Hetzelfde Sgele, en op naar dinsdag!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:45 schreef Sgele het volgende:
Mogguh![]()
Wat een wedstrijd gisteren!
[ afbeelding ]
Ga even kijken of ik deze ochtend in de zaal ook zo'n bal als Robben er in kan leggen
Mensen fijn weekend!
Zin in? Ja zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:56 schreef lynda het volgende:
Boe :p nog een uurtje tralala
Ik vind brie ook lekkerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
4-1! BOEM!! Zo daar dan brie-etende mietjes!
Ik moet over een uurtje beginnen, los ik je wel afquote:
Ja maar je snapt wel hoe ik het bedoelquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar je snapt wel hoe ik het bedoelJij bent wel aardig
Haha jawel hoorquote:
Ow...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha jawel hoorZo erg ben je niet
Smokes komt ookquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zin in? Ja zekerGa je Droxz nog zien dan vandaag? If so... doe hem de groeten
Ik heb me zó geërgerd aan die josti tijdens de nabeschouwing..quote:
Wie komen er dan allemaal?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Smokes komt ooken vlieg, neem dan ff kleingeld mee ik heb nog een euro rest alleen papier geld
Sorryquote:
Wat gaan jullie voor gezelligs doen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Smokes komt ooken vlieg, neem dan ff kleingeld mee ik heb nog een euro rest alleen papier geld
I'll survivequote:
Platini = Not amusedquote:
Die van kookgek?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
I'll survive![]()
Dan maar een andere reputatie verzinnen...
ja dat wel, hij zei dat hij op de dag vd finale (zondag) alvast vrij had gevraagd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:09 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb me zó geërgerd aan die josti tijdens de nabeschouwing..
Verschrikkelijk, wat een droplul is het ook.
Da's ook niet sexyquote:
True, moest ook wel lachen toen ik die foto zag...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat wel, hij zei dat hij op de dag vd finale (zondag) alvast vrij had gevraagd.
maar het gezicht van platini is echt onbetaalbaar.
zo je hebt er wel zin in vandaag zeg !quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
True, moest ook wel lachen toen ik die foto zag...
Wel gemeen, hij mocht wel in de kleedkamer..
Ik wilde ook wel even meedouchen!
It's the alcohol talkingquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo je hebt er wel zin in vandaag zeg !
Gezellig!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:13 schreef lynda het volgende:
Wie er allemaal komen? Geen idee precies in ieder geval allemaal vrienden van vriendin en mij. En vlieg vriendin en ik vieren vandaag onze verjaardag samengelukkig heeft me baas wel veel kleingeld en staat hij over een half uur voor me neus :p
Ik moet zo werkenquote:
Lekkerrrrquote:
Moet het smexy zijn dan?quote:
Neuh, maar kookgek doet me zo denken aan Joop Braakhekkequote:
Steamin' and Cookin' Lady dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Neuh, maar kookgek doet me zo denken aan Joop Braakhekke
quote:
Ja, vind ik ookquote:
Have fun!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:18 schreef lynda het volgende:
Party on! Ik ga nog eens lekker roken en dan me troep weer bij elkaar zoeken.. Staat eten voor vanavond hier in de koeling :p tot euh geen idee :p
Ik moet ook nog eten voor ik ga, maar ik ben veel te hyper...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou maar even wat afbakbroodjes in de oven donderen, heb nog steeds niets gegeten
Have fun!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:18 schreef lynda het volgende:
Party on! Ik ga nog eens lekker roken en dan me troep weer bij elkaar zoeken.. Staat eten voor vanavond hier in de koeling :p tot euh geen idee :p
ja precies dat heb ik nu ook vandaag. dag kan niet meer stuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten voor ik ga, maar ik ben veel te hyper...
Ik vond hem wel goed gevondenquote:
Gaaaast we gaan de kwartfinales!!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies dat heb ik nu ook vandaag. dag kan niet meer stuk.
ik ben ook met een supersmile boodschappen wezen doen vannochtend.
behoorlijk wat mensen zagen er verrot uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |