijn hoofd op het toetsenbord en hoop dat er goede zinnen uitkomen. Zoals nu bijvoorbeeld
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Ik sla gewoon random mijn hoofd op het toetsenbord en hoop dat er goede zinnen uitkomen. Zoals nu bijvoorbeeld
Adieu les Bleusquote:Op zondag 15 juni 2008 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenWij gaan naar Wenen toe, wij gaan naar Wenen toe.
En we zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.En we zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.
En we zwaaien met z'n allen.
We zwaaien met z'n allen.
We zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.
And we wave with eachother to ItalyAnd we wave with eachother to Italy.
And we wave with eachother.
And we wave with eachother to Italy.
quote:Op zondag 15 juni 2008 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenWij gaan naar Wenen toe, wij gaan naar Wenen toe.
En we zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.En we zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.
En we zwaaien met z'n allen.
We zwaaien met z'n allen.
We zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.
And we wave with eachother to ItalyAnd we wave with eachother to Italy.
And we wave with eachother to Italy.
Ga niet werkenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
Ik moet eigenlijk aan het werk.
Ik heb geen zin.
Iemand een tip?
quote:
Gewoon niet aanstellen en je werk doenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen zin.
Iemand een tip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Wat voor werk?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen zin.
Iemand een tip?
Ik moet nog wat aan mn afstudeerverslag doen, en mn tekeningen verbeteren. Ik wilde het eigenlijk vrijdag al af hebben, maar dat viel tegen....quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon niet aanstellen en je werk doen
Jeugd van tegenwoordig
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Succes dan, want ik ben ook bezig voor schoolquote:Op zondag 15 juni 2008 12:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik moet nog wat aan mn afstudeerverslag doen, en mn tekeningen verbeteren. Ik wilde het eigenlijk vrijdag al af hebben, maar dat viel tegen....![]()
Moet zeggen dat het draaien van leuke muziek wel helpt
Inderdaad, slapen en tv kijken... oooooooooooooooh daar heb ik zin inquote:Op zondag 15 juni 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Succes dan, want ik ben ook bezig voor schoolIs echt moeilijk want ik heb echt meer zin om te slapen en tv te kijken dan wat voor school te doen...
Maarja, toch maar mee begonnen want ik wil het op tijd af hebben zodat ik het nog kan nakijken. Het moet goed zijn
jup... was zo gaaf.. De binnenstad van Bern was gewoon alsof je door Amsterdam liep ofzo. Vol met hollanders en verder was Zwitsers in het oranjequote:
Tof! Was wel weer een mooie wedstrijd, ik heb maar 4 uur geslapen die nacht... (moest werken om 6 uur smorgens, maar kon niet slapen door alle toeters en muziek in de straatquote:Op zondag 15 juni 2008 12:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup... was zo gaaf.. De binnenstad van Bern was gewoon alsof je door Amsterdam liep ofzo. Vol met hollanders en verder was Zwitsers in het oranje
haha.. ik sliep pas om 9 uur 's morgens toen we weer terug in Nedeland waren en we waren om 6 uur vertrokkenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tof! Was wel weer een mooie wedstrijd, ik heb maar 4 uur geslapen die nacht... (moest werken om 6 uur smorgens, maar kon niet slapen door alle toeters en muziek in de straat)
Typen via mn tenenquote:
Jaja, dat is pas kinkyquote:
Ik ben dus zeker niet de enigequote:Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
was ik weer
snel bij me papa langs geweest
Nu ef eten en daarna aan school werken
neequote:
Mooi op tijdquote:
quote:
yupquote:
Sorry, maar het hoefde ook niet meer dan dat te zijn.. ging film kijkenquote:
Die van mij ook. Zegt ze: Heb liever dat jullie me het hele jaar door wat helpen en appricieren dan die ene dag in het jaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Aan vader en moederdag doen wij anders nooit. Mijn moeder vind het alleen maar een commercieel verzinsel.
M'n moeder heeft liever van wel.. hahaha.. dus een e-card is dan zeg maar genoegquote:Op zondag 15 juni 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Aan vader en moederdag doen wij anders nooit. Mijn moeder vind het alleen maar een commercieel verzinsel.
Idd raar dat er een speciale dag voor moet zijn. Het is leuker als je uit jezelf zegt: vandaag is het moederdagquote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij ook. Zegt ze: Heb liever dat jullie me het hele jaar door wat helpen en appricieren dan die ene dag in het jaar.
Heeft ze helemaal gelijk in
Net als valentijnsdag!
De gedachtegang achter valentijnsdag snap ik ook niet.. moet je een dag extreem verliefd doen... wat moet je dan van het rest van het jaar doen.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij ook. Zegt ze: Heb liever dat jullie me het hele jaar door wat helpen en appricieren dan die ene dag in het jaar.
Heeft ze helemaal gelijk in
Net als valentijnsdag!
Het was vast een grap van je vriendenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:23 schreef PieterBas het volgende:
Misschien komt mijn hekel voor valentijnsdag... is omdat ik maar één keer een kaartje heb ontvangen en nog steeds niet weet wie het meisje nou zou kunnen zijn
Dan had ik het wel geweten... aan het handschrift.. maar dit was duidelijk een handschrift van een meisje.. en zeker niet van mijn zusje.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was vast een grap van je vrienden
Het zusje van je vriend, een vriendin van school etc etc..quote:Op zondag 15 juni 2008 15:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan had ik het wel geweten... aan het handschrift.. maar dit was duidelijk een handschrift van een meisje.. en zeker niet van mijn zusje.
Ja, het was wel liefquote:Op zondag 15 juni 2008 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het zusje van je vriend, een vriendin van school etc etc..
Maar zo niet, dan heb je wel een stille liefde gehadWel lief natuurlijk
Heb ook meer een gehad ooit, en verdenk ook inderdaad mijn vrienden ervanquote:Op zondag 15 juni 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was vast een grap van je vrienden
Ik ook. Daarom ook zo flauw dat ze er nooit een naam op zetten.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, het was wel lief
Maar wie het nou zou kunnen zijn, dat vraag ik me nog steeds af en toe af:?
Dan is het leukquote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch lijkt het me als moeder/vader van een kind op de basisschool wel erg leuk hoor.. moederdag en vaderdag! Die zelfgemaakte stukjes etc
Haha ja, dan wel. Had dit jaar al bijna een kleurplaat voor moeder gemaaktquote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch lijkt het me als moeder/vader van een kind op de basisschool wel erg leuk hoor.. moederdag en vaderdag! Die zelfgemaakte stukjes etc
Die je toch al bijna elke week krijgt...quote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Had je eigenlijk moeten doenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dan wel. Had dit jaar al bijna een kleurplaat voor moeder gemaakt
Haha ja... volgend jaarquote:
en dan buiten de lijntjes tekenen...quote:Op zondag 15 juni 2008 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dan wel. Had dit jaar al bijna een kleurplaat voor moeder gemaakt
Ga morgen eens langs school..quote:Op zondag 15 juni 2008 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heerlijk morgen lekker uitslapen terwijl jullie moeten werken
Ik moet woensdag alleen naar school om wat in te leverenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heerlijk morgen lekker uitslapen terwijl jullie moeten werken
Ik wou dat mn verslag af was en dat het opschoot met mn tekeningen...quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet woensdag alleen naar school om wat in te leveren.
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 15 juni 2008 16:05 schreef Jipje het volgende:
Ik wou dat mn verslag af was en dat het opschoot met mn tekeningen...
Ik lees zulke posts niet eensquote:
Ik wou dat me presentatie af wasquote:Op zondag 15 juni 2008 16:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik wou dat mn verslag af was en dat het opschoot met mn tekeningen...
Doe eens relaxed.quote:
Daar moet ik ook nog aan beginnenquote:
Kom maar met die lijstquote:Op zondag 15 juni 2008 16:10 schreef Piles het volgende:
Als we toch zielig gaan doen heb ik nog wel een lijstje hoor
quote:
Neequote:Op zondag 15 juni 2008 16:11 schreef Houniet het volgende:
Kom maar met die lijst. Ik ben wel benieuwd
.
Succes dan!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op zondag 15 juni 2008 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben niet relaxed want deze week:
-dinsdag presentatie, die ik nog in elkaar moet zetten
-reflectie van al mijn bewijsstukken maken
-bewijsstukken verzamelen
-nog 1 evaluatie verslag maken
-stageverslag verbeteren
-papieren IBG insturen
-portfolio in elkaar flansen
-leren voor 2 a 3 herkansingen
-2 herkansingen nog even regelen dat ik ze mag maken
IK BEN NIET RELAXED en vooral niet omdat ik me niet kan concentreren op me presentatie![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben niet relaxed want deze week:
-dinsdag presentatie, die ik nog in elkaar moet zetten
-reflectie van al mijn bewijsstukken maken
-bewijsstukken verzamelen
-nog 1 evaluatie verslag maken
-stageverslag verbeteren
-papieren IBG insturen
-portfolio in elkaar flansen
-leren voor 2 a 3 herkansingen
-2 herkansingen nog even regelen dat ik ze mag maken
IK BEN NIET RELAXED en vooral niet omdat ik me niet kan concentreren op me presentatie![]()
quote:
dankquote:
quote:
We weten het allemaal zo goedquote:Op zondag 15 juni 2008 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
dank![]()
ik weet dat ik eigenlijk niet moet fokken enzo
Was frap hequote:Op zondag 15 juni 2008 16:14 schreef Californium het volgende:
dank![]()
Dat idee heb ik hier nou nooitquote:Op zondag 15 juni 2008 16:14 schreef Californium het volgende:
een watquote:
fiets?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:18 schreef PieterBas het volgende:
Nu bedenk ik mee opeens iets.. moet ik morgen naar school.. Rond 8.30 naar school toe.. maaruh.. dan moet ik tot 16 uur wachten tot dat ik naar huis kan.. of ik moet 5 kilometer lopen vanaf het stationWant de bussen rijden alleen in de ochtend en avondspits.
Je bent atleet of je bent het niet hèquote:Op zondag 15 juni 2008 16:18 schreef PieterBas het volgende:
Nu bedenk ik mee opeens iets.. moet ik morgen naar school.. Rond 8.30 naar school toe.. maaruh.. dan moet ik tot 16 uur wachten tot dat ik naar huis kan.. of ik moet 5 kilometer lopen vanaf het stationWant de bussen rijden alleen in de ochtend en avondspits.
Niet?quote:
Had dat nou niet gezegdquote:
duh....heb jij je stageverslag al af?quote:
Een frap !quote:
Want?quote:
Ah joh, ik heb nog anderhalve weekquote:Op zondag 15 juni 2008 16:24 schreef Californium het volgende:
duh....heb jij je stageverslag al af?
Of ben je al begonnen
ow datte.......quote:
Ik heb er 4 a 5 weken over die van mij gedaanquote:
Vanaf morgen moet je hard aan de slag gaan he!!quote:
Klopt, heb een hekel aan wandelen..quote:
Dan had ie misschien heel gezond gaan lopenquote:
Precies!quote:Op zondag 15 juni 2008 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vanaf morgen moet je hard aan de slag gaan he!!
Ik denk dat die van jou ook iets meer inhoud heeft als die van mijquote:Op zondag 15 juni 2008 16:27 schreef Californium het volgende:
Ik heb er 4 a 5 weken over die van mij gedaan
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanaf morgen moet je hard aan de slag gaan he!!
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies!
We willen je niet meer zien hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Mag ik nog wel even goedemorgen zeggen morgenochtendquote:Op zondag 15 juni 2008 16:28 schreef Californium het volgende:
Precies!
We willen je niet meer zien hier
Nee want dan blijf je meteen weer hangenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik nog wel even goedemorgen zeggen morgenochtend
Mijn uitspraak veranderd daar niks aan hoor, hij herinnerde mij er juist weer aan dat ze reden (in de spits)quote:Op zondag 15 juni 2008 16:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan had ie misschien heel gezond gaan lopen
Grote kans jah...quote:Op zondag 15 juni 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat die van jou ook iets meer inhoud heeft als die van mij
Dus dat betekend dat we dinsdag jou NIET in de top 100 terug zien. jou postaantal mag niet boven de 5 uitkomen!quote:Op zondag 15 juni 2008 16:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik nog wel even goedemorgen zeggen morgenochtend
* eens isquote:Op zondag 15 juni 2008 16:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee want dan blijf je meteen weer hangen
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
We negeren hem morgen gewoon stelselmatig
Het heeft geen zin om te proberen, omdat we het nu al afspreken en dus niemand erin zal trappenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Kunnen het proberen...maar denk dat ie dan probeert aandacht te trekken...
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Straks ben ik hier helemaal alleen in de zomervakantie
Wss niet hoor..quote:Op zondag 15 juni 2008 16:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
truequote:Op zondag 15 juni 2008 16:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om te proberen, omdat we het nu al afspreken en dus niemand erin zal trappen
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zal in de loop naar mijn afstuderen nog wel langs komen
Ik hoop hetquote:
Dat proberen wij al een hele tijdquote:Op zondag 15 juni 2008 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
We negeren hem morgen gewoon stelselmatig
Komt helemaal goedquote:
Dan doe je toch iets verkeerdquote:
Een conclusie moet eig niet heel lang zijn. Ligt eraan of het noodzakelijke er daadwerkelijk in staat. Al het overbodige/uitleg enzo kun je er wel uithalen enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 16:40 schreef Jipje het volgende:
Een conclusie, hoe lang mag die zijn, als je hele verslag ongeveer 100 pagina (ex bijlagen) beslaat? Ik heb nu 3 kantjes (zonder plaatjes), zou dat teveel zijn?
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een conclusie moet eig niet heel lang zijn. Ligt eraan of het noodzakelijke er daadwerkelijk in staat. Al het overbodige/uitleg enzo kun je er wel uithalen enzo
Tis bijna een soort samenvattingquote:Op zondag 15 juni 2008 16:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een conclusie moet eig niet heel lang zijn. Ligt eraan of het noodzakelijke er daadwerkelijk in staat. Al het overbodige/uitleg enzo kun je er wel uithalen enzo
Een samenvatting moet ongeveer op 1 kantje staan.. zodat de lezer binnen 1 - 2 minuten kan zien of het wel interessant is of niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tis bijna een soort samenvattingEigenlijk hoort die vooraan he?
Ik zal het morgne nog eens nalezen, en andere verslagen erbij pakken op werk. Kijken of dat helpt
Ik vind dit best lastig, omdat ik voor mijn gevoel mn conclusies allang getrokken heb gedurende het verslag...
i know. Wordt ook nog lastigquote:Op zondag 15 juni 2008 16:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een samenvatting moet ongeveer op 1 kantje staan.. zodat de lezer binnen 1 - 2 minuten kan zien of het wel interessant is of niet.
Dan kun je je conclusie dus heel kort houdenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tis bijna een soort samenvattingEigenlijk hoort die vooraan he?
Ik zal het morgne nog eens nalezen, en andere verslagen erbij pakken op werk. Kijken of dat helpt
Ik vind dit best lastig, omdat ik voor mijn gevoel mn conclusies allang getrokken heb gedurende het verslag...
Conclusie moet dus eigenlijk in een paar regels kunnen.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kun je je conclusie dus heel kort houdenImmers de uitleg allang verteld is in die 100 pagina's.
Want een samenvatting moet het niet zijn (die hoort vooraan idd en ook maar 1 max 2 paginas).
Dat ook natuurlijk, maar gaat ook voornamelijk om de conclusie in de samenvatting. Als ze benieuwd zijn hoe je eraan gekomen bent lezen ze vanzelf wel het verslag helemaal doorquote:Op zondag 15 juni 2008 16:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een samenvatting moet ongeveer op 1 kantje staan.. zodat de lezer binnen 1 - 2 minuten kan zien of het wel interessant is of niet.
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Conclusie moet dus eigenlijk in een paar regels kunnen.
Maar dan kan ik werkelijk heel kort door de bocht gaan:
"Mijn probleemstelling is haalbaar."
![]()
Goede tipquote:Op zondag 15 juni 2008 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar gaat ook voornamelijk om de conclusie in de samenvatting. Als ze benieuwd zijn hoe je eraan gekomen bent lezen ze vanzelf wel het verslag helemaal door
quote:
Bedank je papa dan maarquote:
Heel verstandig, morgen heb je nog weer een hele dagquote:Op zondag 15 juni 2008 16:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het op mn gemak morgen doen. De tekst die ik nu geschreven heb kan ik nog verwerken in mn conclusies binnen het verslagEn volgens mij moet ik dus ook aan zelfreflectie gaan doen
Maar eens met een klasgenoot overleggen morgen
Ja vooral dat realistisch zijn, dat gaat nog behoorlijk negatief worden denk ikquote:Op zondag 15 juni 2008 16:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel verstandig, morgen heb je nog weer een hele dag
Zelfreflectie is nog goed te doen. gewoon realistisch zijn en dan komt het helemaal goed
Soms moet je er gewoon even met iemand anders naar kijken. Ik had altijd heel veel aan mn stagebegeleidster, die zei drie dingen en dan was het ineens helemaal goedquote:Op zondag 15 juni 2008 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben zelf nu ook een beetje aan de slag met een verslag, maar ben nog steeds in de knup met de volgorde en hoe het te verwerken
Stom gedoe..
Dan hoop ik je niet veel tegen te komen.. ook al is het misschien minder gezellig, maar je afronding is belangrijkerquote:Op zondag 15 juni 2008 16:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja vooral dat realistisch zijn, dat gaat nog behoorlijk negatief worden denk ikIk had namelijk veel meer willen doen, maar daar is het niet meer van gekomen
En ik zit er nu verder even helemaal in, mooi even afstand nemen en morgen opnieuw beginnen
Mij zullen jullie dus ook niet veel zien hierTenzij het echt vreselijk tegenzit...
![]()
Dat is waar, hij heeft me al enkele ideeen gegeen voor m'n stageverslag.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:52 schreef Jipje het volgende:
Soms moet je er gewoon even met iemand anders naar kijken. Ik had altijd heel veel aan mn stagebegeleidster, die zei drie dingen en dan was het ineens helemaal goedZelf zie je het dan gewoon niet meer.
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan hoop ik je niet veel tegen te komen.. ook al is het misschien minder gezellig, maar je afronding is belangrijker
Ja dat dacht ik ook hoor. Maar toch, volgens mij kan niemand dat alleen, zeker niet zo voor een van de eerste keren!quote:Op zondag 15 juni 2008 16:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar, hij heeft me al enkele ideeen gegeen voor m'n stageverslag.
Maar je zou toch zeggen dat ik wel in staat zou moeten zijn om een verslag in elkaar te draaien
Succes met opruimenquote:Op zondag 15 juni 2008 16:54 schreef Jipje het volgende:
Nu ga ik even het huis opruimen, mn ouders komen dinsdag thuis
Ik kom morgen iig wel even goedemorgne zeggen hoor
Succes Cue, met je verslag, als het nodig is wil ik ook wel even gluren hoor, moet je maar even mailen dan krijg je het morgen terug(ik pm je mn mailadres als je wilt)
quote:Op zondag 15 juni 2008 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Succes met opruimen![]()
En tot morgen dan
Tnx Jip.. als ik wat verder ben mag je zeker commentaar geven, maar het heeft nu jammergenoeg nog gewoon geen nut. Wel lief van je
quote:
Welnee johquote:Op zondag 15 juni 2008 16:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zegt dan wat van mijquote:Op zondag 15 juni 2008 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
En daarbij probeer ik 'met m'n verslag verder te komen, maar ben nog maar 2 zinnen verder
En zit timmy turner te kijken
Echt wel!quote:
Herkenbaar, behalve dat laatste stukje danquote:Op zondag 15 juni 2008 17:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Echt wel!![]()
maargoed gelukkig hebben we dan weer afleiding.. en probeer je ondertussen op 20 verschillende manier hetzelfde te vertellenen kom je geen steek verder, terwijl we naar te dunne sterren op tv kijken
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima
Heb net het 3FM commentaar onder de wedstrijd geplakt
Nederland - Frankrijk werd live becommentariseerd door Ekdom & Veenstra op 3FM. Heb net de webcambeelden en geluid uit de studio naast de wedstrijd geplakt, omdat sommige mensen het terug willen zienquote:
Mja, eigenlijk welquote:Op zondag 15 juni 2008 18:25 schreef Cuegirllie het volgende:
En dat doe je voor de lol?
Timmy Turner als in de zin van Fairy Odd Parentsquote:Op zondag 15 juni 2008 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
En daarbij probeer ik 'met m'n verslag verder te komen, maar ben nog maar 2 zinnen verder
En zit timmy turner te kijken
Ik doe er andere mensen een groot plezier, dus ik doe het graagquote:Op zondag 15 juni 2008 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Uh denk dat ik het wel zou kunnen begrijpen hoor![]()
Al zie ik het nut er niet van in
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Timmy Turner als in de zin van Fairy Odd Parents![]()
Dan moet je het zeker blijven doenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe er andere mensen een groot plezier, dus ik doe het graag
Dat kijk ik vrij vaakquote:
Ik ook nog steedsquote:
Ik zag het laatst op de BBC met de originele stemmen.. dan lijkt het opeens een stuk minder grappig en dat zelfde had ik ook met Pokémonquote:Op zondag 15 juni 2008 18:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds
Maar het blijft lachen, ondanks je ze allemaal al kent
Klopt ja.. en ook met uh dinges Boy guinuis ofzo in het engels.. jimmy neutronquote:Op zondag 15 juni 2008 18:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zag het laatst op de BBC met de originele stemmen.. dan lijkt het opeens een stuk minder grappig en dat zelfde had ik ook met Pokémon
* PieterBas geeft toe dat hij af en toe Pokémon kijkt, wanneer er gebrek is aan beters..
Ik heb het ook maar een paar minuten uitgehouden, en ik weiger om hem helemaal te kijkenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:43 schreef PieterBas het volgende:
Trouwens vandaag Meet The Spartans (uit)gekeken... het werd gelukkig nog een beetje grappig, of misschien kwam het omdat mijn hersenen nog zuurstof te kort komt vanwege de sprinttraining in de duinen vanmorgen.
Denk idd dat laatstequote:Op zondag 15 juni 2008 18:43 schreef PieterBas het volgende:
Trouwens vandaag Meet The Spartans (uit)gekeken... het werd gelukkig nog een beetje grappig, of misschien kwam het omdat mijn hersenen nog zuurstof te kort komt vanwege de sprinttraining in de duinen vanmorgen.
Als je hiervoor naar de bios was gegaan, wat het inderdaad een waste of money! En het was allemaal wel voorspelbaar, als je de 300 had gezien.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar een paar minuten uitgehouden, en ik weiger om hem helemaal te kijken![]()
Ik vind een film niet snel slecht, maar dit sloeg alles
Ja, ik denk het wel..quote:
Wel goed voor mijn postcountquote:
Dat is idd altijd maar de vraagquote:Op zondag 15 juni 2008 18:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel..
Even langs een aantal docenten.. als die aanwezig zijnDat is altijd maar de vraag bij docenten.
Dat zeker.. en dan heeft Piles nog meer reden om z'n mond te houdenquote:
Zo niet, dan maar 6 uur lang op school een stoel warm houden, koffie halen... broodjes halen. Schoonmakers boos maken, de IT afdeling boosmaken...quote:Op zondag 15 juni 2008 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is idd altijd maar de vraag
Hopelijk voor je zijn ze der
Maar hoezo zit je er 6 uur dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo niet, dan maar 6 uur lang op school een stoel warm houden, koffie halen... broodjes halen. Schoonmakers boos maken, de IT afdeling boosmaken...
Piles komt al aardig dichtbij in de top 10 topposters...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zeker.. en dan heeft Piles nog meer reden om z'n mond te houden
Bussen rijden alleen in de spits.. dus ik kan wel op 8.30 naar school toe, maar kan niet om 11.30 naar huis.. of ik moet 5-6km gaan lopen vanaf het station. (Maar dat doe ik alleen met mooi weer..)quote:
Nou ik zou liever een uur lopen dan zes uur op school zittenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bussen rijden alleen in de spits.. dus ik kan wel op 8.30 naar school toe, maar kan niet om 11.30 naar huis.. of ik moet 5-6km gaan lopen vanaf het station. (Maar dat doe ik alleen met mooi weer..)
Dat zal best wel ja, als ie dagelijks in de top 3 van de 100 staatquote:Op zondag 15 juni 2008 19:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Piles komt al aardig dichtbij in de top 10 topposters...
Beste verslaafd is hij welquote:Op zondag 15 juni 2008 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja, als ie dagelijks in de top 3 van de 100 staat
Kan altijd nog Den Haag even in.. maar ik neem mijn plu wel meequote:Op zondag 15 juni 2008 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou ik zou liever een uur lopen dan zes uur op school zitten![]()
Of een stortbui.. maar neem een paraplu mee en klaar
quote:
Ook altijd een optie jaquote:Op zondag 15 juni 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Kan altijd nog Den Haag even in.. maar ik neem mijn plu wel mee
quote:
Vroeg me al af waar het op sloegquote:
Of naar Rotterdam.. (maar dat moet ik sowieso als ik met de trein naar huis moet)quote:
Dan kun je dat ook doen ja.. i dunno.. Je verzint morgen er vast wel wat leuks opquote:Op zondag 15 juni 2008 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of naar Rotterdam.. (maar dat moet ik sowieso als ik met de trein naar huis moet)
Heeft Tong uberhaupt wel een leven, naast Fok!...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vergeet tong niet, die overstijgt Piles ook wel eens
Mij vergelijken met Tongquote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef Yesse het volgende:
Vergeet tong niet, die overstijgt Piles ook wel eens
Ik heb echt geen idee. Af en toe een stroom of internetstoring, en dan maakt half Fok zich weer zorgenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Heeft Tong uberhaupt wel een leven, naast Fok!...
Ik vind mijn +13.500 al veel...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Mij vergelijken met Tong![]()
Tong komt morgen waarschijnlijk op 300.000 posts![]()
[..]
Ik heb echt geen idee. Af en toe een stroom of internetstoring, en dan maakt half Fok zich weer zorgen
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Tong komt morgen waarschijnlijk op 300.000 posts![]()
goede timing.. wel kewl getalquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond allemaal
Weekend is alweer bijna voorbij
Iddquote:Op zondag 15 juni 2008 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Fijn dat je ons allemaal daar even aan herinnerd
Zeg dat welquote:
Goedenavondquote:Op zondag 15 juni 2008 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond allemaal
Weekend is alweer bijna voorbij
Je bent dan goed op wegquote:Op zondag 15 juni 2008 19:42 schreef Yesse het volgende:
7048 (gemiddeld 55 per dag)
Nog 3000 en dan zit ik alweer over de 10.000
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah, jah, wat moet je er van zeggen?
Dat doet ze toch nietquote:Op zondag 15 juni 2008 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
En niet te lang doorwerken als het niet gaat he!
Tuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2008 20:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Naja, komt ook wel weer goed!
Daar heb je wel een punt inderdaadquote:
Hé altequote:
Gezamenlijke stress is het mooiste wat er isquote:
Nah, stress wordt het niet bij mij. Dat heb ik (helaas) bijna nooitquote:Op zondag 15 juni 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezamenlijke stress is het mooiste wat er is
Ach tis hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Nah, stress wordt het niet bij mij. Dat heb ik (helaas) bijna nooit
Hier wordt het meer
en dan vooral bij langharige mense .. elkaar haar vasthoudenquote:
Je hebt meer ervaring dan ik geloof ikquote:Op zondag 15 juni 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
en dan vooral bij langharige mense .. elkaar haar vasthouden
Jeejquote:
Neehoorquote:
Met kotsen genoeg ervaring, maar niet gezamenlijkquote:
tot ziensquote:Op zondag 15 juni 2008 20:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga jullie wer verlaten.. misschien tot morgen!
Nee, en "alleen dan kan je weekquote:
Succes weerquote:Op zondag 15 juni 2008 20:46 schreef Californium het volgende:
Ik ga me best doen...Met een kop thee erbij want ik heb het koud....En nu ga ik de nieuwe topic wel klaarzetten....
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:46 schreef Californium het volgende:
Ik ga me best doen...Met een kop thee erbij want ik heb het koud....En nu ga ik de het nieuwe topic wel klaarzetten....
Deed je niet hoorquote:
Hoop ik ja...quote:
Ik weet hetquote:
quote:
vind je het zo erg dan? Dat is zeker ook de reden dat je 'weg' gingquote:Op zondag 15 juni 2008 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
echt een opluchting dat ik mij daar niet druk om hoef te maken
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef Californium het volgende:
[..]
vind je het zo erg dan? Dat is zeker ook de reden dat je 'weg' ging![]()
Onee je zei doei tegen Kiwiquote:Op zondag 15 juni 2008 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]wanneer?
Nou.. ik weet nooit een goede TT
en te fokken en presentatie maken...helaas schiet dat laatste er een beetje bij inquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Onee je zei doei tegen KiwiMaar als je niets weet kun je altijd suggesties vragen
Dat heb ik veuls te vaakquote:Op zondag 15 juni 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik dacht al haha
Maar dan zit het topic altijd al volvergeet altijd te kijken
![]()
Heb je dat nooit.. dat je zit te F5en.. er komt maar geen nieuw bericht, en na 10 minuten heb je door dat er een nieuwe pagina is gekomen
Ohohohquote:Op zondag 15 juni 2008 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
en te fokken en presentatie maken...helaas schiet dat laatste er een beetje bij in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |