Autisten die gezelligheid danwel sociale interactie niet begrijpenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Wat een debiel stukje achterlijkheid. Van die mensen (vrienden onder elkaar bijv.) die dan samen een beetje voetbal gaan kijken (bijv. in de kroeg of thuis) en dan zo quasi-enthousiast enzo, in het oranje enzo. Met dat geschreeuw kun je toch nooit de voortgang en het spel analyseren?
Dus jij kijkt in je eentje voetbal?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Wat een debiel stukje achterlijkheid. Van die mensen (vrienden onder elkaar bijv.) die dan samen een beetje voetbal gaan kijken (bijv. in de kroeg of thuis) en dan zo quasi-enthousiast enzo, in het oranje enzo. Met dat geschreeuw kun je toch nooit de voortgang en het spel analyseren?
En dat iedereen bij een doelpunt voor het scherm gaat staan springen, zodat je niks meer kunt zien. Dat begrijp ik ook niet. Laat ons liever aandachtig de herhaling bekijken en ontdekken weke fouten de verdediging van de tegenpartij precies maakte, om ervan te leren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Ik kijk helemaal geen voetbal, ik check af en toe de standquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt in je eentje voetbal?_!!
Deel van de voetbalpret is juist dat je samen met vrienden / kennissen / familie / wildvreemden in de kroeg kunt kijken, samen juichen om een doelpunt en hoe kom je erbij dat er niet heel wat wordt afgeanalyseerd in een groep?
Niks mis met in je eentje foebal kijken. Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad in m'n eentje voor de buis.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Dus jij kijkt in je eentje voetbal?_!!
Damn, je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:13 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Niks mis met in je eentje foebal kijken. Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad in m'n eentje voor de buis.
Ja, dat doe ik als andere, onbetekende landen spelen, maar echt niet als Nederland speelt. Ik ben de hele dag nerveus geweestquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal geen voetbal, ik check af en toe de stand.
Tja...quote:Maar ik ben blij voor anderen dat ze wèl voldoening halen uit het sociale rondom voetbal. Ik zelf heb het in ieder geval nooit begrepen en zal het ook nooit begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |