Autisten die gezelligheid danwel sociale interactie niet begrijpenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Wat een debiel stukje achterlijkheid. Van die mensen (vrienden onder elkaar bijv.) die dan samen een beetje voetbal gaan kijken (bijv. in de kroeg of thuis) en dan zo quasi-enthousiast enzo, in het oranje enzo. Met dat geschreeuw kun je toch nooit de voortgang en het spel analyseren?
Dus jij kijkt in je eentje voetbal?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Wat een debiel stukje achterlijkheid. Van die mensen (vrienden onder elkaar bijv.) die dan samen een beetje voetbal gaan kijken (bijv. in de kroeg of thuis) en dan zo quasi-enthousiast enzo, in het oranje enzo. Met dat geschreeuw kun je toch nooit de voortgang en het spel analyseren?
En dat iedereen bij een doelpunt voor het scherm gaat staan springen, zodat je niks meer kunt zien. Dat begrijp ik ook niet. Laat ons liever aandachtig de herhaling bekijken en ontdekken weke fouten de verdediging van de tegenpartij precies maakte, om ervan te leren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Ik kijk helemaal geen voetbal, ik check af en toe de standquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt in je eentje voetbal?_!!
Deel van de voetbalpret is juist dat je samen met vrienden / kennissen / familie / wildvreemden in de kroeg kunt kijken, samen juichen om een doelpunt en hoe kom je erbij dat er niet heel wat wordt afgeanalyseerd in een groep?
Niks mis met in je eentje foebal kijken. Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad in m'n eentje voor de buis.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Dus jij kijkt in je eentje voetbal?_!!
Damn, je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:13 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Niks mis met in je eentje foebal kijken. Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad in m'n eentje voor de buis.
Ja, dat doe ik als andere, onbetekende landen spelen, maar echt niet als Nederland speelt. Ik ben de hele dag nerveus geweestquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal geen voetbal, ik check af en toe de stand.
Tja...quote:Maar ik ben blij voor anderen dat ze wèl voldoening halen uit het sociale rondom voetbal. Ik zelf heb het in ieder geval nooit begrepen en zal het ook nooit begrijpen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef Nikmans het volgende:
Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk, maar ikzelf geef op zich geen moer om voetbal, maar het sociale gebeuren er omheen maakt het toch een stuk leuker. Er zullen genoeg mensen zijn die geen enkele competitiewedstrijd kijken door het jaar heen maar zodra het om oranje gaat op de voorste rij zitten in de kroeg, juist vanwege de gezelligheid.
Nou, voetbal kan mij normaal gesproken echt gestolen worden, maar bij het EK en WK kijk ik wel naar Nederland.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef Nikmans het volgende:
Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk, maar ikzelf geef op zich geen moer om voetbal, maar het sociale gebeuren er omheen maakt het toch een stuk leuker. Er zullen genoeg mensen zijn die geen enkele competitiewedstrijd kijken door het jaar heen maar zodra het om oranje gaat op de voorste rij zitten in de kroeg, juist vanwege de gezelligheid.
Laat dat "tijdens voetbal" maar weg .quote:
Dat dus, door het jaar heen vermijd ik voetbal als de pest, maar tijdens een EK of WK gezellig naar de kroeg en meedoen met de sfeer. Thuis zou ik volgens mij na 5 minuten alweer gaan zappen... En dat feest gisteren na de wedstrijdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef Nikmans het volgende:
UIM meldt zichquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef Nikmans het volgende:
Zoveel mensen, zoveel verschillende wensenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk zelf ook alleen tijdens het EK en het WK naar voetbal. In principe alleen de wedstrijden van Nederland, maar ook wel naar andere, belangrijke ploegen (Italië, Portugal, Frankrijk; en tijdens WK ook Brazilië en Argentinië natuurlijk). Het gaat mij ook voornamelijk om alles eromheen. Zo gezellig, die verbroedering op straat. Wie is daar nu immuun voor?
.
In dit geval niet. Zoveel mensen, 1 dezelfde wens. Op wat kluizenaars als jou na geniet iedereen van de oranjesfeer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel verschillende wensen.
Precies, ik zat lekker met mijn vriendin en dr zusje en daar weer 2 vriendinnen van in de kroeg en het ging helemaal los, zowel door het voetbal en ook door de band ernaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:03 schreef Het_hupt het volgende:
TS zat weer alleen thuis, met al z'n vrienden klassieke muziek te luisteren, en de rest van Nederland vierde feest![]()
![]()
Jij hebt ook echt geen idee wat saamhorigheid, gezelligheid, verbroedering en vriendschap betekend hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Dat weet ik heel goed, maar daar heb ik voetbal niet voor nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt geen idee wat saamhorigheid, gezelligheid, verbroedering en vriendschap betekend he![]()
quote:
Dat is ook één van de redenen geweest waarom ik dit topic opendequote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:15 schreef ErikT het volgende:
Tering hee, alsof iets niet leuk kan zijn in je eentje. Die reacties hier.Bang om sociaal incapabel genoemd te worden ofzo?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:15 schreef koffiegast het volgende:
mensen katten anderen wel erg gemakkelijk af zeg.
Sommigen zien nou eenmaal niks in al dat geschreeuw, heisa omtrend een potje voetbal.
Het gaat altijd op dezelfde manierquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
oh god nu komt de colonne 'ts is heel normaal'...
ja ik had dan ook al eerder gezegd dat dit een goed topic is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:20 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het gaat altijd op dezelfde manier. Grappig om te zien.
Hij heeft via het autisme-kanaal op IRC z'n mede-autisten even opgeroepen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
oh god nu komt de colonne 'ts is heel normaal'...
Nog bedankt daarvoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik had dan ook al eerder gezegd dat dit een goed topic is.
Ik heb inderdaad geen voetbal gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:05 schreef SaCn het volgende:
[..]
Jij zat samen met TS als enige 2 personen in Nederland geen voetbal te kijken gisterenavond?
Je bent een domoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:21 schreef SaCn het volgende:
[..]
Hij heeft via het autisme-kanaal op IRC z'n mede-autisten even opgeroepen.
Weet je wat het is? Veel mensen doen mee aan hetgeen de meerderheid doet uit angst om buiten de boot te vallen. En niet alleen doen ze dat. Ze ridiculiseren ook nog eens diegenen die niet meedoen. Ik zou zeggen: pure onzekerheid zoals een puber van 14 onzeker is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:23 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen voetbal gezien.
Mijn vent was de hort op dus ik kon het er even zelf van nemen.
Even níet sociaal zijn, even níet druk doen, even níet hoeven praten.
In mijn ééntje een wijntje drinken, hier en daar op internet kijken, muziekje aan, de lekkerste douchegel die in de kast staat tevoorschijn toveren en uitgebreid even voor mijzelf zorgen.
Ik hou niet van voetbal, wel van wijn en af en toe een rustig avondje.
Ieder zijn ding toch? (hoewel een beetje plagen besgt leuk is)
Also.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:26 schreef reetveter het volgende:
moest vandaag de highlights weer terug kijken want 2 doelpunten waren al weer uit mijn hersens verdwenen
Zeg je dat ook over invaliden? Of over mensen met het syndroom van Down? Of blinde mensen?quote:
Laat je niet zo op de kast jagenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zeg je dat ook over invaliden? Of over mensen met het syndroom van Down? Of blinde mensen?
Kortom: zielepoot.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zeg je dat ook over invaliden? Of over mensen met het syndroom van Down? Of blinde mensen?
ach....een autist die een beetje down isquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat hij het zo zegt om mij op de kast te jagen. Hij gebruikt een handicap om dat doel te bereiken. Dat kan niet door de beugel. Oh neequote:
Volgens mij zijn figuren als jij met een handicap toch veel interessanter hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je bent een domoor. Maar je bent als studieobject een prima exemplaar hoor
.
Overdrijf niet zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:32 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat hij het zo zegt om mij op de kast te jagen. Hij gebruikt een handicap om dat doel te bereiken. Dat kan niet door de beugel. Oh nee.
Omdat ie stiekem zelf ook wel vrienden en een vriendinnetje heeftquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:33 schreef afcajos het volgende:
Floris.exe, waarom voel jij je zo verheven boven "de normale mensen" die lekker simpel gezellig met elkaar voetbal kijken.
Ik voel mij absoluut niet verheven boven wie dan ook. Waaruit maak je dat op. Het is juist zo dat mensen zoals ik worden gekleineerdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:33 schreef afcajos het volgende:
Floris.exe, waarom voel jij je zo verheven boven "de normale mensen" die lekker simpel gezellig met elkaar voetbal kijken.
Reetveter is een toffe peerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Het is Fok! maar. Reetveter is een klapjosti, zoals zijn naam al suggereert.
Jij opent er een topic over tochquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik voel mij absoluut niet verheven boven wie dan ook. Waaruit maak je dat op. Het is juist zo dat mensen zoals ik worden gekleineerd. Je moet de zaken niet omdraaien.
Dus jij denkt dat ik dit allemaal te zwaar opvat?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Jij was toch ook degene die dat topic over MBO'ers maakte? Nee hoor, jij voelt je absoluut niet verheven boven andere mensen. Hoe arrogant kun je zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik voel mij absoluut niet verheven boven wie dan ook. Waaruit maak je dat op. Het is juist zo dat mensen zoals ik worden gekleineerd. Je moet de zaken niet omdraaien.
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik dit allemaal te zwaar opvat?
Juust.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik dit allemaal te zwaar opvat?
m'n lekkere attention whorequote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Ik hoef jouw attention niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
m'n lekkere attention whore![]()
[ afbeelding ]
gave avatarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:47 schreef McFearless het volgende:
Wat een fucking machofeest was het gisteren en maandag ook al. Samen met je maten zuipen en voetbal kijken, spatzuiver. TS kom een keer buiten, begeef je onder de mensen en geniet. En wtf is er mis met mensen die plezier hebben? Waarom stoor je je daar aan?
No0b.
Blijf jij maar thuis, nagemaakte.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:46 schreef floris.exe het volgende:
Nou, dan hierbij mijn welgemeende excuses voor mijn gedrag. Laten we volgende week zaterdag met z'n allen weer voetbal gaan kijken.
Maar ik neem bier mee, heel veelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Blijf jij maar thuis, nagemaakte.
Ja vrienden die dan WoW spelen ipv. voetbal kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heus wel, maar dat is zoeen groepje waar iedereen thuis voetbal kijkt.
Met je geile avatarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:47 schreef McFearless het volgende:
Wat een fucking machofeest was het gisteren en maandag ook al. Samen met je maten zuipen en voetbal kijken, spatzuiver. TS kom een keer buiten, begeef je onder de mensen en geniet. En wtf is er mis met mensen die plezier hebben? Waarom stoor je je daar aan?
No0b.
Stoere jongenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:52 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar ik neem bier mee, heel veel.
Hmm.. ik twijfel. Welk bier?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:52 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Maar ik neem bier mee, heel veel.
dat jaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja vrienden die dan WoW spelen ipv. voetbal kijken.
Internetvriendjes
Haha, ik was ook bizar naar de klote. Moest werken om 8 uur,quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Met je geile avatar![]()
![]()
Maar je hebt volkomen gelijk, dit soort avonden maak je niet vaak mee. Ik had vandaag sinds jaren niet zo'n kater gehad, tot 3 uur in bed gelegen en de hele plee ondergekotst. Maar verdomme het was het waard![]()
Bij dit soort wedstrijden wens je gewoon dat je in het stadion zou zitten
Niet dan? Zo gaat dat toch? Vriendjes maken? Is toch een kwestie van kopen? Of zie ik het nu verkeerd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stoere jongen, daar maak je vrienden mee zeg
Stoere jongen, hoeveel hersencellen ben je nu kwijt?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Met je geile avatar![]()
![]()
Maar je hebt volkomen gelijk, dit soort avonden maak je niet vaak mee. Ik had vandaag sinds jaren niet zo'n kater gehad, tot 3 uur in bed gelegen en de hele plee ondergekotst. Maar verdomme het was het waard![]()
Bij dit soort wedstrijden wens je gewoon dat je in het stadion zou zitten
Dat is Shay Laren, zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar wat mij betreft sterf je af.
Hoe ist FD?quote:
daar kom jer meestal pas achter nadat je ze springend op je bank aantreft.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef AnalQueen het volgende:
Ik herken het wel floris.exe. Ik kan ook maar moeilijk genieten van de wedstrijd als ik een volle kroeg sta, uitgaan en voetbal zijn gewoon twee totaal verschillende dingen voor mij. Mijn ervaring is ook dat de mensen die een dergelijke wedstrijd in de kroeg gaan bekijken, het voetbal doorgaans niet zo interessant vinden, maar wel voor Nederland zijn en er gewoon een avondje uit van maken. Ik ben daarintegen iemand die optimaal van de wedstrijd wil genieten door er goed voor te gaan zitten zodat ik er helemaal in op kan gaan, dat lukt me niet in een stampvolle kroeg.
Verder kan je best van de wedstrijd genieten en alles analyseren als je met meerdere mensen kijkt hoor, je moet gewoon niet van die hysterische freaks uitnodigen.
Als ik bijvoorbeeld naar ajax ga, krijg ik ook niet altijd veel mee van de wedstrijd. Je zit er ver vanaf, je hebt weinig herhalingen en er wordt de hele tijd geschreeuwd, gevloekt en gejuicht. Zitten daar dan de mensen die niet zoveel van voetbal houden en puur voor de gezelligheid gaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef AnalQueen het volgende:
Ik herken het wel floris.exe. Ik kan ook maar moeilijk genieten van de wedstrijd als ik een volle kroeg sta, uitgaan en voetbal zijn gewoon twee totaal verschillende dingen voor mij. Mijn ervaring is ook dat de mensen die een dergelijke wedstrijd in de kroeg gaan bekijken, het voetbal doorgaans niet zo interessant vinden, maar wel voor Nederland zijn en er gewoon een avondje uit van maken. Ik ben daarintegen iemand die optimaal van de wedstrijd wil genieten door er goed voor te gaan zitten zodat ik er helemaal in op kan gaan, dat lukt me niet in een stampvolle kroeg.
Verder kan je best van de wedstrijd genieten en alles analyseren als je met meerdere mensen kijkt hoor, je moet gewoon niet van die hysterische freaks uitnodigen.
Kroeg en stadion kan je helemaal niet met elkaar vergelijken, omdat als je in het stadion zit je er echt bij bent, wat dus voor een totaal andere belevenis zorgt. In de kroeg zit je gewoon net zoals thuis naar een televisie te kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld naar ajax ga, krijg ik ook niet altijd veel mee van de wedstrijd. Je zit er ver vanaf, je hebt weinig herhalingen en er wordt de hele tijd geschreeuwd, gevloekt en gejuicht. Zitten daar dan de mensen die niet zoveel van voetbal houden en puur voor de gezelligheid gaan?
Als je een wedstrijd perfect wil volgen moet je niet naar het stadion of naar de kroeg gaan, maar in je eentje achter een tv gaan zitten. Dus de conclusie dat de mensen die niet zoveel van het spelletje houden maar puur voor de gezelligheid gaan in een kroeg zitten is niet waar. Tuurlijk heb je ze er wel tussen, maar ik vind juist dat dat de feestvreugde verhoogt, zolang ze maar geen meningen gaan hebben.
Door zulke uitspraken te doen denken dat je boven alles en iedereen staat.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je bent een domoor. Maar je bent als studieobject een prima exemplaar hoor
.
zo! jij geeft hem daar even van jetje! trek je vaker zo van leer?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Door zulke uitspraken te doen denken dat je boven alles en iedereen staat.
Een dergelijke denkwijze bevestigt alleen maar hoe zeer je een nobody bent (en altijd ook zal blijven)
het kind dat 12 joints per dag rookt. zelfpwnage.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo! jij geeft hem daar even van jetje! trek je vaker zo van leer?
Romantisch.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:20 schreef Serinde het volgende:
Ik heb het ook samen gekeken. Met mijn vriend. Ieder op een bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |