Heheh. Braaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef Pheno het volgende:
hier ben ik al
Er is neusspray waar zeezout in is verwerkt volgens mij.. Maar 100% zeker weet ik het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:04 schreef JortK het volgende:
Snuiven?
Eens kijken straks danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is neusspray waar zeezout in is verwerkt volgens mij.. Maar 100% zeker weet ik het niet eigenlijk.
Haringkje.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Harinkje erbij.
Scherp. Ik miste al iets toen ik er naar keekquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Haringkje.
Ik ken het als oorspray, maar dat is inderdaad gewoon zeezout opgelost in water, meer niet. Overigens kan je dat ding uiteraard ook in je neus stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Er is neusspray waar zeezout in is verwerkt volgens mij.. Maar 100% zeker weet ik het niet eigenlijk.
Ah, een letterneuker.quote:
Een echte veldmuisimitator.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, een letterneuker.
Het werkt prima iig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken het als oorspray, maar dat is inderdaad gewoon zeezout opgelost in water, meer niet. Overigens kan je dat ding uiteraard ook in je neus stoppen.
Wat dan weer geimiteerd wordt door : Of was die weer eerderquote:
Ga cursussen volgen, bonussen verdienen en een blingbling trein kopen. De vrouwen komen als vliegen op stroop op je af!quote:
oh, dus JIJ zit achter al die *goedbedoelde* erectiepillenmail. Foei toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ga cursussen volgen, bonussen verdienen en een blingbling trein kopen. De vrouwen komen als vliegen op stroop op je af!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, dus JIJ zit achter al die *goedbedoelde* erectiepillenmail. Foei toch.
Vrouwenhandel?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
Klein detail, ik was al binnen op mijn 22ste
Erfenis?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
Klein detail, ik was al binnen op mijn 22ste
quote:
ik "nog steeds"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Niet tof. Ik heb nu alweer honger.
Het heeft goed gesmaakt.quote:
Bouillon, bammetjes. The usual.quote:
Ehh. Ja. Best wel eigenlijk. Anders had ik het niet opgegeten.quote:
Neuh, valt op zich wel mee. Ik zie niks raarsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo irritant met de layout?
Jup, komt omdat er een stylesheet niet goed geladen wordt, en daardoor kan je ook geeb berichten posten als de layout verneukt isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Dan gebruik je geen bagger layout, of wel?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, valt op zich wel mee. Ik zie niks raars
Baggerlayout inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Aha oké. Nou.. doorbijten dan maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:23 schreef qu63 het volgende:
Jup, komt omdat er een stylesheet niet goed geladen wordt, en daardoor kan je ook geeb berichten posten als de layout verneukt is
is nu opgelost als t goed isquote:
Ik had het 2 tellen geleden nog! Maar 'men' weet er van dus? Mooi.quote:
bijna, merkte ik netquote:
Iteejer en Breuls zijn al bezig jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had het 2 tellen geleden nog! Maar 'men' weet er van dus? Mooi.
Wat een service!quote:
Ach, jij bent nu ook aan het fokken inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:50 schreef Kuukske het volgende:
Ambtenaren heh Fles. Die hebben overal tijd voor enzo.
Ik kan multitasken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:57 schreef qu63 het volgende:
Ach, jij bent nu ook aan het fokken inderdaad
hoe lang duurde je proefabbo dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
Zo, ziggo maar opgezegd.
Mijn proefabo loopt volgende mnd al af, terwijl ik het pakket pas van vorige week binnen heb.
En nog geen enkele keer via hun op internet heb gezeten.
Dan ben je geen echte ambtenaar!quote:
Nee nouja. Ach. Semi-ambtenaar.quote:
Jazeker. Ambtenaar op de juiste momenten heh.quote:
Dat is speciaal voor mensen die nog wel willen werken?quote:
Werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor mensen die nog wel willen werken?
Ja, zo af en toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:17 schreef qu63 het volgende:
Dat is speciaal voor mensen die nog wel willen werken?
Die duurde 2mnd. Alleen denk ik dat ze het over mijn eerste aanvraag hebben. Die waarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe lang duurde je proefabbo dan?
En was de verbinding gewoon kut met ziggo, of heb je het gewoon niet geīnstalleerd?
zo te horen is het inderdaad daar best wel een chaos jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die duurde 2mnd. Alleen denk ik dat ze het over mijn eerste aanvraag hebben. Die waar
de telefoniste niets meer van terug vond en mij dus opnieuw aangemeld heeft.
Nieuwe brief 29 mei.![]()
Zit ik nu dan met 2 contracten???
Prijzige bedoelingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:31 schreef qu63 het volgende:
Onderdeel voor de auto besteld
Maandag is ie als het goed is binnen!
Kost me alleen wel ¤75 + ¤15 verzendkosten
ach, nieuw kost dat setje ¤450quote:
deze?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een van die nieuwe DS'sen. maar welke kleur? Keuzes
Waarom ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een van die nieuwe DS'sen.
Omdat mijn oude na 3 jaar kaput is. Gekregen bij een abo, dus no problemoquote:
Nee, er komen 3 nieuwe kleuren.quote:
Kan je er ook Patience, Mijnenveger en Sudoku op doen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
Spellen spelen? Stofzuigen doet ie wat slechter.
JA ja ja, alles kan je erop/mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je er ook Patience, Mijnenveger en Sudoku op doen?
Collega van me heeft eens een uur lang tegen me aan lopen kleppen (we zaten in een bus, ik kon geen kant uit) over zijn PS2, en hoe hip zijn "karakter" wel was in eoa draadloos online vechtspel.
Ik gebruik dat ding voor simpele spellen, dus ook sudokoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je er ook Patience, Mijnenveger en Sudoku op doen?
Collega van me heeft eens een uur lang tegen me aan lopen kleppen (we zaten in een bus, ik kon geen kant uit) over zijn PS2, en hoe hip zijn "karakter" wel was in eoa draadloos online vechtspel.
Heb jij zelda op je telefoon?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
oh wacht, voor die simpele spelletjes gebruik ik mijn telefoon
Dus dat die verzekeraar vraagt of ze bij een andere verzekering ook een autoverzekering wil? Dan kan ze toch gewoon zeggen "nee ik heb geen auto"?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:55 schreef Pheno het volgende:
bij gebrek aan auto, of zo?
Sh00t mequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus dat die verzekeraar vraagt of ze bij een andere verzekering ook een autoverzekering wil? Dan kan ze toch gewoon zeggen "nee ik heb geen auto"?Of zo?
O ik mag hem wel verzekeren, alleen RDW zegt dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal. Je wilt een autoverzekering afsluiten? En dat mag niet of zo?
Dat wordt de vorige eigenaar even onder de ballen trappen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ik mag hem wel verzekeren, alleen RDW zegt dat dat niet kan.
De vorige verzekeraar heeft de auto bij hem nog niet uitgeschreven. En een auto kan niet op de vorige
eigenaars naam verzekerd staan en ik dan het eigendomsbewijs hebben.![]()
Tenminste dat mag niet van RDW.
Nou die heeft het bewijs van overschrijving al 1,5 week geleden bij zijn verzekeringsagent afgegeven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt de vorige eigenaar even onder de ballen trappen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, verrek ook maar, ik ben al anderhalf uur de laatste in het pand zowatDoei
Dames pas op?quote:
Voorheen taste je al af, minder zicht.quote:
Heul nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voorheen taste je al af, minder zicht.
Nu tast je ook af, maar meer doelgericht omdat je ziet wat je doet?
Defqonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen dit weekend?
quote:
Dag? Je bent er net?quote:
Uhm misschien verjaardag vanavond, misschien verjaardag morgenavond na het werk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dag? Je bent er net?
[..]
Uhm misschien verjaardag vanavond, misschien verjaardag morgenavond na het werk.
En misschien zondag middag vaderdag, bbq.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]dag als in rukdag
vanmorgen eventjes gaan kijken in de stad voor nieuwe schoenen, die ze natuurlijk niet verkopen hier
en sinds dien ben ik kapot, doodmoe, heb maar geslapen vanmiddag maar veel verbetering zit er niet in
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er met je bruid.Ben je stout geweest en geen bloemen mee naar huis gebracht?
ik wil dezequote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verkopen ze daar alleen gebruikte?![]()
Wat voor iets zoek je dan, dat ze het daar niet hebben?
Je moet nog veel leren jongeman.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat haar even alleen, dat heeft ze nodig.met je bloemen
Ik dacht dat je die overal wel kon kopen. Die hebben ze toch ook bij die shop in Heerlen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil deze
[ afbeelding ]
maar die hebben ze niet
zelfs de simpele zwarte niet
alleen de lakversie in knal roze/groen/geel
en die wil ik niet, daar krijg ik zweetvoeten van
en aangezien die wat ik nu heb na 2.5 jaar eigenlijk wel versleten zijn wil ik nieuwe
jij bedoelt de dumpshopquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren jongeman.![]()
[..]
Ik dacht dat je die overal wel kon kopen. Die hebben ze toch ook bij die shop in Heerlen?
Die dichtbij de spoorwegovergang. ( de klomp)
Je hebt je kut te lang in de diepvries laten staanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
KutBiertje te lang in de diepvries laten staan
Verjaardag vandaag. Zondag pappadag. Verder niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ja. Wegwezen, ik was bezigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
DIt is the lounge monoloogchat?
snif... ben al weg hoorquote:
Nou, ik weet weer waar ik sta.quote:
Eerst een lekker ding worden, dan praten we verderquote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
GAOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ik zal jou eens omdraaienquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:56 schreef qu63 het volgende:
Ik zou trouwens wel de A en de O omgedraaid hebben
Kan jij niet op storms tv kijken dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:57 schreef es70 het volgende:
Heb ik mijn vent de deur uit gewerkt om ergens anders voetbal te kijken, kan ik nog geen Bones kijken omdat Storms tv Ned. 1 kwijt is.
Voetbah.
Even zoeken dan, moet te vinden zijn toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:57 schreef es70 het volgende:
Heb ik mijn vent de deur uit gewerkt om ergens anders voetbal te kijken, kan ik nog geen Bones kijken omdat Storms tv Ned. 1 kwijt is.
Voetbah.
Kom maar op de 6equote:
nl 1 is toch ook in teken van voetbalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:57 schreef es70 het volgende:
Voetbah.
ik ook. Gaol is "slang" voor "gevangenis" (fonetisch van "jail" weten we dat ook weer)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:56 schreef qu63 het volgende:
Ik zou trouwens wel de A en de O omgedraaid hebben
ik denk dat Storm beneden kijkt naar het voetbal op ned 1quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
nl 1 is toch ook in teken van voetbal
overigens hoelang duurt die stommezooi nog?
29ste is de finalequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:03 schreef Ynske het volgende:
nl 1 is toch ook in teken van voetbal
overigens hoelang duurt die stommezooi nog?
en "slang" is weer een ander woord voor straattaalquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. Gaol is "slang" voor "gevangenis" (fonetisch van "jail" weten we dat ook weer)
of nog even niet trouwenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
29ste is de finale
We kunnen vast scheiden tot die tijd, als je denkt dat dat wat helpt?
aaah zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat Storm beneden kijkt naar het voetbal op ned 1
Dat is dan weer "Engels" voor "bargoens" zo je wilt, jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
en "slang" is weer een ander woord voor straattaal
Storm heeft geen dvd-speler (en een klein rot-tv'tje).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kan jij niet op storms tv kijken dan?
Of zijn tv opnieuw instellen?
Kweenie hoe dat werkt en wil het niet leren ook, val jullie wel lastig tot het rust isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even zoeken dan, moet te vinden zijn toch?
Wij trouwen gewoon met een aan-uit knopjequote:
Is dit lastig vallen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Kweenie hoe dat werkt en wil het niet leren ook, val jullie wel lastig tot het rust is.
Dunno...quote:
Ah, ik dacht dat het op tv was.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Storm heeft geen dvd-speler (en een klein rot-tv'tje).
Ik klooi niet aan apparaten.
Als we last van je hebben hoor je het vanzelfquote:
Vast wel op tv ook, maar ik wil niet moéten kijken op een vaste tijd en dagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het op tv was.
Kan je niet op de pc kijken dan?
Okay danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we last van je hebben hoor je het vanzelf [ afbeelding ]
Mooi. Mensen die iets wél wetenquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Vast wel op tv ook, maar ik wil niet moéten kijken op een vaste tijd en dag.
Nou, het is met lijken enzo en Storm zit vrijwel direct achter me, geen goed plan dus.
Wil je me weg hebben soms.
Meer dat jaquote:Ik zou het zelf niet bedacht hebben, er komt vast nog wel een keer voetbal, ff onthouden dus.
quote:
Storm weer weg dus?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:35 schreef es70 het volgende:
Ah. Eerste helft is voorbij.
Ik ga verder Bones kijken.
Het helpt alleen nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar niet voor niets zwart gemaakt.
Have funquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:35 schreef es70 het volgende:
Ah. Eerste helft is voorbij.
Ik ga verder Bones kijken.
Dank je welquote:
Geluktquote:
Have fun morgenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:53 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed
Eerst nog ff wat lezen, en dan slapen
En morgen om 9 uur in Moordrecht zijn tot 19 uur
Daarna uit eten!
Ik vind het een leuke seriequote:
Dan is het goed tochquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke serie.
En bovendien de eerste in maanden waar ik ook bij blijf zitten.
Mooie dromen en een fijne dag morgen Qutiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:53 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed
Eerst nog ff wat lezen, en dan slapen
En morgen om 9 uur in Moordrecht zijn tot 19 uur
Daarna uit eten!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het goed toch
Jij moet het leuk vinden
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:04 schreef es70 het volgende:
[..]Voel me zelfs bijna normaal nu, het geduld om een hele aflevering te kijken
.
quote:
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:11 schreef es70 het volgende:
[..]Niet helemaal. Dat wil ik niet eens
. Happy disfunctional
.
Ik kom er welquote:
ér, dat zeg ik tochquote:
Daar. Dat ligt voor de hand natuurlijkquote:
Zeg dat danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar. Dat ligt voor de hand natuurlijk.
Dat doe ik de hele tijd al, alleen wilde jij het niet snappenquote:
Ben er niet bij hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele tijd al, alleen wilde jij het niet snappen.
Daar waar de puinzooi in mijn hoofd weer netjes in de schappen staat en de overdosis informatie verwerkt is. Dus. Ongeveer.
Ctrl/alt/delete... Leuke optie, maar waar zitten die kl*teknoppenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben er niet bij heNog steeds wat duf
Ah daar, kan je niet gewoon een deel wissen? Dat heb je toch niet meer nodig
Dat is herstarten, gaat weer wat verquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ctrl/alt/delete... Leuke optie, maar waar zitten die kl*teknoppen.
Electroshocktherapie, chemische zooiquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is herstarten, gaat weer wat ver
Maar mocht je dat echt willen. Zijn er dingen die dat kunnen
Nee joh, gewoon netjes op de seh met een goede shock het hart even opnieuw aanzetten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Electroshocktherapie, chemische zooi. Denk dat ik zelf nog maar een beetje aanklooi dan
.
Met mijn hart is geloof ik niets mis...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon netjes op de seh met een goede shock het hart even opnieuw aanzetten.
Nee, klinkt ook niet echt als een lollig ietsquote:
Zo, en laat ik me nu maar eens gaan douchen danquote:
Gewoon een dag op je bed liggen en niet fokken is fakenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:14 schreef Pheno het volgende:
Niet zeuren fles, sommigen hebben wel een leven (of kunnen verdomd goed faken).
Je zit op z'n kop?quote:
Oh ja kut, bijna vergetenquote:Op zondag 15 juni 2008 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje wenst iedereen een fijne vaderdag .
Smorgensquote:Op zondag 15 juni 2008 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Ellow.
Geen last van meerquote:Op zondag 15 juni 2008 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
Tjonge jonge, wat zullen de papa's blij zijn met jullie als zonen.
Daar hebben ze zelf toch goeddeels de hand in gehad, ooitquote:Op zondag 15 juni 2008 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
Tjonge jonge, wat zullen de papa's blij zijn met jullie als zonen.
Als je het maar ergens weer paste, anders ben je het kwijt nadat je je computer uit hebt gezet!quote:
quote:
Dat doe ik op andere dagen.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag ook een eigengemaakte tekening geven hoor.
Sorry C&C RA 2 tijden herleefde evenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het maar ergens weer paste, anders ben je het kwijt nadat je je computer uit hebt gezet!
Ik vond deel 1 beter. Deel 2 werd te fanta en van wat ik van deel 3 al heb gezien gaat dat er niet beter op wordenquote:
Deel 3 is inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 beter. Deel 2 werd te fanta en van wat ik van deel 3 al heb gezien gaat dat er niet beter op worden
Uberhaupt, als iemand zijn / haar vader wel mag, waarom er een speciale dag in het jaar van makenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:56 schreef leonieke het volgende:
Jullie zijn dus ook voor vaderdag een week later dan wij
Niet dat ik er vorige week aan meegedaan heb, ofzo... want geef nu toe, beetje belachelijk toch om iemand die al bijna een jaar niets van zich heeft laten horen, een fijne vaderdag te wensen?
Bwa, met iets zelfgemaakt vind ik het wel een leuke bedoening. Moet super zijn om iets van je kind te krijgen (en je wil niet weten hoe hard ik gehoopt had om een positieve test te hebben op vaderdagquote:Op zondag 15 juni 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt, als iemand zijn / haar vader wel mag, waarom er een speciale dag in het jaar van makenEn idd als je geen goede band hebt, waarom uberhaupt
De winkeliers zullen het wel weer tof vinden, maar vroeger was een eigengemaakte tekening al prima, nu moet het een scheerapparaat zijn met zelfreinigende scheerblad of zo
Inderdaad, of boormachines enzoquote:Op zondag 15 juni 2008 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt, als iemand zijn / haar vader wel mag, waarom er een speciale dag in het jaar van makenEn idd als je geen goede band hebt, waarom uberhaupt
De winkeliers zullen het wel weer tof vinden, maar vroeger was een eigengemaakte tekening al prima, nu moet het een scheerapparaat zijn met zelfreinigende scheerblad of zo
RA2 is niet zo oud hoorquote:
Eigenlijk mn tweede hequote:Op zondag 15 juni 2008 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkende meneer
Hoe was uw eerst dag?
Age of Empires 2quote:Op zondag 15 juni 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
RA2 is niet zo oud hoor
RA 1, En C&C 1 vind ik nog steeds de betere, maar Starcraft p0wned alle RTS'en. Deel 2 komt er aan. Kerrigan butkicking ftw
Deels. Het mensen iets leren is leuk, maar de rest is minder. Van 9 tot 19.30 vind ik toch wel vrij lang. En dan is het het laatste uur eigenlijk het hardst werken Vooral fysieke arbeid. Pauze's zijn ook best verrot. En men verwacht niet echt, maar eist bijna dat je anderen helpt als je klaar bent. Ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijk..quote:
Niet echt wat je ervan verwacht dus?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Deels. Het mensen iets leren is leuk, maar de rest is minder. Van 9 tot 19.30 vind ik toch wel vrij lang. En dan is het het laatste uur eigenlijk het hardst werken Vooral fysieke arbeid. Pauze's zijn ook best verrot. En men verwacht niet echt, maar eist bijna dat je anderen helpt als je klaar bent. Ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijk..
Ik wist wel dat het zo was, alleen viel het me tegenquote:
Hopen dat het wel anders gaat worden danquote:Op zondag 15 juni 2008 12:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het zo was, alleen viel het me tegen
Wennen dus, en ervaring opdoen zodat iets anders zoeken weer makkelijker wordtquote:Op zondag 15 juni 2008 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Deels. Het mensen iets leren is leuk, maar de rest is minder. Van 9 tot 19.30 vind ik toch wel vrij lang. En dan is het het laatste uur eigenlijk het hardst werken Vooral fysieke arbeid. Pauze's zijn ook best verrot. En men verwacht niet echt, maar eist bijna dat je anderen helpt als je klaar bent. Ik weet niet of ik dat wel wil eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |