die hier in het dorp ookquote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef Saffier het volgende:
[..]
Kom jij uit omgeving Rotterdam? Want mijn chiropractiker heet écht meneer Kreuknieten ik ben erg blij met hem
![]()
KD hoe is het daar? Al nieuws?
Ow okay. Dat gaat hier gewoon via de verzekering (Menzis) en ook mijn eigen bijdragen enz. zijn vergoed en ik mocht zelf een voorkeur uitspreken voor een kraamzorgorganisatie en heb gekozen voor de organisatie die ik ook had toen ik bevallen was van Twan. Komt wel helemaal uit Ootmarsum, maar zij zijn het enige bureau dat "garandeert" dat je in principe de hele kraamzorgperiode dezelfde kraamverzorgster hebt. En dat vind ik wel zo prettig.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik heb een aanvullende verzekering bij FBTO en daar moet ik het iig melden voor de 20ste week. Ik weet niet of het ook voor de basisverzekering geldt, maar die wordt in mijn geval natuurlijk automatisch meegenomen dus daar heb ik verder niet op gelet.
Zie je wel, 't is gewoon volgende weekquote:Op maandag 16 juni 2008 11:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen dames
Iedereen ok geslapen? Hier wel in elk geval
Zometeen weer naar de gyn, dit keer moet vriendje werken dus ik ga alleen. Morgen heb ik een gesprek met de anestesist en de verpleegkundige, dan gaat mijn moeder mee...gelukkig, ben niet zo'n held met ziekenhuizen en vriendje heeft de week van de keizersnee al helemaal vrij genomen en heeft straks vanaf 7 juli 3 weken vrij dus die kan ook niet onbeperkt vrij blijven nemen natuurlijk.
Hoe gaat t met KD en Mrien?
Dat is balen LovelyLady! Hebben ze er nog verder iets over gezegd of het veel te hoog was ofzo?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier weer terug van de VK, bloeddruk was iets hoger dan normaal 130/85.
Uitslag van de suikertest was er ook en daar waren ze niet zo tevreden over. Dus mag ik woensdag weer gaan prikken
De eerste waarde was 8.6 terwijl die onder de 8 moest zitten, en de 2e waarde was 6, nog wat en die moest onder de 7 zitten ofzo. Niet slecht maar ook niet goed dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef mrien het volgende:
Dat is balen LovelyLady! Hebben ze er nog verder iets over gezegd of het veel te hoog was ofzo?
En waarom zou jij het krijgen als het in je vriends familie erfelijk is? Ben je familie van je vriend?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef DJMO het volgende:
dat is wel leuk h2h2! en LL?? sterkte .. ik ben bang dat ik dat ook ga krijgen, in de familie van vriendlief is suikerziekte erfelijk ofzo.. weet er ht fijne niet van, zie ik bij de volgende controle wel...
In dat geval loop jij op geen énkele manier een hoger risico op zwangerschapssuiker hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef DJMO het volgende:
dat is wel leuk h2h2! en LL?? sterkte .. ik ben bang dat ik dat ook ga krijgen, in de familie van vriendlief is suikerziekte erfelijk ofzo.. weet er ht fijne niet van, zie ik bij de volgende controle wel...
Oew, pas inderdaad maar op freecellquote:Op maandag 16 juni 2008 15:24 schreef freecell het volgende:
[..]
In dat geval loop jij op geen énkele manier een hoger risico op zwangerschapssuiker hoor
Dat is net zoiets als: ik ben bang dat ik deze zwangerschap mijn been breek, omdat ik onder de bus kom, want dat had de buurvrouw ook.
Nou ik heb van 10 over 12 tot 5 over 3 in t ziekenhuis gezetenquote:Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef mrien het volgende:
Zie je wel, 't is gewoon volgende week
Spannend, morgen dat gesprek! Hoe ging het bij de gyn vandaag?
haha nee dat zou wat zijn zeg. ik had even niet in de gaten dat het om zwangerschapssuiker ging, maar omdat suikerziekte dus erfelijk is in de famiile van vriendlief, moeten ze daar wel extra op testen ofzo, ik had mijn hoofd er bij de eerste keer niet echt bij, dus dat moest ik volgende keer zeggen als bij de vk ben.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef Troel het volgende:
[..]
En waarom zou jij het krijgen als het in je vriends familie erfelijk is? Ben je familie van je vriend?
overgewichtquote:Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is ze in de veronderstelling dat zwangerschapssuiker iets met de baby zelf te maken heeft... als ik het zo bekijk, kan ik me nog wel voorstellen dat je dat denkt dan, maar DJMO, dat is dus niet zo. Of jij suiker krijgt ligt enkel en alleen aan jou.
Als je overgewicht zou hebben zou je er en verhoogd risico op hebben, maar ook dat heb je volgens mij niet, te zien aan de foto's.
Niks om je zorgen over te maken dus.
Ja, ik had m beschreven hoe t voelde en rook enzo, maar volgens hem zou ik dan nu nog steeds vocht verliezen omdat ze nog niet helemaal onderin ligt. Dus daar hoefde ik me niet druk over te maken.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef cattie het volgende:
Vervelend dat het zo ging Bla. Heb je nog gevraagd of je vruchtwater bent verloren?
Dit is toch een box als ik het goed heb? Daar heb je wel ronde boxkleden voor dacht ik. Niet heel veel, maar ze zijn er wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Even tussendoor een vraagje -weet niet goed waar ik het anders moet stellen-
Wij hebben dit weekend een rond park gekozen voor de geboortelijst (http://www.bopita.com/products.php?pid=2&spid=29&pagenum=), maar vinden nu nergens ronde hoeslakentjes voor het matrasje. Iemand enig idee waar we dit kunnen vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |