stukkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het eerste plaatje gepakt dat ik tegenkwam
[ afbeelding ] beter?
hmm, ineens krijgt die opmerking van de man op het station een hele andere ladingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste Zweedsen. In hun eigen land dan...
Een oude Apple G3 met 32mb ram (mac os 8.5).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoor ik daar afvoerplannen van hardware?![]()
Gelukkig maarquote:
Als ik hem tegenkom krijgt ie een pomperquote:[..]
hmm, ineens krijgt die opmerking van de man op het station een hele andere lading
"goh, je hebt wel iets scandinavisch over je eigenlijk..."
Gij vuile slet!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
stukken
[..]
hmm, ineens krijgt die opmerking van de man op het station een hele andere lading
"goh, je hebt wel iets scandinavisch over je eigenlijk..."
100 euro voor een wcdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het wa sniet mijn eerste vereiste bij het kopen van een huis. Ik had er nog een lelijke zolder bij kunnen doen, maar die was en te duur, echt te lelijk en vrij klein voor die prijs. Leuke optie maar die afzetter van een aannemer vroeg al 100 euro voor iets simpels als een dubbel wantcontactdoosje, laat staan een zolder
Ah, ja, dat van die harddisks wist ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een oude Apple G3 met 32mb ram (mac os 8.5).
En een pentium 4 2,4 ghz, met 512 of een gig, ik weet het niet eens, dat ding heb ik echt te weinig aanAlleen als ik wat brand, maar dat doe ik eigenlijk niet zo vaak
Met zoveel hdds heb ik mijn backups anders geregeld
Ik heb nog 3 120gs, 1 had ik nog gereserveerd voor je, geloof ik
Tja, zo zijn ze, elke fucking leiding die wilde hebben dik voor betalen. Nu was er standaard al een loze telefoonlijn van de meterkast naar boven, dus die heb ik misbruikt voor netwerkbekabelingquote:
quote:
Ik moet even vragen aan iemand of ze die pc willen hebben, anders ben je de eerste. DIe 50 euro die ik er voor kan vangen schuiven ze maar waar het ligt niet schijnt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, ja, dat van die harddisks wist ik![]()
. Als je zover bent dat je die ene kan missen moet je maar een gil geven, dan kan ik denk ik wel langs komen ofzo.
Als dat andere spul richting kliko mocht verdwijnen, hoor ik het ook graag, klinkt als bruikbaar voor het gemeenschapshuis waar ik vrijwilliger ben.
Tofquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet even vragen aan iemand of ze die pc willen hebben, anders ben je de eerste. DIe 50 euro die ik er voor kan vangen schuiven ze maar waar het ligt niet schijnt.
weet je nog wat ik pas vertelde over mijn familie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]Zo zijn aannemers. Beter stap je tijdens de bouw af op een bouwvakker en zeg je: "Joow, als je daar nou eens een wcd maakt he, dan krijg je van mij een krat pils."
Nah, ik heb zelf wat aangekloot, en sommige dingen wel betaald. Qua meerwerk viel het allemaal wel mee uiteindelijk. De vloerverwarming hadden ze niet als meerwerkoptie genoemd, maar die hebben we aangevraagd. Ik snap het nog steeds niet, stadswarmte leveren, maar geen vloerverwarmingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]Zo zijn aannemers. Beter stap je tijdens de bouw af op een bouwvakker en zeg je: "Joow, als je daar nou eens een wcd maakt he, dan krijg je van mij een krat pils."
Ik heb de specs van de laptop die ik besteld heb al gepostquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik heb zelf wat aangekloot, en sommige dingen wel betaald. Qua meerwerk viel het allemaal wel mee uiteindelijk. De vloerverwarming hadden ze niet als meerwerkoptie genoemd, maar die hebben we aangevraagd. Ik snap het nog steeds niet, stadswarmte leveren, maar geen vloerverwarmingSloebers. We zijn ook de enige die het hebben, maar onze rekening is ook een stuk lager als ik het hier zo hoor in de buurt. Verbruik is echt tig keer lager dan die verwarmingen. Nadeel van die standaardverwarming: het water loopt erin, en gaat meteen weer het huis uit, vooral niet laten recyclen
De vloerverwarmingsinstallatie doet dat wel
Netjes. Ik vind het verbruik nog wat hoog, maar goed, al een stuk beter dan mijn huidige serverquote:
Klopt, ze zijn er ook met minder, maar gelijk ook weer duurderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Netjes. Ik vind het verbruik nog wat hoog, maar goed, al een stuk beter dan mijn huidige server
Wat trekt die NAS?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, mijn nasje wordt opeens wel erg laag, tov die server van nu. Scheelt me weer wat stroomkosten. Gas heb ik al niet, dus alles wat ik op stroom kan besparen merk ik vrij snel. Alles spaarlamp, op de wc na
ja, spaarlamp op wc zuigtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, mijn nasje wordt opeens wel erg laag, tov die server van nu. Scheelt me weer wat stroomkosten. Gas heb ik al niet, dus alles wat ik op stroom kan besparen merk ik vrij snel. Alles spaarlamp, op de wc na
Lang genoeg operationeel houden, net als ik met mijn hardware doe, verdient zich wel terug.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn er ook met minder, maar gelijk ook weer duurder
Voordat je ziet of je er niet naast zeikt ben je al uitgezekenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet kunnen zien wat erin ligt bedoel je?
Ach hij gebruikt 80 Watt max, omgerekend kost het ongeveer 140 euro op jaarbasisquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Lang genoeg operationeel houden, net als ik met mijn hardware doe, verdient zich wel terug.
Ter info: mijn hardware gaat tenminste 6 tot 9 jaar mee. Eerst als "high-end systeem", na drie jaar wordt dat vervangen, en wordt het huidige spul "hobby/reserve/etc spul" en daarna kan het nog 3 jaar mee bij mn pa. Of andersom, na 3 jaar naar mn pa en daarna terug bij de hobby zooi
Power Consumption(1)quote:
nee...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet kunnen zien wat erin ligt bedoel je?
dat!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Voordat je ziet of je er niet naast zeikt ben je al uitgezeken
Valt reuze mee zegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Power Consumption(1)
32.76W(Access);
11.04W(Hibernation)
Die filename is dr geboortedatum of zo?quote:
ccappuchinoquote:
perfectquote:
kan ik donderdag weleens maken voor MPGquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
Buritos
Jumquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:56 schreef Pheno het volgende:
Buritos
Krabquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
Ik probeer nu van die verstegen dingetjes uit, heb je iig de basiscrap
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
perfect
Cappuccino
[..]
kan ik donderdag weleens maken voor MPG
Euroshopper macaroni?quote:
Boterham met pindakaas?quote:
Kip tandooriquote:
Je hebt het slachtafval op de snelweg van donderdag kunnen redden?quote:
Nee.. het is gewoon te veel. Maar het is wel een goed idee voor volgende week!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het slachtafval op de snelweg van donderdag kunnen redden?
Is goed. Ik zal deze foto daar wel even postenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes! Doe je foto's posten in het modelspoortopic?
Dan zal ik je maar niet deze link geven voor meer foto's van de baan hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
He, Mart, lul. Nu krijg ik weer zin in modelbouw
Bergen kun je zelf zo hoog maken als je zelf wilt, en ik zag vandaag bij de modelbouwwinkel ook bomen maat z. Huisjes zijn er ook van Fallerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:32 schreef Pheno het volgende:
Die ha dik al bekeken. Ik zit te kijken wat een Marklin Z set zou kosten en of er ook faller modelbouw bij zou te vinden zijn. Z zou wat voordelen voor me hebben, gezien de beperkte ruimte.
Je bent misselijk van de Tandoori?quote:
Donequote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk mijn filmpje eerst even in modelspoortopic.
Ik geloof niet dat het nog echt goed wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent misselijk van de Tandoori?
RIPquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het nog echt goed was(en nee het rook niet raar)
Mjaquote:
Toch blij dat je ons op de hoogte houd van je dieet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wat kersen.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Toch blij dat je ons op de hoogte houd van je dieet.
wij hebben 4 kersenbomen voor het huisquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
Zo, even wat kersen.
Ik zit echt op het puntje van de bankquote:
Inderdaadquote:
Ja echt he? Net alsof het nu niet meer cool is ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijne ook niet.
Ik vind ze buiten alleen zo stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |