O ja.. deeltje 1quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:41 schreef Klopkoek het volgende:
Weet niet of het al gepost is:
http://www.footyhighlights.com/?p=426
Mis alleen het cijfer van Ribery.quote:
quote:Holland purustas Prantsusmaa 4:1
quote:Holland breekt Frankrijk met 4:1
quote:It's simple, really: Dutch soccer is rooted in collectivism, flexibility and the creative use of limited space. So, too, are the principles of Dutch society. At the beginning a group of people in a small area had to reclaim land from the sea and build dikes to project themselves. Only if everybody was reliably in sync could any of this succeed. Later, it became necessary to put small space to maximum use and that required both creativity and an assured blend of individualism and collectivity. It's all about collaboration and creativity. And use of space. That's Dutch soccer. And Dutch architecture and design.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:17 schreef Perrin het volgende:
Total domination provides Dutch treat for Oranje Army
[..]
HOHOHOOquote:de Fransen 'werden blootgesteld aan de briljante counterende stijl die het handelsmerk van Van het team van Van Basten is geworden'.
[..]
quote:Fuck. Me.
quote:That was just pure sex from Sneijder.
quote:Sneijder
quote:Please let France not qualify, it's painful to watch them being mishandled like this.
YESSSSS
Cracker
quote:Snejder>>>>>>>>>>Cronaldo
Wanktastic
quote:Sneijder as fantasy football captain
quote:OMG
quote:My missus is wondering why I am tossing myself off over the TV
this is
quote:wowwaweewah!!!
Snijder is the geratest player in the world. Hes been amazing all season and this has just sealed it.
quote:simply sensational. what more can you say. france have been destroyed by a superb dutch side.
so called 'group of death' - the dutch have given both france and italy a footballing lesson. 7 goals in two games against two of the favourites. magnificent.
quote:Hats off to the Dutch - 7 goals against the two World Cup finalists and they play some f**king great football. Immense.
quote:How many great goals can Holland score in this tournament, f**king hell.
Wel leuke onzin, zeker als 't in de Globe and Mail staatquote:
En die van Sneijder tegen Italie komt op twee en voor de derde plek twijfel ik tussen die van Sneijder tegen Frankrijk of die van Van Persiequote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:34 schreef Etcetera het volgende:
de goal van Robben is volgens mij de mooiste van het hele EK tot nu toe
Het doelpunt an sich wel, maar de aanval, en dan in het bijzonder de actie van Van Nistelrooyquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
die van Sneijder, die van Van Persie was mooi (vooral de assist) maar die van Sneijder was gewoon mooier
daar heb je 100% gelijk inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het doelpunt an sich wel, maar de aanval, en dan in het bijzonder de actie van Van Nistelrooy, die aan het doelpunt van Van Persie voorafging was geweldig.
[..]
Hier even zoeken:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:57 schreef Triptamine het volgende:
Heeft er iemand een foto van robben direct na zijn goal? Die uitdrukking op zijn gezicht was fantastisch
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nog één keer een paar reacties van het Football 365 forum omdat ze zo leuk waren. Nu de reacties bij de goal van Sneijder.
[..]
Haha, ja hij had echt zo'n uitdrukking van; Yo'whatsup?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:57 schreef Triptamine het volgende:
Heeft er iemand een foto van robben direct na zijn goal? Die uitdrukking op zijn gezicht was fantastisch
Tsja. Dit is een beetje simpel David Winner napraten uit zijn boek Brilliant Orange (een aanrader trouwens). Die vertelt in het boek precies hetzelfde, maar weet het een stuk beter uit te diepen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik zie het voor mijquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga denk ik even fappen op gisteravond![]()
quote:And the Oranje Army? That's so Dutch, the massive crowd of 50,000 or 60,000 people joining together to support the team, no matter what. Travelling and flowing like a river of people. And all in orange. Some are orange cowboys. Some are orange Elvis figures. Some are little Dutch girls in pigtails. Some are Marilyn Monroes. But all in orange, always. That's collectivism, individualism and ingenuity, right there. And entertainment, too.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:16 schreef Superheld het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thesun.co.uk/s(...)8/article1288805.ece
"the most potent attacking play since Brazil at their best."
http://www.soccer-fans.de(...)reich-holland-2.htmlquote:"
Viddek
Neuer Benutzer
Mein neuer Turnierfavorit ganz klar unsere Nachbarn aus Holland!
Unglaublich, die spielen, wie sie wollen, die Offensive ist so verdammt stark aktuell. Wenn die ihr Pulver noch nicht verschossen haben, dann wird die kaum jemand aufhalten können, wenn selbst der Weltmeister und Vize-Weltmeister so gnadenlos untergehen. Ich ging vor der EM aus, dass die Holländer weiterkommen, aber so souverän, das ist schon beeindruckend. Die Tore allesamt Weltklasse...
Die deutsche Nationalelf ist da zwei Klassen schlechter aktuell...Und das muss man anerkennen, die Niederlande ist technisch soetwas von stark, das ist unglaublich!"
quote:Europese pers: 'Euro 2008 is de speeltuin van Nederland'
De buitenlandse pers roept Nederland na de ruime zeges op Italië en Frankrijk uit tot favoriet. 'Het lijkt alsof Robben noch zijn ploeg in toom kan worden gehouden.'
'So holt Holland den Titel', waarschuwt Bild met grote letters. Het Duitse boulevardblad is onder de indruk van het Nederlands elftal dat Frankrijk met 4-1 klopte. 'Het vroege duel tussen beide titelfavorieten was een wonderbaarlijk voetbalfeest. Na deze beide Klasse-Spielen zijn de Nederlanders duidelijk titelfavoriet', herinnerde de krant ook aan de 3-0 winst op de Italianen. De manier waarop Oranje via Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben en Robin van Persie tegen Frankrijk de 2-0 maakte, loofde Bild als 'phantastischer Fussball'.
'De nederlaag geïncasseerd tegen Nederland behoort tot een categorie verliesbeurten die je bescheiden maken', oordeelde het Franse sportblad L'Equipe. 'Dit verlies zal niet gemakkelijk worden vergeten. Les Bleus waren dapper tijdens deze spectaculaire match, maar de Fransen liepen tegen hun huidige grenzen aan, en zitten in de knel. Ze hebben hun lot niet meer in eigen hand, de situatie is alarmerend.'
L'Equipe vervolgde: 'Geweldig machtig en vol zelfvertrouwen is het elftal van Marco van Basten er vol voor gegaan om de eerste plaats veilig te stellen. En toen het klaar was met spelen, had het fluoriscerende Oranje de ogen van de toeschouwers geopend.' Tot slot werd Edwin van der Sar geprezen omdat de doelman een 'half dozijn erg hete ballen had gekeerd'.
Het Belgische Sporza probeerde de Belgen alvast in te lichten voor wat komen gaat: 'Bereidt u maar voor op een grote Oranje-gekte, want de Nederlanders zijn al geplaatst voor de kwartfinales van het EK. Na wereldkampioen Italië gingen ook de Fransen voor de bijl in Bern', en dat gebeurde volgens Sporza dankzij een 'glansprestatie'.
Het aanvalsspel van Nederland imponeerde La Gazzetta Dello Sport. 'Zeer zeker was Olanda buitengewoon, en zorgde het voor een boeiende wedstrijd met superieure hoogstandjes. De Fransen zetten er met volle overgave hun trots tegenover, maar dat was niet genoeg. De achterhoede van Nederland zorgt nog voor twijfels, maar het middenveld is een lanceerbasis voor raketten: Sneijder, Robben, Kuijt en Van Persie zijn snel en technisch. En dan is er het enigma Van Nistelrooy, dat door de Fransen niet kon worden opgelost', aldus de Italiaanse roze krant.
The Guardian doopte Euro 2008 om in 'Holland's playground: de speeltuin van de Nederlanders'. 'Hun voetbal glanst van zelfvertrouwen. Zelfs toen Frankrijk dichterbij kwam, produceerden zij direct een derde goal. Wesley Sneijders lovely uithaal vanaf zestien meter maakte het feest prachtig af. En als je de impact van invaller Robben in ogenschouw neemt, dan zijn deze opponenten te vrezen. (...) Het lijkt alsof Robben noch zijn ploeg in toom kan worden gehouden.'
El País zag een 'briljant Holanda.' De Spaanse kwaliteitskrant zag dat Nederland wel wat problemen had met de Franse aanvallers, maar zag ook dat Les Bleus volop kansen misten. Oranje won dan ook terecht, aldus de Spanjaarden. 'Het spel van Nederland verdiende een mooie handtekening. Sneijder was daarvan de auteur. De middenvelder van Real Madrid lanceerde een schot en klopte Coupet.'
Het Zwitserse Blick is blij dat Nederland in ieder geval tot de kwartfinale – die Oranje in Basel zal spelen – voetbalt. 'Bij de 2-0 lieten de Nederlanders weer eens zien, hoe simpel én mooi voetbal gespeeld kan worden. (...) Holland geldt nu als favoriet.'
quote:I know it’s only two games, but Marco van Basten’s side is giving itself a chance to go down as one of the most memorable teams in soccer history, the kind that people can remember decades down the road and have a smile come to their faces.
quote:Let me count the moments: Ruud van Nistelrooy’s remarkable move to save a ball out of bounds, pirouetting over the ball at speed and splitting two French defenders for the no-look pass that sprung Robben on the break for Goal No. 2. (Who said RVN doesn’t have ball skills?) Wesley Sneijder’s individual brilliance, turning and firing a sick bender from distance past Gregory Coupet for Goal No. 4. And Robben’s physics-defying shot for Goal No. 3, overwhelming Lilian Thuram and Coupet from an impossibly-acute angle just 12 seconds after the kickoff following France’s only goal.
Prachtig mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:35 schreef BrandX het volgende:
niet persee buitenlandse pers, maar wel prachtig mooi: dat eerste filmpje bovenaan de pagina. Ik krijg dan gewoon tranen in mijn ogen, zo mooi als het beleefd wordt in Bern: http://www.onsoranje.nl/n(...)n-kleurt-Oranje.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:14 schreef Tazmaniac het volgende:
"Europameister der Vorrunde"![]()
ZDF online
die rechterboven man weer.. Die staat echt in elke foto databankquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:51 schreef SuperWeber het volgende:
Finland: Vliegende Hollanders
[ afbeelding ]
Winnaar van de poule des doods:
[ afbeelding ]
Bij die goal van Sneijderquote:Fuck me.
Het is nota bene een Engelse krantquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb ergere fouten langs zien komen
Genoteerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:38 schreef Pumatje het volgende:
als ze de finale halen ga ik naar wenen!
Hopelijk ook weer bij de nos met Frans commentaar en dan NL'e ondertiteling.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:34 schreef Nudie het volgende:
Ik wil meer clips met buitenlands commentaar
GIIIIEf
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef PieterBas het volgende:
Gaat niet over NL - Frankrijk maar toch
NBC: \"Meis getrouwd met v.d. Sar\"
Dat is wel heel slechtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef PieterBas het volgende:
Meis al een tijdje de nieuwe keeperstrainer? Doet ze goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef PieterBas het volgende:
Kwam net langs op TVquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hopelijk ook weer bij de nos met Frans commentaar en dan NL'e ondertiteling.
zou het niet een aandoenlijk woordgrapje kunnen zijn van de schrijver?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
http://www.dailyrecord.co(...)phew-86908-20606783/
WHAT'S Dutch for deja vu? Just wondering because last night Holland returned to Berne to inflict humiliation and embarrassment on one of the proudest nations in all of world football. France might have scored once against them - which is at least one more than the Italians managed here on Monday night - but they left the Wankdorf Stadium with their tales between their legs and with their aspirations hanging by a thread.
Wat een pauperkrant![]()
Tales ipv Tails
Serieus?quote:
Waarom zetten ze dan niet het goede geluidsfragment eronder?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.lemonde.fr/eur(...).html#ens_id=1041870
(animatie)
Djakarta Post (NOO)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat linkjes
The Mirror (UK)
http://www.mirror.co.uk/s(...)ance-89520-20606895/
Djakarta Post (NOO)
http://www.thejakartapost(...)ce-41-win-group.html
Ik noem het nog altijd Nederlands Oost-Indie zoals ik het vroeger op school geleerd hebquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik noem het nog altijd Nederlands Oost-Indie zoals ik het vroeger op school geleerd heb
Whahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:53 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Mocht Youtube hem zo wéér verwijderen, ook hier te bekijken:
Te mooi![]()
![]()
Zowel bij deze wedstrijd als bij die tegen Italie zijn de commentators van de tegenstander nog enthousiaster en lovender bij doelpunten van Nederland dan onze eigen commentatorsquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:13 schreef Susi het volgende:
Het is natuurlijk nóg mooier om commentaar te horen van het rivaliserende team
Is het niet van Persie dan is het wel Sneijder. Is het niet Sneijder dan is het wel van Nistelrooij!quote:
Verdomd je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
en is het dan niet NOI? Waar staat die tweede O dan voor?
http://www.footyhighlights.com/?p=426quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:17 schreef RemcoW85 het volgende:
BBC live commentaar tijdens een NL-goal ergens op Youtube te vinden?
En ze hadden het ook nog bij het doelpunt van Robben over een 'kanonslag'quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:14 schreef Bruce117 het volgende:
lol. De franse commentatoren waren entousiaster dan Evert.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verdomd je hebt nog gelijk ook
Thxquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ik zag het ookquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:21 schreef navigator het volgende:
Zit gewoon met een stijve pik naar het commentaar te luisteren, lang geleden dat er zo over Oranje werd gesproken, we staan weer op de kaart!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik noem het nog altijd Nederlands Oost-Indie zoals ik het vroeger op school geleerd heb
gloryhunterquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel geniaal Bon Jovi in een NL's elftal shirt
Het is beeldspraak, niet visualiseren hequote:
Jaja, hier nog eentje:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:09 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Whahaha
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOOOAAAL!!! GOOOAAAAALLLL!!!!!! GOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIE HOLLLAAANDAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!![]()
![]()
GE-NI-AAL
Ik wil dat geen eens visualiserenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef navigator het volgende:
[..]
Het is beeldspraak, niet visualiseren he
Moeten ze ook invoeren hierzo..2 schreeuwende commentatoren. Die Fransen zijn zo ontzettend gezellig..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:18 schreef Roi het volgende:
[..]
En ze hadden het ook nog bij het doelpunt van Robben over een 'kanonslag'!
gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil dat geen eens visualiseren
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:26 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Moeten ze ook invoeren hierzo..2 schreeuwende commentatoren. Die Fransen zijn zo ontzettend gezellig..Wel jammer dat ik geen Frans versta.
Geweldig!!quote:
En dat voor commentators die hun nationale ploeg de pan in gehakt zien worden. Over professionaliteit gesproken.quote:
Was nou een van de franse, Wenenger, toen Robin scoorde zeoi die ene verslaggever kijk jou speler scoort.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:26 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Moeten ze ook invoeren hierzo..2 schreeuwende commentatoren. Die Fransen zijn zo ontzettend gezellig..Wel jammer dat ik geen Frans versta.
Als Fans Snoeks dat zou doen wordt hij gekielhaald, heeft ook met karakter van het volk te maken in Frankrijk mag het, in nederland niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat voor commentators die hun nationale ploeg de pan in gehakt zien worden. Over professionaliteit gesproken.
Mooi stukje, alleen heeft die commentator een beetje moeite met Kuyt. Hij maakt er Kwiet van ofzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:24 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Jaja, hier nog eentje:
stond er vanacht al op maar worden iedere keer verwijderd
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:24 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Jaja, hier nog eentje:
stond er vanacht al op maar worden iedere keer verwijderd
quote:
quote:Tomisanoob (20 minutes ago)
Burn the jews, Heil hitler 4 ever
Darn, hier ook gemist (terwijl ik potverdorie dit topic en de linkjes met tv-geluid zit te lezen)... Iemand meer info over een mogelijke herhaling???quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef Omniej het volgende:
Shit, Franse commentaar op Ned1 gemist.
Nou ja, het wordt vast nog wel een keer herhaald. Hoop ik.
Ik heb veel buitenlands commentaar vandaag gehoord, maar deze is bij far de leukste. Dat piepende deuntje ook na elke goal haha.quote:
Weet iemand waar ik het EK Journaal terug kan zien? Volgens mij word het vanavond niet herhaald, maar Studio Sportzomer word vanavond wel herhaald.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:58 schreef mikekiwi het volgende:
[..]
Darn, hier ook gemist (terwijl ik potverdorie dit topic en de linkjes met tv-geluid zit te lezen)... Iemand meer info over een mogelijke herhaling???
Ja maar nu al weer verwijderd, zeer lame van youtube. Dus voortaan maar even opslaan die filmpjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb veel buitenlands commentaar vandaag gehoord, maar deze is bij far de leukste. Dat piepende deuntje ook na elke goal haha.
Het komt sowieso niet op uitzendinggemist ivm rechten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:11 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik het EK Journaal terug kan zien? Volgens mij word het vanavond niet herhaald, maar Studio Sportzomer word vanavond wel herhaald.
En er is ook geen uitzendinggemist![]()
Iemand
Wat een onzin van youtube en vooral de UEFA. Op welke manier meent de UEFA nog aan die beelden te verdienen? Kan ik ze ergens bestellen ofzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ja maar nu al weer verwijderd, zeer lame van youtube. Dus voortaan maar even opslaan die filmpjes.
Ja idd, zwaar belachelijk. Echt te triest om zo de voetbalfans hun pleziertjes te ontnemen terwijl ze er idd zelf niks extra aan verdienen hiermee.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een onzin van youtube en vooral de UEFA. Op welke manier meent de UEFA nog aan die beelden te verdienen? Kan ik ze ergens bestellen ofzo?
Ik denk dat ze dat vanavond bij Studio Sportzomer nog wel laten terugzien hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:11 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik het EK Journaal terug kan zien? Volgens mij word het vanavond niet herhaald, maar Studio Sportzomer word vanavond wel herhaald.
Iemand
Als je nu het commentaar van Ten Napel gisteren terughoort, was die toch ook behoorlijk enthousiastquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zowel bij deze wedstrijd als bij die tegen Italie zijn de commentators van de tegenstander nog enthousiaster en lovender bij doelpunten van Nederland dan onze eigen commentators!
Vind ik wel lovenswaardig
Vanuit Praag best te doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:38 schreef Pumatje het volgende:
als ze de finale halen ga ik naar wenen!
quote:Ohh, Nederland gaat van offensief naar hyper offensief
Haha! Iemand in die reacties van hierboven:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:37 schreef GGMM het volgende:
http://blogs.guardian.co.(...)_return_to_1970.html
Reacties van de Engelse.
quote:Hop Holland hop!
Puike reeks dit maar waarom worden toch al die beelden van youtube geplukt?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja idd, zwaar belachelijk. Echt te triest om zo de voetbalfans hun pleziertjes te ontnemen terwijl ze er idd zelf niks extra aan verdienen hiermee.
Ook historische beelden als het doelpunt van Van Basten 88 wordt stelstelmatig verwijderd
quote:offside
the dutch will probably be more afraid of the romanians than they are of the italians or us. remember that they might face a team from this group again in the semis. they'll be more anxious to knock out the team that beat them in qualifying and the teams they steamrollered in the group stages... so says an opimistic frenchman
the reason for my optimism is that now we're all but certain to go out (there's no way we'll beat the italians on this form), meaning that domenech will surely be fired. the sooner that clown goes the better. the sight of him impassively viewing proceedings from behind his designer specs made me want to hit something hard. preferably mr domenech himself...
before i forget, well played netherlands. beautiful football at times, and fabulous goals. the better team (by a very very long way) won (by a very very long way)
Thanks. Ga het meteen ophalen.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:46 schreef Charity het volgende:
voor de mensen met usenet accounts:
-edit-
Compilatie, staat er over een uurtje op
quote:Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Het plaatsen van (linkjes naar) mp3\'s, films, warez , modchips, gruwelijk materiaal, porno, persoonlijke gegevens en dergelijk
Ik ken de policy ook al tijden, ik vraag me alleen telkens af waarom het ten eerste geen probleem lijkt te zijn om naar hetzelfde copyrighted materiaal te linken wanneer dit streaming is, en ten tweede niet op lijkt te gaan voor voetbal en porno. Maar goed, het zal me verder een zorg zijn, ik ga ff die compilatie kijken. Nederland.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:39 schreef RayMania het volgende:
Tja, het staat al tijden in de policy. Zelf trek ik usenet ook helemaal leeg hoor, daar niet van.
[..]
John Motson !!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zelfs als ik het journaal hier in Fr via internet wil bekijken worden de voetbalbeelden op zwart gezet met de melding dat ze die niet op internet mogen uitzenden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:11 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Iemand
Prachtigquote:Op zondag 15 juni 2008 10:54 schreef crv het volgende:
Noch meer luchtopnamen van Bern
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zondag 15 juni 2008 10:54 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken een paar mensen die in Bern of buitenwijk werken maar heb ze nog niet gesproken. ben benieuwd of ze op het werk zijn gekomen en weer weg of gewoon onderweg zijn blijven stekenquote:Op zondag 15 juni 2008 12:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geweldig
Je zou er nu maar wonen en dan ergens heen moeten
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:54 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag annexeren we Basel, zondag geven we het dan wel weer terugquote:Op zondag 15 juni 2008 13:08 schreef Dutch_Courage het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Eigen filmpje vanaf de bundesplatz.
Kippenvel.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:08 schreef Dutch_Courage het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Eigen filmpje vanaf de bundesplatz.
quote:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik kippenvel van foto's krijgquote:Op zondag 15 juni 2008 10:54 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn kunstwerken.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:54 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha geniale quotequote:Ohh, Nederland gaat van offensief naar hyper offensief
Ze zijn daar blij dat Frankrijk verliest, de Fransen zijn al jaren niet blij met hun coach, het EK leeft helemaal niet in Frankrijk en ze hopen dat Frankrijk er meteen uitgaat zodat die coach ontslagen word.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat voor commentators die hun nationale ploeg de pan in gehakt zien worden. Over professionaliteit gesproken.
Ze verdienen er dus wel aan, je kunt tegen betaling de wedstrijden via internet bekijken, als alle samenvattingen op youtube of de NOS site staan doet niemand dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja idd, zwaar belachelijk. Echt te triest om zo de voetbalfans hun pleziertjes te ontnemen terwijl ze er idd zelf niks extra aan verdienen hiermee.
Ook historische beelden als het doelpunt van Van Basten 88 wordt stelstelmatig verwijderd
Ze hebben Algarije dat van Frankrijk was, van de 23 Fransen op het EK zijn er 7 niet in Frankrijk geboren. Even ter vergelijking met de Nederlanders waar iedereen op zeurt dat het Surinamers, Marokanen, etc zijn: alle 23 die mee zijn naar het EK zijn in Nederland geboren.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:26 schreef DrDarwin het volgende:
Ligt Frankrijk eigenlijk in donker Afrika?
Mathijsen, Bouma en Van Nistelrooij zijn geboren in België.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ze zijn daar blij dat Frankrijk verliest, de Fransen zijn al jaren niet blij met hun coach, het EK leeft helemaal niet in Frankrijk en ze hopen dat Frankrijk er meteen uitgaat zodat die coach ontslagen word.
En nee dit is niet eens een grap.
[..]
Ze verdienen er dus wel aan, je kunt tegen betaling de wedstrijden via internet bekijken, als alle samenvattingen op youtube of de NOS site staan doet niemand dat natuurlijk.
[..]
Ze hebben Algarije dat van Frankrijk was, van de 23 Fransen op het EK zijn er 7 niet in Frankrijk geboren. Even ter vergelijking met de Nederlanders waar iedereen op zeurt dat het Surinamers, Marokanen, etc zijn: alle 23 die mee zijn naar het EK zijn in Nederland geboren.
Sinds wanneer ligt Noord Brabant in België?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mathijsen, Bouma en Van Nistelrooij zijn geboren in België.
Sinds de afsplitsing van België. Ze zijn daar alleen te dom geweest om een correcte lijn te trekken op de kaart, en dus zijn N-B en Limburg per ongeluk officiëel onderdeel van Nederland. Officiëel dan hè?quote:Op maandag 16 juni 2008 01:57 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Noord Brabant in België?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruud_van_Nistelrooy
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_Mathijsen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilfred_Bouma
Dat zie ik als een compliment.quote:Op maandag 16 juni 2008 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heiden6 woont in de randstad, big fucking surprise, niet verwacht
Ik blijf het een malle vertoning vinden dat een West-Europees land met een bijna compleet zwarte collectie voetballers op de proppen komt.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ze hebben Algarije dat van Frankrijk was, van de 23 Fransen op het EK zijn er 7 niet in Frankrijk geboren. Even ter vergelijking met de Nederlanders waar iedereen op zeurt dat het Surinamers, Marokanen, etc zijn: alle 23 die mee zijn naar het EK zijn in Nederland geboren.
Is het in principe ook. Maargoed, als dat de beste voetballers zijn met een Frans paspoort ...quote:Op maandag 16 juni 2008 09:05 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik blijf het een malle vertoning vinden dat een West-Europees land met een bijna compleet zwarte collectie voetballers op de proppen komt.
Hadden wij Europeanen in 1600-1800 maar niet zo'n territoriumdrang moeten hebben.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:05 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik blijf het een malle vertoning vinden dat een West-Europees land met een bijna compleet zwarte collectie voetballers op de proppen komt.
Dan mogen ze blij zijn dat er geen racisme heerst in Frankrijk want dan zou het helemaal abominabel slecht gaan met het Franse voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Is het in principe ook. Maargoed, als dat de beste voetballers zijn met een Frans paspoort ...
Expansiedrift zul je bedoelen?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hadden wij Europeanen in 1600-1800 maar niet zo'n territoriumdrang moeten hebben.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:30 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Expansiedrift zul je bedoelen?
Bij territoriumdrang kom je je land niet uit.
als 1 van je ouders in het buitenland is geboren ben je toch nog allochtoon.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:46 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ze zijn daar blij dat Frankrijk verliest, de Fransen zijn al jaren niet blij met hun coach, het EK leeft helemaal niet in Frankrijk en ze hopen dat Frankrijk er meteen uitgaat zodat die coach ontslagen word.
En nee dit is niet eens een grap.
[..]
Ze verdienen er dus wel aan, je kunt tegen betaling de wedstrijden via internet bekijken, als alle samenvattingen op youtube of de NOS site staan doet niemand dat natuurlijk.
[..]
Dat wordt sowieso wel geroepen op DefQonquote:Op maandag 16 juni 2008 09:36 schreef l3laster het volgende:
en wel 1000 x holland holland geroepen..
Maar nu deed iedereen mee. Mannen, vrouwen, dj's, wausies, dronkaards, security, barpersoneel.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso wel geroepen op DefQon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |