Daar is morgen pas wat over te zeggen. Iedereen kan daar nog 1e en laatste worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:21 schreef Barca het volgende:
Nou ... kwartfinale tegen Zweden?
Lijkt mij wel leuk, maar dan geen pingels!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar is morgen pas wat over te zeggen. Iedereen kan daar nog 1e en laatste worden.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef Crazy_maniac het volgende:
Wat denken jullie ervan als Vlaanderen voor een paar weken bij Nederland hoort, dan kunnen wij ook meegenieten. Echt WAUW! fucking amazing! Kvond die goal van Robben al wereldklasse, die hoek is gewoon onmogelijk En dan schneyder alsof ie zinedine zidane zelf is, vlam derin. RESPECT!
Neequote:
Ja, laten winnen ...quote:
Bij voorkeur:quote:
Ja, briljant die kop.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De reactie van Robben na z'n goal
Goud!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De reactie van Robben na z'n goal
Von ge da ook toppie ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef Crazy_maniac het volgende:
Wat denken jullie ervan als Vlaanderen voor een paar weken bij Nederland hoort, dan kunnen wij ook meegenieten. Echt WAUW! fucking amazing! Kvond die goal van Robben al wereldklasse, die hoek is gewoon onmogelijk En dan schneyder alsof ie zinedine zidane zelf is, vlam derin. RESPECT!
Nu jij deze voorspelling hebt gedaan weet je eigenlijk zeker dat dit niet gebeurd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Wij tegen spanje![]()
Wij worden uitgeschakled
Shit man, ze is van gedachten veranderd, ze komt met een een glas Aldi melk aanwaggelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het misschien relevant voor iemand dat mijn vrouw zo een lekker bord patat komt brengen?²
Waarom? Griekenland - Nederland 0-6. Liever de Grieken, al lijkt me dat heel sterk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, laten winnen ...
[..]
Bij voorkeur:
1. Spanje
2. Zweden
3. Rusland
4. Griekenland
Het wordt rellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:18 schreef Susi het volgende:
Ik ga dinsdag denk ik Frankrijk - Italië kijken
Met dat spel wat ze van de week lieten zien, gooit NL er met gemak de Europees Kampioen er ook uitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Griekenland - Nederland 0-6. Liever de Grieken, al lijkt me dat heel sterk.
Griekenland anti voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Met dat spel wat ze van de week lieten zien, gooit NL er met gemak de Europees Kampioen er ook uit
Ned - Zwe is wel een leuke sfeer. Mooie meiden op de tribune.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Griekenland - Nederland 0-6. Liever de Grieken, al lijkt me dat heel sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |