quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Er was eerst een promo video voor mythbusters op tv, met allemaal explosies. Daar zat een klassiek stuk muziek onder. Dit nummertje wordt ook vaak gebruikt om van die funny-home-videos te ondersteunen. Fonetisch:
TUtututuTUututTUututTUUUUUUUU RUtutututleleleRUtululuululLUtutuLUtutuLUUUUU BOEM BOEM
Iemand ?Ik kan het nu niet inzingen (geen mic) en kan t mythbusters filmpje nergens vinden

Oke lol .. het is dus dat liedje maar dan een remix ervanquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee is hem niet... het liedje zelf is ook meer in de trend van sasha.

Ja ik dacht al, die tekst lijkt er zoveel op!! Maar heb je die goede remix al gevonden dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke lol .. het is dus dat liedje maar dan een remix ervan

Nopequote:

staat ook niet op de OST trouwens..
 staat ook niet op de OST trouwens.. 

http://en.wikipedia.org/w(...)ets_%28soundtrack%29quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef -AnneX- het volgende:
iemand enig idee welk nummer het was in step up2 wanneer ze die improv doen tijdens de les?
ik bedoel dat "rock" nummer... alleen geen idee welke het isstaat ook niet op de OST trouwens..
b.v.d.

Nopequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, die tekst lijkt er zoveel op!! Maar heb je die goede remix al gevonden dan?
 maar kan het wel makkelijk opzoeken nu dus opgelost
  maar kan het wel makkelijk opzoeken nu dus opgelost   

Uhm, ik hoor alleen Noraly Beyer...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:07 schreef TBully het volgende:
Welk nummer hoor ik van 7:22 tot en met 7:30?
http://player.omroep.nl/?aflID=4329874

Shit eerst stond nog het andere nieuws erop...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uhm, ik hoor alleen Noraly Beyer...

Had je even moeten recorden met je laptop of het filmpje op moeten slaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:16 schreef TBully het volgende:
[..]
Shit eerst stond nog het andere nieuws erop...

Duitsland won gister van Turkije, en toen zag je beelden van feestvierende duitsters. Tussen 7.22 en 7.30 hoorde je toen een of ander feestnummer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Had je even moeten recorden met je laptop of het filmpje op moeten slaan
Waar ging het over? Misschien staat er nog wel een filmpje op de NOS-site..

O wacht volgens mij begrijp je me verkeerd: het is dus sasha - coma en dan een remix daarvan..quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, die tekst lijkt er zoveel op!! Maar heb je die goede remix al gevonden dan?

Volgens mij zit dat niet in een liedje, maar is het gewoon een gesproken tekst...quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:30 schreef The_S het volgende:
Wie weet in welk nummer het volgende stukje: "Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen
In Almelo is altijd wat te doen" zit?
Het is uit een show van herman finkers.

quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:39 schreef Gripper het volgende:
dat nieuwe latin-liedje wat je nu overal op de radio hoort... Giel beelen had het over iets van tschinge ling ofzo?

Zal zo even luisteren, is dat nummer van Lil Wayne een beetje een recent nummer? (dat nummer van Mika ken ik wel)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:14 schreef RSie het volgende:
dat moet wel het nieuwe nummer van Lil wayne zijn. (neem aan dat je het lollipop nummer van Mika wel kent)

je moet wel de versie met Vincent Thomas hebben trouwens, dat is namelijk degene die je op radio hoort!quote:

Gracias Compadre!quote:

Mijne is ook gewoon de ft. Vincent Thomas, alleen dan de Original Mix en niet de Radio Editquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:24 schreef RSie het volgende:
[..]
je moet wel de versie met Vincent Thomas hebben trouwens, dat is namelijk degene die je op radio hoort!
(sorry, heb geen geluid hier op kantoor en weet dus ook niet of jouw versie de juiste is)

Wir sind Helden - Wenn es passiertquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef EvilMarc het volgende:
Ja..
Ik zoek een videoclip van een Duits nummer. Volgens mij van Rammstein. In de clip word zo'n vieze vent gevolgd terwijl hij vanalles doet. Hij kijkt heel treurig. De hele clip heeft een beetje een 'down' sfeer. Op het eind stopt hij z'n auto ergens willekeurig en gaat hij er vandoor met indianen.
zoiets
iemand?

met mondharmonica-solo... Iemand?
 met mondharmonica-solo... Iemand?   

?
? 

Held !quote:

Geen dankquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:14 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Held !
Je wilt niet weten hoelang ik al met die clip in m'n hoofd loop. Danke.

Moby - Why Does My Heart Feel So Badquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb geen idee hoe het nummer of de artiest heet. Maar de clib is getekend.
In het begin zit een mannetje met zn hond op de maan en dan gaan ze met een kruiwagen naar de aarde om te kijken hoe het daar is, maar niemand wil ze eigenlijk kennen dus gaan ze op het eind weer met een trappetje terug naar de maan.
Hoop dat iemand hem kent. b.v.d.

klopt ik heb hem gevonden na het beluisteren heel veel cd's, maar het bleek dat hij het daar over Emmen had ipv. Almeloquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat niet in een liedje, maar is het gewoon een gesproken tekst...
Maar ik zal zijn "Minst beroerde liedjes" nog eens opzetten......

quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef Lov1 het volgende:
Jaa, daarstraks op Arrow... Een instrumentaal (dacht ik, kan me geen zang herinneren) nummer van Deep Purplemet mondharmonica-solo... Iemand?

hij vraagt om 'n password...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:46 schreef the_jasper het volgende:
ik wil even een nummer identificeren
Ik heb een tijd geleden. via via een nummer gekregen van jimi hendrix gelabeld little wing live at cafe au go go in new york.
het is een gave instrumentale jam (en niet little wing, alleen het begin lijkt er op) van 9.30 minuut. Solerende gitaar, toetsenist en drummer op de achtergrond. Ik heb op emule de bootleg (cafe new york) kunnen vinden maar daar is dit niet van.
Iemand? ik ben dus op zoek naar de naam van de bron/bootleg
link naar de mp3

Eminem - Way I Am?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:34 schreef Whizzkith het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer van ergens rond het jaar 2000... Kan alleen de videoclip me nog vaag herinneren, is van een man dat van een flat springt en op het laatste moment een parachute open trekt oid. Iemand?

Nope, is hem nietquote:
 Ik mis de parachute en ik geloof dat de clip ook wat kleurrijker was
 Ik mis de parachute en ik geloof dat de clip ook wat kleurrijker was 

heb em ff aangepastquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:46 schreef the_jasper het volgende:
ik wil even een nummer identificeren
Ik heb een tijd geleden. via via een nummer gekregen van jimi hendrix gelabeld little wing live at cafe au go go in new york.
het is een gave instrumentale jam (en niet little wing, alleen het begin lijkt er op) van 9.30 minuut. Solerende gitaar, toetsenist en drummer op de achtergrond. Ik heb op emule de bootleg (cafe new york) kunnen vinden maar daar is dit niet van.
Iemand? ik ben dus op zoek naar de naam van de bron/bootleg
ok, ik had dus naar mijn persoonlijke storage gelinkt.
deze link moet werken

het is zeker weten seizoen 1 of 2
  het is zeker weten seizoen 1 of 2  

Scoop - Drop Itquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanaf 51 sec.
Best bekend melodietje, iemand enig idee?

Kijk voor de grap eens bij de comments onder het filmpjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanaf 51 sec.
Best bekend melodietje, iemand enig idee?

Ik dacht, ik zeg het maar nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:33 schreef starla het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens bij de comments onder het filmpje

Mail de Rabobank maar even.. Heb op internet gezocht, maar is niks te vinden, ook niet op de lyrics.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:42 schreef NordicBlue het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar het liedje uit deze reclame:
http://www.wielerweb.nl/content/html/tonenfilm.asp?id=161
Is van de rabobank, sponsor van dromen enzo
Thx in advance

Bedanktquote:

Geen dank, voortaan even de comments checken dusquote:

Coldplay - Violet Hillquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:51 schreef dylanfornost het volgende:
Hoi,
ik hoop dat iemand mij kan helpen, maar ik betwijfel het .
Heb laatst op mtv een clip gezien maar ik ben vergeten van welke band het ook alweer was. Wat ik ervan weet is dat je bandleden ziet op een berg. Op het laatst valt de zanger op die berg/heuvel in sneeuw. Het is een Britse band als ik me dit goed herinner.
Misschien dat iemand het weet
Cheers
edit: reeds gevonden

Niet meer info?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:48 schreef neggix het volgende:
Ik zoek een beetje een elektro achtig nummer waarin niet gezongen word....
Je hoort em ook best vaak op de radio
Hij was net ook in de tmf in de mix, gemixed met madonna - 4 minutes....
Enig idee???

Wilde gok: Ida Engberg - Disco Volantequote:Op zondag 29 juni 2008 00:48 schreef neggix het volgende:
Ik zoek een beetje een elektro achtig nummer waarin niet gezongen word....
Je hoort em ook best vaak op de radio
Hij was net ook in de tmf in de mix, gemixed met madonna - 4 minutes....
Enig idee???

quote:Op zondag 29 juni 2008 13:31 schreef r100h het volgende:
jaa k ben op zoek naar een nederlands nummer,..
ben dr normaal niet zo gek van,
maar dit was een beetje en feest nummer, wat je tijdens uitgaan draait en meeblért als je m kent
iets van, ( het enige wat IK me nog kon herinneren was)
zo dicht bij meeeeeeeeeeeeeeeeeee.... en dat dan paar keer, of ze dat ook daadwerkelijk zongen weet ik niet;)
maar dat verstond ik
iemand suggesties?!??!?!
alvast bedankt:D

Nick & Simon - De Soldaatquote:Op zondag 29 juni 2008 13:31 schreef r100h het volgende:
jaa k ben op zoek naar een nederlands nummer,..
ben dr normaal niet zo gek van,
maar dit was een beetje en feest nummer, wat je tijdens uitgaan draait en meeblért als je m kent
iets van, ( het enige wat IK me nog kon herinneren was)
zo dicht bij meeeeeeeeeeeeeeeeeee.... en dat dan paar keer, of ze dat ook daadwerkelijk zongen weet ik niet;)
maar dat verstond ik
iemand suggesties?!??!?!
alvast bedankt:D

Linkje doet het niet, upload 'm eens op speedyshare.comquote:Op zondag 29 juni 2008 14:37 schreef Arjan6266 het volgende:
Ik zoek de naam van dit liedje/melodietje.
http://www.megafileupload.com/en/file/72420/01-liedje-mp3.html

Die URL lijkt het niet te doen...quote:Op zondag 29 juni 2008 14:37 schreef Arjan6266 het volgende:
Ik zoek de naam van dit liedje/melodietje.
http://www.megafileupload.com/en/file/72420/01-liedje-mp3.html

Ik zeg een hele lekkere wilde gokquote:Op zondag 29 juni 2008 14:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wilde gok: Ida Engberg - Disco Volante
 Thnx
 Thnx

quote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef Dalamar het volgende:
Een lastige...
In een DJset van Roog zit een nummer waarvan ik me maar niet kan herinneren hoe het heet. Het zit op 13'40"
Iemand die weet hoe het heet?

Ligt het aan mij of heeft de 3voor12 site er gewoon geen zin inquote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef Dalamar het volgende:
Een lastige...
In een DJset van Roog zit een nummer waarvan ik me maar niet kan herinneren hoe het heet. Het zit op 13'40"
Iemand die weet hoe het heet?

Ben totaal niet bekend in dat genre, maar als ik iemand toch de titel weet; chapeau
 Ben totaal niet bekend in dat genre, maar als ik iemand toch de titel weet; chapeau  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al gezocht natuurlijk maar kon helaas niks vinden, iemand een idee?AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 29 juni 2008 22:28 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een club nummer met daar in de sample van nirvana verwerkt.
De sample is van nirvana - smells like teen spirit

Misschien staat ie hier tussen..quote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een behoorlijk bekend Italiaans nummer dat ook nog niet zo oud is. Het is niet van Andrea Bocelli.
Het is een rustig nummer, gezongen door een man.
Het refrein begint met:
Sogno..
spreekt uit als "sonjo".
Met google kon ik het niet zo vinden en youtube ook niet snel, maar misschien zoek ik verkeerd.
Iemand een idee?

Mag ik!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek ook een liedje.
Het was denk ik een jaar of tien geleden vaak op tv, volgens mij heet de artiest iets met Unkle... Unklefunk ofzo... maar weet het niet zeker.
In de clip reed hij [gewoon casual gekleed, zwart haar, t shirtje] in een rode Amerikaanse cabriolet, een Caddilac achtige zeg maar [zelfs met wit leer geloof ik]...
Het was een heel chill en laidback nummer. Weet zo niet meer waar het over gaat trouwens, alleen dat die erg cool was, en ik me niet meer kan herrinneren hoe hij nu precies ging...
Iemand?

Dat is hem!!quote:

quote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een behoorlijk bekend Italiaans nummer dat ook nog niet zo oud is. Het is niet van Andrea Bocelli.
Het is een rustig nummer, gezongen door een man.
Het refrein begint met:
Sogno..
spreekt uit als "sonjo".
Met google kon ik het niet zo vinden en youtube ook niet snel, maar misschien zoek ik verkeerd.
Iemand een idee?

Waarschijnlijk gewoon gemixt door de dj ...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:18 schreef ThAlmighty het volgende:
Ik ben opzoek naar een remixt van Petey Pablo en SNoop Dogg. Het deuntje is van Freek a leek gemixt met de ra[p van snoop dogg. Ik heb laatst een stukje opgenomen in een disco. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, zoals jullie al vaker gedaan hebben.
Linkje:

quote:
Ja! Het was Zucchero! Dat ik niet eens aan hem gedacht had bij het zoeken naar het nummer!quote:

Nee is echt een nummer want ik hoor hem vaker, telkens precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon gemixt door de dj ...

quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:54 schreef heracles het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer maar ik kan het me echt niet meer herinneren.
Het is een dancenummer van 1997 denk ik. Het kwam ongeveer tegelijkertijd uit met Kadoc-night train en bbe-sevenday one week.
Het is een clip met twee dansende dames in een fotohokje denk ik. Eentje heeft geel haar en een ander rood haar.

Die zijn van 1996 en deze is van 1995, maar 't moet 'm wel zijn:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:54 schreef heracles het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer maar ik kan het me echt niet meer herinneren.
Het is een dancenummer van 1997 denk ik. Het kwam ongeveer tegelijkertijd uit met Kadoc-night train en bbe-sevenday one week.
Het is een clip met twee dansende dames in een fotohokje denk ik. Eentje heeft geel haar en een ander rood haar.

Het duurt even maar dan heb je ook watquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |