dudequote:Op zondag 15 juni 2008 13:43 schreef speknek het volgende:
Paint is de meest terechte klacht. Ik kan me daar zulks aan opwinden heh! Zit je rustig onderuit gezakt een filmpje te kijken, roept dat vrouwtje ineens iets van oh jaah fick meiner scheisse. En denk je gatverpiellekes da's geil, dus geef je er een slinger aan. Het filmpje bouwt op, en jij natuurlijk net zo goed, totaan de onvermijdelijke climax waarop de man laag gromt "ich gehe dein kopf volspritzen" en denk je op hetzelfde moment jaaa spritzennnn hnnnng, de camera zoomt in op de zaadvragende ogen van het meisje, d'r mond gaat langzaam open.. en dan stopt het filmpje!!!11! Dan heb ik toch altijd zo'n zin om m'n computer tot gort te stampen heh!
Als je daarvoor wil klagen moet je naar dit topique gaanquote:Op zondag 15 juni 2008 13:43 schreef speknek het volgende:
Paint is de meest terechte klacht. Ik kan me daar zulks aan opwinden heh! Zit je rustig onderuit gezakt een filmpje te kijken, roept dat vrouwtje ineens iets van oh jaah fick meiner scheisse. En denk je gatverpiellekes da's geil, dus geef je er een slinger aan. Het filmpje bouwt op, en jij natuurlijk net zo goed, totaan de onvermijdelijke climax waarop de man laag gromt "ich gehe dein kopf volspritzen" en denk je op hetzelfde moment jaaa spritzennnn hnnnng, de camera zoomt in op de zaadvragende ogen van het meisje, d'r mond gaat langzaam open.. en dan stopt het filmpje!!!11! Dan heb ik toch altijd zo'n zin om m'n computer tot gort te stampen heh!
Verkapte ik-ruk-op-gratis-preview-filmpjes postquote:Op zondag 15 juni 2008 13:43 schreef speknek het volgende:
.. en dan stopt het filmpje!!!11! Dan heb ik toch altijd zo'n zin om m'n computer tot gort te stampen heh!
DVD'squote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:00 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je spaart er wel wat ruimte mee uit, maar dan moet je je wel bukken om dvd's erin te steken en om kabels aan te sluiten.
OMGquote:Op maandag 16 juni 2008 06:21 schreef kaakaa het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|