abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59460327
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ken het Maar ik wist al halverwege mijn tienerjaren dat je bepaalde dingen niet moest eten tijdens een zwangerschap
Mja, ik ook. Overmatige belangstelling voor medische zaken, is ook nooit meer helemaal weggegaan
Nuja, soms is het wel erg handig.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:33:26 #202
108648 cattie
lieve moeder
pi_59460392
Ja, DJMO, kattenuitwerpselen (in de kattenbak of in de tuin) kunnen ook toxoplasmose veroorzaken.

Freecell, ik snap je punt. Maar hoe moet je die groep dan bereiken? Het enige wat ik kan bedenken is dat als de ha of vk wordt gebeld, direct aan de telefoon die info geven. Maar ik las laatst dat allochtone vrouwen vaak veel later pas naar de vk gaan.
quote:
Ook moet worden gestimuleerd dat allochtone vrouwen vaker en eerder verloskundigen bezoeken. Waar autochtone vrouwen gemiddeld na 16,4 weken naar de verloskundige gaan, doen negen van de tien Marokkaanse vrouwen dat pas na 23,3 weken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 14:36:09 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59460469
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef cattie het volgende:
Ja, DJMO, kattenuitwerpselen (in de kattenbak of in de tuin) kunnen ook toxoplasmose veroorzaken.

Freecell, ik snap je punt. Maar hoe moet je die groep dan bereiken? Het enige wat ik kan bedenken is dat als de ha of vk wordt gebeld, direct aan de telefoon die info geven. Maar ik las laatst dat allochtone vrouwen vaak veel later pas naar de vk gaan.
[..]
had ik toch goed.. gelukkig doet lief hier tegenwoordig de tuin en de kattenbak (al gelijk vanaf toen ik het tweede streepje had) omdat ik dat nog wist van eerste zwangerschap.. zelfs als katlief gekotst heeft ruimt hij het op (terwijl hij vroeger een katten-hater was, doet hij nu alles wat er mee te maken heeft)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59460554
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:57 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik kreeg die info van mijn huisarts,mijn beide nichten (eentje is inmiddels bevallen, de ander moet nog een maand) die aten zelfs geen rood vlees meer. ik eet gewoon alles, behalve rauwe dingen en rauwmelkse kazen. ik moet er niet aan denken om alleen maar kip enzo te eten.. een goed biefstukje gaat er maar al te graag in hier
Beetje rare opmerking van dat rood vlees. Rood vlees mag je namelijk niet eten. Een goed doorbakken biefstuk vind ik persoonlijk niet te eten, mij teveel kauwen, haha. Maar dat je geen rauw vlees mag wil niet zeggen dat je alleen maar 'kip enzo' mag eten. Er zijn zoveel dingen die je kan eten die niet rauw zijn.
De meeste info komt hier van internet. Ik lees trouwens al zolang mee op OUD dat ik meer weet dan de meeste vrouwen die al zwanger zijn geweest.

Hier is het eerste bezoek aan de VK tussen de 7 en 9 weken (dan kijken ze ook alvast even of ze een hartje zien kloppen en de termijnecho is (zoals standaard) rond de 12de week. Zou dat in het buitenland hetzelfde zijn eigenlijk?
Nou om 16:15 mogen wij voor de echo, ik moest met een volle blaas komen dus drink lekker veel water..alleen ophouden tot we zijn geweest bij de VK dat weet ik nog zo net niet
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 14:41:48 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59460641
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:38 schreef Estrys het volgende:

[..]

Beetje rare opmerking van dat rood vlees. Rood vlees mag je namelijk niet eten. Een goed doorbakken biefstuk vind ik persoonlijk niet te eten, mij teveel kauwen, haha. Maar dat je geen rauw vlees mag wil niet zeggen dat je alleen maar 'kip enzo' mag eten. Er zijn zoveel dingen die je kan eten die niet rauw zijn.
De meeste info komt hier van internet. Ik lees trouwens al zolang mee op OUD dat ik meer weet dan de meeste vrouwen die al zwanger zijn geweest.

Hier is het eerste bezoek aan de VK tussen de 7 en 9 weken (dan kijken ze ook alvast even of ze een hartje zien kloppen en de termijnecho is (zoals standaard) rond de 12de week. Zou dat in het buitenland hetzelfde zijn eigenlijk?
Nou om 16:15 mogen wij voor de echo, ik moest met een volle blaas komen dus drink lekker veel water..alleen ophouden tot we zijn geweest bij de VK dat weet ik nog zo net niet
en sinds wanneer mag dat dan niet meer? ik heb ook tijdens mijn eerste gewoon rood vlees gegeten en er was niets aan de hand.. kreeg het toen ook niet te horen dat het niet mocht, ook nu niet trouwens, alleen dat ik geen RAUW vlees mocht eten..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 14:43:31 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59460688
succes overigens met het ophouden en dat je een mooie en goede echo hebt strakjes

Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 14:45:31 #207
5428 crew  miss_sly
pi_59460752
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

en sinds wanneer mag dat dan niet meer? ik heb ook tijdens mijn eerste gewoon rood vlees gegeten en er was niets aan de hand.. kreeg het toen ook niet te horen dat het niet mocht, ook nu niet trouwens, alleen dat ik geen RAUW vlees mocht eten..
\

Zo moeilijk is het toch niet? Een goed doorbakken biefstuk is niet rood of rose, maar bruin. Je mag dus wel gewoon beifstuk, maar niet rood van binnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:46:59 #208
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59460805
quote:

[..]

Ik denk dat ze denkt dat jij niet goed doorbakken vlees bedoeld ( dus rauw) en niet rood als in rundvlees, varkensvlees, kalfsvlees , lamsvlees enz. en met witvlees kip, kalkoen en ander gevogelte.

Maar witvlees is wel gezonder, of je nu wel of niet zwanger bent.

En vis uiteraard, alleen niet voorverpakt, dat mag ook weer niet geloof ik.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:47:12 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_59460815
quote:

[..]

Met rood vlees wordt rauw vlees bedoeld. Rood na de bereiding

Dus niet rood voordat het de pan in gaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59460864
ja nou is het al drie keer gezegd zie ik
pi_59460918
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef cattie het volgende:

[..]
Mja, dat blijft dus lastig, die groep bereiken. Misschien actievere voorlichting op scholen? Dan hebben ze het in ieder geval érgens meegekregen.

Ik zie hierboven trouwens een spraakverwarring ontstaan
De één ziet rood vlees als "vlees wat niet doorbakken is en nog rood" en de ander ziet het als tegenovergestelde van "wit vlees" zoals gevogelte.

Rundvlees kan je bijvoorbeeld altijd rood vlees noemen, óók als het door en door gaar is.
VOlgens mij lost dit een discussie op, want jullie zeggen hetzelfde
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:49:54 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59460928
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Met rood vlees wordt rauw vlees bedoeld. Rood na de bereiding

Dus niet rood voordat het de pan in gaat
Met roodvlees wordt eigenlijk alle soorten vlees bedoeld wat niet witvlees (gevolgelte) of vis is.
Tenminste, toen ik nog kookles kreeg op school wel.

En rauw vlees is gewoon niet goed doorbakken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 14:50:21 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59460936
hehehe we hebben dus andere opvattingen over rood vlees, mijn nichtjes aten dus ook geen vlees dat voor de bereiding rood was.. dat bedoelde ik, en daar moet ik dus niet aan denken, dan maar even wat langer doorbakken, maar mijn biefje kan ik echt niet missen op zijn tijd

pi_59460948
Spuit 11, sorry
pi_59460987
hehe, phoe, dat was al een hele bevalling. Maar bedankt freecell! Weer iets opgelost...
had ik al gezegd dat ik moet plassen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 14:52:34 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461003
ik heb trouwens een geheugen als een zeef.. ik zat daarnet te denken aan iets waar misschien een nieuw topic over geopend zou kunnen worden, maar ik ben het nu alweer kwijt

dinsdag 17 juni 2008 @ 14:53:00 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_59461014
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Met roodvlees wordt eigenlijk alle soorten vlees bedoeld wat niet witvlees (gevolgelte) of vis is.
Tenminste, toen ik nog kookles kreeg op school wel.

En rauw vlees is gewoon niet goed doorbakken.
Klopt, in die contreien wel, maar als het gaat om wat je mag eten tijdens de zwangerschap wordt ook wel eens rood vlees genoemd, maar dan gaat het toch echt om het rauwe
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59461027
Ik eet gewoon geen vlees, lekker makkelijk
pi_59461115
Jaaa geen vlees! dat is helemaal een oplossing maar dan krijg je weer het vacuum verpakte vis dilemma, hihi

Dat van die kattenbak dat vind ik trouwens wel fijn! Die hou ik er in denk ik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 14:57:59 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461171
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef Estrys het volgende:
Jaaa geen vlees! dat is helemaal een oplossing maar dan krijg je weer het vacuum verpakte vis dilemma, hihi

Dat van die kattenbak dat vind ik trouwens wel fijn! Die hou ik er in denk ik
soms het zelfde probleem als mij?? dat je er misselijk van word/werd als je hem moest verschonen (ook toen je nog niet zwanger was dus )

pi_59461197
neej dat niet, maar tis nou niet echt een hobby. En elke dag moeten die drollen geschept worden want anders gaat mevrouw de poes er NIET op. Verwend kreng
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 14:59:22 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461200
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Rundvlees kan je bijvoorbeeld altijd rood vlees noemen, óók als het door en door gaar is.
VOlgens mij lost dit een discussie op, want jullie zeggen hetzelfde
draadjesvlees

je maakt me lekker

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:01:09 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461239
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:59 schreef Estrys het volgende:
neej dat niet, maar tis nou niet echt een hobby
mjah, dan heb je nu een geldig excuus om er onder uit te komen ik mag het nog wel, maar wel met bijvoorbeeld handschoenen aan (ik zou ook niet weten hoe alleenstaande vrouwen het anders moeten doen, die lopen neem ik aan niet even naar de buurman/vrouw om te vragen of die hun kattenbak even wil verschonen )

pi_59461302
Bah werken wil niet echt... ben zo benieuwd naar de echo. Nog een uurtje. Ben trouwens nog steeds erg misselijk sochtends en savonds. Maar heb nog goede hoop dat het weg trekt komende week
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:05:39 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461351
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:03 schreef Estrys het volgende:
Bah werken wil niet echt... ben zo benieuwd naar de echo. Nog een uurtje. Ben trouwens nog steeds erg misselijk sochtends en savonds. Maar heb nog goede hoop dat het weg trekt komende week
hoever ben je nu?? ik weet nog dat ik bij mijn eerste nooit misselijk ben geweest maar tijdens de bevalling alles onderkotste nu andersom als ik koffie drink, eentje gaat nog, tweede gaat er acuut uit

ik hoop dat het snel wegtrekt voor je, want misselijk zijn terwijl je moet genieten is niet leuk

pi_59461486
Ik ben nu volgens mij 11 weken, maar we zullen het straks zien. Het ligt er echt aan dat ik niks in mijn maag heb maar als ik dan eet voordat ik opsta dan komt het er nog sneller uit dan het er in gaat, dus dat werkt ook niet zo.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:13:38 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461589
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef Estrys het volgende:
Ik ben nu volgens mij 11 weken, maar we zullen het straks zien. Het ligt er echt aan dat ik niks in mijn maag heb maar als ik dan eet voordat ik opsta dan komt het er nog sneller uit dan het er in gaat, dus dat werkt ook niet zo.
hmm en een licht iets eten net voor je gaat slapen?? snacht verteert eten minder snel dacht ik, waardoor je smorgen iig iets hebt om op te kunnen staan..

pi_59461758
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:38 schreef Estrys het volgende:
Krijg je geen buikpijn als je t zo lang moet ophouden
lijkt me toch niet zo geslaagd

en zowiezo als je 11 weken bent dan moet er toch gewoon iets te zien zijn...ik hoefde bij 10 werken geen volle blaas te hebben en het was een erg duidelijke echo
pi_59461820
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

hmm en een licht iets eten net voor je gaat slapen?? snacht verteert eten minder snel dacht ik, waardoor je smorgen iig iets hebt om op te kunnen staan..
misschien alleen een klein koekje? die sultana's hielpen wat dat betreft wel bij mij
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:22:42 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461849
hier dito bla.. ik heb de echo nog ergens liggen, maar die had ik nog niet ingescand. mocht net voor de echo naar de wc, maar ik moest wel wat binnenhouden van de echoscopiste .. dat zou een beter beeld opleveren..

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:24:56 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461907
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef simmu het volgende:

[..]

misschien alleen een klein koekje? die sultana's hielpen wat dat betreft wel bij mij
een kopje bouillon, een beschuitje kaas.. als het maar licht is (denk ik hoor) ik zelf word niet misselijk wakker, maar zodra ik meer dan 1 kop koffie drink is het huilen met de pet op en dweilen met de kraan open

pi_59462009
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:24 schreef DJMO het volgende:

[..]

een kopje bouillon, een beschuitje kaas.. als het maar licht is (denk ik hoor) ik zelf word niet misselijk wakker, maar zodra ik meer dan 1 kop koffie drink is het huilen met de pet op en dweilen met de kraan open
ik ben al 8 maanden elke ochtend misselijk.
pi_59462023
Ik kwam bij 12 weken met een volle blaas en toen kon ze niks zien, omdat mijn blaas te groot was
Toen ocht ik daar dus alsnog gaan uitplassen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:31:18 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59462076
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef simmu het volgende:

[..]

bah dat is niet leuk simmu. heb je er nu nog steeds last van?

pi_59462145
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef simmu het volgende:

[..]

Mja, het blijft beroerd, al went het bij mij wel.
Nu op 28 weken en nog steeds elke middag en/of avond misselijk en zo'n 4x per week kotsen.
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het zo blijft tot de beeb er is, dan kan het altijd meevallen.
En echt, na meer dan een half jaar went het Alleen het is wrs niet zo goed voor mijn slokdarm en tanden enzo.
pi_59462262
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Nu op 28 weken en nog steeds elke middag en/of avond misselijk en zo'n 4x per week kotsen.
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het zo blijft tot de beeb er is, dan kan het altijd meevallen.
En echt, na meer dan een half jaar went het Alleen het is wrs niet zo goed voor mijn slokdarm en tanden enzo.
Al eens gedroogde gember geprobeerd?
Hier helpt het wel. Ik kan het daardoor houden bij een paar keer kotsen in de week ipv zes keer op een dag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:38:36 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59462288
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hier helpt het wel. Ik kan het daardoor houden bij een paar keer kotsen in de week ipv zes keer op een dag.
*ril*

pi_59462310
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

bah dat is niet leuk simmu. heb je er nu nog steeds last van?
jah, maar zoals gezegd: bij mij helpt het goed om direct als ik wakker wordt iets heel kleins maar suikerrijks te eten (een sultanakoekje, of zo'n continuekoekje ofzo). een halve beker cola doet ook wonderen, helpt bij alles! ook je maag. normaal lust ik geen cola, nu krijg ik het niet aangesleept. ik krijg sowieso alleen maar hele kleine beetjes eten weg. dus ik gooi er ook extra vitaminen tegenaan (in overleg met de vlos)

het goede nieuws is dat ik tot nu toe alleen maar 6 kilo ofzo ben afgevallen terwijl baby prima groeit (als je rekent in maat kleding: ik ben van 48 voor de zwangerschap ofzo naar 36/38 zwangerschapskleding gegaan). ik zou weleens van die herrie hier verlost willen zijn (ik had nog niet eens verteld wat die kaalkopbuurtjes geflikt hadden!). ik slaap al een maand of wat hooguit 6 uur per dag, terwijl ik normaal al 8 uur nodig heb!

verder zijn we zo gezond als een vis, geen suiker, prima bloeddruk, alles groeit prima, dus och: dan teken ik daar wel voor hoor!

wat de buurtjes geflikte hadden:

1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid dus, daar had ik al over geklaagd, maar dat bleek dus nog lang niet alles:

2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......ik ben niet snel bang, maar ik begin die lui doodeng te vinden. nog 4 maanden en we verhuizen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:43:29 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59462411
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef simmu het volgende:

[..]

jah, maar zoals gezegd: bij mij helpt het goed om direct als ik wakker wordt iets heel kleins maar suikerrijks te eten (een sultanakoekje, of zo'n continuekoekje ofzo). een halve beker cola doet ook wonderen, helpt bij alles! ook je maag. normaal lust ik geen cola, nu krijg ik het niet aangesleept. ik krijg sowieso alleen maar hele kleine beetjes eten weg. dus ik gooi er ook extra vitaminen tegenaan (in overleg met de vlos)

het goede nieuws is dat ik tot nu toe alleen maar 6 kilo ofzo ben afgevallen terwijl baby prima groeit (als je rekent in maat kleding: ik ben van 48 voor de zwangerschap ofzo naar 36/38 zwangerschapskleding gegaan). ik zou weleens van die herrie hier verlost willen zijn (ik had nog niet eens verteld wat die kaalkopbuurtjes geflikt hadden!). ik slaap al een maand of wat hooguit 6 uur per dag, terwijl ik normaal al 8 uur nodig heb!

verder zijn we zo gezond als een vis, geen suiker, prima bloeddruk, alles groeit prima, dus och: dan teken ik daar wel voor hoor!

wat de buurtjes geflikte hadden:

1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid dus, daar had ik al over geklaagd, maar dat bleek dus nog lang niet alles:

2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......ik ben niet snel bang, maar ik begin die lui doodeng te vinden. nog 4 maanden en we verhuizen!
ik herhaal mijn reactie van zojuist: *ril*
ik ben blij dat je gaat verhuizen, en ik ben blij dat ik in een zeer rustige buurt woon, met mijn schoonvader die handen als kolenschoppen heeft) maar tien deuren verder woont ...

pi_59462446
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Zonder verdere voorlichting of wat dan ook? Vreemd!
Bij mij was de eerste afspraak met de verloskundige redelijk uitgebreid, maar dat kwam ook door een complete medische vragenlijst waar we doorheen moesten worstelen Maar het was dus pas bij 12 weken en ná de eerste echo.

edit: quote toegevoegd
Ik kreeg de vraag of ik na wilde denken over een combi test al tijdens het eerste telefoongesprek. Wel na een korte voorlichting via de telefoon, maar dat ik er alvast over na kon denken, omdat het natuurlijk allemaal zo kort dag is en je die beslissing niet zomaar even maakt.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

oude nick eigenlijk.

dank je wel!
Slangen zijn gewoon leuk (Heb inmiddels dus 20 kleintjes uit het ei zien kruipen de afgelopen dagen ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59462492
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik kan het proberen Hoe eet je dat? Want puur lijkt me niet echt lekker?
Bij mij helpt iets zoets eten soms ook wel, maar dan eet ik er vervolgens weer teveel van en komt het er alsnog uit
pi_59462507
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:33 schreef freecell het volgende:
Gatver Freecel, word je er niet gek van?
Hier niet misselijk of kotsen, juist enorrrrrrrrm veel maagzuur. Veel dingen kan ik gewoon niet meer eten/drinken en dan zit ik nog vaak aan de Rennies (probeer het te beperken, maar als ik niks neem, ga ik na een tijdje zuur kotsen, dan toch liever een Rennietje )
pi_59462685
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:47 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Gatver Freecel, word je er niet gek van?
Hier niet misselijk of kotsen, juist enorrrrrrrrm veel maagzuur. Veel dingen kan ik gewoon niet meer eten/drinken en dan zit ik nog vaak aan de Rennies (probeer het te beperken, maar als ik niks neem, ga ik na een tijdje zuur kotsen, dan toch liever een Rennietje )
Nou, zoals ik al zei: het went best wel.
En ik voel het ver van te voren aankomen. Dus dan is het: misselijk, rustig naar de WC wandelen, haar opzij, kotsen, beetje water drinken en snoet wassen en weer rustig doorgaan waar ik mee bezig was
Het hoort er een beetje bij inmiddels (niet dat ik het ga missen als ik bevallen ben trouwens )

Maagzuur heb ik dan weer helemaal geen last van gelukkig Lijkt me ook knap vervelend! Gelukkig helpt Rennie dan nog een beetje.
Je weet dat er ook vloeibare Rennie is via de huisarts? Schijnt nog beter te helpen
pi_59462707
Ik drink geen liters water ofzo dus op zich kan ik het makkelijk ophouden. Water zorgt ervoor dat het geluid beter kan weerkaatsen waardoor ze meer kunnen zien.
8 maanden elke ochtend misselijk...maar maar maar vaak is het maar de eerste 12 weken he, toch? *hoopvol kijkt*
Gedoorgde gember klinkt trouwens al enorm ranzig maar het proberen waard. Waar kun je dat kopen?
pi_59462934
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:54 schreef Estrys het volgende:
Ik drink geen liters water ofzo dus op zich kan ik het makkelijk ophouden. Water zorgt ervoor dat het geluid beter kan weerkaatsen waardoor ze meer kunnen zien.
8 maanden elke ochtend misselijk...maar maar maar vaak is het maar de eerste 12 weken he, toch? *hoopvol kijkt*
Gedoorgde gember klinkt trouwens al enorm ranzig maar het proberen waard. Waar kun je dat kopen?
naar ik begrepen heb trekt het meestal wel weg hoor
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:12:02 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_59463130
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, zoals ik al zei: het went best wel.
En ik voel het ver van te voren aankomen. Dus dan is het: misselijk, rustig naar de WC wandelen, haar opzij, kotsen, beetje water drinken en snoet wassen en weer rustig doorgaan waar ik mee bezig was
Het hoort er een beetje bij inmiddels (niet dat ik het ga missen als ik bevallen ben trouwens )

Maagzuur heb ik dan weer helemaal geen last van gelukkig Lijkt me ook knap vervelend! Gelukkig helpt Rennie dan nog een beetje.
Je weet dat er ook vloeibare Rennie is via de huisarts? Schijnt nog beter te helpen
Stom is dat he? Dat het went? Toen ik na 33 weken niet meer overgaf heb ik ook echt aangegeven "er is iets anders in mijn lichaam, ik kots niet meer elke dag "
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59463412
Ik doe even een tukkie op de bank dames... jeeeeeeetjuh... ze kunnen hier echt een chatbox van maken. Ben ruim een half aan het bijlezen
pi_59463464
Je kan dat gewoon in capsules kopen in een winkel die vitaminen en kruiden verkoopt. DI of zo, als je dat in Nederland hebt.
Het zijn wel verschrikkelijk grote dingen.
pi_59465259
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe even een tukkie op de bank dames... jeeeeeeetjuh... ze kunnen hier echt een chatbox van maken. Ben ruim een half aan het bijlezen
whehe ja ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer alles lees hoor, ik scan er meer overheen

Vandaag is mijn moeder hier geweest nadat ze mee was geweest naar t ziekenhuis en ze heeft fijn vanalles gepoetst en de tuin beetje op orde gemaakt.
Alles is nu aan kant en ik hoef dus niks groots meer voor de keizersnee
Lekker gevoel wel begin nu ook langzaamaan steeds meer last van mijn buik te krijgen dus niet echt overbodige luxe

Ik heb de laatste 2 dagen trouwens echt venijnige steken in mijn heupen en helemaal onderin mijn buik en bij mijn bekken...andere dames hier ook last van?
Moest gisteravond in bed echt ff diep ademhalen tijdens die steken (komen er altijd een paar achter elkaar) kreeg er echt ff geen woord meer uit
Maar ach, nog steeds niks wat niet goed vol te houden is tot mijn meisje er is

[ Bericht 0% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 17-06-2008 17:32:45 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 17:27:32 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59465329
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
is er niet een irc channel voor OUD ???

pi_59465549
Blabla wat lief dat je moeder even geholpen heeft. De mijne gaat de 30e op vakantie dus ik hoop eigenlijk dat de beeb er voor die tijd is. Maarja..
Verder heb ik niet zo'n nesteldrang meer, af en toe ruim ik wat op en dat ben ik er alweer klaar mee.
Ik ben bij met was en strijkwerk en af en toe doet vriendlief ook wat voor me. Dat extreme soppen dat heb ik niet gehad. Alhoewel de badkamer wel weer eens mag, misschien aankomen weekend samen doen met vriendje. Voor de rest doe ik het rustig aan want mijn rug en heupen voel ik ook heel erg.
Maar om nou iedere dag paracetamol te nemen tegen de pijn lijkt me ook niet zo verstandig.

Morgen mag ik weer bloedprikken en 'smiddags eindelijk iets leuks: Mijn zoontje heeft een kennismakingsdag op zijn schooltje en dan zien we wie zijn juffie wordt en welke kindjes er bij hem in de klas komen.
Zooo spannend, en aan de andere kant ook wel weer lekker, hij is er echt aan toe.
pi_59465592
ik laat voor 25 euro een schoonmaakster uitrukken hier
pi_59465940
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla wat lief dat je moeder even geholpen heeft. De mijne gaat de 30e op vakantie dus ik hoop eigenlijk dat de beeb er voor die tijd is. Maarja..
Verder heb ik niet zo'n nesteldrang meer, af en toe ruim ik wat op en dat ben ik er alweer klaar mee.
Ja lief he:)
Mijn nesteldrang is er nog vollop...en als ik iets heb gezien wat schoon/opgeruimd moet naar mijn idee dan kan ik het ook niet laten...ook al ben ik al moe ofzo...dus dit soort hulp is stiekem nu wel erg welkom. Al moet ik zeggen dat mijn vriend ook echt veel doet hoor.

En een poetshulp inhuren...nee dat krijg ik mijn moeder en schoonmoeder op mijn dak want ze doen het veel te graag!

Spannend idd Lovely, is ie zenuwachtig?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:16:02 #254
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_59466404
Welke vlekjesziektes zijn not done?
Lotte heeft vlekjes, we weten alleen niet welke (denk aan rode hond en daar heb ik genoeg anti's tegen)
Misschien morgen toch maar even langs de ha. Alhoewel ik denk dat het ergste leed al geleden is.
pi_59466720
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Spannend idd Lovely, is ie zenuwachtig?
Ik ben sinds december thuis gaan werken (gastouder) en ook om het feit dat ik dan nog even een half jaartje bij me mannetje kan zijn voordat hij straks naar school gaat. En niet het idee krijgt dat hij naar school moet als de baby er is. Maar hij heeft het er zelf dus ook al een half jaar erover, want zijn school zit bij de supermarkt en we lopen er dagelijks langs (uh.. liepen want zo vaak ga ik niet meer naar de supermarkt)

Ik80: Rode hond is voor de zwangere vrouw gevaarlijk te zijn. Maar daar worden kids toch tegenwoordig voor ingeënt?
Mijn zoon heeft de 6e ziekte gehad, vond ik ook erg op rode hond lijken. Maarja lijkt me inderdaad even verstandig om navraag te doen bij de HA of de assistente.
pi_59466949
Ah daar heb je wel over nagedacht met dat thuiswerken
En goed dat ie het er zelf al overheeft, dan zal hij het er vast naar zn zin gaan hebben
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:52:48 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_59467246
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 18:29 schreef LovelyLady het volgende:

Ik80: Rode hond is voor de zwangere vrouw gevaarlijk te zijn. Maar daar worden kids toch tegenwoordig voor ingeënt?

In Nederland wel ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:01:56 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_59467471
Estrys, hoe was je echo? Ik mag (moet ) morgen ook en ik moet ook met een volle blaas komen. Gelukkig mag ik al om 10 uur, dus het is opstaan, plassen en drinken maar. Moet lukken, ben nogal dorstig 's ochtends de laatste tijd. Ben heel erg benieuwd en vind het reuze spannend. Ik hoop zo dat alles in orde is. Niet dat ik ook maar enige reden heb om aan te nemen dat het niet zo is, maar toch.

KD...beetje vol te houden zo?
Over werksters en poetshulpen. Bij ons poetst mijn schoonmoeder. Dat levert zoveel stress op dat ik nu al gezegd heb dat dat mag tot het verlof en daarna niet meer. Dan doe ik het nog liever zelf. En dat is heel wat, want ik haaaat schoonmaken (net zo erg als cargamel de smurfen haat, zeg maar ).

En nu ga ik weer even teruglezen. Jullie schrijven zo enorm veel dat ik de helft al weer kwijt ben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59467617
Echo was goed, toch een week minder ver dan verwacht, maar als ik er nu over nadenk klopt dat ook wel want mn eisprong was (volgens mn persona) pas rond dag 19 van de cyclus, dus dat kan dan wel kloppen. ongeveer tien weken nu. Maar hij/zij zwaaide wel vrolijk en de navelstreng was ook even zichtbaar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 19:08:40 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59467649
fijn dat de echo goed was estrys! nu gaan genieten

pi_59467770
Fijn dat de echo goed was Estrys

Mefke, normaal bezorgt het mij ook alleen maar stress als iemand anders hier zou komen poetsen hoor, maar momenteel lukt het me best goed om er vrede mee te hebben
pi_59467986

dinsdag 17 juni 2008 @ 19:23:01 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59468028
Gefeliciteerd!

Kennen we jou?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:26:39 #264
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59468111
Gefeliciteerd!!

Maar uh een kloon...? Dat kan niet zomaar hoor Pm eens!
pi_59468250
Hee, een kloon... licht eens een tipje van de sluier op?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_59468265
Jatochzeker! Gefeliciteerd. En ik ben ook benieuwd wie je bent.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef Igraine het volgende:
Hee, een kloon... licht eens een tipje van de sluier op?
Ja! Laten we er een puzzel van maken!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:37:11 #267
108648 cattie
lieve moeder
pi_59468428
Gefeliciteerd kloontje!

Fijn dat de echo goed was Estrys, als ik het goed heb ben je dan ongeveer tegelijkertijd met mij uitgerekend.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:37:14 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59468430
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:26 schreef Fruppel het volgende:
Gefeliciteerd!!

Maar uh een kloon...? Dat kan niet zomaar hoor Pm eens!
Me too!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:40:06 #269
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59468504
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Me too!
pi_59468647
Post al een aantal jaar op fok! desondanks ben ik toch niet zo'n bekende user hier Op het moment dat de familie is ingelicht kom ik hier posten onder mijn eigen account. Was eigenlijk de bedoeling te wachten met posten tot die tijd maar dat lukte niet Zit nu in de 6e week.
pi_59468675
Oh ja, en ik ben een redelijke newbie wat betreft zwangerschappen dus alle tips zijn welkom
pi_59468677
Gefeliciteerd neetochzeker
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:49:58 #273
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59468756
Ik vind dat gekloon zo vreselijk stom. Is het een nieuwe trend ofzo om zo je zwangerschap te melden? Niets persoonlijks hoor neetochzeker, maar wel gefeliciteerd! Dat het maar een fijne zwangerschap mag zijn met een lief kindje als climax!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 19:52:41 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59468828
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:45 schreef Neetochzeker het volgende:
Post al een aantal jaar op fok! desondanks ben ik toch niet zo'n bekende user hier Op het moment dat de familie is ingelicht kom ik hier posten onder mijn eigen account. Was eigenlijk de bedoeling te wachten met posten tot die tijd maar dat lukte niet Zit nu in de 6e week.
dan denk ik te weten wie je bent...

dinsdag 17 juni 2008 @ 20:02:07 #275
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59469040
Gefeliciteerd Neetochzeker (jatochechtwel past beter). PM?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59469108
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind dat gekloon zo vreselijk stom. Is het een nieuwe trend ofzo om zo je zwangerschap te melden? Niets persoonlijks hoor neetochzeker, maar wel gefeliciteerd! Dat het maar een fijne zwangerschap mag zijn met een lief kindje als climax!
Ben ik met je eens Rockabella, maar je wilt het toch zo vreselijk graag met mensen delen maar sommige werkgevers/collegas/familieleden zitten hier op fok en ik wil niet dat ze het weten terwijl er nog zoveel mis kan gaan..
  Jubileum moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 20:06:53 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59469147
In ieder geval gefeliciteerd Neetochzeker
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 17 juni 2008 @ 20:11:37 #278
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59469277
Neetochzeker, van harte! En dat je maar snel uit de kast mag kunnen komen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:12:37 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59469306
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:46 schreef Neetochzeker het volgende:
Oh ja, en ik ben een redelijke newbie wat betreft zwangerschappen dus alle tips zijn welkom
Die geven we pas als we weten wie je bent!

dinsdag 17 juni 2008 @ 20:18:29 #280
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59469463
Ik heb de laatste dagen steeds last van mijn heupen. Als ik net sta dan doet de kop van mijn heup pijn, na wat draaien gaat het weer beter. Iemand iets zinnigs te zeggen of ligt het gewoon aan mijn rare lijf?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59469538
Gefeliciteerd Neetochzeker!

Ik had trouwens bij 11 weken 1dg de eerste echo, incl. volle blaas.
VK bij 12 wk. Ik vond het zelf ook wel een beetje een rare volgorde, had het liever andersom gehad.
A.s. do weer naar de VK, en op 7 juli de 20 weken echo!!
Nog maar 3 weekjes wachten en dan weet ik hopelijk of we een jongen of een meisje krijgen
pi_59469574
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef Reinhilde het volgende:
Gefeliciteerd Neetochzeker!
Allemaal bedankt voor de felicitaties!
quote:
Nog maar 3 weekjes wachten en dan weet ik hopelijk of we een jongen of een meisje krijgen
Zijn hier ook mensen die het geslacht NIET willen weten? Wat is jullie motivatie om het wel/niet te willen weten?
pi_59469575
Oh Jelief, dat heb ik ook, echt vreselijk, soms kan ik me niet eens draaien in bed van de pijn
Geen tips nog helaas, maar ik ga het do aan de VK vragen, dus mocht zij tips hebben dan laat ik het je wel even weten.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:25:47 #284
81237 releaze
best of both worlds
pi_59469613
Nou, jammer genoeg toch weer een miskraam.
Ik kan dit gelukkig met een stuk minder stress en angst zeggen dan vanmorgen.

Uit de echo bij de verloskundige bleek dat het vruchtje maar maximaal 5 weken oud was. Ze kon wel de holte zien, maar niets erin. Ook slijm, maar ze zag ook dat mn baarmoeder voor de rest gevuld was met bloed. Ze zei dat het eruit zag als voor de tweede maal dikke pech, maar dat de kans toch nog aanwezig was, hoewel klein, dat het wel nog leefde, had ze uitgerekend, maar kantje boord. Maar aan mn buik kon ik ondertussen voelen dat het toch niet lekker zat. Niet echt dikke krampen en pijn, maar gewoon.... Het is een gevoel, de baarmoeder(mond) voelt anders, mn buik tintelde helemaal.
Maar om te zien dat het vruchtje maar 5 weken was was voor mij best een opluchting. Het bewijs dat ik niet onvoorzichtig was geweest. Tja, iedereen kan zeggen 'het kan tegen een stootje' maar ik denk dat iedere vrouw het 'wat als' riedeltje wel afspeelt.

Alweer een mooie zwangerschap met mooie lessen. Echt erg dat het mis is gegaan, maar op een bepaalde manier heeft de loop van de dag er ook voor gezorgd dat de vorige miskraam iets dragelijker werd... Ik zit nu ook niet meer in zo'n gat als toen. Ik weet heel helder dat ik absoluut mama wil worden, maar dat nu echt niet het juiste moment is, en ik echt tijd moet nemen om dit te verwerken anders blijft het als een enorme donderwolk boven me hangen. Dat besef ik nu echt tot in het diepste van m'n celletjes, dus dat is mooi. Ik wil even geen zwangerschapsspoken meer. Zwangerschap is prachtig, maar die spoken..... Daar heb ik voor nu eventjes genoeg van gehad. Eerst de zomer maar door zien te komen, gevoelens en gedachten een plekje geven, dan verhuizen, en dan in het nieuwe huisje....... we zien het wel.

Nu nog ff de komende paar dagen doorbijten wat betreft de fysieke miskraam zelf. Maar dat gaat goed komen. Voor het eerst in 7 weken heb ik weer een beetje vertrouwen, vertrouwen in m'n lichaam. Gek eigenlijk. Ook wel logisch. Mn lichaam recoverde na de eerste miskraam ook in notime....

Nou dames, dank jullie wel in ieder geval veel geluk met jullie zwangerschappen, KD ik hoop voor je dat het niet al te lang meer zal duren

-annette
pi_59469614
Mijn lief wilt het niet weten, maar ik wel. Ik kan niet zeggen waarom ik het zo graag wil weten, maar het voelt fijn. Jongen/meisje maakt me helemaal niets uit, maar ik denk dat ik al graag wil wennen aan mijn kindje.
pi_59469646
Oh lieve Releaze. Sterkte meid, met alles.
pi_59469684
Sterkte Releaze
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 20:29:53 #288
5428 crew  miss_sly
pi_59469719
releaze
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59469743
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:25 schreef releaze het volgende:
-knip-
Héél veel sterkte!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:30:51 #290
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59469746
Sterkte Releaze.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:31:58 #291
108648 cattie
lieve moeder
pi_59469781
Wat rot releaze! Sterkte de komende tijd.
pi_59469806
Ik heb het al eens eerder gevraagd..maar komt de as mama van de 2-ling nog wel eens buurten ? Ben wel benieuwd naar haar verhaal tot nu toe.

En Releaze...sterkte
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:33:49 #293
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59469835
Wij willen het geslacht niet weten. Wisten we bij de twee vorige zwangerschappen ook niet.
Ik vind het veel fijner zo. Tot op het moment van de bevalling in het ongewisse. En iedereen maar raden (jezelf incluis :-))
En dan bij de bevalling te horen krijgen 'het is een jongen/meisje'! Heerlijk toch!
Dan is het voor ons ook pas écht écht! Dan pas heeft hij/zij een naam terwijl als je het al weet die naam al lang vaststaat.
Ik vind het in elk geval heel fijn om het niet te weten (al ben ik wel super nieuwsgierig!) Nog goede week geduld
pi_59469867
Heel veel sterkte gewenst releaze!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:34:51 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59469870
Releaze... jemig... 2 keer, en zo snel op elkaar... Wat ongelofelijk rot...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:35:09 #296
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59469877
estrys, fijn dat alles er goed uitziet!

Neetochzeker, van harte gefeliciteerd!!

Mefke, het gaat wel, ben veel moe enzo maar ach, het einde is in zicht en dat doet me wel goed.:D
Zowel mijn schoonmoeder als moeder poetst hiert nu omdat ik het echt niet meer kan maar blijf me toch wel ongemakkelijk voelen.

Reinhilde, spannend zeg, wat zegt je gevoel?

jelief, dat heb ik ook, als het lang blijft wel even overleggen met de verloskundige maar voorzover ik begreep hoort het erbij en heb je er bij een 2de of meerdere zwangerschap eerder last van.

Neetochzeker , wij wilde het bij beide wel weten, gewoon omdat we veels te niuewsgierig zijn.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:36:05 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59469892
releaze
enorm veel sterkte, echt kut voor jullie!!!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:36:49 #298
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59469914
Heel veel sterkte releaze!
pi_59470102
Heel veel sterktte realize, wat ontzettend klote zeg!!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:46:16 #300
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59470163
releaze sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')