lekker laatquote:
het kan typen dus levend genoegquote:
Zit wat inquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Ik sla gewoon random mijn hoofd op het toetsenbord en hoop dat er goede zinnen uitkomen. Zoals nu bijvoorbeeld
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Ik sla gewoon random mijn hoofd op het toetsenbord en hoop dat er goede zinnen uitkomen. Zoals nu bijvoorbeeld
Adieu les Bleusquote:Op zondag 15 juni 2008 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenWij gaan naar Wenen toe, wij gaan naar Wenen toe.
En we zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.En we zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.
En we zwaaien met z'n allen.
We zwaaien met z'n allen.
We zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.
And we wave with eachother to ItalyAnd we wave with eachother to Italy.
And we wave with eachother.
And we wave with eachother to Italy.
quote:Op zondag 15 juni 2008 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenWij gaan naar Wenen toe, wij gaan naar Wenen toe.
En we zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.En we zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.
En we zwaaien met z'n allen.
We zwaaien met z'n allen.
We zwaaien met z'n allen naar Frankrijk.
And we wave with eachother to ItalyAnd we wave with eachother to Italy.
And we wave with eachother to Italy.
Ga niet werkenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
Ik moet eigenlijk aan het werk.
Ik heb geen zin.
Iemand een tip?
quote:
Gewoon niet aanstellen en je werk doenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen zin.
Iemand een tip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Wat voor werk?quote:Op zondag 15 juni 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen zin.
Iemand een tip?
Ik moet nog wat aan mn afstudeerverslag doen, en mn tekeningen verbeteren. Ik wilde het eigenlijk vrijdag al af hebben, maar dat viel tegen....quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon niet aanstellen en je werk doen
Jeugd van tegenwoordig
DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Succes dan, want ik ben ook bezig voor schoolquote:Op zondag 15 juni 2008 12:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik moet nog wat aan mn afstudeerverslag doen, en mn tekeningen verbeteren. Ik wilde het eigenlijk vrijdag al af hebben, maar dat viel tegen....![]()
Moet zeggen dat het draaien van leuke muziek wel helpt
Inderdaad, slapen en tv kijken... oooooooooooooooh daar heb ik zin inquote:Op zondag 15 juni 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Succes dan, want ik ben ook bezig voor schoolIs echt moeilijk want ik heb echt meer zin om te slapen en tv te kijken dan wat voor school te doen...
Maarja, toch maar mee begonnen want ik wil het op tijd af hebben zodat ik het nog kan nakijken. Het moet goed zijn
jup... was zo gaaf.. De binnenstad van Bern was gewoon alsof je door Amsterdam liep ofzo. Vol met hollanders en verder was Zwitsers in het oranjequote:
Tof! Was wel weer een mooie wedstrijd, ik heb maar 4 uur geslapen die nacht... (moest werken om 6 uur smorgens, maar kon niet slapen door alle toeters en muziek in de straatquote:Op zondag 15 juni 2008 12:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup... was zo gaaf.. De binnenstad van Bern was gewoon alsof je door Amsterdam liep ofzo. Vol met hollanders en verder was Zwitsers in het oranje
haha.. ik sliep pas om 9 uur 's morgens toen we weer terug in Nedeland waren en we waren om 6 uur vertrokkenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tof! Was wel weer een mooie wedstrijd, ik heb maar 4 uur geslapen die nacht... (moest werken om 6 uur smorgens, maar kon niet slapen door alle toeters en muziek in de straat)
Typen via mn tenenquote:
Jaja, dat is pas kinkyquote:
Ik ben dus zeker niet de enigequote:Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
was ik weer
snel bij me papa langs geweest
Nu ef eten en daarna aan school werken
neequote:
Mooi op tijdquote:
quote:
yupquote:
Sorry, maar het hoefde ook niet meer dan dat te zijn.. ging film kijkenquote:
Die van mij ook. Zegt ze: Heb liever dat jullie me het hele jaar door wat helpen en appricieren dan die ene dag in het jaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Aan vader en moederdag doen wij anders nooit. Mijn moeder vind het alleen maar een commercieel verzinsel.
M'n moeder heeft liever van wel.. hahaha.. dus een e-card is dan zeg maar genoegquote:Op zondag 15 juni 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Aan vader en moederdag doen wij anders nooit. Mijn moeder vind het alleen maar een commercieel verzinsel.
Idd raar dat er een speciale dag voor moet zijn. Het is leuker als je uit jezelf zegt: vandaag is het moederdagquote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij ook. Zegt ze: Heb liever dat jullie me het hele jaar door wat helpen en appricieren dan die ene dag in het jaar.
Heeft ze helemaal gelijk in
Net als valentijnsdag!
De gedachtegang achter valentijnsdag snap ik ook niet.. moet je een dag extreem verliefd doen... wat moet je dan van het rest van het jaar doen.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij ook. Zegt ze: Heb liever dat jullie me het hele jaar door wat helpen en appricieren dan die ene dag in het jaar.
Heeft ze helemaal gelijk in
Net als valentijnsdag!
Het was vast een grap van je vriendenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:23 schreef PieterBas het volgende:
Misschien komt mijn hekel voor valentijnsdag... is omdat ik maar één keer een kaartje heb ontvangen en nog steeds niet weet wie het meisje nou zou kunnen zijn
Dan had ik het wel geweten... aan het handschrift.. maar dit was duidelijk een handschrift van een meisje.. en zeker niet van mijn zusje.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was vast een grap van je vrienden
Het zusje van je vriend, een vriendin van school etc etc..quote:Op zondag 15 juni 2008 15:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan had ik het wel geweten... aan het handschrift.. maar dit was duidelijk een handschrift van een meisje.. en zeker niet van mijn zusje.
Ja, het was wel liefquote:Op zondag 15 juni 2008 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het zusje van je vriend, een vriendin van school etc etc..
Maar zo niet, dan heb je wel een stille liefde gehadWel lief natuurlijk
Heb ook meer een gehad ooit, en verdenk ook inderdaad mijn vrienden ervanquote:Op zondag 15 juni 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was vast een grap van je vrienden
Ik ook. Daarom ook zo flauw dat ze er nooit een naam op zetten.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, het was wel lief
Maar wie het nou zou kunnen zijn, dat vraag ik me nog steeds af en toe af:?
Dan is het leukquote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch lijkt het me als moeder/vader van een kind op de basisschool wel erg leuk hoor.. moederdag en vaderdag! Die zelfgemaakte stukjes etc
Haha ja, dan wel. Had dit jaar al bijna een kleurplaat voor moeder gemaaktquote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch lijkt het me als moeder/vader van een kind op de basisschool wel erg leuk hoor.. moederdag en vaderdag! Die zelfgemaakte stukjes etc
Die je toch al bijna elke week krijgt...quote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Had je eigenlijk moeten doenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dan wel. Had dit jaar al bijna een kleurplaat voor moeder gemaakt
Haha ja... volgend jaarquote:
en dan buiten de lijntjes tekenen...quote:Op zondag 15 juni 2008 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dan wel. Had dit jaar al bijna een kleurplaat voor moeder gemaakt
Ga morgen eens langs school..quote:Op zondag 15 juni 2008 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heerlijk morgen lekker uitslapen terwijl jullie moeten werken
Ik moet woensdag alleen naar school om wat in te leverenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heerlijk morgen lekker uitslapen terwijl jullie moeten werken
Ik wou dat mn verslag af was en dat het opschoot met mn tekeningen...quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet woensdag alleen naar school om wat in te leveren.
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 15 juni 2008 16:05 schreef Jipje het volgende:
Ik wou dat mn verslag af was en dat het opschoot met mn tekeningen...
Ik lees zulke posts niet eensquote:
Ik wou dat me presentatie af wasquote:Op zondag 15 juni 2008 16:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik wou dat mn verslag af was en dat het opschoot met mn tekeningen...
Doe eens relaxed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |