sinds wanneer is 7-1 geen 6 meer dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja als punten totaal, niet als doelsaldo
Baas boven Baas.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn ze nou verdomme de bondscoach aan het afkappen voor Balkellende??Voet-bal! Dit hoef ik dus écht niet gezien.
Precies alleen maar balk ellendequote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:03 schreef 2Drix het volgende:
Jan peter komt het weer verpesten, flikker toch op
Ja! Lekker belangrijk!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:03 schreef Naamah het volgende:
Ohw fijn om ook even de analyse van JP te horen.... waardevol...
wel nee johquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:59 schreef Jakhals het volgende:
Toch blijf ik bang dat Frankrijk of Italië in de halve finale ons eruit werken..
Het zou hem sieren als hij gewoon in de tweede kamer zou zitten, daar wordt hij voor betaald. Beetje VIp-plaatsen en vliegen kost ons alleen maar geld.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef Susi het volgende:
Het zou Balkenende sieren als hij ook geheel in het Oranje zou gaan.
Jalalalalalalalalaquote:
Gewoon Roemenie een overwinning gunnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:59 schreef Jakhals het volgende:
Toch blijf ik bang dat Frankrijk of Italië in de halve finale ons eruit werken..
wk zwerkbal (ofzo) zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:06 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk heeft balkende ervoor gezorgd dat we wk 2018 krijgen
Mag ie d'r wel wat voor terugdoen. Hij kan het imago van in oranje klompen en vlaggen gestoken gezellige Nederlanders toch al niet meer omkeren met zijn pak en das.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het zou hem sieren als hij gewoon in de tweede kamer zou zitten, daar wordt hij voor betaald. Beetje VIp-plaatsen en vliegen kost ons alleen maar geld.
No shit, Sherlock. De gasten waarmee ik normaal weg ga moeten altijd van vrijdag op zaterdagnacht werkenquote:
Applaus voor onze voetbalkenner.quote:
Highlightsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Jasza het volgende:
Wat is er op de BBC over een uur dan?
BBC1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Jasza het volgende:
Wat is er op de BBC over een uur dan?
Ligt ze niet aan de ketting ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het misschien relevant voor iemand dat mijn vrouw zo een lekker bord patat komt brengen?²
Alleen maar goed toch? Ik hoef hem niet zien blunderen..quote:
Is goed: het is een kutprogramma.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
23:35
Friday night with Jonathan Ross
Waarschuw mij voor dit programma
Terecht, verdomme! Lees mn onderschrift maar, dat moet ze ook doen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het misschien relevant voor iemand dat mijn vrouw zo een lekker bord patat komt brengen?²
Who cares niet belangrijkquote:
Niet wassen he?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
Nog even nagenieten en verder blijf ik de rest van dit toernooi bij de wedstrijden van Nederland in dit shirt rondlopen, want dat brengt geluk:
[ afbeelding ]
Ja, die lusten wel watquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:15 schreef Palmboom313 het volgende:
sneijder van de vaart zullen wel lust kriijgen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:16 schreef twentemeisje het volgende:
Bild: "TORanje" & "So holt Holland den Titel"
The Sun: "French Toast: Dutch leave les Blues facing Euro KO"
BBC: "Dutch masterclass destroys France"
CNN: "Brilliant Dutch thrash France to qualify"
Le Monde: "Les Pays-Bas humilient la France (4-1)"
Heerlijk om te lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:16 schreef twentemeisje het volgende:
Bild: "TORanje" & "So holt Holland den Titel"
The Sun: "French Toast: Dutch leave les Blues facing Euro KO"
BBC: "Dutch masterclass destroys France"
CNN: "Brilliant Dutch thrash France to qualify"
Le Monde: "Les Pays-Bas humilient la France (4-1)"
waarom zouden we bang voor italie of frankrijk zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:17 schreef TAV74 het volgende:
Zo, nu Roemenië laten winnen in de hoop Frankrijk en Italië niet nog eens tegen te komen...
Daar is morgen pas wat over te zeggen. Iedereen kan daar nog 1e en laatste worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:21 schreef Barca het volgende:
Nou ... kwartfinale tegen Zweden?
Lijkt mij wel leuk, maar dan geen pingels!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar is morgen pas wat over te zeggen. Iedereen kan daar nog 1e en laatste worden.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef Crazy_maniac het volgende:
Wat denken jullie ervan als Vlaanderen voor een paar weken bij Nederland hoort, dan kunnen wij ook meegenieten. Echt WAUW! fucking amazing! Kvond die goal van Robben al wereldklasse, die hoek is gewoon onmogelijk En dan schneyder alsof ie zinedine zidane zelf is, vlam derin. RESPECT!
Neequote:
Ja, laten winnen ...quote:
Bij voorkeur:quote:
Ja, briljant die kop.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De reactie van Robben na z'n goal
Goud!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De reactie van Robben na z'n goal
Von ge da ook toppie ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef Crazy_maniac het volgende:
Wat denken jullie ervan als Vlaanderen voor een paar weken bij Nederland hoort, dan kunnen wij ook meegenieten. Echt WAUW! fucking amazing! Kvond die goal van Robben al wereldklasse, die hoek is gewoon onmogelijk En dan schneyder alsof ie zinedine zidane zelf is, vlam derin. RESPECT!
Nu jij deze voorspelling hebt gedaan weet je eigenlijk zeker dat dit niet gebeurd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Wij tegen spanje![]()
Wij worden uitgeschakled
Shit man, ze is van gedachten veranderd, ze komt met een een glas Aldi melk aanwaggelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom? Griekenland - Nederland 0-6. Liever de Grieken, al lijkt me dat heel sterk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, laten winnen ...
[..]
Bij voorkeur:
1. Spanje
2. Zweden
3. Rusland
4. Griekenland
Het wordt rellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:18 schreef Susi het volgende:
Ik ga dinsdag denk ik Frankrijk - Italië kijken
Met dat spel wat ze van de week lieten zien, gooit NL er met gemak de Europees Kampioen er ook uitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Griekenland - Nederland 0-6. Liever de Grieken, al lijkt me dat heel sterk.
Griekenland anti voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Met dat spel wat ze van de week lieten zien, gooit NL er met gemak de Europees Kampioen er ook uit
Ned - Zwe is wel een leuke sfeer. Mooie meiden op de tribune.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Griekenland - Nederland 0-6. Liever de Grieken, al lijkt me dat heel sterk.
Dat interessant me dan dus echt niet. Winnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Ned - Zwe is wel een leuke sfeer. Mooie meiden op de tribune.
lijkt me een erg leuke wedstrijd te worden inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:30 schreef Anonymousz het volgende:
opeens gaat niemand naar Nederland - Roemenie kijkenFrankrijk - Italie wordt rellen
Dat is Engels?quote:
Duitsland-Kroatië nu volledig integraal op Eurosport.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik val in een zwart gat, geen voetbal meer op tv???? Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!²
Ik vond die van Sneijder mooierquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:36 schreef Stienn het volgende:
Het bier is hier!
Wat een wereld goal van robben!
Alleen dat soort doelpunten zie je vaker dan die van Robbenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vond die van Sneijder mooier
Maar die van Robben was ook niet onaardig.
Nou valt meequote:
Afmaking kon wel beter. Keeper zat er ook nog dik aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:42 schreef kalinho het volgende:
die 2e goal is HELEMAAAL hels. Van Nistelrooy met de actie, Robben voorzet en van Persie die 'm inschiet![]()
![]()
![]()
Dat interesseert me niet.... de techniek van dat schot is buitengewoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen dat soort doelpunten zie je vaker dan die van Robben
Ja dat wel maar tis wel een lastige bal. Raak je 'm een fractie verkeer schiet je die bal Zwitersland uit en hij probeerde 'm tegendraads inte schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Afmaking kon wel beter. Keeper zat er ook nog dik aan
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Afmaking kon wel beter. Keeper zat er ook nog dik aan
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah ik dacht al zal er nou niemand reageren.
P.I.
Niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef alors het volgende:
Wanneer komt motd?
Match of the Day, is een programma.quote:
quote:
1/8 finalequote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bekijk deze YouTube-videopauperbuurt
in den haag
Oja net iedereen op de vlucht aangezien politie charge uitvoerde
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef Rumille het volgende:
Iedereen is nu helemaal euforisch door deze matige overwinningen tegen de dwergstaatjes Frankrijk en Italie, maar ik blijf erbij:
Het was niets, het is niets en het wordt niets!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef Rumille het volgende:
Iedereen is nu helemaal euforisch door deze matige overwinningen tegen de dwergstaatjes Frankrijk en Italie, maar ik blijf erbij:
Het was niets, het is niets en het wordt niets!
Ik dacht van nietquote:
Hahha preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neee...... waardeloze coach... krijgt Nederland niet aan het voetballen.
Om maar niet te beginnen over het scoren
Zoveelste keer: nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:56 schreef Fener het volgende:
Komt er nog een samenvatting op bbc? zoja hoelaat?
quote:
OMG wat zijn we geweldigquote:
Het lidwoord bij hoogtepunt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:04 schreef Anonymousz het volgende:
De hoogtepunt van Italie - Roemenie
Buffon stopt de penalty
Inderdaad die boulahrouzquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:09 schreef GGMM het volgende:
We hebben echt een superteam! Ik vind het stiekem helemaal niet erg dat boula ipv babel is gekomen!
Opesquote:
4-1quote:
www.unibet.comquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Weet iemand of nederland nu bij de bookmakers ook top favoriet is ?
Ja, http://sports.betfair.com/Index.do?mi=4575285&ex=1&origin=MRL .quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Jalalalalaquote:
Jup, @ 4,8. Spanje volgt @ 5,1 en Portugal is 3e @ 5,9.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
topfavoriet, zo te zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, http://sports.betfair.com/Index.do?mi=4575285&ex=1&origin=MRL .
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jup, @ 4,8. Spanje volgt @ 5,1 en Portugal is 3e @ 5,9.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, http://sports.betfair.com/Index.do?mi=4575285&ex=1&origin=MRL .
Tnxquote:
Ik hou het voorlopig op Portugal - Nederland als finale: 3 maal is scheepsrechtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:25 schreef Scorpie het volgende:
Ongelooflijk, als we met 4-1 en 3-0 van zulke teams kunnen winnen, hoe ver kunnen we dan komen.........
Dat vindt 'ie slim en verstandig en logischquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:27 schreef glremme het volgende:
Nou... het bier is hier in de straat iig. M'n pa(55) gaat ~100 huizen verderop vragen of de muziek wat zachter kan, krijgt 3 klappen op z'n gezicht, bril stuk. Politie gebeld, gevochten met de politie, meer politie. Hoop politie in de straat, arrestaties verricht.
Fijne winst hoor vandaag.
Made my dayquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:27 schreef glremme het volgende:
Nou... het bier is hier in de straat iig. M'n pa(55) gaat ~100 huizen verderop vragen of de muziek wat zachter kan, krijgt 3 klappen op z'n gezicht, bril stuk. Politie gebeld, gevochten met de politie, meer politie. Hoop politie in de straat, arrestaties verricht.
Je pa is een sufferd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:27 schreef glremme het volgende:
Als het mee zit moet Portugal in de kwart finale al tegen Duitslandquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
En in de kwart finale komen we waarschijnlijk Zweden (Anders wel Rusland of Griekenland) tegen
Halve finale Spanje zou leuk zijn.
Finale Portugal of Duitsland.
quote:
13/6 22:44 Nederland wint ook van Frankrijk, 4-1!
Nederland heeft, nadat ze Italië met 3-0 hebben verslagen, ook gewonnen van vice-wereldkampioen Frankrijk. Tijdens het WK 2006 in Duitsland stonden Frankrijk en Italië tegenover elkaar in de finale, maar Nederland heeft tegen beide landen met gewonnen met drie minuten verschil.
duitsland moet al tegen portugal als ze poul door komen want kroatie is al zeker van 1e plaatsquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het mee zit moet Portugal in de kwart finale al tegen Duitsland
Portugal ook dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
duitsland moet al tegen portugal als ze poul door komen want kroatie is al zeker van 1e plaats
Maakt voor ons niet uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het mee zit moet Portugal in de kwart finale al tegen Duitsland
Klopt... maar vrij grote kans dat Duitsland er dan al uit vliegt en dat betekent hier thuis altijd een feestje.quote:
Maar met de nuchtere mode aan: die maar zo verpest kunnen worden als Nederland de kwart finale gewoon wat minder geluk heeft en eruit vliegt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:49 schreef mcyodogg het volgende:
Mensen, mensen dit zijn toch wel legendarische avondjes
De eindtune met beelden NU op Ned. 1, wordt heel de nacht herhaald.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand al de samenvatting van NOS gesignaleerd?
Wil 'm rap op mijn computer zetten
Bedoelde van het netquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De eindtune met beelden NU op Ned. 1, wordt heel de nacht herhaald.
Ja, uiteraard, elke wedstrijd die Nederland nu meer wint geeft de vorige meer glans. Maar het wordt nu waarschijnlijk Zweden, Rusland of Griekenland. En alle drie vond ik erg matig in hun eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar met de nuchtere mode aan: die maar zo verpest kunnen worden als Nederland de kwart finale gewoon wat minder geluk heeft en eruit vliegt.
quote:
Maar... Zlatan <-> Mathijsenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, elke wedstrijd die Nederland nu meer wint geeft de vorige meer glans. Maar het wordt nu waarschijnlijk Zweden, Rusland of Griekenland. En alle drie vond ik erg matig in hun eerste wedstrijd.
Dat is waarquote:
Ook eentje uit C of D. Ik gok op Spanje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie kunnen we in de halve finale tegenkomen?
Ja zeiden ze ook van Henry en Toni en Benzema en weetikveel wie nog allemaal, nou waar bleven ze dan?!?!?! met je bekquote:
Henry scoorde vanavond bijna door een fout van Mathijsen, Toni had veel pech en Benzema speelde niet. Verder is Zlatan geen pure afmaker, maar veel meer een voetballende spits. Met een dergelijk type heeft Mathijsen het altijd moeilijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja zeiden ze ook van Henry en Toni en Benzema en weetikveel wie nog allemaal, nou waar bleven ze dan?!?!?! met je bek
Zolang er een koning in het doel staat kan er niks mis gaan
Dat kind is bijna net zo groot als Sneijderquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kind is bijna net zo groot als Sneijder
Mathijssen was toch wel zwak bij de goal van Henry, en we werden toch aardig overlopen 20 min langquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja zeiden ze ook van Henry en Toni en Benzema en weetikveel wie nog allemaal, nou waar bleven ze dan?!?!?! met je bek
Zolang er een koning in het doel staat kan er niks mis gaan
Kon ie weinig aan doen, hij dacht dat Ooijer hem nog had, bovendien stond Henry buitenspel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 04:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mathijssen was toch wel zwak bij de goal van Henry, en we werden toch aardig overlopen 20 min lang
We kwamen in meer problemen dan tegen Italie, maar als je gewoon vol vertrouwen bent over nederland dan vrees je niet zo snelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 06:23 schreef fotostarter het volgende:
Ondanks de 4-1, viel de wedstrijd nogal tegen. Of be ik de enige die de hele spanning miste?![]()
Tegen Italie, was het teminste afentoe nog puntje van de stoel
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:40 schreef Barca het volgende:
Van mijn web-log
The B-team
Adieu les bleus! Na de 4 - 1 overwinning op de Haantjes zijn we als 3e ploeg op dit EK verzekerd van deelname aan de kwartfinale. Na 2 wedstrijden 6 punten en een doelsaldo van 7 voor en 1 tegen. Daarvan zijn velen in én buiten Nederland onder de indruk. We oogsten veel bewondering met ons aanvallende voetbal.
Hoe terecht is dat? Tegen Italië speelden we op de aanval maar scoorden we 2x uit een counter. Waarom? Omdat Italië aanvallen overnam. Counters op counters dus. Kan het Italiaanser?
Tegen Frankrijk hadden we het eerste half uur een veldoverwicht. Meer balbezit en we tikten de leren kogel naar hartelust rond. Veel uitgespeelde kansen creëerden we niet. Waarom weet ik niet, maar we hadden in het eerste half uur op basis van het veldoverwicht al de 2 - 0 moeten maken.
Na het eerste half uur kwam het half uur waarin Frankrijk ons enorm onder druk zette. Zij kregen in die fase betere kansen dan wij in het eerste half uur hadden. Maar ... ze scoorden weinig. Én daar gaat het om. Hun eerste, en enige, doelpunt viel pas na de 2 - 0. Waarna wij direct 3 - 1 maakten.
Toen, na de goal van Robben, was er iets geknapt bij de Fransen. Ze schoten nog wel wat maar zonder overtuiging. De 4 - 1 van Sneijder was het definitieve bal masqué. De vice-wereldkampioen was afgesminkt. Wat overbleef was een gezelschap oude mannen, moegestreden internationals die snakken naar hun voetbalpensioen. Dat plezier zullen we ze dinsdag doen tegen Roemenië.
Lees meer op http://emile.web-log.nl/mijn_weblog/2008/06/the-b-team.html
Coupet stond op de doellijn, hoe kan zo'n bal de cornervlag dan raken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:06 schreef ErikT het volgende:
Die 2-0 van van Persie man
Als Coupet er niet had gestaan had hij de cornervlag geraakt
En hoe ook, de ene goal nog mooier dan die ander.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
FANTASTISCH!
Echt niet te geloven dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |