Ja, uiteraard, elke wedstrijd die Nederland nu meer wint geeft de vorige meer glans. Maar het wordt nu waarschijnlijk Zweden, Rusland of Griekenland. En alle drie vond ik erg matig in hun eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar met de nuchtere mode aan: die maar zo verpest kunnen worden als Nederland de kwart finale gewoon wat minder geluk heeft en eruit vliegt.
quote:
Maar... Zlatan <-> Mathijsenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, elke wedstrijd die Nederland nu meer wint geeft de vorige meer glans. Maar het wordt nu waarschijnlijk Zweden, Rusland of Griekenland. En alle drie vond ik erg matig in hun eerste wedstrijd.
Dat is waarquote:
Ook eentje uit C of D. Ik gok op Spanje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie kunnen we in de halve finale tegenkomen?
Ja zeiden ze ook van Henry en Toni en Benzema en weetikveel wie nog allemaal, nou waar bleven ze dan?!?!?! met je bekquote:
Henry scoorde vanavond bijna door een fout van Mathijsen, Toni had veel pech en Benzema speelde niet. Verder is Zlatan geen pure afmaker, maar veel meer een voetballende spits. Met een dergelijk type heeft Mathijsen het altijd moeilijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja zeiden ze ook van Henry en Toni en Benzema en weetikveel wie nog allemaal, nou waar bleven ze dan?!?!?! met je bek
Zolang er een koning in het doel staat kan er niks mis gaan
Dat kind is bijna net zo groot als Sneijderquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kind is bijna net zo groot als Sneijder
Mathijssen was toch wel zwak bij de goal van Henry, en we werden toch aardig overlopen 20 min langquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja zeiden ze ook van Henry en Toni en Benzema en weetikveel wie nog allemaal, nou waar bleven ze dan?!?!?! met je bek
Zolang er een koning in het doel staat kan er niks mis gaan
Kon ie weinig aan doen, hij dacht dat Ooijer hem nog had, bovendien stond Henry buitenspel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 04:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mathijssen was toch wel zwak bij de goal van Henry, en we werden toch aardig overlopen 20 min lang
We kwamen in meer problemen dan tegen Italie, maar als je gewoon vol vertrouwen bent over nederland dan vrees je niet zo snelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 06:23 schreef fotostarter het volgende:
Ondanks de 4-1, viel de wedstrijd nogal tegen. Of be ik de enige die de hele spanning miste?![]()
Tegen Italie, was het teminste afentoe nog puntje van de stoel
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:40 schreef Barca het volgende:
Van mijn web-log
The B-team
Adieu les bleus! Na de 4 - 1 overwinning op de Haantjes zijn we als 3e ploeg op dit EK verzekerd van deelname aan de kwartfinale. Na 2 wedstrijden 6 punten en een doelsaldo van 7 voor en 1 tegen. Daarvan zijn velen in én buiten Nederland onder de indruk. We oogsten veel bewondering met ons aanvallende voetbal.
Hoe terecht is dat? Tegen Italië speelden we op de aanval maar scoorden we 2x uit een counter. Waarom? Omdat Italië aanvallen overnam. Counters op counters dus. Kan het Italiaanser?
Tegen Frankrijk hadden we het eerste half uur een veldoverwicht. Meer balbezit en we tikten de leren kogel naar hartelust rond. Veel uitgespeelde kansen creëerden we niet. Waarom weet ik niet, maar we hadden in het eerste half uur op basis van het veldoverwicht al de 2 - 0 moeten maken.
Na het eerste half uur kwam het half uur waarin Frankrijk ons enorm onder druk zette. Zij kregen in die fase betere kansen dan wij in het eerste half uur hadden. Maar ... ze scoorden weinig. Én daar gaat het om. Hun eerste, en enige, doelpunt viel pas na de 2 - 0. Waarna wij direct 3 - 1 maakten.
Toen, na de goal van Robben, was er iets geknapt bij de Fransen. Ze schoten nog wel wat maar zonder overtuiging. De 4 - 1 van Sneijder was het definitieve bal masqué. De vice-wereldkampioen was afgesminkt. Wat overbleef was een gezelschap oude mannen, moegestreden internationals die snakken naar hun voetbalpensioen. Dat plezier zullen we ze dinsdag doen tegen Roemenië.
Lees meer op http://emile.web-log.nl/mijn_weblog/2008/06/the-b-team.html
Coupet stond op de doellijn, hoe kan zo'n bal de cornervlag dan raken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:06 schreef ErikT het volgende:
Die 2-0 van van Persie man
Als Coupet er niet had gestaan had hij de cornervlag geraakt
En hoe ook, de ene goal nog mooier dan die ander.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
FANTASTISCH!
Echt niet te geloven dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |