Gracias Compadre!quote:

Mijne is ook gewoon de ft. Vincent Thomas, alleen dan de Original Mix en niet de Radio Editquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:24 schreef RSie het volgende:
[..]
je moet wel de versie met Vincent Thomas hebben trouwens, dat is namelijk degene die je op radio hoort!
(sorry, heb geen geluid hier op kantoor en weet dus ook niet of jouw versie de juiste is)

Wir sind Helden - Wenn es passiertquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef EvilMarc het volgende:
Ja..
Ik zoek een videoclip van een Duits nummer. Volgens mij van Rammstein. In de clip word zo'n vieze vent gevolgd terwijl hij vanalles doet. Hij kijkt heel treurig. De hele clip heeft een beetje een 'down' sfeer. Op het eind stopt hij z'n auto ergens willekeurig en gaat hij er vandoor met indianen.
zoiets
iemand?

met mondharmonica-solo... Iemand?
 met mondharmonica-solo... Iemand?   

?
? 

Held !quote:

Geen dankquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:14 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Held !
Je wilt niet weten hoelang ik al met die clip in m'n hoofd loop. Danke.

Moby - Why Does My Heart Feel So Badquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb geen idee hoe het nummer of de artiest heet. Maar de clib is getekend.
In het begin zit een mannetje met zn hond op de maan en dan gaan ze met een kruiwagen naar de aarde om te kijken hoe het daar is, maar niemand wil ze eigenlijk kennen dus gaan ze op het eind weer met een trappetje terug naar de maan.
Hoop dat iemand hem kent. b.v.d.

klopt ik heb hem gevonden na het beluisteren heel veel cd's, maar het bleek dat hij het daar over Emmen had ipv. Almeloquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat niet in een liedje, maar is het gewoon een gesproken tekst...
Maar ik zal zijn "Minst beroerde liedjes" nog eens opzetten......

quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef Lov1 het volgende:
Jaa, daarstraks op Arrow... Een instrumentaal (dacht ik, kan me geen zang herinneren) nummer van Deep Purplemet mondharmonica-solo... Iemand?

hij vraagt om 'n password...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:46 schreef the_jasper het volgende:
ik wil even een nummer identificeren
Ik heb een tijd geleden. via via een nummer gekregen van jimi hendrix gelabeld little wing live at cafe au go go in new york.
het is een gave instrumentale jam (en niet little wing, alleen het begin lijkt er op) van 9.30 minuut. Solerende gitaar, toetsenist en drummer op de achtergrond. Ik heb op emule de bootleg (cafe new york) kunnen vinden maar daar is dit niet van.
Iemand? ik ben dus op zoek naar de naam van de bron/bootleg
link naar de mp3

Eminem - Way I Am?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:34 schreef Whizzkith het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer van ergens rond het jaar 2000... Kan alleen de videoclip me nog vaag herinneren, is van een man dat van een flat springt en op het laatste moment een parachute open trekt oid. Iemand?

Nope, is hem nietquote:
 Ik mis de parachute en ik geloof dat de clip ook wat kleurrijker was
 Ik mis de parachute en ik geloof dat de clip ook wat kleurrijker was 

heb em ff aangepastquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:46 schreef the_jasper het volgende:
ik wil even een nummer identificeren
Ik heb een tijd geleden. via via een nummer gekregen van jimi hendrix gelabeld little wing live at cafe au go go in new york.
het is een gave instrumentale jam (en niet little wing, alleen het begin lijkt er op) van 9.30 minuut. Solerende gitaar, toetsenist en drummer op de achtergrond. Ik heb op emule de bootleg (cafe new york) kunnen vinden maar daar is dit niet van.
Iemand? ik ben dus op zoek naar de naam van de bron/bootleg
ok, ik had dus naar mijn persoonlijke storage gelinkt.
deze link moet werken

het is zeker weten seizoen 1 of 2
  het is zeker weten seizoen 1 of 2  

Scoop - Drop Itquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanaf 51 sec.
Best bekend melodietje, iemand enig idee?

Kijk voor de grap eens bij de comments onder het filmpjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanaf 51 sec.
Best bekend melodietje, iemand enig idee?

Ik dacht, ik zeg het maar nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:33 schreef starla het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens bij de comments onder het filmpje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |