Daar is morgen pas wat over te zeggen. Iedereen kan daar nog 1e en laatste worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:21 schreef Barca het volgende:
Nou ... kwartfinale tegen Zweden?
Lijkt mij wel leuk, maar dan geen pingels!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar is morgen pas wat over te zeggen. Iedereen kan daar nog 1e en laatste worden.
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef Crazy_maniac het volgende:
Wat denken jullie ervan als Vlaanderen voor een paar weken bij Nederland hoort, dan kunnen wij ook meegenieten. Echt WAUW! fucking amazing! Kvond die goal van Robben al wereldklasse, die hoek is gewoon onmogelijk En dan schneyder alsof ie zinedine zidane zelf is, vlam derin. RESPECT!
Neequote:
Ja, laten winnen ...quote:
Bij voorkeur:quote:
Ja, briljant die kop.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De reactie van Robben na z'n goal
Goud!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De reactie van Robben na z'n goal
Von ge da ook toppie ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef Crazy_maniac het volgende:
Wat denken jullie ervan als Vlaanderen voor een paar weken bij Nederland hoort, dan kunnen wij ook meegenieten. Echt WAUW! fucking amazing! Kvond die goal van Robben al wereldklasse, die hoek is gewoon onmogelijk En dan schneyder alsof ie zinedine zidane zelf is, vlam derin. RESPECT!
Nu jij deze voorspelling hebt gedaan weet je eigenlijk zeker dat dit niet gebeurd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Wij tegen spanje![]()
Wij worden uitgeschakled
Shit man, ze is van gedachten veranderd, ze komt met een een glas Aldi melk aanwaggelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het misschien relevant voor iemand dat mijn vrouw zo een lekker bord patat komt brengen?²
Waarom? Griekenland - Nederland 0-6. Liever de Grieken, al lijkt me dat heel sterk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, laten winnen ...
[..]
Bij voorkeur:
1. Spanje
2. Zweden
3. Rusland
4. Griekenland
Het wordt rellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:18 schreef Susi het volgende:
Ik ga dinsdag denk ik Frankrijk - Italië kijken
Met dat spel wat ze van de week lieten zien, gooit NL er met gemak de Europees Kampioen er ook uitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Griekenland - Nederland 0-6. Liever de Grieken, al lijkt me dat heel sterk.
Griekenland anti voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Met dat spel wat ze van de week lieten zien, gooit NL er met gemak de Europees Kampioen er ook uit
Ned - Zwe is wel een leuke sfeer. Mooie meiden op de tribune.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Griekenland - Nederland 0-6. Liever de Grieken, al lijkt me dat heel sterk.
Dat interessant me dan dus echt niet. Winnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Ned - Zwe is wel een leuke sfeer. Mooie meiden op de tribune.
lijkt me een erg leuke wedstrijd te worden inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:30 schreef Anonymousz het volgende:
opeens gaat niemand naar Nederland - Roemenie kijkenFrankrijk - Italie wordt rellen
Dat is Engels?quote:
Duitsland-Kroatië nu volledig integraal op Eurosport.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik val in een zwart gat, geen voetbal meer op tv???? Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!²
Ik vond die van Sneijder mooierquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:36 schreef Stienn het volgende:
Het bier is hier!
Wat een wereld goal van robben!
Alleen dat soort doelpunten zie je vaker dan die van Robbenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vond die van Sneijder mooier
Maar die van Robben was ook niet onaardig.
Nou valt meequote:
Afmaking kon wel beter. Keeper zat er ook nog dik aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:42 schreef kalinho het volgende:
die 2e goal is HELEMAAAL hels. Van Nistelrooy met de actie, Robben voorzet en van Persie die 'm inschiet![]()
![]()
![]()
Dat interesseert me niet.... de techniek van dat schot is buitengewoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen dat soort doelpunten zie je vaker dan die van Robben
Ja dat wel maar tis wel een lastige bal. Raak je 'm een fractie verkeer schiet je die bal Zwitersland uit en hij probeerde 'm tegendraads inte schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Afmaking kon wel beter. Keeper zat er ook nog dik aan
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Afmaking kon wel beter. Keeper zat er ook nog dik aan
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah ik dacht al zal er nou niemand reageren.
P.I.
Niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef alors het volgende:
Wanneer komt motd?
Match of the Day, is een programma.quote:
quote:
1/8 finalequote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bekijk deze YouTube-videopauperbuurt
in den haag
Oja net iedereen op de vlucht aangezien politie charge uitvoerde
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef Rumille het volgende:
Iedereen is nu helemaal euforisch door deze matige overwinningen tegen de dwergstaatjes Frankrijk en Italie, maar ik blijf erbij:
Het was niets, het is niets en het wordt niets!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef Rumille het volgende:
Iedereen is nu helemaal euforisch door deze matige overwinningen tegen de dwergstaatjes Frankrijk en Italie, maar ik blijf erbij:
Het was niets, het is niets en het wordt niets!
Ik dacht van nietquote:
Hahha preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neee...... waardeloze coach... krijgt Nederland niet aan het voetballen.
Om maar niet te beginnen over het scoren
Zoveelste keer: nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:56 schreef Fener het volgende:
Komt er nog een samenvatting op bbc? zoja hoelaat?
quote:
OMG wat zijn we geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |