GMTAquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zelfs voor iemand met zo'n naam heeft hij nog een kutkop
Die topics zijn om te gieren toch?quote:
misschien zijn het klonen van elkaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:08 schreef Hyman het volgende:
wie is erger? Hans1990 of Henkzijlstra?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat een nerd... geloof dat hij veel solosex heeft gehad jah!
Zijn er wel geweest, maar de meesten faalden episch...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:16 schreef beverton het volgende:
[..]raar dat er nog geen lemmings van zijn topics zijn gemaakt
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zekers alhoewel Hans1990 misschien nog wel heldiger is
Fok zit vol met trieste gevallenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:05 schreef Zenon het volgende:
Dan moet er ook een armageddon fantopic komen, want het zijn allebei trieste gasten
Dat vind ik eigenlijk best vetquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:36 schreef Plantenpot het volgende:
oh ja... deze had ik nog niet gezien het topic voor de kansloze henkzijlstra de freefighter
Dit lijkt me ook echt een tattoo voor hem
[ afbeelding ]
denk dat hij zoooo geil werd van alle aandacht dattie ff is fappenquote:
je weets broeder! weet je wanneer je nog meer mad respect krijgt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:23 schreef henkzijlstra het volgende:
dank u brothas, nu krijg ik nog meer major respect hier in mijn buurt
denk je dat ik dan net zo stoer als jou ben? inclusief scheve bekquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weets broeder! weet je wanneer je nog meer mad respect krijgt?
moet je een stone island vest kopen! vette kraag man, G !
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:28 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
denk je dat ik dan net zo stoer als jou ben? inclusief scheve bek![]()
[ afbeelding ]
hoi pedoquote:
Alleen jammer dat je niets met je leven doetquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
hoi pedo
lol wist niet dat ik zo populair was hiero. ben gewoon henk en doe me eigen ding. elke dag is een nieuwe dag is me motto.
Je vergeet te vertellen dat je ook hollandia bier drinkt van de aldiquote:net zoals vandaag wordt het mooi weer dan ga ik vanmiddag lekker even naar het park. meestal zitten daar wat matties van me waarmee ik een jonko rook.
Nietsquote:daarna wat eten en vanavond lekker hangen op de straat, wie weet wat dat brengt.
ja.... de avond krant bezorgen?quote:en ondertussen probeer ik natuurlijk met wat zaakjes geld te verdienen. life is goed
Omg, die oneindige wijsheidquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:00 schreef henkzijlstra het volgende:
elke dag is een nieuwe dag
geef toe.... je raakt er wel opgewonden van!quote:
Haha. Mijn vrienden noemen me ook vaak 'The Educator'. Dit omdat ik vaak vol weetjes zit. Ik denk dan bij mezelf: veel discovery channel kijken.quote:
Nee sorry Henkquote:Hee zeg
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delen
We 18 June 2008 9:53u door henkzijlstra
Hee heb jij het telefoonnummer van Kiteless voor me ?
Je hebt werkelijk geen idee. Chickmagnet!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geef toe.... je raakt er wel opgewonden van!
dat hebben alle chickies die bij hem in de buurt komen!
ik snap dat je niet weet hoe dat voelt, maar geloof me is fijn. als je hard je best doet overkomt het jou ook nog wel eens. als je status hebt merk ik dat het vrouwenvolk met bosjes tegelijk komt. vaak sla ik ze dan met mijn wisdom om hun orenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geef toe.... je raakt er wel opgewonden van!
dat hebben alle chickies die bij hem in de buurt komen!
Haha. Dat is een goede. Kijk wat ik gister kreeg. Wilde je het eigenlijk besparen maar nu je zo triest probeert te doen (Jezus die gast is al halverwege de 30 en nog net een kind)quote:
Daarom is het nog wel amusantquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:17 schreef Placenta het volgende:
Ongelooflijk dat iedereen hier nog zo serieus op in gaat, het is toch duidelijk dat henkzijlstra een kloon is
Zeg Henk.... Je weet dat Kiteless een kloon is he ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:16 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Haha. Dat is een goede. Kijk wat ik gister kreeg. Wilde je het eigenlijk besparen maar nu je zo triest probeert te doen (Jezus die gast is al halverwege de 30 en nog net een kind)
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delen
We 17 June 2008 18:12u door Kiteless
Bel me maar een keer. Mijn nummer is 06********. Zorg wel dat L. Denninger er niets van weet anders neem ik niet op.
xxx
Ik woon wel een beetje in ghetto maar maakt niks uit. Ze noemen de wijk waar ik zit ook wel 'the projects'. Dude waarom val je eigenlijk op chicks met rollator?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:13 schreef Tamaki het volgende:
Henk, ik wil ook zo'n hunk als jij zijn.![]()
Hoe doe je dat toch?![]()
Ik heb al geprobeerd in het park wat chickies te scoren, maar ze duwen me steeds weg met hun rollator
Ok sorryquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:44 schreef henkzijlstra het volgende:
PS. L. Dellinger why are you stalking me? Pls get a own life!
Oude wijsheid:quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef Tamaki het volgende:
Het moet natuurlijk wel chill blijven he gast, die anderen rennen echt zo snel weg, en wat zouden mijn matties wel niet denken als ik achter ze aan ga rennen.Dan verlies ik gelijk mijn respect.
Regel 1: praat nooit over je streetknowledgequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
Hey Henk is het misschien mogelijk om je mad skillz met ons te delen, zodat wij ook kunnen hustlen en chickies kunnen pimpen. Maak aub een tutorial.
quote:
Luister ik ook wel eens je bedoel 'middenindenachthenk'?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wie verzint die shit!
![]()
echt super. zeker ook vanwege de foto van Henk!
Hij doet me een beetje aan de Henk denken die vroeger op 538 te horen was snachts
ik zou een pak aantrekken en een wagen gaan spottenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:10 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Luister ik ook wel eens je bedoel 'middenindenachthenk'?
Anyways ga zometeen even naar buiten. mn matties zullen ook wel wakker zijn nu en ik heb wel zin in een hijsje stuff hihi. Hopelijk kunnen we lekkere kutje kijken en dan is mijn dag weer amusant![]()
Wat vinden jullie: kleding helemaal spijkerstof, dus broek+blouse+zomerjas: done of not done?
Ironiequote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
Is die gast op de foto echt HenkZijlstraWTF gek. Wat een randdebiel.
Je hebt een topic over het hoofd gezien: Wat is een echte gangsterwagen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:05 schreef L.Denninger het volgende:
OP voor die randmongool
ik doe geen vlieg kwaad maar wil me wel in stijl verplaatsen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt een topic over het hoofd gezien: Wat is een echte gangsterwagen?
Henk wordt steeds meer een type Thijs Bosma
2pac was er niets bijquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik doe geen vlieg kwaad maar wil me wel in stijl verplaatsen...
wie is bosma? relaxe dude?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
Is die gast op de foto echt HenkZijlstraWTF gek. Wat een randdebiel.
En dan een BMW willen kopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik doe geen vlieg kwaad maar wil me wel in stijl verplaatsen...
Jij vindt hem absoluut een baas.quote:wie is bosma? relaxe dude?
Neuh, dat denk ik niet. Persoonlijk denk ik meer aan een andere user.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:40 schreef Bommenlegger het volgende:
Henk is een kloon van Meki.
beter een hoer dan een kerelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:51 schreef JanusAnus het volgende:
Sinds Henk een hoer heeft gehad voelt hij zich ineens een stuk stoerder!
Iedereen die Henk een mongool vind is zelf een mongoolquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:13 schreef Gierigesloeber het volgende:
Wat een kanker mongool is die gast.
Wil jij ook een fantopicquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:40 schreef PeZu het volgende:
feit, subject van dit topic is een tjappie
ik ben fan van jou.quote:
noem je dit een fan topic danquote:
En ik van jou!quote:
Tuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
TuurlijkJij bent toch ook verliefd op Henk, net als iedereen hier
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
TuurlijkJij bent toch ook verliefd op Henk, net als iedereen hier
nee inderdaad als toontje look-a-like hebje recht van sprekenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg, laat mij er buiten. Ik ben niet verliefd op die bosjosti met het iq van een droogmolen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee inderdaad als toontje look-a-like hebje recht van spreken
quote:
Zegt de man met zijn lichtgevende He-Man zwaard.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee inderdaad als toontje look-a-like hebje recht van spreken
he-manquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zegt de man met zijn lichtgevende He-Man zwaard.
He-Manquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
he-man![]()
![]()
well ain't that cute but is wrong, toontje
en heb je ludo niet gelezenhet moet over henk gaan
RealZeus isquote:
Nee, ik bestuur ze.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:57 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Hey, da's die kerel wat de hele dag vrachtwagens zit te kijken toch?
1. Niet schelden met ziektes. Erg puberaal namelijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:26 schreef Loire het volgende:
kk wat heb ik een hekel aan die useroh sorry, di is he fantopic
Hoi Henk!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
1. Niet schelden met ziektes. Erg puberaal namelijk.
2. Ga terug naar je mangafantopics en ga lekker WOWWEN, hebben wij geen last van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |