BMW is niet de enige auto voor stijlloze mensen hoor.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:07 schreef henkzijlstra het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een BWM, dit omdat die veel over mijn stijl zegt.
quote:Base model: Mercedes G500
Protection against: Kalashnikov gun, sniper rifle Dragunov
Armoring (armored capsule) B6
frontal protection (armoured doors and joints) - 6,0 mm
armored pillar posts - 6,0 mm
armored roof - 4,4 mm
underside armour protection - 4,4 mm
curved bullet-resistant multi-layer glass with polycarbonate inner layer - 44,0 mm
electric operable windows
strengthened springs
run-flat system (5-wheel-set)
Intercom (street-salon) communication system
Kwanta kosta?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Chrysler 300 lijkt het meest op een "gangsterwagen" maar is waarschijnlijk te duur.
In oudere (Franse) films zie je vaak de Peugeot 504 als gangsterwagen. Of de Citroën DS.
graag OT blijven anders afzwaaien naar ONZ waar je misschien beter thuishoortquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:21 schreef L.Denninger het volgende:
http://www.ridacars.com/armored-mercedes-g500.html
[..]
Wat? Een Chrysler kun je nog gewoon nieuw kopen, dus via autoweek.nl wel op te vragen.quote:
Hoezo ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:23 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
graag OT blijven anders afzwaaien naar ONZ waar je misschien beter thuishoort
LOL ik lach om jou. Jij bent 32 jaar en hebt een vriendin van 17? LOLquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hoezo ?
Er stond er een tijdje geleden eentje te koop voor 12000, met lichte gebruiksschade. (Wat kogelgaten)
Niks wat een beetje plamuur niet kan fiksen.
Ligt eraan hoe dik je het uitsmeert!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:18 schreef Slurf het volgende:
Ik koop mijn bezine altijd per liter. Geen idee wat een kilometer bezine kost.
Ik zal nog eens een fantopic over je openen, ondankbare plantquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
LOL ik lach om jou. Jij bent 32 jaar en hebt een vriendin van 17? LOLHoe kan ik je posts dan serieus nemen?
Staat zelfs op de gangster site!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:30 schreef dgbw het volgende:
BMW _o- EN GANGSTERWAGEN in een zin, klap van een wiek van de molen gehad? : ') [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je ook lod van de pedopartij? Wat vind haar mammie er van? Heb je al mogen blijven slapen? Zoek iemand van je eigen leven lowlife!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een fantopic over je openen, ondankbare plant
Je bent gewoon jaloers dat ik een chick heb die half zo oud is als ik.
Als ik je in m'n buurt zie pop ik je, scheer ik je kaal en n**k ik je met een bezemsteel, studiocrimineel dat je bent.
Misschien kan je je eigen buurt voor de gek houden, maar niet die van mij.
[ afbeelding ]
idd, ziet er totaal niet gangster uit....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:30 schreef dgbw het volgende:
BMW _o- EN GANGSTERWAGEN in een zin, klap van een wiek van de molen gehad? : ') [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |