abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59461486
Ik ben nu volgens mij 11 weken, maar we zullen het straks zien. Het ligt er echt aan dat ik niks in mijn maag heb maar als ik dan eet voordat ik opsta dan komt het er nog sneller uit dan het er in gaat, dus dat werkt ook niet zo.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:13:38 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461589
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef Estrys het volgende:
Ik ben nu volgens mij 11 weken, maar we zullen het straks zien. Het ligt er echt aan dat ik niks in mijn maag heb maar als ik dan eet voordat ik opsta dan komt het er nog sneller uit dan het er in gaat, dus dat werkt ook niet zo.
hmm en een licht iets eten net voor je gaat slapen?? snacht verteert eten minder snel dacht ik, waardoor je smorgen iig iets hebt om op te kunnen staan..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59461758
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:38 schreef Estrys het volgende:
Nou om 16:15 mogen wij voor de echo, ik moest met een volle blaas komen dus drink lekker veel water..alleen ophouden tot we zijn geweest bij de VK dat weet ik nog zo net niet
Krijg je geen buikpijn als je t zo lang moet ophouden
lijkt me toch niet zo geslaagd

en zowiezo als je 11 weken bent dan moet er toch gewoon iets te zien zijn...ik hoefde bij 10 werken geen volle blaas te hebben en het was een erg duidelijke echo
pi_59461820
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

hmm en een licht iets eten net voor je gaat slapen?? snacht verteert eten minder snel dacht ik, waardoor je smorgen iig iets hebt om op te kunnen staan..
misschien alleen een klein koekje? die sultana's hielpen wat dat betreft wel bij mij
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:22:42 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461849
hier dito bla.. ik heb de echo nog ergens liggen, maar die had ik nog niet ingescand. mocht net voor de echo naar de wc, maar ik moest wel wat binnenhouden van de echoscopiste .. dat zou een beter beeld opleveren..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:24:56 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59461907
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef simmu het volgende:

[..]

misschien alleen een klein koekje? die sultana's hielpen wat dat betreft wel bij mij
een kopje bouillon, een beschuitje kaas.. als het maar licht is (denk ik hoor) ik zelf word niet misselijk wakker, maar zodra ik meer dan 1 kop koffie drink is het huilen met de pet op en dweilen met de kraan open

pi_59462009
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:24 schreef DJMO het volgende:

[..]

een kopje bouillon, een beschuitje kaas.. als het maar licht is (denk ik hoor) ik zelf word niet misselijk wakker, maar zodra ik meer dan 1 kop koffie drink is het huilen met de pet op en dweilen met de kraan open
ik ben al 8 maanden elke ochtend misselijk.
pi_59462023
Ik kwam bij 12 weken met een volle blaas en toen kon ze niks zien, omdat mijn blaas te groot was
Toen ocht ik daar dus alsnog gaan uitplassen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:31:18 #234
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59462076
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef simmu het volgende:

[..]

bah dat is niet leuk simmu. heb je er nu nog steeds last van?

pi_59462145
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef simmu het volgende:

[..]

Mja, het blijft beroerd, al went het bij mij wel.
Nu op 28 weken en nog steeds elke middag en/of avond misselijk en zo'n 4x per week kotsen.
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het zo blijft tot de beeb er is, dan kan het altijd meevallen.
En echt, na meer dan een half jaar went het Alleen het is wrs niet zo goed voor mijn slokdarm en tanden enzo.
pi_59462262
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Nu op 28 weken en nog steeds elke middag en/of avond misselijk en zo'n 4x per week kotsen.
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het zo blijft tot de beeb er is, dan kan het altijd meevallen.
En echt, na meer dan een half jaar went het Alleen het is wrs niet zo goed voor mijn slokdarm en tanden enzo.
Al eens gedroogde gember geprobeerd?
Hier helpt het wel. Ik kan het daardoor houden bij een paar keer kotsen in de week ipv zes keer op een dag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:38:36 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59462288
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hier helpt het wel. Ik kan het daardoor houden bij een paar keer kotsen in de week ipv zes keer op een dag.
*ril*

pi_59462310
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

bah dat is niet leuk simmu. heb je er nu nog steeds last van?
jah, maar zoals gezegd: bij mij helpt het goed om direct als ik wakker wordt iets heel kleins maar suikerrijks te eten (een sultanakoekje, of zo'n continuekoekje ofzo). een halve beker cola doet ook wonderen, helpt bij alles! ook je maag. normaal lust ik geen cola, nu krijg ik het niet aangesleept. ik krijg sowieso alleen maar hele kleine beetjes eten weg. dus ik gooi er ook extra vitaminen tegenaan (in overleg met de vlos)

het goede nieuws is dat ik tot nu toe alleen maar 6 kilo ofzo ben afgevallen terwijl baby prima groeit (als je rekent in maat kleding: ik ben van 48 voor de zwangerschap ofzo naar 36/38 zwangerschapskleding gegaan). ik zou weleens van die herrie hier verlost willen zijn (ik had nog niet eens verteld wat die kaalkopbuurtjes geflikt hadden!). ik slaap al een maand of wat hooguit 6 uur per dag, terwijl ik normaal al 8 uur nodig heb!

verder zijn we zo gezond als een vis, geen suiker, prima bloeddruk, alles groeit prima, dus och: dan teken ik daar wel voor hoor!

wat de buurtjes geflikte hadden:

1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid dus, daar had ik al over geklaagd, maar dat bleek dus nog lang niet alles:

2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......ik ben niet snel bang, maar ik begin die lui doodeng te vinden. nog 4 maanden en we verhuizen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 15:43:29 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59462411
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef simmu het volgende:

[..]

jah, maar zoals gezegd: bij mij helpt het goed om direct als ik wakker wordt iets heel kleins maar suikerrijks te eten (een sultanakoekje, of zo'n continuekoekje ofzo). een halve beker cola doet ook wonderen, helpt bij alles! ook je maag. normaal lust ik geen cola, nu krijg ik het niet aangesleept. ik krijg sowieso alleen maar hele kleine beetjes eten weg. dus ik gooi er ook extra vitaminen tegenaan (in overleg met de vlos)

het goede nieuws is dat ik tot nu toe alleen maar 6 kilo ofzo ben afgevallen terwijl baby prima groeit (als je rekent in maat kleding: ik ben van 48 voor de zwangerschap ofzo naar 36/38 zwangerschapskleding gegaan). ik zou weleens van die herrie hier verlost willen zijn (ik had nog niet eens verteld wat die kaalkopbuurtjes geflikt hadden!). ik slaap al een maand of wat hooguit 6 uur per dag, terwijl ik normaal al 8 uur nodig heb!

verder zijn we zo gezond als een vis, geen suiker, prima bloeddruk, alles groeit prima, dus och: dan teken ik daar wel voor hoor!

wat de buurtjes geflikte hadden:

1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid dus, daar had ik al over geklaagd, maar dat bleek dus nog lang niet alles:

2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......ik ben niet snel bang, maar ik begin die lui doodeng te vinden. nog 4 maanden en we verhuizen!
ik herhaal mijn reactie van zojuist: *ril*
ik ben blij dat je gaat verhuizen, en ik ben blij dat ik in een zeer rustige buurt woon, met mijn schoonvader die handen als kolenschoppen heeft) maar tien deuren verder woont ...

pi_59462446
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Zonder verdere voorlichting of wat dan ook? Vreemd!
Bij mij was de eerste afspraak met de verloskundige redelijk uitgebreid, maar dat kwam ook door een complete medische vragenlijst waar we doorheen moesten worstelen Maar het was dus pas bij 12 weken en ná de eerste echo.

edit: quote toegevoegd
Ik kreeg de vraag of ik na wilde denken over een combi test al tijdens het eerste telefoongesprek. Wel na een korte voorlichting via de telefoon, maar dat ik er alvast over na kon denken, omdat het natuurlijk allemaal zo kort dag is en je die beslissing niet zomaar even maakt.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

oude nick eigenlijk.

dank je wel!
Slangen zijn gewoon leuk (Heb inmiddels dus 20 kleintjes uit het ei zien kruipen de afgelopen dagen ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59462492
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik kan het proberen Hoe eet je dat? Want puur lijkt me niet echt lekker?
Bij mij helpt iets zoets eten soms ook wel, maar dan eet ik er vervolgens weer teveel van en komt het er alsnog uit
pi_59462507
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:33 schreef freecell het volgende:
Gatver Freecel, word je er niet gek van?
Hier niet misselijk of kotsen, juist enorrrrrrrrm veel maagzuur. Veel dingen kan ik gewoon niet meer eten/drinken en dan zit ik nog vaak aan de Rennies (probeer het te beperken, maar als ik niks neem, ga ik na een tijdje zuur kotsen, dan toch liever een Rennietje )
pi_59462685
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:47 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Gatver Freecel, word je er niet gek van?
Hier niet misselijk of kotsen, juist enorrrrrrrrm veel maagzuur. Veel dingen kan ik gewoon niet meer eten/drinken en dan zit ik nog vaak aan de Rennies (probeer het te beperken, maar als ik niks neem, ga ik na een tijdje zuur kotsen, dan toch liever een Rennietje )
Nou, zoals ik al zei: het went best wel.
En ik voel het ver van te voren aankomen. Dus dan is het: misselijk, rustig naar de WC wandelen, haar opzij, kotsen, beetje water drinken en snoet wassen en weer rustig doorgaan waar ik mee bezig was
Het hoort er een beetje bij inmiddels (niet dat ik het ga missen als ik bevallen ben trouwens )

Maagzuur heb ik dan weer helemaal geen last van gelukkig Lijkt me ook knap vervelend! Gelukkig helpt Rennie dan nog een beetje.
Je weet dat er ook vloeibare Rennie is via de huisarts? Schijnt nog beter te helpen
pi_59462707
Ik drink geen liters water ofzo dus op zich kan ik het makkelijk ophouden. Water zorgt ervoor dat het geluid beter kan weerkaatsen waardoor ze meer kunnen zien.
8 maanden elke ochtend misselijk...maar maar maar vaak is het maar de eerste 12 weken he, toch? *hoopvol kijkt*
Gedoorgde gember klinkt trouwens al enorm ranzig maar het proberen waard. Waar kun je dat kopen?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_59462934
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:54 schreef Estrys het volgende:
Ik drink geen liters water ofzo dus op zich kan ik het makkelijk ophouden. Water zorgt ervoor dat het geluid beter kan weerkaatsen waardoor ze meer kunnen zien.
8 maanden elke ochtend misselijk...maar maar maar vaak is het maar de eerste 12 weken he, toch? *hoopvol kijkt*
Gedoorgde gember klinkt trouwens al enorm ranzig maar het proberen waard. Waar kun je dat kopen?
naar ik begrepen heb trekt het meestal wel weg hoor
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:12:02 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_59463130
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, zoals ik al zei: het went best wel.
En ik voel het ver van te voren aankomen. Dus dan is het: misselijk, rustig naar de WC wandelen, haar opzij, kotsen, beetje water drinken en snoet wassen en weer rustig doorgaan waar ik mee bezig was
Het hoort er een beetje bij inmiddels (niet dat ik het ga missen als ik bevallen ben trouwens )

Maagzuur heb ik dan weer helemaal geen last van gelukkig Lijkt me ook knap vervelend! Gelukkig helpt Rennie dan nog een beetje.
Je weet dat er ook vloeibare Rennie is via de huisarts? Schijnt nog beter te helpen
Stom is dat he? Dat het went? Toen ik na 33 weken niet meer overgaf heb ik ook echt aangegeven "er is iets anders in mijn lichaam, ik kots niet meer elke dag "
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59463412
Ik doe even een tukkie op de bank dames... jeeeeeeetjuh... ze kunnen hier echt een chatbox van maken. Ben ruim een half aan het bijlezen
pi_59463464
Je kan dat gewoon in capsules kopen in een winkel die vitaminen en kruiden verkoopt. DI of zo, als je dat in Nederland hebt.
Het zijn wel verschrikkelijk grote dingen.
pi_59465259
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe even een tukkie op de bank dames... jeeeeeeetjuh... ze kunnen hier echt een chatbox van maken. Ben ruim een half aan het bijlezen
whehe ja ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer alles lees hoor, ik scan er meer overheen

Vandaag is mijn moeder hier geweest nadat ze mee was geweest naar t ziekenhuis en ze heeft fijn vanalles gepoetst en de tuin beetje op orde gemaakt.
Alles is nu aan kant en ik hoef dus niks groots meer voor de keizersnee
Lekker gevoel wel begin nu ook langzaamaan steeds meer last van mijn buik te krijgen dus niet echt overbodige luxe

Ik heb de laatste 2 dagen trouwens echt venijnige steken in mijn heupen en helemaal onderin mijn buik en bij mijn bekken...andere dames hier ook last van?
Moest gisteravond in bed echt ff diep ademhalen tijdens die steken (komen er altijd een paar achter elkaar) kreeg er echt ff geen woord meer uit
Maar ach, nog steeds niks wat niet goed vol te houden is tot mijn meisje er is

[ Bericht 0% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 17-06-2008 17:32:45 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 juni 2008 @ 17:27:32 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59465329
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
is er niet een irc channel voor OUD ???

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')