Dat weet ik heel goed, maar daar heb ik voetbal niet voor nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt geen idee wat saamhorigheid, gezelligheid, verbroedering en vriendschap betekend he![]()
quote:
Dat is ook één van de redenen geweest waarom ik dit topic opendequote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:15 schreef ErikT het volgende:
Tering hee, alsof iets niet leuk kan zijn in je eentje. Die reacties hier.Bang om sociaal incapabel genoemd te worden ofzo?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:15 schreef koffiegast het volgende:
mensen katten anderen wel erg gemakkelijk af zeg.
Sommigen zien nou eenmaal niks in al dat geschreeuw, heisa omtrend een potje voetbal.
Het gaat altijd op dezelfde manierquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
oh god nu komt de colonne 'ts is heel normaal'...
ja ik had dan ook al eerder gezegd dat dit een goed topic is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:20 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het gaat altijd op dezelfde manier. Grappig om te zien.
Hij heeft via het autisme-kanaal op IRC z'n mede-autisten even opgeroepen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
oh god nu komt de colonne 'ts is heel normaal'...
Nog bedankt daarvoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik had dan ook al eerder gezegd dat dit een goed topic is.
Ik heb inderdaad geen voetbal gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:05 schreef SaCn het volgende:
[..]
Jij zat samen met TS als enige 2 personen in Nederland geen voetbal te kijken gisterenavond?
Je bent een domoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:21 schreef SaCn het volgende:
[..]
Hij heeft via het autisme-kanaal op IRC z'n mede-autisten even opgeroepen.
Weet je wat het is? Veel mensen doen mee aan hetgeen de meerderheid doet uit angst om buiten de boot te vallen. En niet alleen doen ze dat. Ze ridiculiseren ook nog eens diegenen die niet meedoen. Ik zou zeggen: pure onzekerheid zoals een puber van 14 onzeker is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:23 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen voetbal gezien.
Mijn vent was de hort op dus ik kon het er even zelf van nemen.
Even níet sociaal zijn, even níet druk doen, even níet hoeven praten.
In mijn ééntje een wijntje drinken, hier en daar op internet kijken, muziekje aan, de lekkerste douchegel die in de kast staat tevoorschijn toveren en uitgebreid even voor mijzelf zorgen.
Ik hou niet van voetbal, wel van wijn en af en toe een rustig avondje.
Ieder zijn ding toch? (hoewel een beetje plagen besgt leuk is)
Also.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:26 schreef reetveter het volgende:
moest vandaag de highlights weer terug kijken want 2 doelpunten waren al weer uit mijn hersens verdwenen
Zeg je dat ook over invaliden? Of over mensen met het syndroom van Down? Of blinde mensen?quote:
Laat je niet zo op de kast jagenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zeg je dat ook over invaliden? Of over mensen met het syndroom van Down? Of blinde mensen?
Kortom: zielepoot.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zeg je dat ook over invaliden? Of over mensen met het syndroom van Down? Of blinde mensen?
ach....een autist die een beetje down isquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat hij het zo zegt om mij op de kast te jagen. Hij gebruikt een handicap om dat doel te bereiken. Dat kan niet door de beugel. Oh neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |