Mooi op tijdquote:
quote:
yupquote:
Sorry, maar het hoefde ook niet meer dan dat te zijn.. ging film kijkenquote:
Die van mij ook. Zegt ze: Heb liever dat jullie me het hele jaar door wat helpen en appricieren dan die ene dag in het jaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Aan vader en moederdag doen wij anders nooit. Mijn moeder vind het alleen maar een commercieel verzinsel.
M'n moeder heeft liever van wel.. hahaha.. dus een e-card is dan zeg maar genoegquote:Op zondag 15 juni 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Aan vader en moederdag doen wij anders nooit. Mijn moeder vind het alleen maar een commercieel verzinsel.
Idd raar dat er een speciale dag voor moet zijn. Het is leuker als je uit jezelf zegt: vandaag is het moederdagquote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij ook. Zegt ze: Heb liever dat jullie me het hele jaar door wat helpen en appricieren dan die ene dag in het jaar.
Heeft ze helemaal gelijk in
Net als valentijnsdag!
De gedachtegang achter valentijnsdag snap ik ook niet.. moet je een dag extreem verliefd doen... wat moet je dan van het rest van het jaar doen.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die van mij ook. Zegt ze: Heb liever dat jullie me het hele jaar door wat helpen en appricieren dan die ene dag in het jaar.
Heeft ze helemaal gelijk in
Net als valentijnsdag!
Het was vast een grap van je vriendenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:23 schreef PieterBas het volgende:
Misschien komt mijn hekel voor valentijnsdag... is omdat ik maar één keer een kaartje heb ontvangen en nog steeds niet weet wie het meisje nou zou kunnen zijn
Dan had ik het wel geweten... aan het handschrift.. maar dit was duidelijk een handschrift van een meisje.. en zeker niet van mijn zusje.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was vast een grap van je vrienden
Het zusje van je vriend, een vriendin van school etc etc..quote:Op zondag 15 juni 2008 15:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan had ik het wel geweten... aan het handschrift.. maar dit was duidelijk een handschrift van een meisje.. en zeker niet van mijn zusje.
Ja, het was wel liefquote:Op zondag 15 juni 2008 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het zusje van je vriend, een vriendin van school etc etc..
Maar zo niet, dan heb je wel een stille liefde gehadWel lief natuurlijk
Heb ook meer een gehad ooit, en verdenk ook inderdaad mijn vrienden ervanquote:Op zondag 15 juni 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was vast een grap van je vrienden
Ik ook. Daarom ook zo flauw dat ze er nooit een naam op zetten.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, het was wel lief
Maar wie het nou zou kunnen zijn, dat vraag ik me nog steeds af en toe af:?
Dan is het leukquote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch lijkt het me als moeder/vader van een kind op de basisschool wel erg leuk hoor.. moederdag en vaderdag! Die zelfgemaakte stukjes etc
Haha ja, dan wel. Had dit jaar al bijna een kleurplaat voor moeder gemaaktquote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch lijkt het me als moeder/vader van een kind op de basisschool wel erg leuk hoor.. moederdag en vaderdag! Die zelfgemaakte stukjes etc
Die je toch al bijna elke week krijgt...quote:Op zondag 15 juni 2008 15:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Had je eigenlijk moeten doenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dan wel. Had dit jaar al bijna een kleurplaat voor moeder gemaakt
Haha ja... volgend jaarquote:
en dan buiten de lijntjes tekenen...quote:Op zondag 15 juni 2008 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, dan wel. Had dit jaar al bijna een kleurplaat voor moeder gemaakt
Ga morgen eens langs school..quote:Op zondag 15 juni 2008 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heerlijk morgen lekker uitslapen terwijl jullie moeten werken
Ik moet woensdag alleen naar school om wat in te leverenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heerlijk morgen lekker uitslapen terwijl jullie moeten werken
Ik wou dat mn verslag af was en dat het opschoot met mn tekeningen...quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik moet woensdag alleen naar school om wat in te leveren.
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 15 juni 2008 16:05 schreef Jipje het volgende:
Ik wou dat mn verslag af was en dat het opschoot met mn tekeningen...
Ik lees zulke posts niet eensquote:
Ik wou dat me presentatie af wasquote:Op zondag 15 juni 2008 16:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik wou dat mn verslag af was en dat het opschoot met mn tekeningen...
Doe eens relaxed.quote:
Daar moet ik ook nog aan beginnenquote:
Kom maar met die lijstquote:Op zondag 15 juni 2008 16:10 schreef Piles het volgende:
Als we toch zielig gaan doen heb ik nog wel een lijstje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |