Heheh. Braaf.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef Pheno het volgende:
hier ben ik al
Er is neusspray waar zeezout in is verwerkt volgens mij.. Maar 100% zeker weet ik het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:04 schreef JortK het volgende:
Snuiven?
Eens kijken straks danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is neusspray waar zeezout in is verwerkt volgens mij.. Maar 100% zeker weet ik het niet eigenlijk.
Haringkje.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:01 schreef Kuukske het volgende:
Harinkje erbij.
Scherp. Ik miste al iets toen ik er naar keekquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Haringkje.
Ik ken het als oorspray, maar dat is inderdaad gewoon zeezout opgelost in water, meer niet. Overigens kan je dat ding uiteraard ook in je neus stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Er is neusspray waar zeezout in is verwerkt volgens mij.. Maar 100% zeker weet ik het niet eigenlijk.
Ah, een letterneuker.quote:
Een echte veldmuisimitator.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
Ah, een letterneuker.
Het werkt prima iig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken het als oorspray, maar dat is inderdaad gewoon zeezout opgelost in water, meer niet. Overigens kan je dat ding uiteraard ook in je neus stoppen.
Wat dan weer geimiteerd wordt door : Of was die weer eerderquote:
Ga cursussen volgen, bonussen verdienen en een blingbling trein kopen. De vrouwen komen als vliegen op stroop op je af!quote:
oh, dus JIJ zit achter al die *goedbedoelde* erectiepillenmail. Foei toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:14 schreef Pheno het volgende:
Ga cursussen volgen, bonussen verdienen en een blingbling trein kopen. De vrouwen komen als vliegen op stroop op je af!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, dus JIJ zit achter al die *goedbedoelde* erectiepillenmail. Foei toch.
Vrouwenhandel?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
Klein detail, ik was al binnen op mijn 22ste
Erfenis?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
Klein detail, ik was al binnen op mijn 22ste
quote:
ik "nog steeds"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Niet tof. Ik heb nu alweer honger.
Het heeft goed gesmaakt.quote:
Bouillon, bammetjes. The usual.quote:
Ehh. Ja. Best wel eigenlijk. Anders had ik het niet opgegeten.quote:
Neuh, valt op zich wel mee. Ik zie niks raarsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo irritant met de layout?
Jup, komt omdat er een stylesheet niet goed geladen wordt, en daardoor kan je ook geeb berichten posten als de layout verneukt isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Dan gebruik je geen bagger layout, of wel?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, valt op zich wel mee. Ik zie niks raars
Baggerlayout inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Aha oké. Nou.. doorbijten dan maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:23 schreef qu63 het volgende:
Jup, komt omdat er een stylesheet niet goed geladen wordt, en daardoor kan je ook geeb berichten posten als de layout verneukt is
is nu opgelost als t goed isquote:
Ik had het 2 tellen geleden nog! Maar 'men' weet er van dus? Mooi.quote:
bijna, merkte ik netquote:
Iteejer en Breuls zijn al bezig jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had het 2 tellen geleden nog! Maar 'men' weet er van dus? Mooi.
Wat een service!quote:
Ach, jij bent nu ook aan het fokken inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:50 schreef Kuukske het volgende:
Ambtenaren heh Fles. Die hebben overal tijd voor enzo.
Ik kan multitasken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:57 schreef qu63 het volgende:
Ach, jij bent nu ook aan het fokken inderdaad
hoe lang duurde je proefabbo dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
Zo, ziggo maar opgezegd.
Mijn proefabo loopt volgende mnd al af, terwijl ik het pakket pas van vorige week binnen heb.
En nog geen enkele keer via hun op internet heb gezeten.
Dan ben je geen echte ambtenaar!quote:
Nee nouja. Ach. Semi-ambtenaar.quote:
Jazeker. Ambtenaar op de juiste momenten heh.quote:
Dat is speciaal voor mensen die nog wel willen werken?quote:
Werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is speciaal voor mensen die nog wel willen werken?
Ja, zo af en toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:17 schreef qu63 het volgende:
Dat is speciaal voor mensen die nog wel willen werken?
Die duurde 2mnd. Alleen denk ik dat ze het over mijn eerste aanvraag hebben. Die waarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe lang duurde je proefabbo dan?
En was de verbinding gewoon kut met ziggo, of heb je het gewoon niet geīnstalleerd?
zo te horen is het inderdaad daar best wel een chaos jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die duurde 2mnd. Alleen denk ik dat ze het over mijn eerste aanvraag hebben. Die waar
de telefoniste niets meer van terug vond en mij dus opnieuw aangemeld heeft.
Nieuwe brief 29 mei.![]()
Zit ik nu dan met 2 contracten???
Prijzige bedoelingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:31 schreef qu63 het volgende:
Onderdeel voor de auto besteld
Maandag is ie als het goed is binnen!
Kost me alleen wel ¤75 + ¤15 verzendkosten
ach, nieuw kost dat setje ¤450quote:
deze?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een van die nieuwe DS'sen. maar welke kleur? Keuzes
Waarom ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een van die nieuwe DS'sen.
Omdat mijn oude na 3 jaar kaput is. Gekregen bij een abo, dus no problemoquote:
Nee, er komen 3 nieuwe kleuren.quote:
Kan je er ook Patience, Mijnenveger en Sudoku op doen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
Spellen spelen? Stofzuigen doet ie wat slechter.
JA ja ja, alles kan je erop/mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je er ook Patience, Mijnenveger en Sudoku op doen?
Collega van me heeft eens een uur lang tegen me aan lopen kleppen (we zaten in een bus, ik kon geen kant uit) over zijn PS2, en hoe hip zijn "karakter" wel was in eoa draadloos online vechtspel.
Ik gebruik dat ding voor simpele spellen, dus ook sudokoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je er ook Patience, Mijnenveger en Sudoku op doen?
Collega van me heeft eens een uur lang tegen me aan lopen kleppen (we zaten in een bus, ik kon geen kant uit) over zijn PS2, en hoe hip zijn "karakter" wel was in eoa draadloos online vechtspel.
Heb jij zelda op je telefoon?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
oh wacht, voor die simpele spelletjes gebruik ik mijn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |