Volgens mij zijn figuren als jij met een handicap toch veel interessanter hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je bent een domoor. Maar je bent als studieobject een prima exemplaar hoor
.
Overdrijf niet zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:32 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat hij het zo zegt om mij op de kast te jagen. Hij gebruikt een handicap om dat doel te bereiken. Dat kan niet door de beugel. Oh nee.
Omdat ie stiekem zelf ook wel vrienden en een vriendinnetje heeftquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:33 schreef afcajos het volgende:
Floris.exe, waarom voel jij je zo verheven boven "de normale mensen" die lekker simpel gezellig met elkaar voetbal kijken.
Ik voel mij absoluut niet verheven boven wie dan ook. Waaruit maak je dat op. Het is juist zo dat mensen zoals ik worden gekleineerdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:33 schreef afcajos het volgende:
Floris.exe, waarom voel jij je zo verheven boven "de normale mensen" die lekker simpel gezellig met elkaar voetbal kijken.
Reetveter is een toffe peerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Het is Fok! maar. Reetveter is een klapjosti, zoals zijn naam al suggereert.
Jij opent er een topic over tochquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik voel mij absoluut niet verheven boven wie dan ook. Waaruit maak je dat op. Het is juist zo dat mensen zoals ik worden gekleineerd. Je moet de zaken niet omdraaien.
Dus jij denkt dat ik dit allemaal te zwaar opvat?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Jij was toch ook degene die dat topic over MBO'ers maakte? Nee hoor, jij voelt je absoluut niet verheven boven andere mensen. Hoe arrogant kun je zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik voel mij absoluut niet verheven boven wie dan ook. Waaruit maak je dat op. Het is juist zo dat mensen zoals ik worden gekleineerd. Je moet de zaken niet omdraaien.
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik dit allemaal te zwaar opvat?
Juust.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik dit allemaal te zwaar opvat?
m'n lekkere attention whorequote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo.
Ik hoef jouw attention niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
m'n lekkere attention whore![]()
[ afbeelding ]
gave avatarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:47 schreef McFearless het volgende:
Wat een fucking machofeest was het gisteren en maandag ook al. Samen met je maten zuipen en voetbal kijken, spatzuiver. TS kom een keer buiten, begeef je onder de mensen en geniet. En wtf is er mis met mensen die plezier hebben? Waarom stoor je je daar aan?
No0b.
Blijf jij maar thuis, nagemaakte.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:46 schreef floris.exe het volgende:
Nou, dan hierbij mijn welgemeende excuses voor mijn gedrag. Laten we volgende week zaterdag met z'n allen weer voetbal gaan kijken.
Maar ik neem bier mee, heel veelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Blijf jij maar thuis, nagemaakte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |