Maar dat is het ook!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Vanacht weer 2x wakker geworden van kuitkramp. moet ik toch eens iets op verzinnen!
Verder alles goed emt iedereen? Veel sterkte voor de LLM's én natuurlijk voor de pas zwangeren die nog op de echo moeten wachten!
Hier 28 weken vandaag. Om de één of andere reden is dat weer zo'n week die een beetje als een mijlpaal voelt?
Lopen en bewegen gaat hier ook moeilijk, kan wel per dag verschillen. Overigens ook per gedeelte van de dag..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:28 schreef Llewella het volgende:
En lopen gaat hier momenteel echt moeilijk, hoe beweeglijk zijn de andere LLM's? Want ik vind dit toch een beetje overdreven worden, ik voel me een beetje aanstellerig, kom vandaag maar moeilijk vooruit als ik even gezeten heb, die kleine ligt goed vast in m'n bekken ofzow, alsof de boel daar geblokkerd wordt. En pijntjes of het vervelende gevoel daar kan ik me nog wel overheen zetten, maar ik ben bang dat ik haar hoofdje kraak ofzow als ik te wild doe(Afentoe kraakt en knakt het ook lekker). M'n vriend zei ook al; dat het wel frustrerend voor me zal wezen, gezien ik graag vanalles doe, en zoveel altijd in m'n hoofd heb, maar m'n lichaam steeds trager wordt. Valt mee, want ik voel me verders prima gelukkig!
Ik duim met je mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:28 schreef cattie het volgende:
Het bloedverlies is weer gestopt, nu hopen dat het ook echt weg blijft!
Bij mij waren het wel mijn vliezen en dat bleef dus niet lopen. Ook met het op mijn hand blazen kwam er maar heel soms wat mee. Toen de vk de volgende dag een testje deed bleek het toch vruchtwater te zijn en werd ik een dag later ingeleid.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
T
Ik geloof trouwens dat ik hier incontinent aan t worden ben ofzo![]()
![]()
stond vanmorgen op de badkamer en t liep er zo uit, kon het niet tegenhouden...echt stom
hopen dat me dat niet ook gebeurd als ik in de winkel sta ofzo![]()
![]()
Ik neem aan dat als je vliezen breken dat t wel meer vocht is wat je verliest of niet? En dat kon je volgens mij ook testen door op je handpalm te blazen, dan zou je nog meer vocht verliezen of niet? Iemand hier een idee van?
Voor het slapen gaan een aantal keren je tenen naar je toe trekken. dezelfde beweging die je ook moet maken als je voelt dat je kramp krijgt. Sterkte!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Vannacht weer 2x wakker geworden van kuitkramp. moet ik toch eens iets op verzinnen!
ze zijn hier een paar weken geleden komen wonen. denk aan elk cliche over gabbers, en je hebt beet (ja: scooters, petjes en drugs incluus)quote:Op zondag 15 juni 2008 17:30 schreef marit1978 het volgende:
jemig simmu..al die trappen zijn zwaar ja
maar die buren lijken me echt nog vele malen erger !!!
Iemand regelen die je rug masseert?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:40 schreef DJMO het volgende:
iemand een idee wat ik aan die pijn kan doenfoto's laten maken kan niet, medicijnen slikken mag niet, alleen warm douchen en in beweging blijven was advies van de ha. ow en srl-gelei ofzo..
nee bedankt.. wordt al misselijk als ik er aan denkquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
't begint met een b en eindigt op orrel...
lief dat je even komt reageren maatje, maar die zal ik niet zo snel kunnen vinden ben ik bang ...quote:
je hebt toch een vriend?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:52 schreef DJMO het volgende:
lief dat je even komt reageren maatje, maar die zal ik niet zo snel kunnen vinden ben ik bang ...
juh maar die kan dat nietquote:
je kan toch gewoon zachtjes beginnen? heb je een hittepit? die zijn ook lekker. lekker warm, en het koelt niet zo snel en plots af als een kruik.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
juh maar die kan dat nieten hij dirft het ook niet, bang dat hij mij pijn doet
![]()
Gewoon zeggen: 'Als je me pijn doet, hoor je dat vanzelf wel: en nu masseren die hap!'quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
juh maar die kan dat nieten hij dirft het ook niet, bang dat hij mij pijn doet
![]()
en bij de bieb hebben ze er ook boeken over hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 08:05 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: 'Als je me pijn doet, hoor je dat vanzelf wel: en nu masseren die hap!'![]()
Zet mij er ook maar weer bij hoor...18 feb 2008 wordt de 2e verwacht.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:49 schreef Twarres het volgende:
Wat leuk..
Ik en m'n vrouw zijn ook in blijde verwachting. En ons kindje wordt verwacht op 5 februari 2009!
Even algemeen, en het zal door een deel van de mensen wel weer onder kusjekroel geschaard worden, maar zullen we de 'grapjes' richting DJMO over haar vroegere/huidige/weetikveel levensstijl achterwege laten?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
't begint met een b en eindigt op orrel...
Volgens mij kom jij uit de zelfde streek van het land als ikquote:Op zondag 15 juni 2008 19:54 schreef marit1978 het volgende:
Libel, ik zie dat ik nog zo'n tube bruistabletten magnesium heb liggen van vorige zw.schap!
goed dat je het noemt....was het glad vergeten!
Welke verzekering??quote:Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb me inderdaad ook al aangemeld bij de kraamzorg. De verzekering doe ik vanmiddag denk ik, voor ik het ga vergeten...
En gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren en pappa's!Zijn opeens veel pappa's bij, leuk!
Ik heb een aanvullende verzekering bij FBTO en daar moet ik het iig melden voor de 20ste week. Ik weet niet of het ook voor de basisverzekering geldt, maar die wordt in mijn geval natuurlijk automatisch meegenomen dus daar heb ik verder niet op gelet.quote:
Die van mij wordt 12x per kalenderjaar volledig vergoed, maar ik ben dan ook debiel goed verzekerd (foutje, maar nu wel even handig, ik heb ook geen eigen bijdrage kraamzorg enzo, dus het kan voor dit jaar mákkelijk uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef DJMO het volgende:
haha, ik krijg mijn vriend echt niet met zijn hoofd in een boek (of het moet een stripboek zijn) .. freecell: wordt dat vergoed door een basisverzekering, en moet je een verwijskaart hebben of hoe werkt dat?
vannacht redelijk geslapen maar wrd met pijn wakker om 8 uur ..
voor zo'n pittending ga ik eens kijken, ik heb alleen een normale kruik thnx voor de tip
Ah, op die manier.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik heb een aanvullende verzekering bij FBTO en daar moet ik het iig melden voor de 20ste week. Ik weet niet of het ook voor de basisverzekering geldt, maar die wordt in mijn geval natuurlijk automatisch meegenomen dus daar heb ik verder niet op gelet.
Bij FBTO hoef je het niet via de verzekering te doen, wat wel gunstig is omdat er in deze omgeving kennelijk een wat minder goede kraamzorgorganisatie is. Als je jezelf bij de kraamzorg van eigen keuze kunt aanmelden, loop je iig niet het risico dat je die in de maag gesplitst krijgt omdat de verzekering de keuze voor je maakt...quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Hier moet je de kraamzorg aanvragen via de verzekering (zilveren kruis) dus dan weten ze wel dat je zwanger bent en hoef je verder niks te doen.
Bij zilveren kruis mag je aangeven bij welke organisatie je wilt. Dus dat probleem hebben we hier ook nietquote:Op maandag 16 juni 2008 11:49 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Bij FBTO hoef je het niet via de verzekering te doen, wat wel gunstig is omdat er in deze omgeving kennelijk een wat minder goede kraamzorgorganisatie is. Als je jezelf bij de kraamzorg van eigen keuze kunt aanmelden, loop je iig niet het risico dat je die in de maag gesplitst krijgt omdat de verzekering de keuze voor je maakt...
Het was een foutje van onszelfquote:Op maandag 16 juni 2008 11:53 schreef DJMO het volgende:
nou freecell ik heb zitten neuzen op zilveren kruis.. maar kan echt niets vinden.. ik loop vandaag of morgen wel bij meneer kreukniet naar binnen voor infomakkelijk voor jou dat je nou vrijwel niets hoeft te betalen door een foutje
Hier in de Randstad kon het idd wel nijpend worden, vandaar dat ik me in de achtste week al heb aangemeld. Beter te vroeg dan te laat.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij zilveren kruis mag je aangeven bij welke organisatie je wilt. Dus dat probleem hebben we hier ook niet
Het scheelt dat we hier in Groningen zitten en dat het kraamzorgtekort hier enorm meevalt. Dus eigenlijk is er, als je op tijd bent, altijd wel ruimte bij de instelling van je keuze
Ow, das balen.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier weer terug van de VK, bloeddruk was iets hoger dan normaal 130/85.
Uitslag van de suikertest was er ook en daar waren ze niet zo tevreden over. Dus mag ik woensdag weer gaan prikken
Kom jij uit omgeving Rotterdam? Want mijn chiropractiker heet écht meneer Kreuknietquote:Op maandag 16 juni 2008 11:53 schreef DJMO het volgende:
nou freecell ik heb zitten neuzen op zilveren kruis.. maar kan echt niets vinden.. ik loop vandaag of morgen wel bij meneer kreukniet naar binnen voor infomakkelijk voor jou dat je nou vrijwel niets hoeft te betalen door een foutje
die hier in het dorp ookquote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef Saffier het volgende:
[..]
Kom jij uit omgeving Rotterdam? Want mijn chiropractiker heet écht meneer Kreuknieten ik ben erg blij met hem
![]()
KD hoe is het daar? Al nieuws?
Ow okay. Dat gaat hier gewoon via de verzekering (Menzis) en ook mijn eigen bijdragen enz. zijn vergoed en ik mocht zelf een voorkeur uitspreken voor een kraamzorgorganisatie en heb gekozen voor de organisatie die ik ook had toen ik bevallen was van Twan. Komt wel helemaal uit Ootmarsum, maar zij zijn het enige bureau dat "garandeert" dat je in principe de hele kraamzorgperiode dezelfde kraamverzorgster hebt. En dat vind ik wel zo prettig.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik heb een aanvullende verzekering bij FBTO en daar moet ik het iig melden voor de 20ste week. Ik weet niet of het ook voor de basisverzekering geldt, maar die wordt in mijn geval natuurlijk automatisch meegenomen dus daar heb ik verder niet op gelet.
Zie je wel, 't is gewoon volgende weekquote:Op maandag 16 juni 2008 11:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen dames
Iedereen ok geslapen? Hier wel in elk geval
Zometeen weer naar de gyn, dit keer moet vriendje werken dus ik ga alleen. Morgen heb ik een gesprek met de anestesist en de verpleegkundige, dan gaat mijn moeder mee...gelukkig, ben niet zo'n held met ziekenhuizen en vriendje heeft de week van de keizersnee al helemaal vrij genomen en heeft straks vanaf 7 juli 3 weken vrij dus die kan ook niet onbeperkt vrij blijven nemen natuurlijk.
Hoe gaat t met KD en Mrien?
Dat is balen LovelyLady! Hebben ze er nog verder iets over gezegd of het veel te hoog was ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier weer terug van de VK, bloeddruk was iets hoger dan normaal 130/85.
Uitslag van de suikertest was er ook en daar waren ze niet zo tevreden over. Dus mag ik woensdag weer gaan prikken
De eerste waarde was 8.6 terwijl die onder de 8 moest zitten, en de 2e waarde was 6, nog wat en die moest onder de 7 zitten ofzo. Niet slecht maar ook niet goed dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef mrien het volgende:
Dat is balen LovelyLady! Hebben ze er nog verder iets over gezegd of het veel te hoog was ofzo?
En waarom zou jij het krijgen als het in je vriends familie erfelijk is? Ben je familie van je vriend?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef DJMO het volgende:
dat is wel leuk h2h2! en LL?? sterkte .. ik ben bang dat ik dat ook ga krijgen, in de familie van vriendlief is suikerziekte erfelijk ofzo.. weet er ht fijne niet van, zie ik bij de volgende controle wel...
In dat geval loop jij op geen énkele manier een hoger risico op zwangerschapssuiker hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef DJMO het volgende:
dat is wel leuk h2h2! en LL?? sterkte .. ik ben bang dat ik dat ook ga krijgen, in de familie van vriendlief is suikerziekte erfelijk ofzo.. weet er ht fijne niet van, zie ik bij de volgende controle wel...
Oew, pas inderdaad maar op freecellquote:Op maandag 16 juni 2008 15:24 schreef freecell het volgende:
[..]
In dat geval loop jij op geen énkele manier een hoger risico op zwangerschapssuiker hoor
Dat is net zoiets als: ik ben bang dat ik deze zwangerschap mijn been breek, omdat ik onder de bus kom, want dat had de buurvrouw ook.
Nou ik heb van 10 over 12 tot 5 over 3 in t ziekenhuis gezetenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef mrien het volgende:
Zie je wel, 't is gewoon volgende week
Spannend, morgen dat gesprek! Hoe ging het bij de gyn vandaag?
haha nee dat zou wat zijn zeg. ik had even niet in de gaten dat het om zwangerschapssuiker ging, maar omdat suikerziekte dus erfelijk is in de famiile van vriendlief, moeten ze daar wel extra op testen ofzo, ik had mijn hoofd er bij de eerste keer niet echt bij, dus dat moest ik volgende keer zeggen als bij de vk ben.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef Troel het volgende:
[..]
En waarom zou jij het krijgen als het in je vriends familie erfelijk is? Ben je familie van je vriend?
overgewichtquote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is ze in de veronderstelling dat zwangerschapssuiker iets met de baby zelf te maken heeft... als ik het zo bekijk, kan ik me nog wel voorstellen dat je dat denkt dan, maar DJMO, dat is dus niet zo. Of jij suiker krijgt ligt enkel en alleen aan jou.
Als je overgewicht zou hebben zou je er en verhoogd risico op hebben, maar ook dat heb je volgens mij niet, te zien aan de foto's.
Niks om je zorgen over te maken dus.
Ja, ik had m beschreven hoe t voelde en rook enzo, maar volgens hem zou ik dan nu nog steeds vocht verliezen omdat ze nog niet helemaal onderin ligt. Dus daar hoefde ik me niet druk over te maken.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef cattie het volgende:
Vervelend dat het zo ging Bla. Heb je nog gevraagd of je vruchtwater bent verloren?
Dit is toch een box als ik het goed heb? Daar heb je wel ronde boxkleden voor dacht ik. Niet heel veel, maar ze zijn er wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Even tussendoor een vraagje -weet niet goed waar ik het anders moet stellen-
Wij hebben dit weekend een rond park gekozen voor de geboortelijst (http://www.bopita.com/products.php?pid=2&spid=29&pagenum=), maar vinden nu nergens ronde hoeslakentjes voor het matrasje. Iemand enig idee waar we dit kunnen vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |