Maar dat is het ook!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Vanacht weer 2x wakker geworden van kuitkramp. moet ik toch eens iets op verzinnen!
Verder alles goed emt iedereen? Veel sterkte voor de LLM's én natuurlijk voor de pas zwangeren die nog op de echo moeten wachten!
Hier 28 weken vandaag. Om de één of andere reden is dat weer zo'n week die een beetje als een mijlpaal voelt?
Lopen en bewegen gaat hier ook moeilijk, kan wel per dag verschillen. Overigens ook per gedeelte van de dag..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:28 schreef Llewella het volgende:
En lopen gaat hier momenteel echt moeilijk, hoe beweeglijk zijn de andere LLM's? Want ik vind dit toch een beetje overdreven worden, ik voel me een beetje aanstellerig, kom vandaag maar moeilijk vooruit als ik even gezeten heb, die kleine ligt goed vast in m'n bekken ofzow, alsof de boel daar geblokkerd wordt. En pijntjes of het vervelende gevoel daar kan ik me nog wel overheen zetten, maar ik ben bang dat ik haar hoofdje kraak ofzow als ik te wild doe(Afentoe kraakt en knakt het ook lekker). M'n vriend zei ook al; dat het wel frustrerend voor me zal wezen, gezien ik graag vanalles doe, en zoveel altijd in m'n hoofd heb, maar m'n lichaam steeds trager wordt. Valt mee, want ik voel me verders prima gelukkig!
Ik duim met je mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:28 schreef cattie het volgende:
Het bloedverlies is weer gestopt, nu hopen dat het ook echt weg blijft!
Bij mij waren het wel mijn vliezen en dat bleef dus niet lopen. Ook met het op mijn hand blazen kwam er maar heel soms wat mee. Toen de vk de volgende dag een testje deed bleek het toch vruchtwater te zijn en werd ik een dag later ingeleid.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
T
Ik geloof trouwens dat ik hier incontinent aan t worden ben ofzo![]()
![]()
stond vanmorgen op de badkamer en t liep er zo uit, kon het niet tegenhouden...echt stom
hopen dat me dat niet ook gebeurd als ik in de winkel sta ofzo![]()
![]()
Ik neem aan dat als je vliezen breken dat t wel meer vocht is wat je verliest of niet? En dat kon je volgens mij ook testen door op je handpalm te blazen, dan zou je nog meer vocht verliezen of niet? Iemand hier een idee van?
Voor het slapen gaan een aantal keren je tenen naar je toe trekken. dezelfde beweging die je ook moet maken als je voelt dat je kramp krijgt. Sterkte!quote:Op zondag 15 juni 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Vannacht weer 2x wakker geworden van kuitkramp. moet ik toch eens iets op verzinnen!
ze zijn hier een paar weken geleden komen wonen. denk aan elk cliche over gabbers, en je hebt beet (ja: scooters, petjes en drugs incluus)quote:Op zondag 15 juni 2008 17:30 schreef marit1978 het volgende:
jemig simmu..al die trappen zijn zwaar ja
maar die buren lijken me echt nog vele malen erger !!!
Iemand regelen die je rug masseert?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:40 schreef DJMO het volgende:
iemand een idee wat ik aan die pijn kan doenfoto's laten maken kan niet, medicijnen slikken mag niet, alleen warm douchen en in beweging blijven was advies van de ha. ow en srl-gelei ofzo..
nee bedankt.. wordt al misselijk als ik er aan denkquote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
't begint met een b en eindigt op orrel...
lief dat je even komt reageren maatje, maar die zal ik niet zo snel kunnen vinden ben ik bang ...quote:
je hebt toch een vriend?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:52 schreef DJMO het volgende:
lief dat je even komt reageren maatje, maar die zal ik niet zo snel kunnen vinden ben ik bang ...
juh maar die kan dat nietquote:
je kan toch gewoon zachtjes beginnen? heb je een hittepit? die zijn ook lekker. lekker warm, en het koelt niet zo snel en plots af als een kruik.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
juh maar die kan dat nieten hij dirft het ook niet, bang dat hij mij pijn doet
![]()
Gewoon zeggen: 'Als je me pijn doet, hoor je dat vanzelf wel: en nu masseren die hap!'quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
juh maar die kan dat nieten hij dirft het ook niet, bang dat hij mij pijn doet
![]()
en bij de bieb hebben ze er ook boeken over hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 08:05 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: 'Als je me pijn doet, hoor je dat vanzelf wel: en nu masseren die hap!'![]()
Zet mij er ook maar weer bij hoor...18 feb 2008 wordt de 2e verwacht.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:49 schreef Twarres het volgende:
Wat leuk..
Ik en m'n vrouw zijn ook in blijde verwachting. En ons kindje wordt verwacht op 5 februari 2009!
Even algemeen, en het zal door een deel van de mensen wel weer onder kusjekroel geschaard worden, maar zullen we de 'grapjes' richting DJMO over haar vroegere/huidige/weetikveel levensstijl achterwege laten?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
't begint met een b en eindigt op orrel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |