Autisten die gezelligheid danwel sociale interactie niet begrijpenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Wat een debiel stukje achterlijkheid. Van die mensen (vrienden onder elkaar bijv.) die dan samen een beetje voetbal gaan kijken (bijv. in de kroeg of thuis) en dan zo quasi-enthousiast enzo, in het oranje enzo. Met dat geschreeuw kun je toch nooit de voortgang en het spel analyseren?
Dus jij kijkt in je eentje voetbal?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Wat een debiel stukje achterlijkheid. Van die mensen (vrienden onder elkaar bijv.) die dan samen een beetje voetbal gaan kijken (bijv. in de kroeg of thuis) en dan zo quasi-enthousiast enzo, in het oranje enzo. Met dat geschreeuw kun je toch nooit de voortgang en het spel analyseren?
En dat iedereen bij een doelpunt voor het scherm gaat staan springen, zodat je niks meer kunt zien. Dat begrijp ik ook niet. Laat ons liever aandachtig de herhaling bekijken en ontdekken weke fouten de verdediging van de tegenpartij precies maakte, om ervan te leren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
Ik kijk helemaal geen voetbal, ik check af en toe de standquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt in je eentje voetbal?_!!
Deel van de voetbalpret is juist dat je samen met vrienden / kennissen / familie / wildvreemden in de kroeg kunt kijken, samen juichen om een doelpunt en hoe kom je erbij dat er niet heel wat wordt afgeanalyseerd in een groep?
Niks mis met in je eentje foebal kijken. Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad in m'n eentje voor de buis.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Dus jij kijkt in je eentje voetbal?_!!
Damn, je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:13 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Niks mis met in je eentje foebal kijken. Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad in m'n eentje voor de buis.
Ja, dat doe ik als andere, onbetekende landen spelen, maar echt niet als Nederland speelt. Ik ben de hele dag nerveus geweestquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal geen voetbal, ik check af en toe de stand.
Tja...quote:Maar ik ben blij voor anderen dat ze wèl voldoening halen uit het sociale rondom voetbal. Ik zelf heb het in ieder geval nooit begrepen en zal het ook nooit begrijpen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef Nikmans het volgende:
Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk, maar ikzelf geef op zich geen moer om voetbal, maar het sociale gebeuren er omheen maakt het toch een stuk leuker. Er zullen genoeg mensen zijn die geen enkele competitiewedstrijd kijken door het jaar heen maar zodra het om oranje gaat op de voorste rij zitten in de kroeg, juist vanwege de gezelligheid.
Nou, voetbal kan mij normaal gesproken echt gestolen worden, maar bij het EK en WK kijk ik wel naar Nederland.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef Nikmans het volgende:
Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk, maar ikzelf geef op zich geen moer om voetbal, maar het sociale gebeuren er omheen maakt het toch een stuk leuker. Er zullen genoeg mensen zijn die geen enkele competitiewedstrijd kijken door het jaar heen maar zodra het om oranje gaat op de voorste rij zitten in de kroeg, juist vanwege de gezelligheid.
Laat dat "tijdens voetbal" maar weg .quote:
Dat dus, door het jaar heen vermijd ik voetbal als de pest, maar tijdens een EK of WK gezellig naar de kroeg en meedoen met de sfeer. Thuis zou ik volgens mij na 5 minuten alweer gaan zappen... En dat feest gisteren na de wedstrijdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef Nikmans het volgende:
UIM meldt zichquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:38 schreef Nikmans het volgende:
Zoveel mensen, zoveel verschillende wensenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk zelf ook alleen tijdens het EK en het WK naar voetbal. In principe alleen de wedstrijden van Nederland, maar ook wel naar andere, belangrijke ploegen (Italië, Portugal, Frankrijk; en tijdens WK ook Brazilië en Argentinië natuurlijk). Het gaat mij ook voornamelijk om alles eromheen. Zo gezellig, die verbroedering op straat. Wie is daar nu immuun voor?
.
In dit geval niet. Zoveel mensen, 1 dezelfde wens. Op wat kluizenaars als jou na geniet iedereen van de oranjesfeer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel verschillende wensen.
Precies, ik zat lekker met mijn vriendin en dr zusje en daar weer 2 vriendinnen van in de kroeg en het ging helemaal los, zowel door het voetbal en ook door de band ernaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:03 schreef Het_hupt het volgende:
TS zat weer alleen thuis, met al z'n vrienden klassieke muziek te luisteren, en de rest van Nederland vierde feest![]()
![]()
Jij hebt ook echt geen idee wat saamhorigheid, gezelligheid, verbroedering en vriendschap betekend hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef floris.exe het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |