Als je dit echt denkt ben je volgens mij heel "dom"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:11 schreef Vandaag... het volgende:
Gluren is alleen leuk voor mensen die vrouwen als een zeldzame eskimosoort beschouwen waar ze zelden irl mee in contact komen. Soort National Geographic.
Ben je zonder zussen opgegroeid toevallig?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:46 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Als je dit echt denkt ben je volgens mij heel "dom"
Ik heb er ook niks mee maar volgens mij zijn er zat normale mensen die dit leuk vinden.
Hmmm... je weet het anders goed te verwoorden, daar helptquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef House-Musik het volgende:
Gluren is geil omdat ze niet weet dat jij er bent en dan is ze natuurlijker ofzo
Mja ik verwoorde het een beetje verkeerd: ze gedragen zich anders dan wanneer ze zouden weten dat je er bent en ze weten niet dat je er bent en er is dus ook een kans dat je betrapt wordt wat dus voor een soort van spanning zorgt ?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:02 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
[..]
Hmmm... je weet het anders goed te verwoorden, daar helptniks meer aan.
En als vrouwen niet natuurlijk doen bij je, dan zie je ze dus niet vaak genoeg.
Ik zie genoeg vrouwen IRL, geen problemen mee. Maar gluren ... leuk omdat meisje dan dingen doet die ze anders niet doet. Zo kijk ik vanuit mijn slaapkamerraam (zonder dat men mij kan zien) vaak naar de buurvrouw. (ze is een jaar of 40 maar mijn inszien wel goed te doen). Vooral omdat je weet dat ze jou niet kan zien maakt het gluren zo opwindend.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:02 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
[..]
Hmmm... je weet het anders goed te verwoorden, daar helptniks meer aan.
En als vrouwen niet natuurlijk doen bij je, dan zie je ze dus niet vaak genoeg.
Maar dat snap ik dus niet, wat doet een vrouw dan wat ze normaal niet zou doen als je er bij bent?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:53 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ik zie genoeg vrouwen IRL, geen problemen mee. Maar gluren ... leuk omdat meisje dan dingen doet die ze anders niet doet. Zo kijk ik vanuit mijn slaapkamerraam (zonder dat men mij kan zien) vaak naar de buurvrouw. (ze is een jaar of 40 maar mijn inszien wel goed te doen). Vooral omdat je weet dat ze jou niet kan zien maakt het gluren zo opwindend.
Doe s ff neit zo zeikerig. Je snapt best wat ik bedoel. Iedereen is toch iets anders als hij alleen is dan dat hij in gezelschap is. Of we nu man of vrouw zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:05 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Maar dat snap ik dus niet, wat doet een vrouw dan wat ze normaal niet zou doen als je er bij bent?
Als ik bij mijn broer ben of goede vrienden dan doe ik echt niets anders dan wanneer ze er niet zouden zijn.
Ik trek ook rustig een ander t-shirt aan terwijl zij er zijn of rommel wat in het huis alsof ze er niet zijn. Bij mijn broer peuter ik zelfs wel eens in mijn neus![]()
Of haal ik nu de romantiek uit het gluren
Man is gepakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:31 schreef TubewayDigital het volgende:
was er in amsterdam niet iemand die had een gat gemaakt in de muur van een vrouwelijk studentenhuis zodat hij ze kon beglurern ?
De studentes vonden het leuk en de man zelf ook en ze leefden nog lang en gelukkig
Je weet dat dat strafbaar is he..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:41 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Man is gepakt.
Ik heb een stukje van de filmpjes gezien bij een vriend op zijn computer. Vind ik toch zeer opwindend om dit zelf ook te kunnen. Heb al wat site gevonden waarop kleine cameraatjes te koop zijn. Durf de stap alleen nog niet te nemen om deze te kopen en bij de buurvrouw neer te hangen met een smoes.
Mijn buurmannen komen hier niet op visite.. En al helemaal niet om te "klussen"..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:54 schreef TubewayDigital het volgende:
hij gaat ze bij jou ophangen tally
post eens een naaktfoto in KPD (mailen mag ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |