En in hoeveel sc's zit jij?quote:
Uh.....quote:
Hoi heequote:
Aha, zoals deze bij mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:36 schreef JortK het volgende:
[..]
DIG is de eerste SC waar ik in zat, nog in de tijd dat Fred God en Slar daar nog mods waren
Die mensen ken ik dus al heel lang, en daar zit ik ook altijd mee in #dig
Goedemorgen Fles.quote:
.quote:
Studeren moet je vooral doen, het is tenslotte goed voor je portomonnee (spellingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest hoest ik niet. Ik zit net niets te doen, vanaf vandaag liggen er even geen klussen meer. Dus ik ben maar wat aan het studeren, je moet wat he
Oh? Marc en ik hebben gisteren uitgerekend dat het precies nul oplevert.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:03 schreef JortK het volgende:
Studeren moet je vooral doen, het is tenslotte goed voor je portomonnee (spelling)
Linkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Marc en ik hebben gisteren uitgerekend dat het precies nul oplevert.
Das wel een goed idee studeren. Kan ik ook wel doen, zit toch weer thuisquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest hoest ik niet. Ik zit net niets te doen, vanaf vandaag liggen er even geen klussen meer. Dus ik ben maar wat aan het studeren, je moet wat he
Vreemd, bij mij juist vrij veel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Marc en ik hebben gisteren uitgerekend dat het precies nul oplevert.
Waarmee? Met studeren? Ben dr besodemieterdquote:
Werken dan ofzo?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarmee? Met studeren? Ben dr besodemieterd
Ah oké, ja inderdaad. Je moet iets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Dat zeg je tegen Fles? Ga je mond spoelen!quote:
Ik heb net al onder de douche gestaand vind je het niet genoegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen Fles? Ga je mond spoelen!
met de massagstraal tegen je huigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb net al onder de douche gestaand vind je het niet genoeg
Je hebt bijna weekend?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Werken is leuk.
Nee. Ik heb bewust gekozen voor een leuke baan.quote:
Heel erg slim, die keuze heb ik ook gemaakt dus ik kan zelf ook niet wachten tot het 1 juli isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Ik heb bewust gekozen voor een leuke baan.
Behalve als personeel onderling ruzie maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Werken is leuk.
Zolang ze het maar niet met mij doenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Behalve als personeel onderling ruzie maken.
Want jij slaat er gelijk op los?quote:
Oh fijn, van dat gekonkel achter je rug omquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
Want jij slaat er gelijk op los?
Uh nee, hier zijn/waren het twee "dames", maar alleen met woorden en dan gespeeld via anderen.
Ik ga niet op me werk slaan, buiten werktijd ook niet trouwensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want jij slaat er gelijk op los?
Uh nee, hier zijn/waren het twee "dames", maar alleen met woorden en dan gespeeld via anderen.
Dit was een misverstand en samenloop van omstandigheden. Maar daardoor is er wel een spanning op de afdeling ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh fijn, van dat gekonkel achter je rug omDan kan je idd nog beter een keer een uitbarsting face to face hebben.
Dat is netjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga niet op me werk slaan, buiten werktijd ook niet trouwens
Mensen mogen wat mij betreft ruzie maken, zolang ze het maar niet met mij doen en zolang ik er maar niet onder te lijden heb.
Ik sus niet, want dan zeggen de mensen die ruzie maken alsnog dat je partij kiestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ik voel altijd wel mee met die wat ruzie hebben. Wil geen party kiezen, maar wel weer sussen.
Zeezout werkt goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef JortK het volgende:
Straks trouwens even heerlijk neusspray halen
erg goed, uit ervaring.quote:
Harinkje erbij.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:58 schreef Pheno het volgende:
erg goed, uit ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |