Ik heb het ook maar een paar minuten uitgehouden, en ik weiger om hem helemaal te kijkenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:43 schreef PieterBas het volgende:
Trouwens vandaag Meet The Spartans (uit)gekeken... het werd gelukkig nog een beetje grappig, of misschien kwam het omdat mijn hersenen nog zuurstof te kort komt vanwege de sprinttraining in de duinen vanmorgen.
Denk idd dat laatstequote:Op zondag 15 juni 2008 18:43 schreef PieterBas het volgende:
Trouwens vandaag Meet The Spartans (uit)gekeken... het werd gelukkig nog een beetje grappig, of misschien kwam het omdat mijn hersenen nog zuurstof te kort komt vanwege de sprinttraining in de duinen vanmorgen.
Als je hiervoor naar de bios was gegaan, wat het inderdaad een waste of money! En het was allemaal wel voorspelbaar, als je de 300 had gezien.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar een paar minuten uitgehouden, en ik weiger om hem helemaal te kijken![]()
Ik vind een film niet snel slecht, maar dit sloeg alles
Ja, ik denk het wel..quote:
Wel goed voor mijn postcountquote:
Dat is idd altijd maar de vraagquote:Op zondag 15 juni 2008 18:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel..
Even langs een aantal docenten.. als die aanwezig zijnDat is altijd maar de vraag bij docenten.
Dat zeker.. en dan heeft Piles nog meer reden om z'n mond te houdenquote:
Zo niet, dan maar 6 uur lang op school een stoel warm houden, koffie halen... broodjes halen. Schoonmakers boos maken, de IT afdeling boosmaken...quote:Op zondag 15 juni 2008 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is idd altijd maar de vraag
Hopelijk voor je zijn ze der
Maar hoezo zit je er 6 uur dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo niet, dan maar 6 uur lang op school een stoel warm houden, koffie halen... broodjes halen. Schoonmakers boos maken, de IT afdeling boosmaken...
Piles komt al aardig dichtbij in de top 10 topposters...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zeker.. en dan heeft Piles nog meer reden om z'n mond te houden
Bussen rijden alleen in de spits.. dus ik kan wel op 8.30 naar school toe, maar kan niet om 11.30 naar huis.. of ik moet 5-6km gaan lopen vanaf het station. (Maar dat doe ik alleen met mooi weer..)quote:
Nou ik zou liever een uur lopen dan zes uur op school zittenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bussen rijden alleen in de spits.. dus ik kan wel op 8.30 naar school toe, maar kan niet om 11.30 naar huis.. of ik moet 5-6km gaan lopen vanaf het station. (Maar dat doe ik alleen met mooi weer..)
Dat zal best wel ja, als ie dagelijks in de top 3 van de 100 staatquote:Op zondag 15 juni 2008 19:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Piles komt al aardig dichtbij in de top 10 topposters...
Beste verslaafd is hij welquote:Op zondag 15 juni 2008 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zal best wel ja, als ie dagelijks in de top 3 van de 100 staat
Kan altijd nog Den Haag even in.. maar ik neem mijn plu wel meequote:Op zondag 15 juni 2008 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou ik zou liever een uur lopen dan zes uur op school zitten![]()
Of een stortbui.. maar neem een paraplu mee en klaar
quote:
Ook altijd een optie jaquote:Op zondag 15 juni 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Kan altijd nog Den Haag even in.. maar ik neem mijn plu wel mee
quote:
Vroeg me al af waar het op sloegquote:
Of naar Rotterdam.. (maar dat moet ik sowieso als ik met de trein naar huis moet)quote:
Dan kun je dat ook doen ja.. i dunno.. Je verzint morgen er vast wel wat leuks opquote:Op zondag 15 juni 2008 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of naar Rotterdam.. (maar dat moet ik sowieso als ik met de trein naar huis moet)
Heeft Tong uberhaupt wel een leven, naast Fok!...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vergeet tong niet, die overstijgt Piles ook wel eens
Mij vergelijken met Tongquote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef Yesse het volgende:
Vergeet tong niet, die overstijgt Piles ook wel eens
Ik heb echt geen idee. Af en toe een stroom of internetstoring, en dan maakt half Fok zich weer zorgenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Heeft Tong uberhaupt wel een leven, naast Fok!...
Ik vind mijn +13.500 al veel...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Mij vergelijken met Tong![]()
Tong komt morgen waarschijnlijk op 300.000 posts![]()
[..]
Ik heb echt geen idee. Af en toe een stroom of internetstoring, en dan maakt half Fok zich weer zorgen
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Tong komt morgen waarschijnlijk op 300.000 posts![]()
goede timing.. wel kewl getalquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond allemaal
Weekend is alweer bijna voorbij
Iddquote:Op zondag 15 juni 2008 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Fijn dat je ons allemaal daar even aan herinnerd
Zeg dat welquote:
Goedenavondquote:Op zondag 15 juni 2008 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond allemaal
Weekend is alweer bijna voorbij
Je bent dan goed op wegquote:Op zondag 15 juni 2008 19:42 schreef Yesse het volgende:
7048 (gemiddeld 55 per dag)
Nog 3000 en dan zit ik alweer over de 10.000
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah, jah, wat moet je er van zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |