quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon niet aanstellen en je werk doen
Jeugd van tegenwoordig
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Succes dan, want ik ben ook bezig voor schoolquote:Op zondag 15 juni 2008 12:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik moet nog wat aan mn afstudeerverslag doen, en mn tekeningen verbeteren. Ik wilde het eigenlijk vrijdag al af hebben, maar dat viel tegen....![]()
Moet zeggen dat het draaien van leuke muziek wel helpt
Inderdaad, slapen en tv kijken... oooooooooooooooh daar heb ik zin inquote:Op zondag 15 juni 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Succes dan, want ik ben ook bezig voor schoolIs echt moeilijk want ik heb echt meer zin om te slapen en tv te kijken dan wat voor school te doen...
Maarja, toch maar mee begonnen want ik wil het op tijd af hebben zodat ik het nog kan nakijken. Het moet goed zijn
jup... was zo gaaf.. De binnenstad van Bern was gewoon alsof je door Amsterdam liep ofzo. Vol met hollanders en verder was Zwitsers in het oranjequote:
Tof! Was wel weer een mooie wedstrijd, ik heb maar 4 uur geslapen die nacht... (moest werken om 6 uur smorgens, maar kon niet slapen door alle toeters en muziek in de straatquote:Op zondag 15 juni 2008 12:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup... was zo gaaf.. De binnenstad van Bern was gewoon alsof je door Amsterdam liep ofzo. Vol met hollanders en verder was Zwitsers in het oranje
haha.. ik sliep pas om 9 uur 's morgens toen we weer terug in Nedeland waren en we waren om 6 uur vertrokkenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tof! Was wel weer een mooie wedstrijd, ik heb maar 4 uur geslapen die nacht... (moest werken om 6 uur smorgens, maar kon niet slapen door alle toeters en muziek in de straat)
Typen via mn tenenquote:
Jaja, dat is pas kinkyquote:
Ik ben dus zeker niet de enigequote:Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
was ik weer
snel bij me papa langs geweest
Nu ef eten en daarna aan school werken
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |