Nee. Maar misschien scheelt het dat ik wel seks heb met het andere geslacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:24 schreef henkzijlstra het volgende:
Je snapt wel wat ik bedoel.
Heb jij hier ook last van?
waarom reageer je dan zo...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien scheelt het dat ik wel seks heb met het andere geslacht.
Ik denk er inderdaad meer en meer aan. Maar wat ik ook wil weten. hoe staan vrouwen er in het algemeen tegenover als je ze een lief knijpje in hun tetten geeft? dit is toch niet meteen aanranding?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:33 schreef BillGates het volgende:
als het een obsessie is zou ik eens een afspraak maken met een maatschappelijk werker of een andere hulpverlener. want nu kun je jezelf nog in de hand houden, wat als je dat zometeen niet meer kan (wat je zelf al aangeeft)
echt, dit is heel ernstig!
Als wij erna in jouw ballen mogen knijpen/schoppen nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:36 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ik denk er inderdaad meer en meer aan. Maar wat ik ook wil weten. hoe staan vrouwen er in het algemeen tegenover als je ze een lief knijpje in hun tetten geeft? dit is toch niet meteen aanranding?
dat is aanranding. strafbaar, amoreel en buitengewoon lomp. punt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:36 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
Ik denk er inderdaad meer en meer aan. Maar wat ik ook wil weten. hoe staan vrouwen er in het algemeen tegenover als je ze een lief knijpje in hun tetten geeft? dit is toch niet meteen aanranding?
Ga naar de hoeren. Daar kan iedere loser terecht voor seks.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:36 schreef henkzijlstra het volgende:
i just wanna fuck
je snapt toch wel dat als je op het toppunt van geilheid bent, spelfouten niet meer zo belangrijk zijn? of vraag je aan je sekspartner ook "hoe spel je dat?", als hij zegt "ik ga je helemaal volspuiten!"?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:30 schreef Copycat het volgende:
Omdat ik altijd een beetje verdrietig word van mensen die de meest stompzinnige taalfouten maken.
Nee, dat weet ik altijd wel. Geil of niet geil. Gijl schrijven is gewoon dommig doen en denken dat je dolkomisch bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:40 schreef Byte_Me het volgende:
je snapt toch wel dat als je op het toppunt van geilheid bent, spelfouten niet meer zo belangrijk zijn? of vraag je aan je sekspartner ook "hoe spel je dat?", als hij zegt "ik ga je helemaal volspuiten!"?
Dat dus....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:28 schreef zeemonster het volgende:
aankomend serieverkrachter.. preventieve TBS misschien?
oh ik dacht dat ie gewoon een mongool was.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik altijd wel. Geil of niet geil. Gijl schrijven is gewoon dommig doen en denken dat je dolkomisch bent.
Was ie dat maar, dan was het nog enigszins schattig. Nu is het alleen maar triest, heel triest.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:51 schreef Byte_Me het volgende:
oh ik dacht dat ie gewoon een mongool was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |