quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verdomd je hebt nog gelijk ook
Thxquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
http://www.footyhighlights.com/?p=426
ik zag het ookquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:21 schreef navigator het volgende:
Zit gewoon met een stijve pik naar het commentaar te luisteren, lang geleden dat er zo over Oranje werd gesproken, we staan weer op de kaart!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik noem het nog altijd Nederlands Oost-Indie zoals ik het vroeger op school geleerd heb
gloryhunterquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Wel geniaal Bon Jovi in een NL's elftal shirt
Het is beeldspraak, niet visualiseren hequote:
Jaja, hier nog eentje:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:09 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Whahaha
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOOOAAAL!!! GOOOAAAAALLLL!!!!!! GOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAALLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIE HOLLLAAANDAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!![]()
![]()
GE-NI-AAL
Ik wil dat geen eens visualiserenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:23 schreef navigator het volgende:
[..]
Het is beeldspraak, niet visualiseren he
Moeten ze ook invoeren hierzo..2 schreeuwende commentatoren. Die Fransen zijn zo ontzettend gezellig..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:18 schreef Roi het volgende:
[..]
En ze hadden het ook nog bij het doelpunt van Robben over een 'kanonslag'!
gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil dat geen eens visualiseren
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:26 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Moeten ze ook invoeren hierzo..2 schreeuwende commentatoren. Die Fransen zijn zo ontzettend gezellig..Wel jammer dat ik geen Frans versta.
Geweldig!!quote:
En dat voor commentators die hun nationale ploeg de pan in gehakt zien worden. Over professionaliteit gesproken.quote:
Was nou een van de franse, Wenenger, toen Robin scoorde zeoi die ene verslaggever kijk jou speler scoort.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:26 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Moeten ze ook invoeren hierzo..2 schreeuwende commentatoren. Die Fransen zijn zo ontzettend gezellig..Wel jammer dat ik geen Frans versta.
Als Fans Snoeks dat zou doen wordt hij gekielhaald, heeft ook met karakter van het volk te maken in Frankrijk mag het, in nederland niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat voor commentators die hun nationale ploeg de pan in gehakt zien worden. Over professionaliteit gesproken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |