abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 juni 2008 @ 12:45:18 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59429287
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef Saffier het volgende:

[..]

Kom jij uit omgeving Rotterdam? Want mijn chiropractiker heet écht meneer Kreukniet en ik ben erg blij met hem

KD hoe is het daar? Al nieuws?
die hier in het dorp ook wonen wij soms in hetzelfde dorp dan????
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 16 juni 2008 @ 12:50:28 #77
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59429440
Dan woon ik 2 dorpen verderop Ik kan me niet voorstellen dat er meerdere 'Kreukniet's' zijn. Zijn compagnon Thomas heeft mij behandeld tijdens mijn zwangerschap voor oa zwangerschaps-ischias en na de zw bij K zelf. Ze zeggen meteen dat het niet bij iedereen werkt/helpt en als het bij jou wel helpt, is dat alleen maar mooi!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_59429562
Balen LovelyLady!
  maandag 16 juni 2008 @ 13:02:40 #79
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59429794
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Ik heb een aanvullende verzekering bij FBTO en daar moet ik het iig melden voor de 20ste week. Ik weet niet of het ook voor de basisverzekering geldt, maar die wordt in mijn geval natuurlijk automatisch meegenomen dus daar heb ik verder niet op gelet.
Ow okay. Dat gaat hier gewoon via de verzekering (Menzis) en ook mijn eigen bijdragen enz. zijn vergoed en ik mocht zelf een voorkeur uitspreken voor een kraamzorgorganisatie en heb gekozen voor de organisatie die ik ook had toen ik bevallen was van Twan. Komt wel helemaal uit Ootmarsum, maar zij zijn het enige bureau dat "garandeert" dat je in principe de hele kraamzorgperiode dezelfde kraamverzorgster hebt. En dat vind ik wel zo prettig.

LovelyLady dat is balen zeg.... hopelijk valt het de volgende keer mee.
Make love, not war ☮
  maandag 16 juni 2008 @ 13:08:05 #80
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59429960
GEFELICITEERD nieuwe zwangeren!!
Ik80dat is echt mega snel gegaan zeg

Komend weekend gaan we aan mijn opa en oma vertellen dat ik zwanger ben...ben zo benieuwd naar hun reaktie want het word het eerste acher kleinkind .
Ergens voelt het alleen heel erg dubbel om het nu te vertellen omdat ik me nogsteeds alles behalve zwanger voel
Maar ga het wel doen want we hebben dan onze familiedag en zo vaak zien we ze nou ook weer niet!

Heb sinds een paar dagen een rare uitslag in mijn hals, en dat jeukt echt als de klere word er niet goed van!
Gelukkig kan ik morgen meteen bij de huisarts terecht! Ben benieuwd wat dit nou weer voor geks is!
pi_59430602
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen dames

Iedereen ok geslapen? Hier wel in elk geval
Zometeen weer naar de gyn, dit keer moet vriendje werken dus ik ga alleen. Morgen heb ik een gesprek met de anestesist en de verpleegkundige, dan gaat mijn moeder mee...gelukkig, ben niet zo'n held met ziekenhuizen en vriendje heeft de week van de keizersnee al helemaal vrij genomen en heeft straks vanaf 7 juli 3 weken vrij dus die kan ook niet onbeperkt vrij blijven nemen natuurlijk.

Hoe gaat t met KD en Mrien?
Zie je wel, 't is gewoon volgende week
Spannend, morgen dat gesprek! Hoe ging het bij de gyn vandaag?
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier weer terug van de VK, bloeddruk was iets hoger dan normaal 130/85.
Uitslag van de suikertest was er ook en daar waren ze niet zo tevreden over. Dus mag ik woensdag weer gaan prikken
Dat is balen LovelyLady! Hebben ze er nog verder iets over gezegd of het veel te hoog was ofzo?

@Fruppel, ik heb in het begin ook vreemde uitslag gehad, maar dan over m'n hele rug. Had vermoedelijk met hormonen ofzo te maken, want het hield vanzelf na een aantal weken weer op. Wel goed dat je even langs gaat natuurlijk!

Hier gaat alles goed, afgezien van het bewegen dan
Morgen moet ik naar de VK en heb besloten dat ik daarna maar bij m'n schoonmoeder gebruik ga maken van de oven & broodbakmachine (mijn oven heeft het een tijdje geleden helaas begeven en heb nog geen nieuwe), lekker bakken
Tenzij de baby natuurlijk besluit te komen
  maandag 16 juni 2008 @ 13:51:03 #82
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59431250
Ik denk idd dat het wel met hormonen te maken heeft maar voor de zekerheid ga ik er toch maar even naar laten kijken!
Word niet goed van de jeuk
pi_59431921
Pffff wat schrijven jullie veel zeg !!! ik houd het niet bij !!

KD jeetje zeg ik dacht toch echt dat jij wel al zou bezig zijn.
Mijn vriendin hebben ze vorige week vrijdag het kindje gehaald met 42 weken precies hoop dat het jou niet hetzelfde af gaat.

Zo ik heb net bezoek gehad van moeders voor moeders was toch wel fijn om nog even een positieve test te zien want doordat ik maar weinig kwaaltjes heb toch wel wat onzeker. Mevr was niet heel enthousiast en vriendelijk maar ach tis voor een goed doel, de eerste keer heb ik niet meegedaan teveel stress en gedoe dus nu maar wel.

Ik krijg een boek van ze en een zilver lijstje voor de echo foto in te doen dat lijstje is omdat ik me voor de 6 weken heb aangemeld !!

Pfff vandaag op mijn werk moeilijke mensen aan de telefoon gelukkig m,aar 4 uurtjes hoeven werken
Mijn dochter begon vanmorgen al heel vroeg een liedje te zingen dat mama een baby in de buik heeft
pi_59432056
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef mrien het volgende:
Dat is balen LovelyLady! Hebben ze er nog verder iets over gezegd of het veel te hoog was ofzo?
De eerste waarde was 8.6 terwijl die onder de 8 moest zitten, en de 2e waarde was 6, nog wat en die moest onder de 7 zitten ofzo. Niet slecht maar ook niet goed dus.
Snapte er zelf al geen hol van, ik was een beetje overdonderd van het feit dat het niet goed was, en ondertussen moest ik ook nog even mijn verhaal doen. Ze kon zich voorstellen dat het zwaar was, en dat was het enige wat ik meekreeg, rustig aan doen (ik doe niets anders, ik verveel me echt de *&^%$%^&*()
We zien het allemaal wel weer.

de laatste loodjes.......
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 juni 2008 @ 15:15:43 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59433700
dat is wel leuk h2h2! en LL?? sterkte .. ik ben bang dat ik dat ook ga krijgen, in de familie van vriendlief is suikerziekte erfelijk ofzo.. weet er ht fijne niet van, zie ik bij de volgende controle wel...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 16 juni 2008 @ 15:21:01 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_59433839
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef DJMO het volgende:
dat is wel leuk h2h2! en LL?? sterkte .. ik ben bang dat ik dat ook ga krijgen, in de familie van vriendlief is suikerziekte erfelijk ofzo.. weet er ht fijne niet van, zie ik bij de volgende controle wel...
En waarom zou jij het krijgen als het in je vriends familie erfelijk is? Ben je familie van je vriend?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59433879
Ja, ik snap het ook niet helemaal. Bedoel je misschien je eigen familie?
pi_59433917
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef DJMO het volgende:
In dat geval loop jij op geen énkele manier een hoger risico op zwangerschapssuiker hoor
Dat is net zoiets als: ik ben bang dat ik deze zwangerschap mijn been breek, omdat ik onder de bus kom, want dat had de buurvrouw ook.
  maandag 16 juni 2008 @ 15:25:37 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_59433949
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:24 schreef freecell het volgende:

[..]

In dat geval loop jij op geen énkele manier een hoger risico op zwangerschapssuiker hoor
Dat is net zoiets als: ik ben bang dat ik deze zwangerschap mijn been breek, omdat ik onder de bus kom, want dat had de buurvrouw ook.
Oew, pas inderdaad maar op freecell Traplopen is niet handig met een gebroken been
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 16 juni 2008 @ 15:34:47 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59434190
Mss is ze in de veronderstelling dat zwangerschapssuiker iets met de baby zelf te maken heeft... als ik het zo bekijk, kan ik me nog wel voorstellen dat je dat denkt dan, maar DJMO, dat is dus niet zo. Of jij suiker krijgt ligt enkel en alleen aan jou.
Als je overgewicht zou hebben zou je er en verhoogd risico op hebben, maar ook dat heb je volgens mij niet, te zien aan de foto's.

Niks om je zorgen over te maken dus.
pi_59434521
quote:
Op maandag 16 juni 2008 13:28 schreef mrien het volgende:
Zie je wel, 't is gewoon volgende week
Spannend, morgen dat gesprek! Hoe ging het bij de gyn vandaag?
Nou ik heb van 10 over 12 tot 5 over 3 in t ziekenhuis gezeten
Eerst natuurlijk weer een eeuwigheid op de gyn zitten wachten, die was bijna een uur uitgelopen. Naja goed, hij was dit x echt heel aardig en heeft zelfs nog gekeken of de keizersnee niet eerder kon zodat ik mijn meisje eerder kon zien, maar helaas was de OK alleen beschikbaar op tijden dat hij al andere afspraken had staan.

Nou daarna moest ik door naar afdeling verloskunde om CTG te maken aangezien ze daar nog plaats hadden nu en dat nog niet eerder gedaan was.
Wat een ramp zeg!
Die vrouw zegt tegen me dat als t lampje rood word het apparaat niks registreerd en ik de plakker ff iets aan moet drukken...en als dat niet werkt moet ik op de bel drukken...naja duidelijk. Ik moet er een half uurtje aanliggen en dan ben ik klaar.

Na 10 minuten komt er iemand dat het niet goed is dat ze zo rustig is en of ik op mijn zij wil gaan liggen..prima doen we
En dan gaat steeds het rode lampje branden, dus ik dat ding steeds aanduwen maar dat werkt niet...op de bel duwen, daar reageert niemand op.
Uiteindelijk gaat er een soort van alarmgeluid af omdat het apparaat te lang niks registreerd, nog een paar keer op de bel geduwd....nou na 10 minuten komt er eens iemand kijken en vraagt of ik niet op de bel heb geduwd jawel mevrouw, al 4 x ofzo

Naja opnieuw aangesloten...t was nog steeds niet goed, de kleine was te rustig, of ik dr wel goed voelde...Ja ze is superbeweeglijk!
Naja uiteindelijk zegt ze dat ik maar ff langer moet blijven liggen want ze willen t extra controleren.
Na 5 minuten gaat weer t rode lampje af en begint dat klote alarm uiteindelijk weer omdat het ding niet meer reageert en weer reageert ert niemand op die klote bel

Uiteindelijk heb ik er meer dan een uur aangelegen en mocht ik gaan, alles was uiteindelijk goed...maar (en mischien zijn t gewoon de hormonen) ik ben behoorlijk uit mijn doen door dat gedoe en dat alarm dat maaer bleef afgaan, niemand die erop reageerd, je ligt alleen in zo'n kamertje, niemand die je daarna geruststeld en een reden geeft waarom de baby's harstslag soms zo rustig was
bah stom gedoe allemaal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 juni 2008 @ 16:05:05 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59434986
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef Troel het volgende:

[..]

En waarom zou jij het krijgen als het in je vriends familie erfelijk is? Ben je familie van je vriend?
haha nee dat zou wat zijn zeg. ik had even niet in de gaten dat het om zwangerschapssuiker ging, maar omdat suikerziekte dus erfelijk is in de famiile van vriendlief, moeten ze daar wel extra op testen ofzo, ik had mijn hoofd er bij de eerste keer niet echt bij, dus dat moest ik volgende keer zeggen als bij de vk ben.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 juni 2008 @ 16:05:39 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59434996
sterkte bla! dat lijkt me nou echt helemaal niets

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 juni 2008 @ 16:07:39 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59435052
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is ze in de veronderstelling dat zwangerschapssuiker iets met de baby zelf te maken heeft... als ik het zo bekijk, kan ik me nog wel voorstellen dat je dat denkt dan, maar DJMO, dat is dus niet zo. Of jij suiker krijgt ligt enkel en alleen aan jou.
Als je overgewicht zou hebben zou je er en verhoogd risico op hebben, maar ook dat heb je volgens mij niet, te zien aan de foto's.

Niks om je zorgen over te maken dus.
overgewicht eerder ondergewicht ik ben altijd al een teer poppetje geweest

pi_59435098
Lovelylady; balen dat je suiker nog niet helemaal ok is.
Hopen dat die blijft zakken!

Bla; wat een gedoe zeg! Beetje onhandig van ze dat ze niet direct reageerden en meteen de boel goed hadden aangesloten! Kan me voorstellen dat je behoorlijk zenuwachtig wordt van steeds dat alarm!

Ik heb denk een beetje last van de weersomslag, voel me sinds gisteren al beetje brakkig, maar gelukkig is het nu wel beter aan het worden. Beetje het gevoel alsof je te abrupt wakker bent geworden/opgestaan. Gisteravond stond ik al te duizelen, vanochtend weer. En dan deze week nog 2 verjaardagen Vandaag m'n vader, en woensdag de a.s. papa. (Dus zowieso 2 dagen dat de kleine niet mag komen ).

Verder doe ik het heeeeeeeeeel rustig aan, beetje hangen, tv kijken, computeren, achter de naaimachine maar m'n roze garen is inmiddels op
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 16 juni 2008 @ 16:22:22 #96
108648 cattie
lieve moeder
pi_59435412
Vervelend dat het zo ging Bla. Heb je nog gevraagd of je vruchtwater bent verloren?
pi_59435961
Even tussendoor een vraagje -weet niet goed waar ik het anders moet stellen-
Wij hebben dit weekend een rond park gekozen voor de geboortelijst (http://www.bopita.com/products.php?pid=2&spid=29&pagenum=), maar vinden nu nergens ronde hoeslakentjes voor het matrasje. Iemand enig idee waar we dit kunnen vinden?

Hier zeggen ze dat ze ronde hoeslakens kunnen leveren, misschien ook wel voor babymatrasjes?

En deze mensen beweren een rond lakentje bij hun park te hebben. Misschien kan je het overkopen of vragen waar ze het hebben gekocht.

[ Bericht 41% gewijzigd door Webkim op 16-06-2008 17:54:45 ]
pi_59436012
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef cattie het volgende:
Vervelend dat het zo ging Bla. Heb je nog gevraagd of je vruchtwater bent verloren?
Ja, ik had m beschreven hoe t voelde en rook enzo, maar volgens hem zou ik dan nu nog steeds vocht verliezen omdat ze nog niet helemaal onderin ligt. Dus daar hoefde ik me niet druk over te maken.
pi_59436029
zit daar een matrasje in dan?
De meeste boxen (zoals we in nederland noemen wat jullie blijkbaar park noemen) hebben een boxkleed wat je kan wassen. Een grote prenatal of iets dergelijk verkoopt ook ronde boxkleden dacht ik.
  maandag 16 juni 2008 @ 16:46:48 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59436096
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Even tussendoor een vraagje -weet niet goed waar ik het anders moet stellen-
Wij hebben dit weekend een rond park gekozen voor de geboortelijst (http://www.bopita.com/products.php?pid=2&spid=29&pagenum=), maar vinden nu nergens ronde hoeslakentjes voor het matrasje. Iemand enig idee waar we dit kunnen vinden?
Dit is toch een box als ik het goed heb? Daar heb je wel ronde boxkleden voor dacht ik. Niet heel veel, maar ze zijn er wel.
Als het een bedje is en je bent echt op zoek naar lakentjes wordt het wel lastiger denk ik. Dan zou je ze mss zelf moeten maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')