abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 09:17:52 #51
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59424464
ik80 en Twarres van harte gefeliciteerd en welkom.

Cattie inderdaad fijn dat het bloeden gestopt is en zo moet het nu gewoon blijven hoor...
Make love, not war ☮
pi_59424573
Cattie, fijn dat het bloeden weer gestopt is. Hopelijk blijft dat nu ook zo.

Hier straks weer naar de VK... 37 weken
Gelijk klossen halen, op de weg terug.
Heb niets meer gehoord over die zwangerschapssuiker/ontbijttest dus dat zal ook wel snor zitten.

Fijne dag allemaal, succes blabla bij de gyn, en de rest die vandaag ergens heen moet.
pi_59424711
Ik ben weer terug uit Italie, heerlijke week gehad!

Ik heb het idee dat ik af en toe de baby al voel, maar ik weet het niet zeker dus ik wacht gewoon rustig af. Donderdag weer naar de VK, ik ben benieuwd wat ze zegt, aangezien ik al 1,5 week mijn baarmoeder direct onder mijn navel voel en volgens alle boeken moet de baarmoeder toch nog 7,5 cm onder mijn navel zitten met 16wk 5dg. Hmm. Verder heb ik erg last van mijn onderrug, maar masseert me regelmatig
Zo. Dat waren alle kwaaltjes

KD, ik was er echt van overtuigd dat jij ondertussen bevallen zou zijn! Trek je het nog een beetje?
pi_59424889
Oh ja, helemaal vergeten

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!
  maandag 16 juni 2008 @ 10:20:55 #55
114177 Diaan73
pi_59425478
Zow ik heb me maar even aangemeld voor kraamzorg, is dat ook maar geregeld...... Krijg rond de 33e week het kraamzorgpakket met uitgebreid verrassingspakket. Ben benieuwd.
Make love, not war ☮
  maandag 16 juni 2008 @ 10:31:58 #56
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59425715
hassanjassan ook gefeli!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 16 juni 2008 @ 10:35:25 #57
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59425800
Ik heb me inderdaad ook al aangemeld bij de kraamzorg. De verzekering doe ik vanmiddag denk ik, voor ik het ga vergeten...

En gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren en pappa's! Zijn opeens veel pappa's bij, leuk!
pi_59426027
Hey, 2 nieuwe zwangeren Welkom en gefeliciteerd!

DJMO: bij mij helpt de chiropractor best goed
quote:
Op zondag 15 juni 2008 19:54 schreef marit1978 het volgende:

Libel, ik zie dat ik nog zo'n tube bruistabletten magnesium heb liggen van vorige zw.schap!
goed dat je het noemt....was het glad vergeten!
Volgens mij kom jij uit de zelfde streek van het land als ik
  maandag 16 juni 2008 @ 10:44:46 #59
114177 Diaan73
pi_59426039
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:35 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb me inderdaad ook al aangemeld bij de kraamzorg. De verzekering doe ik vanmiddag denk ik, voor ik het ga vergeten...

En gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren en pappa's! Zijn opeens veel pappa's bij, leuk!
Welke verzekering??
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 juni 2008 @ 11:26:01 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59427026
haha, ik krijg mijn vriend echt niet met zijn hoofd in een boek (of het moet een stripboek zijn) .. freecell: wordt dat vergoed door een basisverzekering, en moet je een verwijskaart hebben of hoe werkt dat?
vannacht redelijk geslapen maar wrd met pijn wakker om 8 uur ..
voor zo'n pittending ga ik eens kijken, ik heb alleen een normale kruik thnx voor de tip
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 16 juni 2008 @ 11:35:13 #61
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59427253
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Welke verzekering??
Ik heb een aanvullende verzekering bij FBTO en daar moet ik het iig melden voor de 20ste week. Ik weet niet of het ook voor de basisverzekering geldt, maar die wordt in mijn geval natuurlijk automatisch meegenomen dus daar heb ik verder niet op gelet.
pi_59427418
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef DJMO het volgende:
haha, ik krijg mijn vriend echt niet met zijn hoofd in een boek (of het moet een stripboek zijn) .. freecell: wordt dat vergoed door een basisverzekering, en moet je een verwijskaart hebben of hoe werkt dat?
vannacht redelijk geslapen maar wrd met pijn wakker om 8 uur ..
voor zo'n pittending ga ik eens kijken, ik heb alleen een normale kruik thnx voor de tip
Die van mij wordt 12x per kalenderjaar volledig vergoed, maar ik ben dan ook debiel goed verzekerd (foutje, maar nu wel even handig, ik heb ook geen eigen bijdrage kraamzorg enzo, dus het kan voor dit jaar mákkelijk uit. ). Volgens mij wordt het ongeveer net zo verzekerd als een fysio, zou je dus even moeten checken.
Het helpt wél echt (en ik was er heel erg sceptisch over).
pi_59427563
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:35 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Ik heb een aanvullende verzekering bij FBTO en daar moet ik het iig melden voor de 20ste week. Ik weet niet of het ook voor de basisverzekering geldt, maar die wordt in mijn geval natuurlijk automatisch meegenomen dus daar heb ik verder niet op gelet.
Ah, op die manier.
Hier moet je de kraamzorg aanvragen via de verzekering (zilveren kruis) dus dan weten ze wel dat je zwanger bent en hoef je verder niks te doen.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:48:47 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_59427599
fysio heb je geen verwijzing meer voor nodig, of het vergoed wordt door de verzekering moet je even kijken, maar volgens mij wel tot een bepaald aantal bijeenkomsten. Eigen bijdrage zul je waarschijnlijk wel moeten betalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 16 juni 2008 @ 11:49:41 #65
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59427626
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Ah, op die manier.
Hier moet je de kraamzorg aanvragen via de verzekering (zilveren kruis) dus dan weten ze wel dat je zwanger bent en hoef je verder niks te doen.
Bij FBTO hoef je het niet via de verzekering te doen, wat wel gunstig is omdat er in deze omgeving kennelijk een wat minder goede kraamzorgorganisatie is. Als je jezelf bij de kraamzorg van eigen keuze kunt aanmelden, loop je iig niet het risico dat je die in de maag gesplitst krijgt omdat de verzekering de keuze voor je maakt...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 juni 2008 @ 11:53:51 #66
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59427749
nou freecell ik heb zitten neuzen op zilveren kruis.. maar kan echt niets vinden.. ik loop vandaag of morgen wel bij meneer kreukniet naar binnen voor info makkelijk voor jou dat je nou vrijwel niets hoeft te betalen door een foutje
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_59427807
Goedemorgen dames

Iedereen ok geslapen? Hier wel in elk geval
Zometeen weer naar de gyn, dit keer moet vriendje werken dus ik ga alleen. Morgen heb ik een gesprek met de anestesist en de verpleegkundige, dan gaat mijn moeder mee...gelukkig, ben niet zo'n held met ziekenhuizen en vriendje heeft de week van de keizersnee al helemaal vrij genomen en heeft straks vanaf 7 juli 3 weken vrij dus die kan ook niet onbeperkt vrij blijven nemen natuurlijk.

Hoe gaat t met KD en Mrien?
pi_59427994
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:49 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Bij FBTO hoef je het niet via de verzekering te doen, wat wel gunstig is omdat er in deze omgeving kennelijk een wat minder goede kraamzorgorganisatie is. Als je jezelf bij de kraamzorg van eigen keuze kunt aanmelden, loop je iig niet het risico dat je die in de maag gesplitst krijgt omdat de verzekering de keuze voor je maakt...
Bij zilveren kruis mag je aangeven bij welke organisatie je wilt. Dus dat probleem hebben we hier ook niet
Het scheelt dat we hier in Groningen zitten en dat het kraamzorgtekort hier enorm meevalt. Dus eigenlijk is er, als je op tijd bent, altijd wel ruimte bij de instelling van je keuze
pi_59428248
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:53 schreef DJMO het volgende:
nou freecell ik heb zitten neuzen op zilveren kruis.. maar kan echt niets vinden.. ik loop vandaag of morgen wel bij meneer kreukniet naar binnen voor info makkelijk voor jou dat je nou vrijwel niets hoeft te betalen door een foutje
Het was een foutje van onszelf Nuja, foutje...

Ik was gratis bij mijn ouders inverzekerd via een collectief, omdat ik nog studeerde. Mijn ouders zijn heel goed verzekerd, omdat mijn vader altijd vanalles mankeert.

Alleen toen studeerde ik af En toen moest ik de verzekering zelf overnemen per afgelopen februari. Máár... het pakket blijft hetzelfde en die kan ik pas wijzigen per 1 januari.
Dus nu ben ik vet oververzekerd. Maar zoals ik al zei: het kan wel uit dit jaar (alleen met kraamzorg kan het al uit zelfs ) en komend jaar (vanaf januari) ga ik gewoon wat goedkoper zitten
  maandag 16 juni 2008 @ 12:15:16 #70
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59428342
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Bij zilveren kruis mag je aangeven bij welke organisatie je wilt. Dus dat probleem hebben we hier ook niet
Het scheelt dat we hier in Groningen zitten en dat het kraamzorgtekort hier enorm meevalt. Dus eigenlijk is er, als je op tijd bent, altijd wel ruimte bij de instelling van je keuze
Hier in de Randstad kon het idd wel nijpend worden, vandaar dat ik me in de achtste week al heb aangemeld. Beter te vroeg dan te laat.
pi_59428506
Hier weer terug van de VK, bloeddruk was iets hoger dan normaal 130/85.
Uitslag van de suikertest was er ook en daar waren ze niet zo tevreden over. Dus mag ik woensdag weer gaan prikken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 16 juni 2008 @ 12:23:17 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59428590
ik doelde dus ook op dat foutje free, ergens wel beter dat je nu oververzekerd bent, zeker als je het er uit haalt qua kosten

Mina, ik heb me vorige week bij kraamzorg rotterdam aangemeld, maar moet ik het nou ook nog aan het zilveren kruis doorgeven het lijkt wel alsof ik alles vergeten ben van tien jaar geleden

maandag 16 juni 2008 @ 12:23:45 #73
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_59428603
Ow, dat valt tegen LovelyLady.
pi_59429085
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier weer terug van de VK, bloeddruk was iets hoger dan normaal 130/85.
Uitslag van de suikertest was er ook en daar waren ze niet zo tevreden over. Dus mag ik woensdag weer gaan prikken
Ow, das balen.
Hopelijk is het woensdag weer gewoon goed en was het een momentopname...
  maandag 16 juni 2008 @ 12:43:43 #75
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_59429223
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:53 schreef DJMO het volgende:
Kom jij uit omgeving Rotterdam? Want mijn chiropractiker heet écht meneer Kreukniet en ik ben erg blij met hem

KD hoe is het daar? Al nieuws?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')