De eindtune met beelden NU op Ned. 1, wordt heel de nacht herhaald.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand al de samenvatting van NOS gesignaleerd?
Wil 'm rap op mijn computer zetten
Bedoelde van het netquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De eindtune met beelden NU op Ned. 1, wordt heel de nacht herhaald.
Ja, uiteraard, elke wedstrijd die Nederland nu meer wint geeft de vorige meer glans. Maar het wordt nu waarschijnlijk Zweden, Rusland of Griekenland. En alle drie vond ik erg matig in hun eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar met de nuchtere mode aan: die maar zo verpest kunnen worden als Nederland de kwart finale gewoon wat minder geluk heeft en eruit vliegt.
quote:
Maar... Zlatan <-> Mathijsenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, elke wedstrijd die Nederland nu meer wint geeft de vorige meer glans. Maar het wordt nu waarschijnlijk Zweden, Rusland of Griekenland. En alle drie vond ik erg matig in hun eerste wedstrijd.
Dat is waarquote:
Ook eentje uit C of D. Ik gok op Spanje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie kunnen we in de halve finale tegenkomen?
Ja zeiden ze ook van Henry en Toni en Benzema en weetikveel wie nog allemaal, nou waar bleven ze dan?!?!?! met je bekquote:
Henry scoorde vanavond bijna door een fout van Mathijsen, Toni had veel pech en Benzema speelde niet. Verder is Zlatan geen pure afmaker, maar veel meer een voetballende spits. Met een dergelijk type heeft Mathijsen het altijd moeilijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja zeiden ze ook van Henry en Toni en Benzema en weetikveel wie nog allemaal, nou waar bleven ze dan?!?!?! met je bek
Zolang er een koning in het doel staat kan er niks mis gaan
Dat kind is bijna net zo groot als Sneijderquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kind is bijna net zo groot als Sneijder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |