hmm en een licht iets eten net voor je gaat slapen?? snacht verteert eten minder snel dacht ik, waardoor je smorgen iig iets hebt om op te kunnen staan..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef Estrys het volgende:
Ik ben nu volgens mij 11 weken, maar we zullen het straks zien. Het ligt er echt aan dat ik niks in mijn maag heb maar als ik dan eet voordat ik opsta dan komt het er nog sneller uit dan het er in gaat, dus dat werkt ook niet zo.
Krijg je geen buikpijn als je t zo lang moet ophoudenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:38 schreef Estrys het volgende:
Nou om 16:15 mogen wij voor de echo, ik moest met een volle blaas komen dus drink lekker veel water..alleen ophouden tot we zijn geweest bij de VK dat weet ik nog zo net niet
misschien alleen een klein koekje? die sultana's hielpen wat dat betreft wel bij mijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmm en een licht iets eten net voor je gaat slapen?? snacht verteert eten minder snel dacht ik, waardoor je smorgen iig iets hebt om op te kunnen staan..
een kopje bouillon, een beschuitje kaas.. als het maar licht is (denk ik hoor) ik zelf word niet misselijk wakker, maar zodra ik meer dan 1 kop koffie drink is het huilen met de pet op en dweilen met de kraan openquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef simmu het volgende:
[..]
misschien alleen een klein koekje? die sultana's hielpen wat dat betreft wel bij mij
ik ben al 8 maanden elke ochtend misselijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
een kopje bouillon, een beschuitje kaas.. als het maar licht is (denk ik hoor) ik zelf word niet misselijk wakker, maar zodra ik meer dan 1 kop koffie drink is het huilen met de pet op en dweilen met de kraan open
bah dat is niet leuk simmu. heb je er nu nog steeds last van?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ben al 8 maanden elke ochtend misselijk.
Mja, het blijft beroerd, al went het bij mij wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:28 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ben al 8 maanden elke ochtend misselijk.
Al eens gedroogde gember geprobeerd?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, het blijft beroerd, al went het bij mij wel.
Nu op 28 weken en nog steeds elke middag en/of avond misselijk en zo'n 4x per week kotsen.
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het zo blijft tot de beeb er is, dan kan het altijd meevallen.
En echt, na meer dan een half jaar went hetAlleen het is wrs niet zo goed voor mijn slokdarm en tanden enzo.
*ril*quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Al eens gedroogde gember geprobeerd?
Hier helpt het wel. Ik kan het daardoor houden bij een paar keer kotsen in de week ipv zes keer op een dag.
jah, maar zoals gezegd: bij mij helpt het goed om direct als ik wakker wordt iets heel kleins maar suikerrijks te eten (een sultanakoekje, of zo'n continuekoekje ofzo). een halve beker cola doet ook wonderen, helpt bij alles! ook je maag. normaal lust ik geen cola, nu krijg ik het niet aangesleept. ik krijg sowieso alleen maar hele kleine beetjes eten weg. dus ik gooi er ook extra vitaminen tegenaan (in overleg met de vlos)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
bah dat is niet leuk simmu. heb je er nu nog steeds last van?
ik herhaal mijn reactie van zojuist: *ril*quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef simmu het volgende:
[..]
jah, maar zoals gezegd: bij mij helpt het goed om direct als ik wakker wordt iets heel kleins maar suikerrijks te eten (een sultanakoekje, of zo'n continuekoekje ofzo). een halve beker cola doet ook wonderen, helpt bij alles! ook je maag. normaal lust ik geen cola, nu krijg ik het niet aangesleept. ik krijg sowieso alleen maar hele kleine beetjes eten weg. dus ik gooi er ook extra vitaminen tegenaan (in overleg met de vlos)
het goede nieuws is dat ik tot nu toe alleen maar 6 kilo ofzo ben afgevallen terwijl baby prima groeit(als je rekent in maat kleding: ik ben van 48 voor de zwangerschap ofzo naar 36/38 zwangerschapskleding gegaan). ik zou weleens van die herrie hier verlost willen zijn (ik had nog niet eens verteld wat die kaalkopbuurtjes geflikt hadden!). ik slaap al een maand of wat hooguit 6 uur per dag, terwijl ik normaal al 8 uur nodig heb!
verder zijn we zo gezond als een vis, geen suiker, prima bloeddruk, alles groeit prima, dus och: dan teken ik daar wel voor hoor!
wat de buurtjes geflikte hadden:
1) tot zaterdagochtend 10 uur keihard housestamprotzooimuziek gedraaid dus, daar had ik al over geklaagd, maar dat bleek dus nog lang niet alles:
2) de hele portiek ondergekots/gezeken/gepoept (ook de kelders waarna het in de andere boxen liep ja)
3) geblowd in de portiek
4) toen ik ze erop aansprak stond het strak van de pillen, dus dat doen we niet meer.......ik ben niet snel bang, maar ik begin die lui doodeng te vinden. nog 4 maanden en we verhuizen!
Ik kreeg de vraag of ik na wilde denken over een combi test al tijdens het eerste telefoongesprek. Wel na een korte voorlichting via de telefoon, maar dat ik er alvast over na kon denken, omdat het natuurlijk allemaal zo kort dag is en je die beslissing niet zomaar even maakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Zonder verdere voorlichting of wat dan ook?Vreemd!
Bij mij was de eerste afspraak met de verloskundige redelijk uitgebreid, maar dat kwam ook door een complete medische vragenlijst waar we doorheen moesten worstelenMaar het was dus pas bij 12 weken en ná de eerste echo.
edit: quote toegevoegd
Slangen zijn gewoon leukquote:
Ik kan het proberenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Al eens gedroogde gember geprobeerd?
Hier helpt het wel. Ik kan het daardoor houden bij een paar keer kotsen in de week ipv zes keer op een dag.
Gatver Freecel, word je er niet gek van?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:33 schreef freecell het volgende:
Mja, het blijft beroerd, al went het bij mij wel.
Nu op 28 weken en nog steeds elke middag en/of avond misselijk en zo'n 4x per week kotsen.
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het zo blijft tot de beeb er is, dan kan het altijd meevallen.
En echt, na meer dan een half jaar went hetAlleen het is wrs niet zo goed voor mijn slokdarm en tanden enzo.
Nou, zoals ik al zei: het went best wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:47 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Gatver Freecel, word je er niet gek van?
Hier niet misselijk of kotsen, juist enorrrrrrrrm veel maagzuur. Veel dingen kan ik gewoon niet meer eten/drinken en dan zit ik nog vaak aan de Rennies (probeer het te beperken, maar als ik niks neem, ga ik na een tijdje zuur kotsen, dan toch liever een Rennietje)
naar ik begrepen heb trekt het meestal wel weg hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:54 schreef Estrys het volgende:
Ik drink geen liters water ofzo dus op zich kan ik het makkelijk ophouden. Water zorgt ervoor dat het geluid beter kan weerkaatsen waardoor ze meer kunnen zien.
8 maanden elke ochtend misselijk...maar maar maar vaak is het maar de eerste 12 weken he, toch? *hoopvol kijkt*
Gedoorgde gember klinkt trouwens al enorm ranzig maar het proberen waard. Waar kun je dat kopen?
Stom is dat he? Dat het went? Toen ik na 33 weken niet meer overgaf heb ik ook echt aangegeven "er is iets anders in mijn lichaam, ik kots niet meer elke dagquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al zei: het went best wel.
En ik voel het ver van te voren aankomen. Dus dan is het: misselijk, rustig naar de WC wandelen, haar opzij, kotsen, beetje water drinken en snoet wassen en weer rustig doorgaan waar ik mee bezig was
Het hoort er een beetje bij inmiddels(niet dat ik het ga missen als ik bevallen ben trouwens
)
Maagzuur heb ik dan weer helemaal geen last van gelukkigLijkt me ook knap vervelend! Gelukkig helpt Rennie dan nog een beetje.
Je weet dat er ook vloeibare Rennie is via de huisarts? Schijnt nog beter te helpen
whehe ja ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer alles lees hoor, ik scan er meer overheenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe even een tukkie op de bank dames... jeeeeeeetjuh... ze kunnen hier echt een chatbox van maken. Ben ruim een half aan het bijlezen
is er niet een irc channel voor OUDquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe even een tukkie op de bank dames... jeeeeeeetjuh... ze kunnen hier echt een chatbox van maken. Ben ruim een half aan het bijlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |