quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Er was eerst een promo video voor mythbusters op tv, met allemaal explosies. Daar zat een klassiek stuk muziek onder. Dit nummertje wordt ook vaak gebruikt om van die funny-home-videos te ondersteunen. Fonetisch:
TUtututuTUututTUututTUUUUUUUU RUtutututleleleRUtululuululLUtutuLUtutuLUUUUU BOEM BOEM
Iemand ?Ik kan het nu niet inzingen (geen mic) en kan t mythbusters filmpje nergens vinden

Oke lol .. het is dus dat liedje maar dan een remix ervanquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee is hem niet... het liedje zelf is ook meer in de trend van sasha.

Ja ik dacht al, die tekst lijkt er zoveel op!! Maar heb je die goede remix al gevonden dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke lol .. het is dus dat liedje maar dan een remix ervan

Nopequote:

staat ook niet op de OST trouwens..
 staat ook niet op de OST trouwens.. 

http://en.wikipedia.org/w(...)ets_%28soundtrack%29quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef -AnneX- het volgende:
iemand enig idee welk nummer het was in step up2 wanneer ze die improv doen tijdens de les?
ik bedoel dat "rock" nummer... alleen geen idee welke het isstaat ook niet op de OST trouwens..
b.v.d.

Nopequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, die tekst lijkt er zoveel op!! Maar heb je die goede remix al gevonden dan?
 maar kan het wel makkelijk opzoeken nu dus opgelost
  maar kan het wel makkelijk opzoeken nu dus opgelost   

Uhm, ik hoor alleen Noraly Beyer...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:07 schreef TBully het volgende:
Welk nummer hoor ik van 7:22 tot en met 7:30?
http://player.omroep.nl/?aflID=4329874

Shit eerst stond nog het andere nieuws erop...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uhm, ik hoor alleen Noraly Beyer...

Had je even moeten recorden met je laptop of het filmpje op moeten slaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:16 schreef TBully het volgende:
[..]
Shit eerst stond nog het andere nieuws erop...

Duitsland won gister van Turkije, en toen zag je beelden van feestvierende duitsters. Tussen 7.22 en 7.30 hoorde je toen een of ander feestnummer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Had je even moeten recorden met je laptop of het filmpje op moeten slaan
Waar ging het over? Misschien staat er nog wel een filmpje op de NOS-site..

O wacht volgens mij begrijp je me verkeerd: het is dus sasha - coma en dan een remix daarvan..quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja ik dacht al, die tekst lijkt er zoveel op!! Maar heb je die goede remix al gevonden dan?

Volgens mij zit dat niet in een liedje, maar is het gewoon een gesproken tekst...quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:30 schreef The_S het volgende:
Wie weet in welk nummer het volgende stukje: "Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen
In Almelo is altijd wat te doen" zit?
Het is uit een show van herman finkers.

quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:39 schreef Gripper het volgende:
dat nieuwe latin-liedje wat je nu overal op de radio hoort... Giel beelen had het over iets van tschinge ling ofzo?

Zal zo even luisteren, is dat nummer van Lil Wayne een beetje een recent nummer? (dat nummer van Mika ken ik wel)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:14 schreef RSie het volgende:
dat moet wel het nieuwe nummer van Lil wayne zijn. (neem aan dat je het lollipop nummer van Mika wel kent)

je moet wel de versie met Vincent Thomas hebben trouwens, dat is namelijk degene die je op radio hoort!quote:

Gracias Compadre!quote:

Mijne is ook gewoon de ft. Vincent Thomas, alleen dan de Original Mix en niet de Radio Editquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:24 schreef RSie het volgende:
[..]
je moet wel de versie met Vincent Thomas hebben trouwens, dat is namelijk degene die je op radio hoort!
(sorry, heb geen geluid hier op kantoor en weet dus ook niet of jouw versie de juiste is)

Wir sind Helden - Wenn es passiertquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef EvilMarc het volgende:
Ja..
Ik zoek een videoclip van een Duits nummer. Volgens mij van Rammstein. In de clip word zo'n vieze vent gevolgd terwijl hij vanalles doet. Hij kijkt heel treurig. De hele clip heeft een beetje een 'down' sfeer. Op het eind stopt hij z'n auto ergens willekeurig en gaat hij er vandoor met indianen.
zoiets
iemand?

met mondharmonica-solo... Iemand?
 met mondharmonica-solo... Iemand?   

?
? 

Held !quote:

Geen dankquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:14 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Held !
Je wilt niet weten hoelang ik al met die clip in m'n hoofd loop. Danke.

Moby - Why Does My Heart Feel So Badquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb geen idee hoe het nummer of de artiest heet. Maar de clib is getekend.
In het begin zit een mannetje met zn hond op de maan en dan gaan ze met een kruiwagen naar de aarde om te kijken hoe het daar is, maar niemand wil ze eigenlijk kennen dus gaan ze op het eind weer met een trappetje terug naar de maan.
Hoop dat iemand hem kent. b.v.d.

klopt ik heb hem gevonden na het beluisteren heel veel cd's, maar het bleek dat hij het daar over Emmen had ipv. Almeloquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat niet in een liedje, maar is het gewoon een gesproken tekst...
Maar ik zal zijn "Minst beroerde liedjes" nog eens opzetten......

quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef Lov1 het volgende:
Jaa, daarstraks op Arrow... Een instrumentaal (dacht ik, kan me geen zang herinneren) nummer van Deep Purplemet mondharmonica-solo... Iemand?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |