SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb al gezocht natuurlijk maar kon helaas niks vinden, iemand een idee?AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 29 juni 2008 22:28 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een club nummer met daar in de sample van nirvana verwerkt.
De sample is van nirvana - smells like teen spirit

Misschien staat ie hier tussen..quote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een behoorlijk bekend Italiaans nummer dat ook nog niet zo oud is. Het is niet van Andrea Bocelli.
Het is een rustig nummer, gezongen door een man.
Het refrein begint met:
Sogno..
spreekt uit als "sonjo".
Met google kon ik het niet zo vinden en youtube ook niet snel, maar misschien zoek ik verkeerd.
Iemand een idee?

Mag ik!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek ook een liedje.
Het was denk ik een jaar of tien geleden vaak op tv, volgens mij heet de artiest iets met Unkle... Unklefunk ofzo... maar weet het niet zeker.
In de clip reed hij [gewoon casual gekleed, zwart haar, t shirtje] in een rode Amerikaanse cabriolet, een Caddilac achtige zeg maar [zelfs met wit leer geloof ik]...
Het was een heel chill en laidback nummer. Weet zo niet meer waar het over gaat trouwens, alleen dat die erg cool was, en ik me niet meer kan herrinneren hoe hij nu precies ging...
Iemand?

Dat is hem!!quote:

quote:Op maandag 30 juni 2008 22:57 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een behoorlijk bekend Italiaans nummer dat ook nog niet zo oud is. Het is niet van Andrea Bocelli.
Het is een rustig nummer, gezongen door een man.
Het refrein begint met:
Sogno..
spreekt uit als "sonjo".
Met google kon ik het niet zo vinden en youtube ook niet snel, maar misschien zoek ik verkeerd.
Iemand een idee?

Waarschijnlijk gewoon gemixt door de dj ...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:18 schreef ThAlmighty het volgende:
Ik ben opzoek naar een remixt van Petey Pablo en SNoop Dogg. Het deuntje is van Freek a leek gemixt met de ra[p van snoop dogg. Ik heb laatst een stukje opgenomen in een disco. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, zoals jullie al vaker gedaan hebben.
Linkje:

quote:
Ja! Het was Zucchero! Dat ik niet eens aan hem gedacht had bij het zoeken naar het nummer!quote:

Nee is echt een nummer want ik hoor hem vaker, telkens precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon gemixt door de dj ...

quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:54 schreef heracles het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer maar ik kan het me echt niet meer herinneren.
Het is een dancenummer van 1997 denk ik. Het kwam ongeveer tegelijkertijd uit met Kadoc-night train en bbe-sevenday one week.
Het is een clip met twee dansende dames in een fotohokje denk ik. Eentje heeft geel haar en een ander rood haar.

Die zijn van 1996 en deze is van 1995, maar 't moet 'm wel zijn:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:54 schreef heracles het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer maar ik kan het me echt niet meer herinneren.
Het is een dancenummer van 1997 denk ik. Het kwam ongeveer tegelijkertijd uit met Kadoc-night train en bbe-sevenday one week.
Het is een clip met twee dansende dames in een fotohokje denk ik. Eentje heeft geel haar en een ander rood haar.

Het duurt even maar dan heb je ook watquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |