wk zwerkbal (ofzo) zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:06 schreef Palmboom313 het volgende:
Hopelijk heeft balkende ervoor gezorgd dat we wk 2018 krijgen
Mag ie d'r wel wat voor terugdoen. Hij kan het imago van in oranje klompen en vlaggen gestoken gezellige Nederlanders toch al niet meer omkeren met zijn pak en das.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het zou hem sieren als hij gewoon in de tweede kamer zou zitten, daar wordt hij voor betaald. Beetje VIp-plaatsen en vliegen kost ons alleen maar geld.
No shit, Sherlock. De gasten waarmee ik normaal weg ga moeten altijd van vrijdag op zaterdagnacht werkenquote:
Applaus voor onze voetbalkenner.quote:
Highlightsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Jasza het volgende:
Wat is er op de BBC over een uur dan?
BBC1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Jasza het volgende:
Wat is er op de BBC over een uur dan?
Ligt ze niet aan de ketting ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het misschien relevant voor iemand dat mijn vrouw zo een lekker bord patat komt brengen?²
Alleen maar goed toch? Ik hoef hem niet zien blunderen..quote:
Is goed: het is een kutprogramma.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
23:35
Friday night with Jonathan Ross
Waarschuw mij voor dit programma
Terecht, verdomme! Lees mn onderschrift maar, dat moet ze ook doen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het misschien relevant voor iemand dat mijn vrouw zo een lekker bord patat komt brengen?²
Who cares niet belangrijkquote:
Niet wassen he?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:14 schreef golfer het volgende:
Nog even nagenieten en verder blijf ik de rest van dit toernooi bij de wedstrijden van Nederland in dit shirt rondlopen, want dat brengt geluk:
[ afbeelding ]
Ja, die lusten wel watquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:15 schreef Palmboom313 het volgende:
sneijder van de vaart zullen wel lust kriijgen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:16 schreef twentemeisje het volgende:
Bild: "TORanje" & "So holt Holland den Titel"
The Sun: "French Toast: Dutch leave les Blues facing Euro KO"
BBC: "Dutch masterclass destroys France"
CNN: "Brilliant Dutch thrash France to qualify"
Le Monde: "Les Pays-Bas humilient la France (4-1)"
Heerlijk om te lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:16 schreef twentemeisje het volgende:
Bild: "TORanje" & "So holt Holland den Titel"
The Sun: "French Toast: Dutch leave les Blues facing Euro KO"
BBC: "Dutch masterclass destroys France"
CNN: "Brilliant Dutch thrash France to qualify"
Le Monde: "Les Pays-Bas humilient la France (4-1)"
waarom zouden we bang voor italie of frankrijk zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:17 schreef TAV74 het volgende:
Zo, nu Roemenië laten winnen in de hoop Frankrijk en Italië niet nog eens tegen te komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |