Heb ik echt wat gemist dan? Dan kijk ik vanavond inderdaad even.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Fipo
ja ken dr niets aan doen dat je geen joetoep kunt zien
toch maar vanaaf even kijken als je thuis bent......
Vanavond voetballen kijken als ik thuis benquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Fipo
ja ken dr niets aan doen dat je geen joetoep kunt zien
toch maar vanaaf even kijken als je thuis bent......
Hoe laat spreken we af in Alkmaar zaterdag?quote:
Godsamme, niet verder?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:26 schreef Faithy het volgende:
frontoffice ey
ben nog een keer gebeld voor een baan
of ik in Praag wilde werken voor een Indiaas bedrijf![]()
![]()
ja, of niet
Uurtje of 4? Bij alkmaar noord toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoe laat spreken we af in Alkmaar zaterdag?
Die gasten versta je niet, en al helemaal niet als ze al Engels proberen te pratenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:26 schreef Faithy het volgende:
frontoffice ey
ben nog een keer gebeld voor een baan
of ik in Praag wilde werken voor een Indiaas bedrijf![]()
![]()
ja, of niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sgoed... ik neem wel mijn fiets mee... anders moeten we vanaf daar zo'n stuk terug lopen.quote:
Ik neem m'n fiets ook wel mee de trein inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja sgoed... ik neem wel mijn fiets mee... anders moeten we vanaf daar zo'n stuk terug lopen.
Hoe ga jij dat oplossen? Oja, je kan niet achterop, mijn fiets is nogal .... naar de klote... zeg maar
Dus je gaat niet zuipen? Dan kan je mij dus ook wel een slinger naar het station gevenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik neem m'n fiets ook wel mee de trein in
[ afbeelding ]
Ik niet zuipen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus je gaat niet zuipen? Dan kan je mij dus ook wel een slinger naar het station geven
Heb je die uiteindelijk nog gekocht ja??quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik neem m'n fiets ook wel mee de trein in
[ afbeelding ]
We worden als het goed is opgepikt (zo maar voor de zekerheid afsprakenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik niet zuipen?![]()
Moet nog maar ff bekijken hoe we dat gaan doen, ik bel lynda morgen wel ff of er iemand met de auto instaat is om ons op te pikken, terug pakken we de taxi dan maar
Nee, die is van zijn moederquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je die uiteindelijk nog gekocht ja??
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik niet zuipen?![]()
Moet nog maar ff bekijken hoe we dat gaan doen, ik bel lynda morgen wel ff of er iemand met de auto instaat is om ons op te pikken, terug pakken we de taxi dan maar
ALS er een auto is is dat mogelijk idd.. We weten zelf ook niet hoe laat iedereen komtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We worden als het goed is opgepikt (zo maar voor de zekerheid afspraken),
terug maar een taxi doen... ik wil zuipen!!!!
oja, trein terug gaat al vroeg, dat is wel klote....
(Verlaat) Feestje van mij en vriendinquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat voor spannends gaan jullie doen ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |