Wat fijn dat je vanmiddag al terecht kuntquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:53 schreef releaze het volgende:
Dank jullie wel voor jullie reacties meiden!
Ik bloed nogsteeds, maar ik heb niet echt krampen. Heb ook niet het idee op dit moment dat het erger wordt, maar het is zeker ook niet minder. Bloed is nog steeds helderrood. Vanmorgen had ik een aantal belangrijke afspraken dus ik heb net de vlos kunnen bellen en ik kan vanmiddag half vier terecht! Ben nu mensen aan het optrommelen om me daar naartoe te kunnen rijden, ik kan op dit moment niet echt van de trams op aan. Ik las ergens dat ze sporadisch reden ofzo... iig, belangrijke afspraak die ik niet wil missen. Allebei mn ouders zijn bereid me er naartoe te rijden, maar wil liever met vriendlief (tis natuurlijk ook zijn kind) dus die gaat het nu overleggen met z'n baas.
Poeh, ik ben echt benieuwd. Ik ben blij dat ik vandaag nog terecht kan, echt heel blij. Ik hoop dat het nieuws ook duidelijk is, miskraam of springlevend. Dan kan ik gewoon verder. Nu sta ik gewoon stil..
Zit er al iets van beweging in een vruchtje van 7 weken? of alleen een kloppend hartje?
ik kreeg er eentje bij 7 weken, maar dat kan ook komen omdat ze niet zeker wisten of ik nou zeven of elf weken zwanger was, omdat mijn laatste menstruatie nogal vaag was...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:13 schreef Estrys het volgende:
Fijn dat je ook snel terecht kunt, hoop op een geruststelling voor je. Eigenlijk stom he dat je in principe pas een eerste echo krijgt bij de 12 weken. Drie maanden af gaan zitten wachten is eigenlijk niet menselijk.
Dat vind ik ook belachelijk.... maar aan de andere kant, na 12 weken kunnen ze ook zeggen dat het goed zit en "vaak" goed zal gaan. Bij 7 weken kan er nog heel veel gebeuren. Eigenlijk zouden ze 3 echo's moeten doen: 7, 12 en 20 weken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:13 schreef Estrys het volgende:
Fijn dat je ook snel terecht kunt, hoop op een geruststelling voor je. Eigenlijk stom he dat je in principe pas een eerste echo krijgt bij de 12 weken. Drie maanden af gaan zitten wachten is eigenlijk niet menselijk.
Heb ik wel zo ongeveer gehad, d8 dat dat standaard wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk zouden ze 3 echo's moeten doen: 7, 12 en 20 weken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook belachelijk.... maar aan de andere kant, na 12 weken kunnen ze ook zeggen dat het goed zit en "vaak" goed zal gaan. Bij 7 weken kan er nog heel veel gebeuren. Eigenlijk zouden ze 3 echo's moeten doen: 7, 12 en 20 weken.
Ow, da's nog niets. Ik kwam bij de gynacoloog (had nog geen verloskundige gezien omdat ik doorverwezen werd door de internist) en de eerste vraag die gesteld werd was of we een combitest wilden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef freecell het volgende:
Die echo vind ik nog één ding. Wat ik écht raar vind, is dat je pas met 12 weken voor het eerst naar de verloskundige gaat. Dus ná de eerste echo.
Juist in die eerste drie maanden heb je informatie nodig volgens mij en wil je daar zó graag heen! Maar nee hoor, eerst drie maanden wachten.
Met als extra risico dat sommige mensen filet americiain eten ed, omdat ze simpelweg niet weten dat dat niet handig is.
Ik bedoel: zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik gaan google-en (googlelen? googleën?) maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet.
ik kreeg die info van mijn huisarts,mijn beide nichten (eentje is inmiddels bevallen, de ander moet nog een maand) die aten zelfs geen rood vlees meer. ik eet gewoon alles, behalve rauwe dingen en rauwmelkse kazen. ik moet er niet aan denken om alleen maar kip enzo te eten.. een goed biefstukje gaat er maar al te graag in hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef freecell het volgende:
Die echo vind ik nog één ding. Wat ik écht raar vind, is dat je pas met 12 weken voor het eerst naar de verloskundige gaat. Dus ná de eerste echo.
Juist in die eerste drie maanden heb je informatie nodig volgens mij en wil je daar zó graag heen! Maar nee hoor, eerst drie maanden wachten.
Met als extra risico dat sommige mensen filet americiain eten ed, omdat ze simpelweg niet weten dat dat niet handig is.
Ik bedoel: zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik gaan google-en (googlelen? googleën?) maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat doet.
Standaard is bij 12 en 20 weken. Tenzij er iets medisch aan vooraf gaat, dan krijg je de echo eerder.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb er nu al drie gehad
bij 7 weken (om te kijken of ik zwanger was) bij 10 weken en 2 dagen om de precieze duur te bepalen, en bij twaalf weken om het hartje te controleren (deed mijn verlos met het echoding) en ik krijg drie juli weer een echo...
maar ik neem aan dat dat per persoon verschillend is...
Een niet goed doorbakken biefstukje, is rauw vlees.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kreeg die info van mijn huisarts,mijn beide nichten (eentje is inmiddels bevallen, de ander moet nog een maand) die aten zelfs geen rood vlees meer. ik eet gewoon alles, behalve rauwe dingen en rauwmelkse kazen. ik moet er niet aan denken om alleen maar kip enzo te eten.. een goed biefstukje gaat er maar al te graag in hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |