ja, want normale mensen masturberen niet?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef henkzijlstra het volgende:
Zit dus een beetje in dubio omdat ik me nogal schaam en niet wil dat mensen slecht over me denken. Graag advies.
ik zou ook gaan rolskien trouwens, dat is hip. dan vergeten mensen het meteen!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:29 schreef Bolter het volgende:
Voortaan je gordijnen wel dichtdoen en 't niet meer overhebben. Als je nu met smoesjes aankomt geloven ze je echt niet meer hoor.Kan gebeuren, doodzwijgen.
duuuude.... je ouders masturbeerden vroeger ook hoor (sorry voor het mentale plaatjequote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Ja ben ook een beetje bang dat ze naar me ouders toe gaan eigenlijk...
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
moet je doen, is geen speld tussen te krijgen!quote:Op donderdag 20 december 2007 11:27 schreef henkzijlstra het volgende: dat ik een glas melk gemorst had op mijn broek en dat ik die er af aan het vegen was ofzo), ik weet alleen niet of ze misschien ook het computerscherm gezien hebben.
Vroeger?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
duuuude.... je ouders masturbeerden vroeger ook hoor (sorry voor het mentale plaatje)
*kijkt in fobo: 1986quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Jah dan zit er maar 1 ding op he, aan je ouders vertellen, je kan het ze beter zelf vertellen dan dat de overburen dat doen tochquote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Daat gaat mn goede humeur/eetlust.... Sterfquote:
Inderdaad ... volg dit advies TS.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Jah dan zit er maar 1 ding op he, aan je ouders vertellen, je kan het ze beter zelf vertellen dan dat de overburen dat doen toch
Elke keer as ik die OERDOMME spelfout zie krjg ik een waas voor mijn ogen.quote:
Ik heb sinds ik gepakt ben door mijn moeder, een veel betere relatie met haar. Het kan alleen maar beter worden.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |