Ja lief he:)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla wat lief dat je moeder even geholpen heeft. De mijne gaat de 30e op vakantie dus ik hoop eigenlijk dat de beeb er voor die tijd is. Maarja..
Verder heb ik niet zo'n nesteldrang meer, af en toe ruim ik wat op en dat ben ik er alweer klaar mee.
Ik ben sinds december thuis gaan werken (gastouder) en ook om het feit dat ik dan nog even een half jaartje bij me mannetje kan zijn voordat hij straks naar school gaat. En niet het idee krijgt dat hij naar school moet als de baby er is. Maar hij heeft het er zelf dus ook al een half jaar erover, want zijn school zit bij de supermarkt en we lopen er dagelijks langs (uh.. liepen want zo vaak ga ik niet meer naar de supermarkt)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Spannend idd Lovely, is ie zenuwachtig?
In Nederland wel jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik80: Rode hond is voor de zwangere vrouw gevaarlijk te zijn. Maar daar worden kids toch tegenwoordig voor ingeënt?
Ja! Laten we er een puzzel van maken!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef Igraine het volgende:
Hee, een kloon... licht eens een tipje van de sluier op?
Me too!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:26 schreef Fruppel het volgende:
Gefeliciteerd!!
Maar uh een kloon...? Dat kan niet zomaar hoorPm eens!
dan denk ik te weten wie je bent...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:45 schreef Neetochzeker het volgende:
Post al een aantal jaar op fok! desondanks ben ik toch niet zo'n bekende user hierOp het moment dat de familie is ingelicht kom ik hier posten onder mijn eigen account. Was eigenlijk de bedoeling te wachten met posten tot die tijd maar dat lukte niet
Zit nu in de 6e week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |