quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Download je met limewire ofzohele mpg's
Heuy, je hebt hem weer ge-edit!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef Djarum het volgende:
het beste is nog de "Reden van wijziging:" van je bericht!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ja gast, kan ik tenminste mijn pr0n pre-viewen
Ik slaap nu in de toenmalige kamer van mijn broerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:28 schreef kabelhaspel het volgende:
En het belangrijkste: wat heb je met je vloerbedekking gedaan. Het grijs-motief doorgevoerd in de rest van je kamer of met eiwit-afbrekende middeltjes aan gang gegaan
Maar natuurlijk, ik doelde meer op: "Hoe kom je erop om dit te posten"quote:
wtf vent, ben je nog steeds niet aangereden?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
Ik dacht toen ik je paint zag (want ik ga niet eerst lezen, fuck dat.) dat je klacht ging over poepsex in je pr0nfilmpjuh... maar niet dus...
zoetermeer nog steedsquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf vent, ben je nog steeds niet aangereden?Waar kom jij ineens vandaan?
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:29 schreef murp het volgende:
[..]
toen waren der veel boekjes die door mn kamer slingerde
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:42 schreef junkiesietze het volgende:
Ik dacht toen ik je paint zag (want ik ga niet eerst lezen, fuck dat.) dat je klacht ging over poepsex in je pr0nfilmpjuh... maar niet dus...
Heb ik ook hoor, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:13 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Waarom staat je computer eigenlijk onder je tafel? Dat is toch niet handig?
Je spaart er wel wat ruimte mee uit, maar dan moet je je wel bukken om dvd's erin te steken en om kabels aan te sluiten.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:53 schreef RickoKun het volgende:
[..] Dus ik zoe wegklikken maar volges mij was ik te laat want ze liep snel weg en nu wordt ik herinnerd aan mijn prille jeugd dat ze mij vroeg waarom mijn zwarte vloerbedekking nou zo grijsachtig is aangekleurd en ik antwoorde met: "Ik heb daar met melk geknoeid" ( Yeah right, alsof ik op mijn slaapkamer, onder mijn bureau melk zit te drinken, ik lus niet eens melk ) [..]
Mag daar having ginormous mantits bij?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:17 schreef Oranje0031 het volgende:
Hehe dit plaatje hoort in dit topic.
[ afbeelding ]
Wij steken er niks in.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:00 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je spaart er wel wat ruimte mee uit, maar dan moet je je wel bukken om dvd's erin te steken en om kabels aan te sluiten.
Hij proest wel wat meer over de tafelquote:Op zondag 15 juni 2008 04:39 schreef Poekel het volgende:
Lol, goede OP. Ik proestte koffie over tafel.
herkenbaarquote:Op zondag 15 juni 2008 13:43 schreef speknek het volgende:
Paint is de meest terechte klacht. Ik kan me daar zulks aan opwinden heh! Zit je rustig onderuit gezakt een filmpje te kijken, roept dat vrouwtje ineens iets van oh jaah fick meiner scheisse. En denk je gatverpiellekes da's geil, dus geef je er een slinger aan. Het filmpje bouwt op, en jij natuurlijk net zo goed, totaan de onvermijdelijke climax waarop de man laag gromt "ich gehe dein kopf volspritzen" en denk je op hetzelfde moment jaaa spritzennnn hnnnng, de camera zoomt in op de zaadvragende ogen van het meisje, d'r mond gaat langzaam open.. en dan stopt het filmpje!!!11! Dan heb ik toch altijd zo'n zin om m'n computer tot gort te stampen heh!
Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn: VLC PLayerquote:Op zondag 15 juni 2008 13:28 schreef ThE_ED het volgende:
Maar goed dat je op MSN bij "show what I'm listening to" niet meer ziet welke filmpjes je afspeelt!
dudequote:Op zondag 15 juni 2008 13:43 schreef speknek het volgende:
Paint is de meest terechte klacht. Ik kan me daar zulks aan opwinden heh! Zit je rustig onderuit gezakt een filmpje te kijken, roept dat vrouwtje ineens iets van oh jaah fick meiner scheisse. En denk je gatverpiellekes da's geil, dus geef je er een slinger aan. Het filmpje bouwt op, en jij natuurlijk net zo goed, totaan de onvermijdelijke climax waarop de man laag gromt "ich gehe dein kopf volspritzen" en denk je op hetzelfde moment jaaa spritzennnn hnnnng, de camera zoomt in op de zaadvragende ogen van het meisje, d'r mond gaat langzaam open.. en dan stopt het filmpje!!!11! Dan heb ik toch altijd zo'n zin om m'n computer tot gort te stampen heh!
Als je daarvoor wil klagen moet je naar dit topique gaanquote:Op zondag 15 juni 2008 13:43 schreef speknek het volgende:
Verkapte ik-ruk-op-gratis-preview-filmpjes postquote:Op zondag 15 juni 2008 13:43 schreef speknek het volgende:
.. en dan stopt het filmpje!!!11! Dan heb ik toch altijd zo'n zin om m'n computer tot gort te stampen heh!
DVD'squote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:00 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je spaart er wel wat ruimte mee uit, maar dan moet je je wel bukken om dvd's erin te steken en om kabels aan te sluiten.
OMGquote:Op maandag 16 juni 2008 06:21 schreef kaakaa het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|