abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59383188
Wat een debiel stukje achterlijkheid. Van die mensen (vrienden onder elkaar bijv.) die dan samen een beetje voetbal gaan kijken (bijv. in de kroeg of thuis) en dan zo quasi-enthousiast enzo, in het oranje enzo. Met dat geschreeuw kun je toch nooit de voortgang en het spel analyseren?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:19:37 #2
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_59383193
Autist.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:20:32 #3
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_59383200
.
pi_59383201
Ik heb het ook samen gekeken. Met mijn vriend. Ieder op een bank .

zaterdag 14 juni 2008 @ 09:28:58 #5
192481 Core2
Happiness is the road
pi_59383240
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Wat een debiel stukje achterlijkheid. Van die mensen (vrienden onder elkaar bijv.) die dan samen een beetje voetbal gaan kijken (bijv. in de kroeg of thuis) en dan zo quasi-enthousiast enzo, in het oranje enzo. Met dat geschreeuw kun je toch nooit de voortgang en het spel analyseren?
Autisten die gezelligheid danwel sociale interactie niet begrijpen
pi_59383299
Waarom ben ik nu direct een autist? Ik snap dat veel mensen het wèl leuk vinden. Dat is overigens ook evident gezien de prevalentie waarmee het voorkomt. Maar op die manier verwordt de wedstrijd tot eigenlijk niet meer dan een schaaltje borrelnootjes. Ik heb ook wel eens een poging gewaagd hoor, om met andere mensen een belangrijke wedstrijd van Nederland (EK of WK) te kijken. Ik wilde eens ervaren hoe dat is. Nou, verschrikkelijk vond ik het. Mensen zijn zo opgefokt en als je dan voor de grap juicht als de tegenpartij een doelpunt maakt dan maar hopen dat je vrienden hun vriendschap hoger hebben zitten dan hun oranjegevoel .
pi_59383319
Man, gister was het pas gezellig. 1000 man in de kroeg en op straat. Toen viel de 4-1 en de boel ontplofte.

Dát zijn pas supporters, ga je dinsdag weer lekker op je zoldertje zitten jongen?
pi_59383327
ik zou er eerlijk gezegd geen reet aan vinden om een wedstrijd in mn eentje te kijken

Maar ik doe dan ook mee voor de sfeer, niet voor het voetbal
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:42:13 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59383347
quote:
Dus jij kijkt in je eentje voetbal? _!!

Deel van de voetbalpret is juist dat je samen met vrienden / kennissen / familie / wildvreemden in de kroeg kunt kijken, samen juichen om een doelpunt en hoe kom je erbij dat er niet heel wat wordt afgeanalyseerd in een groep?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:43:19 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59383355
Dat is juist geweldig met z'n allen.
Zal mij 't boeien als ik een momentje mis omdat er een rij halfbezopen debielen voor me opspringt in de kroeg nog voordat ik kon zien wat er gebeurde, lang leve de herhalingen.

TS lijkt me typisch zo'n figuur die liever thuis z'n wedstrijden van z'n club bekijkt dan in het stadion omdat het daar zo druk is en de overzichtelijkheid (en herhalingen) ontbreken.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 09:47:20 #11
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_59383385
quote:
En dat iedereen bij een doelpunt voor het scherm gaat staan springen, zodat je niks meer kunt zien. Dat begrijp ik ook niet. Laat ons liever aandachtig de herhaling bekijken en ontdekken weke fouten de verdediging van de tegenpartij precies maakte, om ervan te leren.
Dat verandert alles
pi_59383405
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Deel van de voetbalpret is juist dat je samen met vrienden / kennissen / familie / wildvreemden in de kroeg kunt kijken, samen juichen om een doelpunt en hoe kom je erbij dat er niet heel wat wordt afgeanalyseerd in een groep?
Ik kijk helemaal geen voetbal, ik check af en toe de stand . Maar ik ben blij voor anderen dat ze wèl voldoening halen uit het sociale rondom voetbal. Ik zelf heb het in ieder geval nooit begrepen en zal het ook nooit begrijpen.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:13:08 #13
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_59383569
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Niks mis met in je eentje foebal kijken. Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad in m'n eentje voor de buis.
Dat verandert alles
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:14:44 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59383579
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:13 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Niks mis met in je eentje foebal kijken. Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad in m'n eentje voor de buis.
Damn, je weet niet wat je mist . Samen kijken is zó veel leuker! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:15:39 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59383585
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 09:50 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik kijk helemaal geen voetbal, ik check af en toe de stand .
Ja, dat doe ik als andere, onbetekende landen spelen, maar echt niet als Nederland speelt. Ik ben de hele dag nerveus geweest .
quote:
Maar ik ben blij voor anderen dat ze wèl voldoening halen uit het sociale rondom voetbal. Ik zelf heb het in ieder geval nooit begrepen en zal het ook nooit begrijpen.
Tja...
Niet meer actief op Fok!
pi_59383604
Nou ja, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wel wat meer enthousiast begin te worden. In het begin, voordat het begon, hoopte ik nog dat Nederland er zo snel mogelijk uit zou liggen, dan waren we er weer van af. Maar goed, nu het toch behoorlijk goed gaat krijg ik steeds meer warme gevoelens .
pi_59383621
Mensen die altijd weer wat aan hebben te merken op hoe anderen met elkaar om gaan en wat ze allemaal doen. Maar ja, in je eentje van achter je geraniums kun je dat allemaal prima in de gaten houden zodat je KLB kan voorzien van de juiste portie nutteloze topics per dag.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59383721
Ik haat voetbal, ik haat kroegen, ik haat voetbal in kroegen

maar het was wel weer mooi
pi_59383775
Dit is TS

Ik HAAT gezelligheid
pi_59383828
TS kan er niet mee omgaan
pi_59383888
Het zit diep hè?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_59384311
Kut autist.
pi_59384325
TS is een moppersmurf
pi_59384493
Als je er bij voorbaat van uit gaat dat iedereen geinteresseerd is in het technische aspect van voetbal dan heb je totaal geen recht van spreken om anderen achterlijk te noemen.
pi_59384528
Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk, maar ikzelf geef op zich geen moer om voetbal, maar het sociale gebeuren er omheen maakt het toch een stuk leuker. Er zullen genoeg mensen zijn die geen enkele competitiewedstrijd kijken door het jaar heen maar zodra het om oranje gaat op de voorste rij zitten in de kroeg, juist vanwege de gezelligheid.
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')